ما اغلب بازاریابی دیجیتال را به عنوان قسمتهای برابر هنر و علم توصیف می کنیم.
تبلیغات می تواند مجرائی شگفت انگیز برای خلاقیت باشد. اما آنها همچنین می توانند برای ارائه یا تجربه خشمگین باشند (اگر بد باشد).
در این بخش از Ask a PPC ، ما به این س diال می پردازیم:
“چه چیزی باعث تبلیغ خوب می شود؟ بعضی اوقات وقتی سعی می کنم خلاقیت پیدا کنم ، با مشکلات مربوط به واجد شرایط بودن یا امتیاز کیفیت مواجه می شوم. “
این پست بیشتر روی تبلیغات متنی (با توجه به س questionال) اما صفحه نمایش ، اجتماعی و ویدیویی را نیز لمس خواهیم کرد. بیایید نگاهی به مکانیک تبلیغات خوب و ممیزی های خلاقانه بیندازیم.
مکانیک تبلیغات خوب
قبل از غواصی در مکانیک خاص متن / نمایشگر / اجتماعی / فیلم ، بیایید با یک بررسی کلی از آنچه یک تبلیغ خوب انجام می دهد و نداریم شروع کنیم.
تبلیغات عالی:
- به مشتری احتمالی بگویید که کاری انجام دهد.
- مشتری را با توجه به جایی که در سفر مشتری است ، درگیر کنید.
- صرف نظر از کانال ، ارزش و هویت مارک را به صورت یکپارچه ترجمه کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آخرین گلوله اغلب برای افرادی که عادت به ایجاد تبلیغات برای یک کانال دارند مهم است اما ممکن است اعتماد به نفس خوبی برای آزمایش خلاقیت برای دیگران نداشته باشد.
از طرف دیگر ، متوسط تبلیغات:
- به سختی به فرمول ها پایبند باشید.
- به جای چشم انداز ، روی مارک تجاری تمرکز کنید.
- محتوا را در همه نقاط قرار دهید.
شایان ذکر است که تبلیغات شما بدون هیچ کاری می تواند به طور قابل قبولی انجام شود دعوت به عمل (اگر می توانید پشت سر آنها حجم بگیرید). با این حال ، نمی توانید از تبلیغاتی که از بینندگان نمی خواهد عملی را انجام دهند ، انتظار عملکرد شگفت انگیز داشته باشید.
و تبلیغات بد:
- قوانین را زیر پا بگذارید و مورد تأیید قرار نگیرید.
- از گزینه های شخصی سازی که در دسترس داریم چشم پوشی کنید.
- از کاربر بخواهید کاری انجام ندهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغات متنی
در حین Google Marketing Live ، گوگل تأیید کرد که تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) به طور پیش فرض در حساب های جدید هستند. این به معنای از بین رفتن تبلیغات متنی گسترده نیست ، اما به این معنی است که استراتژی هایی که ما به کار می بریم برای متناسب کردن هر دو قالب تبلیغات لازم است.
RSA ها از موارد زیر تشکیل شده اند:
- حداقل سه عنوان (حداکثر 30 کاراکتر محدود) ، حداکثر 15 عنوان.
- دو توصیف (هر محدودیت 90 نویسه) ، حداکثر چهار توصیف.
- یک مسیر تنظیم شده است (دو ضمیمه 15 کاراکتری به دامنه ریشه شما).
- الگوهای ردیابی اختیاری.
تضمین شده است که فقط دو عنوان اول در یک تبلیغ متنی نشان داده می شوند ، بنابراین مهم است که فراخوانهای خود را در هر یک از عناوین یک یا دو سنجاق قرار دهید.
ارائه این ورودی باعث افزایش سرعت یادگیری الگوریتم می شود و در عین حال از نام تجاری شما در برابر این موارد محافظت می کند:
اطمینان حاصل کنید که هر عنوان می تواند به تنهایی بایستد در حالی که با دیگران مرتبط است.
هرچه خلاقیت بیشتری داشته باشید ، بهتر است.
حتی اگر در SERP خدمت نکند ، دادن گزینه به سیستم عامل های تبلیغاتی بهبود می یابد CTR.

همانطور که نمودار نشان می دهد ، شامل توصیف دوم برای CTR بیش از عنوان اضافی مهم بود اما شامل همه گزینه ها بهترین عملکرد را داشت.
مسیرها معمولاً بهترین خانه ها را برای ارتباط کلمات کلیدی ایجاد می کنند. تبلیغاتی که موارد کلمات کلیدی را شامل می شوند (شامل یک کلمه کلیدی بیش از 2 بار) CTR پایین تری دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نمایش تبلیغات
بسیاری به اشتباه تصور می کنند که نمایش فقط می تواند برای بازاریابی مجدد مفید باشد.
یک تبلیغ نمایشی عالی می تواند:
- با تجهیز آنها به حداقل معیارهای مشتری ، چشم اندازها را واجد شرایط کنید.
- حمله به بازار و ایجاد آگاهی و احتمال بالقوه / فروش با تخفیف.
ساختن تبلیغات نمایشی به معنای خلاقیت برای همه نقاط احتمالی است (اندازه در اینجا) ، یا مقداری پرداخت خلاقانه را فدای استفاده از تبلیغات نمایشی پاسخگو کنید.
اگر یک تبلیغ نمایشی پاسخگو (RDA) را انتخاب کنید ، عمداً مقداری از کنترل نام تجاری را به نام دسترسی فدا می کنید. این تبلیغات تمام مکان های ممکن را به روی شما باز می کند.
آنها نیاز به موارد زیر دارند:
- حداقل سه تصویر / فیلم (شامل یک آرم) ، و می تواند حداکثر 15 دارایی داشته باشد.
- یک تیتر بلند.
- حداقل یک عنوان اصلی ، تا پنج عنوان.
- حداقل یک توصیف ، حداکثر تا پنج.
- نام کسب و کار.
- آدرس اینترنتی نهایی
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این تبلیغات اگرچه بی عیب و نقص نیستند ، اما به دلیل دسترسی بیشتر به نقاط ، معمولاً بهتر از تبلیغات سنتی عمل می کنند.
علاوه بر این ، آنها به شما امکان می دهند از سایت ، پروفایل های اجتماعی و تصاویر سهام خود خلاقیت کسب کنید.
اگر از ویدئوها به عنوان دارایی استفاده می کنید ، مطمئن باشید که بیشتر از 15 ثانیه نیست.
اگر می خواهید کاربر کلیک کند ، یک دکمه در قسمت خلاقیت خود ایجاد کنید. در حالی که RDA ها دارای یک دکمه CTA، خلاقیت صرفاً انسانی مستلزم این است که طراحی در آن فاکتور گرفته شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغات نمایش اجتماعی (تبلیغات در خبرمایه) دارای م componentsلفه های زیر است:
- عنوان: متن طعم دهنده برای دعوت به عمل.
- متن اصلی: این باید همان چیزی باشد که می خواهید یک سهم اجتماعی با آن مقدمه داشته باشید.
- شرح: اگر اتاق اجازه می دهد ، اطلاعات اضافی در نقاط دسک تاپ به اشتراک گذاشته شود.
توجه به این نکته مهم است که در تبلیغات اجتماعی اغلب عناصر نوشته شده کوتاه شده وجود دارد ، بنابراین بهتر است چیزی مختصر و جذاب بنویسید.
دکمه های تماس با عمل اختیاری هستند و می توانند منجر به سایت ، تماس ، بارگیری برنامه ، فرم سرنخ یا رویدادی شوند.
تبلیغات متمرکز بر تبلیغات و فروش باید از CTA های از پیش ساخته شده استفاده کنند (برای همه موارد وجود دارد اما “کلیک روی لینک”).
با توجه به اینکه کانالهای اجتماعی غالباً به خلاقیت جدیدی نیاز دارند (به طور ایده آل هر 2-3 هفته یکبار عوض می شوند) ، اگر نیاز به استفاده از تصاویر سهام دارید اشکالی ندارد.
فقط مطمئن شوید که متن نوشته شده شما تصاویر را به خوبی قاب می کند و تصویری را انتخاب کنید که به CTA نشان داده شود.
تبلیغات ویدیویی
YouTube Ads در این دسته ها قرار می گیرد:
- سپر: مکانهای 6 ثانیه ای قبل یا بعد از فیلم اصلی.
- غیرقابل رد شدن در جریان: نقاط 15 ثانیه ای که قبل / در حین / بعد از فیلم اصلی ارائه می شوند.
- قابل رد شدن در جریان: بیش از 30 ثانیه مکان قبل و یا در حین / بعد از فیلم اصلی که می تواند بعد از پنج ثانیه رد شود.
- خارج از جریان: نقاط ویدیویی که در نقاط دیگری غیر از YouTube اصلی ارائه می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این تبلیغات (بسته به قالب) خواهند داشت:
- ویدئو: اگر قالبی خاص برای زمان انتخاب کرده باشید ، اگر فیلم شما با آن ناسازگار باشد به شما هشدار داده می شود. توجه: باید محتوای ویدیو را قبلاً به عنوان یک ویدیوی YouTube بارگذاری کرده باشید.
- CTA: 10 کاراکتر (“بیشتر بدانید” اینجا قهرمان است).
- عنوان: 15 کاراکتر برای قرار دادن CTA شما.
- URL نهایی: عنصر قابل کلیک شما به کجا منتهی می شود.
- نمایش URL: آنچه کاربر می بیند (توصیه می کنم فقط از دامنه ریشه استفاده کنید).
- بنر همراه: یا آرم کانال خود یا یک تصویر بارگذاری شده.
مهمترین نکته ای که باید در مورد YouTube به خاطر بسپارید این است که در ابتدا درک کنید که می خواهید مخاطبان شما چه کار کنند. اگر هدف افزایش فروش است ، با آگهی سپر ، آگاهی از برند را از دست ندهید (برای خرید مستقیم بروید) TrueView)
با توجه به اینکه تنها در صورتی هزینه تبلیغات قابل رد شدن را پرداخت می کنید که کاربر در مکان 30 ثانیه در نمره 30 ثانیه در نمره 30 ثانیه در نمره 30 ثانیه به مارک 15 ثانیه برسد ، بسیاری از تبلیغ کنندگان بر دریافت مهمترین اطلاعات تمرکز خواهند کرد ( نام تجاری ، پیشنهاد ، به معنای تماس گرفتن) در 5-10 ثانیه اول است.
اگرچه این مهم است ، استفاده از خلاقیت که کاربر را به تماشای پیام کامل الهام می دهد به همان اندازه ارزشمند است.
اگر هدف شما هدایت کاربران به یک صفحه فرود است ، مطمئن شوید که آنها برای دریافت لینک به اندازه کافی تماشا می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ویدئوهای اجتماعی در طول زمان کمتر مورد توجه قرار می گیرند و بیشتر به اهداف متمرکز می شوند. آنها همان عناصر تبلیغات نمایش اجتماعی را دارند. تفاوت اصلی در خلاقیت است.
در مواردی که YouTube به دلیل صدا و تأثیر زیاد در تعامل اولیه رشد می کند ، تبلیغات اجتماعی به قابلیت دسترسی کاربر بستگی دارد.
تبلیغات اجتماعی باید بتواند پیام خود را بدون صدا انتقال دهد و تفاوت کانال ها را داشته باشد.
دیدن 8 نکته برای تبلیغات ویدیویی موثرتر برای یادگیری بیشتر
حسابرسی خلاق
ما مکانیک اصلی هر نوع خلاقیت کپی آگهی را پوشش داده ایم. حالا بیایید در خلاقیت برنده شویم!
پیامک
این تبلیغ موارد زیر را به خوبی انجام می دهد:
- از پیوندهای پیشرفته سایت استفاده کنید تا بتواند بیشترین فضا را اشغال کند.
- مالک مصرف کننده شیفته تخفیف.
- پیوند یک احساس مثبت با رزرو با آنها (لذت).
- زنجیر زدن خواسته / نیاز با یک اقدام آسان برای درک.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این تبلیغ در این مناطق کمی کوتاه است:
- کمی از نزدیک به “ارزان” می چسبد. تبلیغات با پخش فلفل در چند مترادف بهتر انجام می شود.
- عدم پرداختن به مشتری احتمالی ، با تمرکز بیش از حد بر روی خود (“ما” در مقابل “شما”).
- برنامه های افزودنی محدود فراتر از پیوندهای سایت و پسوند تماس ، به معنای فرصت های از دست رفته برای برقراری ارتباط با ارزش اضافی.
من این را به عنوان یک تبلیغ متوسط ارزیابی می کنم. این کار را به پایان می رساند ، اما می تواند توسط یک ماشین نوشته شده باشد. آگهی جامد درجه B.
نمایش آگهی
محل نمایش تبلیغات نمایشی به همان اندازه خود خلاقیت مهم است. این یک کلاس عالی در مالکیت برند است که “صاحب” داستان صحبت کردن در مورد نام تجاری خود با تبلیغات نمایشی پیرامون آن شوید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه تبلیغات به خوبی انجام می دهد:
- ارزش را بدون مجبور کردن به فروش به کاربر پیشنهاد دهید.
- طراحی آگهی توجه کاربر را به خود جلب کرده و او را به سمت CTA مهم سوق می دهد.
- تأثیر پوشش اخبار را تقویت می کند.
این تبلیغات در این مناطق کوتاه مدت است:
- ناسازگاری مارک ناشی از “علامت گذاری مجدد” است که به معنای استفاده از دارایی های قدیمی و جاری است.
- در حالی که تبلیغ با مارک صحیح کار بسیار خوبی انجام می دهد ، RDA در زیر مقاله معنی ندارد. اگر این عنوان طولانی / توضیحات را کمی بیشتر مرور می کرد ، احتمالاً خوب کار می کرد.
- دارایی های مورد استفاده برای نقاط RDA فضای منفی زیادی را ترک می کند و باعث می شود آماتوری به نظر برسند.
این تبلیغات خوب هستند و آنچه آنها را از عظمت باز می دارد قوام برندسازی / خطاهای انسانی است. به طور کلی ، من می خواهم با B + / A- به دلیل تأثیر هاله ای که روی صفحه ای که در آن قرار دارند ، داشته باشم.
آگهی فیس بوک
به دلایل زیادی این تبلیغ جادویی است:
- محصول و شخصیت در نمایش کامل!
- هدف قرار دادن در نقطه است ، صحبت کردن با یک نقطه درد که ممکن است خریداران تجربه کنند و می توانند از آنها برای حل آن استفاده کنند.
- تعادل عالی محتوای نوشتاری و تصویری ، که باعث درخشش CTA می شود.
فقط چند تغییر جزئی در نظر گرفته شده است:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- برخی ممکن است استفاده از زبان / محصول را ناپسند ببینند ، که ممکن است برخی را از درگیر شدن منصرف کند (به نظر من یک خطر مناسب).
- این تبلیغ به جای قالب ، بسیاری از طعم ها را برجسته می کند. آنها ممکن است تعامل بهتری نشان دهند که بیش از نرم افزار لوسیون است.
به طور کلی – جامد A + از من!
آگهی YouTube
تبلیغات ویدیویی Semrush از بسیاری جهات کار بزرگی انجام می دهد:
- “چه کسی” ، “چه چیزی” و “چرا” را در شش ثانیه اول تبلیغ پوشش می دهد.
- تبلیغات و صفحات فرود خاص محصول / شخصیت جذابیت را آسان می کند.
- یک موضوع پیچیده (SEO محلی) را در نظر می گیرد و آن را به عمد قابل دسترسی می کند.
این تبلیغ می تواند توسط:
- محدودیت فرکانس بهتر هر چقدر این تبلیغ خوب باشد ، تا بیستمین باری که آن را می بینید ، کمی قدیمی می شود.
- صدا رباتیک است ، که می تواند کاربر را از کار بیندازد.
به طور کلی ، این یک تبلیغ B + است که بسیار عالی در برقراری ارتباط ارزش عمل می کند و از قالب استفاده می کند.
بردن
تبلیغات عالی نتیجه خلاقانه و هوشمندانه احترام گذاشتن به نیازهای کانال و گفتگو با چشم اندازها به عنوان انسان است.
در مورد PPC سوالی دارید؟ ارسال از طریق این فرم یا با برچسب #AskPPCnavahf را توییت کنید. ماه بعد میبینمت!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر: