چرا باید وب سایت داشته باشم
در پایان سال 2011 حدود 245 میلیون نفر (80٪ از جمعیت) در ایالات متحده آنلاین بودند و حدود 10٪ از دسترسی وب سایت از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شد. در یک دنیای بهم پیوسته ، داشتن یک وب سایت عالی بیش از هر زمان دیگری مهم است. بیایید 10 دلیل را بررسی کنیم که چرا شما باید یک وب سایت برتر داشته باشید …
1. یک حضور ایجاد کنید
افراد بیشتر و بیشتر از قبل در جستجوی خدمات و محصولات آنلاین هستند. عادت های مردم در حال تغییر است. افراد به یک منطقه جدید نقل مکان می کنند و اغلب فقط برای یادگیری در مورد منطقه جدید فقط به اینترنت متکی هستند ، تحقیق می کنند و می فهمند برای چه کاری به چه کسی مراجعه کنند.
بسیاری از افراد از طریق اینترنت تحقیق می کنند و خانه و شغل خود را پیدا می کنند. اکثر مردم انتظار دارند که هر مشاغلی که به طور حرفه ای اداره می شود دارای یک وب سایت باشد. با یک سایت خوب طراحی شده ، تجارت کوچک شما هم در شبکه و هم در خارج از شبکه به یک بازیگر واقعی تبدیل می شود.
آدرس وب خود را به سایت ثابت ، کارت ویزیت و سایر تبلیغات خود اضافه کنید و بازدیدکنندگان را می دانید که دقیقاً به کجا مراجعه کنند تا پاسخ س questionsالات خود را بدهند و دوستان خود را برای خدمات عالی به کجا بفرستند.
هرچه افراد بیشتر در مورد شما و شرکت شما بدانند ، شانس بیشتری برای جذب مشتری جدید دارید. بیشتر در هنگام اداره مشاغل چیز خوبی است ، مگر اینکه در مورد هزینه صحبت کنید!
2. تبلیغات بیشتر با هزینه کمتر
با داشتن یک وب سایت می توانید صفحاتی از تبلیغات تمام رنگی را داشته باشید که در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته اجرا می شود! شما باید خود و خدمات خود را با استفاده از بسیاری از صفحات توصیفی ، تصاویر ، عناصر تعاملی و غیره به مشتریان خود ارائه دهید. این باعث ایجاد اعتماد به نفس مردم می شود ، که به نوبه خود باعث می شود آنها احتمال خرید محصولات و خدمات شما را بیشتر کنند.
3. تقویت تبلیغات تبلیغاتی فعلی خود
آدرس وب خود را در کمپین تبلیغاتی فعلی خود بگنجانید تا افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شما مراجعه کنند. جمع آوری اطلاعات بیشتر غالباً اولین پاسخ به یک کمپین تبلیغاتی خوب است. با آدرس سایت خود که در آگهی شما ذکر شده است ، افرادی را برای دریافت این اطلاعات و خدمات خود به شما دعوت خواهیم کرد. بازده بهتر دلار تبلیغاتی شما دلیل مهم دیگری برای افزودن یک وب سایت به زرادخانه ابزار بازاریابی شماست.
4. با پاسخ به س Quesالات متداول بصورت آنلاین در وقت صرفه جویی کنید
آیا وقت خود را صرف پاسخ دادن به انواع مختلف پرسش های هر یک از مشتریان خود می کنید؟ خوب این ممکن است هرگز متوقف شود اما ممکن است امید باشد! با استفاده از یک وب سایت می توانید پاسخ این س questionsالات متداول را بصورت آنلاین قرار دهید و از مشتریان خود بخواهید برای کمی سلف سرویس از این صفحات دیدن کنند. حتی می توانید از طریق ایمیل پیوندی به این صفحات ارسال کنید. مشتریان شما از دانش ارائه شده شما قدردانی خواهند کرد و زمان بیشتری بیشتر از ارسال ایمیل به آنها یا توصیه به خواندن صفحه س Quesالات متداول شما نخواهد بود.
5. به مشتریان خود آموزش دهید
اولین مرحله از هر فروش ، آشنایی مشتری با آنچه می فروشید است. در این عصر و زمان روز به روز افراد بیشتری به دنبال یافتن اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری در زمینه خرید تحصیلات در اینترنت هستند.
مقالاتی را که به مشتریان بالقوه شما در مورد خدمات شما گفته می شود ، اضافه کنید. وقتی آنها برای گفتگو در مورد خدمات شما با شما تماس می گیرند ، نیمی از فروش قبلاً انجام شده است. شما قبلاً “زمین” خود را به آنها داده اید. حتی در وقت (و هزینه) صرفه جویی خواهید کرد زیرا افرادی که تماس می گیرند چشم اندازهای علاقه مند ، گرم (و گاه گرم) هستند ، نه فقط کسی که برای جمع آوری اطلاعات تماس می گیرد.
6. مراجعه کنید
مراجعه یکی از بهترین راهها برای کسب و کارهای کوچک برای بدست آوردن مشتری جدید است. در وب سایت خود می توانید پیوند “ارجاع یک دوست” را اضافه کنید که در آن مشتریان فعلی شما (یا فقط بازدید کنندگان) می توانند پیوند شما را به دوستی که ممکن است به خدمات شما علاقه مند باشد ارسال کنند. با این کار تعداد مراجعه های شما بیشتر می شود و مراجعه به مشاغل به شما برای افراد آسان می شود.
7. یک پایگاه مشتری جدید ایجاد کنید
آیا تا به حال توجه کرده اید که بسیاری از افرادی که از اینترنت استفاده می کنند این کار را به جای روش قدیمی ، روش های سنتی (روزنامه ها ، صفحه های زرد و غیره) انجام می دهند؟
با استفاده از یک وب سایت می توانید به بخش جدیدی از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید که ممکن است تبلیغات تبلیغاتی فعلی شما را از دست داده باشند. یک وب سایت خوب و آموزنده افراد بسیاری را به خود جلب می کند که ممکن است در غیر این صورت نام شما را نشنیده باشند.
8. دریافت ایمیل
با استفاده از وب سایت خود ، آدرس های ایمیل برای تجارت خود نیز دریافت خواهید کرد. در سایت شما پیوندی قرار دارد که در آن افراد می توانند از طریق ایمیل برای اطلاعات بیشتر به شما ایمیل کنند. این یک نوع ارتباط سریع و م thatثر است که شما را قادر می سازد بسیار کارآمد با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. زمان در یک تجارت کوچک پول است. با ایمیل هر دو را ذخیره خواهید کرد.
9. با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
مردم معمولاً ترجیح می دهند با افرادی که “می شناسند” تجارت کنند. در سایت خود به مردم این فرصت را می دهید تا با کسب و کار شما (و شاید شما) آشنا شوند و با شما احساس راحتی بیشتری کنند. پس از احراز این موضوع ، احتمال اینکه بخواهند با شما تجارت کنند در مقایسه با شرکت مشابه دیگر ، که از آنها چیزی نمی دانند ، بیشتر خواهد بود.