سوال امروز Ask a SEO از Arjun در بنگال غربی ارائه شده است. ارجون می پرسد:
“چرا رتبه بندی برخی کلمات کلیدی بسیار زیاد است؟ به عنوان مثال ، یک کلمه کلیدی خاص در 8 صبح ، 10 بعد از ظهر ، 15 عصر ، 9 درجه آخر شب قرار دارد. کلمه کلیدی فقط از یک مکان و یک آدرس IP جستجو می شود. “
من ترس مشتری را تسکین می دهم وقتی که او یک درخواست را تایپ می کند و می بیند که سایت او 21 سال است که خراب شده است.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا رتبه بندی یک سایت نوسان خواهد داشت – و در واقعیت ، در اکثر موارد ، شما به طور قطعی نمی دانید که چرا رتبه بندی تغییر کرده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما در بسیاری از موارد ، می توانید فرضیه های خوبی در مورد کلمات کلیدی ارائه دهید افت رتبه بندی.
شما هر روز وزن نمی کنید ، درست است؟
هرکسی که سعی در کاهش وزن داشته باشد می داند که هر روز وزن خود را معکوس می کند.
رتبه بندی موتورهای جستجو نیز همین است.
اگر هر روز رتبه بندی خود را بررسی کنید (یا همانطور که در سوال مطرح می شود ، چندین بار در روز) ، نمی خواهید تصویری دقیق از وضعیت خود مشاهده کنید.
در حقیقت ، اگر مرتباً مرتب رتبه بندی را بررسی می کنید ، مستعد ابتلا به واکنش های تند و سریع زانو هستید که ممکن است به خوبی از بین ببرد استراتژی سئو.
توصیه من این است که رتبه بندی خود را حداکثر یک بار در هفته بررسی کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
البته دلایلی وجود دارد که ممکن است برخی از سایت ها بخواهند اغلب ، یا کمتر ، اغلب آنها را بررسی کنند.
اما برای اکثر سایت ها ، هفته ای یک بار ایده خوبی درباره روند کار به شما ارائه می شود و به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا تلاش های سئو شما واقعاً مثر است یا خیر.
رتبه بندی ها به دلیل رقابت در نوسان است
هرچه یک پرس و جو رقابتی تر باشد ، نوسانات رتبه بندی سایت ها برای این س quال بیشتر می شود.
وقتی یک س quال رقابتی است ، Google معمولاً بیشتر در سایتهای مربوط به آن سeryال می رود.
بازیکنانی که برای کسب رتبه در این س quال رقابت می کنند ، به احتمال زیاد تغییرات مکرر در سایت های خود ایجاد می کنند.
من در مورد صحبت کرده ام “الگوریتم های کودک” در گذشته.
برای بسیاری از سوالات رقابتی ، الگوریتم های کودک برای رتبه بندی سایت های مربوط به موضوع وجود دارد.
وقتی این اتفاق می افتد ، رتبه بندی ها خیلی بیشتر حرکت می کنند.
در س originalال اصلی ، به نظر می رسد که پوستر نشان می دهد نوسانات روز به روز سازگار هستند.
حدس من این است که این یک الگوریتم است که در جریان است.
در نهایت ، این رتبه بندی ها ثابت و سازگارتر خواهد بود و فقط به صورت دوره ای تغییر می کند.
اما در حالی که به روزرسانی اتفاق می افتد ، مرتب رتبه بندی تغییر می کند.
بارها و بارها در هنگام به روزرسانی رتبه بندی ، بررسی رتبه بندی مانند این است که روزانه 10 بار وزن کنید.
ممکن است برای شما جالب باشد ، اما به شما هیچ نشانه ای از میزان واقعی کاهش یا افزایش وزن نمی دهد.
رتبه بندی نتیجه نیست
SERP که می بینید لزوما SERP نیست که می بینم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
من یک بار مشتری ای در هوستون داشتم که دوست داشت خودش گوگل را دوست داشته باشد – بسیار.
او دوست داشت بعد از اینکه خودش را گوگل کرد با من تماس گرفت و به من گفت آنچه را دید ، مخصوصاً اگر رتبه ای پایین بیاید.
اما نکته جالب این بود که ، بیشتر اوقات آنچه او می دید با آنچه من می دیدم متفاوت بود.
من 250 مایل دورتر در دالاس بودم.
او وكیل بود ، من هم وكیل کارشناس سئو.
ما عادت و جغرافیای مختلف موج سواری داشتیم.
و موضوعی که وی س quال می کرد یکی از مباحث رقابتی کره زمین بود.
من او را تحقیر کردم ، فقط به این دلیل که او پول زیادی به من پرداخت کرد.
اما آنچه او می دید برایم مهم نبود ، زیرا می دانستم وقتی پرس و جو می کنند این چیزی نیست که چشم انداز او می بیند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در پایان روز ، رتبه بندی فقط شاخص موفقیت است. آنها به خودی خود موفق نیستند.
موفقیت حاصل از فروش ، هدایت ، ثبت نام از طریق ایمیل یا سایر معیارها.
این معیارهایی است که شما باید روزانه آنها را ردیابی کنید.
رتبه بندی نیست.
اگر موفقیت خود را بر اساس نتایج واقعی و نه رتبه بندی قضاوت کنید ، هم خوشحال خواهید بود و هم موفق تر.
منابع بیشتر:
یادداشت ویراستار: سئو بخواهید یک ستون مشاوره SEO در هفته است که توسط برخی از متخصصان برتر صنعت SEO که توسط Search Engine Journal انتخاب شده اند ، نوشته شده است. در مورد سئو سالی دارید؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # AskanSEO مشاهده کنید!