در حالی که معیارهایی مانند سهم صوتی و رتبه بندی SERP برخی از بینش های ارزشمند را ارائه می دهند ، هدف اصلی SEO باید رشد ترافیکی باشد که تبدیل می کند.
اگر این کار را نمی کنید ، سایر معیارهای سئو به سادگی مهم نیستند.
در 14 ژوئیه ، من یک وبینار تحت عنوان Search Engine Journal را ارائه کردم که توسط Tanya Nam ، مشاور راه حل در ارائه شد گلدان.
او به اشتراک گذاشت که چگونه داده های شخص اول شما می تواند پتانسیل پنهان حضور دیجیتالی شما را برای سودآوری و پایداری بیشتر به دست آورد.
در اینجا خلاصه ای از ارائه وبینار است.
جستجوی ارگانیک ضروری است
جستجوی ارگانیک برای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار اساسی است.
این یک کانال عظیم و قابل اعتماد است و به همان اندازه که بزرگتر است ، در دنیای پس از COVID حتی بزرگتر می شود.
اعداد فوق چیز دیگری را نیز به شما می گویند: جستجوی ارگانیک تأثیر بسیار زیادی بر اثربخشی دارد دیگر کانال ها
پیشرفت در جستجوی ارگانیک به نفع انواع کانالها و عناصر دیگر تجربه مشتری است. شما احتمالاً در مورد Core Web Vital ها و اهمیت ایجاد یک صفحه صفحه که به نفع کاربران واقعی شما است ، شنیده اید.
جستجوی ارگانیک بنیادی است
خود جستجو منبع باورنکردنی قصد مشتری است.
سایت های پر بازدید با مخاطبان دیجیتالی قابل توجه نیازی به خرید این داده ها ندارند.
با این وجود ، این برنامه اغلب در حساب کنسول جستجوی Google آنها نشسته و علیرغم پتانسیل بالقوه خود برای اطلاع رسانی از استراتژی محتوای دیجیتال گرفته تا پیام رسانی چند کاناله – حتی خارج از بازاریابی دیجیتال ، بدون استفاده از هزینه است.
این مال شماست مال خود داده های شخص اول و Botify تنها بستری است که به شما کمک می کند این داده ها را قفل کنید و درک کنید.
و گرچه این داده های قصد می توانند استراتژی های رسانه های پولی را هدایت کنند ، مطالعات همچنین نشان داده است که نتایج ارگانیک که در کنار نتایج پولی نشان داده می شوند ، میزان کلیک در تبلیغات پولی را افزایش می دهد.
این محصولی از ماهیت قابل اعتماد جستجوی ارگانیک است که دقایقی قبل به آن اشاره کردیم.
برای شرکت هایی که سرمایه گذاری عمده ای در یک دارایی وب انجام می دهند ، بهبود جستجوی ارگانیک کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین روش برای ایجاد ترافیک و ایجاد فوریت ROI است.
این فقط برای جستجوی شما نیست ، بلکه برای خود زیرساخت وب است.
سئو مدرن فقط برای ربات های جستجو نیست. همان پیشرفتهای موجود در ساختار سایت و انسجام که باعث بهبود تجربه جستجو می شود ، سردرگمی و اصطکاک را برای بازدیدکنندگان انسانی نیز از بین می برد.
اگر به عناصر اصلی فنی SEO مانند تجربه صفحه ، ساختار سایت یا نحوه ارائه و خزیدن سایت خود فکر نمی کنید … شما از دست رفته اید عظیم فرصت ها.
جستجو بیش از پیش غیرقابل پیش بینی می شود.
امروزه ، تقریباً 30٪ از تبدیل تجارت الکترونیکی از طریق ارگانیک از کلمات کلیدی طولانی مدت حاصل شده است – عباراتی را که نمی توانید پیش بینی کنید.
هرچه بنیان فنی وب سایت شما قوی تر باشد ، شانس شما برای رتبه بندی برای اصطلاحاتی که در حال حاضر نمی توانید پیش بینی کنید ، افزایش می یابد. این کمک می کند تا یکی از بزرگترین کانالهای شما در جهانی که به طور فزاینده ای در حال تغییر است ، “ضد آینده” باشد.
این هم همان چیزی است که این روزها با جستجو انجام می شود و هم کمی از آنچه با رویکرد صحیح امکان پذیر است.
جستجوی ارگانیک سو Mis تفاهم نیست
با وجود فرصت های زیادی که جستجوی ارگانیک ارائه می دهد ، ما هنوز هم شاهد هستیم که بسیاری از سازمان ها با همان مشکلات کلاسیک “SEO” دست و پنجه نرم می کنند.
1. بیش از حد واکنشی ، خیلی عمومی
بهترین روش ها مهم هستند ، اما یک استراتژی نیستند. رتبه بندی خوب مانند این است که نرخ باز خوبی روی ایمیل خود داشته باشید. خوب است ، اما به شما نمی گوید که آیا استراتژی ایمیل شما کار می کند یا خیر.
2. پتانسیل پنهان از دست رفته
وقتی دیگران را تعقیب می کنید (سهم صوتی ، رتبه بندی شماره 1) ، آنچه را که به طور بالقوه می توانید به دست آورید ، از دست می دهید ، خواه ترافیک باشد ، هم تبدیل یا درآمد.
3. بهینه سازی برای موارد اشتباه
بزرگترین مسدود کننده بین شما و عملکرد بهتر جستجو احتمالاً رقیبی نیست – سایت خود شما اصلاً قابل شناسایی نیست. اما بسیاری از استراتژی های جستجو فقط این را اندازه گیری نمی کنند.
4- نمایش واقعی بازگشت سرمایه امکان پذیر نیست
اگر روی بهینه سازی جستجو برای نتایج کسب و کار متمرکز نیستید ، چگونه می توانید انجام کار را توجیه کنید؟ این یک چالش برای بسیاری از سازمان ها و تیم های جستجو است.
بنابراین چگونه داده های شخص اول می تواند کمک کند؟
داده های شخص اول برای درک عملکرد SEO بسیار مهم است.
سیستم عامل های مختلف تجزیه و تحلیل شما را قادر می سازد با نصب پیکسل های ردیابی در صفحات خود ، داده های شخص اول را جمع آوری کنید.
همچنین ابزارهای دیگری وجود دارد که می توانید برای ردیابی مناطق دیگر مانند خزیدن و ورود به سیستم پرونده ، از آنها استفاده کنید.
با این حال ، داده های شخص اول اغلب:
- قطع شده: بیشتر طرفداران سئو از 2-4 ابزار SEO پرداخت شده استفاده می کنند و اغلب ، راهی آسان برای ادغام همه داده ها در یک نمایش وجود ندارد.
- ناقص: حتی با وجود ابزارهای موجود در حال حاضر ، ما همچنان به دنبال مجموعه داده های جزئی هستیم.
- نامرئی: سایت های کوچکتر ممکن است دارای بودجه خزیدن نباشند ، اما هنوز هم می توانند از درک رفتار موتورهای جستجو بهره مند شوند.
ثبت پرونده پرونده: چرا باید مراقبت کنید
آیا می خواهید یاد بگیرید که موتورهای جستجو و بازدید کنندگان چگونه با وب سایت شما ارتباط برقرار می کنند؟
سپس می خواهید پرونده های گزارش خود را جستجو کنید.
پرونده های ورود به سیستم ، پرونده های متنی بزرگی هستند که کلیه فعالیت های وب سایت (از جمله فعالیت ربات های موتور جستجو و بازدید کنندگان) را ضبط می کنند.
برای سایت های کوچکتر ، آنها در وب سرور زندگی می کنند. در حالی که سایتهای بزرگتر آنها را در CDN دارند.
تجزیه و تحلیل پرونده ورود به سیستم: مشکلات و فرصت ها
اما بسیاری از جوانب مثبت سئو هنوز در تجزیه و تحلیل پرونده های لاگ با مشکل روبرو هستند زیرا:
- نایاب.
- تجزیه و تحلیل اندازه و اطلاعات قابل شناسایی شخصی (PII) دشوار است.
- تجزیه و تحلیل دشوار است و من از بینش استفاده می کنم.
با وجود این مشکلات ، پرونده های ورود به سیستم معدن طلای داده های شخص اول هستند.
گزارش ها می توانند به شما نشان دهند:
- نسبت خزش
- عمق خزیدن
- فرکانس خزش
- کدهای وضعیت
- نتایج حاصل از تغییرات و مهاجرت ها
جستجو چگونه کار می کند
ایده اصلی این است که جستجو ، مانند بسیاری از چیزهای دیگر ، اساساً یک قیف است.
هر چیزی که بخواهد از طریق جستجوی ارگانیک پیدا شود ، قبل از یافتن باید مراحل مختلفی را طی کند.
و مانند هر قیف دیگر ، اگر روند کار در مرحله اولیه با شکست مواجه شود ، مراحل بعدی نیز انجام می شود مهم نیست برای آن صفحه یا URL.
شما می توانید همه کارهای دیگر را به درستی انجام دهید ، و این مهم نخواهد بود. شما باید تمام کار را تا انتها انجام دهید تا کشف شوید و در کسب و کار تأثیر بگذارید.
در اینجا مراحل ذکر شده است.
- خزیدن: اول ، محتوا باید خزیده شود ، این فقط بدان معنی است که موتورهای جستجو باید بتوانند آن را پیدا کنند و به آن دسترسی پیدا کنند.
- ارائه دادن: بعد ، آن محتوا ارائه می شود. این بدان معناست که همه منابع و کد جاوا اسکریپت و سایر موارد باید به متن و تصاویر قدیمی عادی تبدیل شوند که یک موتور جستجو می تواند آنها را بخواند. این باید نسبتاً سریع اتفاق بیفتد وگرنه موتورهای جستجو منصرف می شوند.
- فهرست مطالب: وقتی محتوا ارائه شد ، می تواند توسط موتور جستجو خوانده شود و به فهرست آن اضافه شود. اگر ایندکس شود ، به این معنی است که افراد به طور بالقوه می توانند آن را پیدا کنند ، بنابراین این یک مرحله مهم است.
- رتبه: وقتی به SEO فکر می کنید ، احتمالاً به مرحله رتبه بندی فکر می کنید – این در مورد مکان و زمان موتورهای جستجو است که تصمیم می گیرند محتوای شما را به جستجوگران نشان دهند.
- تبدیل: به عنوان آخرین مرحله ، تبدیل فقط به این معناست که محتویات شما به مردم پیشنهاد شده است ، آنها واقعاً به آن سراغ دارند و ترجیحاً نوعی اقدام مناسب برای تجارت شما را انجام دهند. بالاخره این نقطه سرمایه گذاری در جستجوی ارگانیک است.
جستجو به این ترتیب کار می کند و هر فرآیند با میلیاردها و میلیاردها URL هر روز اتفاق می افتد.
همه باید از همان موانع عبور کنند تا به صورت ارگانیک کشف شوند.
اما این قسمت دیوانه است. حدود 50٪ از محتوای یک سایت سازمانی بزرگ – به عنوان مثال یک مارک تجاری بزرگ – سه مرحله اول را پشت سر نمی گذارد.
رتبه بندی و تبدیل حتی مهم نیست زیرا این URL ها به سادگی توسط موتورهای جستجو فهرست نمی شوند.
برای بدتر کردن این ، این بیشترین محتوای مربوط به کسب و کار با بالاترین میزان تبدیل ، مانند صفحات محصول با دم طولانی است.
این امر ما را به مشخصات مشتری ایده آل برای روش کامل قیف Botify می رساند.
بهینه سازی برای جستجوی آلی با داده های شخص اول
کلیدهای این عملکرد در داخل داده های خود شما قفل شده اند.
برای اجرای این رویکرد بازاریابی عملکردی ، باید اطلاعاتی در مورد کامل قیف جستجوی ارگانیک داشته باشید. و این بدان معنی است که شما باید بسیاری از داده ها ، و به طور خاص ، بسیاری از داده های شخص اول را درک کنید.
بستر Botify توسط یک مدل داده یکپارچه طراحی می شود که دقیقاً آن نوع داده های مهم شخص اول را از منابع مختلف می گیرد.
این یک تمایز حیاتی است. مشتریان و تحلیل گران معمولاً می پرسند که آیا دارای ویژگی “نوع URL در یک URL و حسابرسی هستند” از نوع SEO هستند ، و این ویژگی را ندارند ، مخصوصاً به دلیل عمومی بودن و محدود بودن این نوع تحلیل.
Botify در استخراج بینش از داده های شخص اول تخصص دارد ، زیرا در اینجا تمام ارزش مشتریان آنهاست.
این منابع داده شامل خزنده سایت پیشرو در صنعت Botify ، گزارش های سرور مشتریان آنها ، داده های جستجو از حساب های کنسول جستجوی Google و داده های تجارت / تبدیل آنها است.
Botify با همه اینها کار می کند و فقط به این دلیل نیست که وجود در یک مکان خوب است. آنها در واقع برای بدست آوردن بینش با کیفیت بالاتر ، این داده ها را با هم متقابل قرار می دهند و همچنین مواردی را گزارش می دهند که شما به معنای واقعی کلمه فقط از یک منبع داده مشاهده نمی کنید.
[Slides] چرا داده های شخص اول شما باید استراتژی جستجوی ارگانیک شما را هدایت کند
SlideShare زیر را بررسی کنید.
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
چگونه بازاریابان می توانند در یک منظره از راه دور رشد کنند
از چهارشنبه 28 ژوئیه ساعت 2 بعدازظهر به وبینار زنده بعدی ما بپیوندید و راهکارهایی برای به حداکثر رساندن فرصت های بازاریابی خود در سال 2021 و بعد از آن یاد بگیرید.
اعتبار تصویر
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2021