جان مولر از گوگل به س aboutالی در مورد نحوه رتبه بندی صفحات محصولات پاسخ داد. شخصی که س askingال می کند در حال ایجاد محتوایی است که رتبه بندی شده است ، اما آن صفحات هیچ تاثیری بر قابلیت مشاهده صفحات محصول ندارند.
مولر افکار خود را در مورد چکار باید ارائه کرد.
ارسال های وبلاگ رتبه خوبی دارد اما صفحات محصول اینگونه نیست
شخصی که این س askingال را مطرح می کند ، نحوه ایجاد محتوای وبلاگ را که رتبه خوبی دارد اما به رتبه بندی صفحه محصولات کمک نمی کند ، به اشتراک گذاشت.
وی پرسید که برای رتبه بندی صفحات محصولات چه می توان کرد:
“بنابراین من برای یک وب سایت تجارت الکترونیک ، تقریباً هشت ماهه ، SEO انجام می دهم.
و وب سایت بزرگی نیست. در کل 30،40 محصول دارد.
ما چای سبز و چای گیاهی را بصورت آنلاین می فروشیم.
من با تلاش هایی که انجام داده ایم ، حرکتی را مشاهده کرده ام ، فرایند پیوند مجدد منظم ، SEO در صفحه ، داده های ساختار یافته.
ما روی بخش وبلاگ خود بسیار کار می کنیم زیرا در آنجا مشاهده می کنیم که بسیاری از رقبای دیگر در حال انجام این کار هستند.
بنابراین من فکر می کنم تلاش هایی که ما در آنجا انجام می دهیم در حال شکست است.
فقط صفحه محصولات است ، آنها رتبه خوبی ندارند.
آنها اصلا رتبه ای ندارند. ”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جان مولر گوگل: رتبه بندی صفحات محصول چالش برانگیز است
به طور کلی بدست آوردن پیوندهای موفقیت آمیز به صفحه محصول تقریباً غیرممکن است. اما تا زمانی که آن صفحات تبلیغ نشوند ، دستیابی به رتبه های برتر برایشان مشکل خواهد بود.
جان مشکل در رتبه بندی صفحات محصول را پذیرفت.
مولر گوگل گفت:
“… من فکر می کنم این همیشه چالش برانگیز است.
و من فکر نمی کنم یک ترفند ساده برای تحقق این امر وجود داشته باشد. “
فید خرید Google را امتحان کنید
مولر در ادامه پیشنهاد کرد از فید خرید Google استفاده کنید زیرا برخی از محتواها می توانند در نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر شوند.
مولر:
“تنها چیزی که من باید مراقب آن باشم این است که اگر این محصولات از این سایت تجارت الکترونیک هستند ، مطمئن شوید که همه مراکز تجاری را به درستی راه اندازی کرده اید زیرا من نمی دانم هنوز در هر کشوری وجود دارد یا خیر ، اما ما داریم نوعی از Google Shopping Feed که در آن می توانید … محصولات خود را به صورت رایگان ارسال کنید و سپس ما می توانیم آنها را در نتایج جستجوی خرید نشان دهیم.
و گاهی اوقات آن را با نتایج جستجوی معمولی ترکیب می کنیم.
بنابراین این به نوعی راهی است تا محصولات خود را کمی بیشتر در معرض دید قرار دهید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پیوند داخلی را برای رتبه بندی صفحات محصولات بهینه کنید
به نظر می رسید مولر در مورد پیوند داخلی از مقالات وبلاگ به صفحات محصول بسیار مشتاق است.
این یک استراتژی اساسی اما مفید در زمینه سئو برای شناسایی انواع محتوایی است که افراد علاقه مند به لینک دادن هستند ، آن محتوا را ایجاد کرده و سپس پیوند می خواهند.
درون محتوا پیوندی به یک صفحه محصول است.
پیوندهای بدست آمده به صفحه محبوب می تواند سپس به صفحات مهم محصول برسد.
مولر:
“در مورد خود محصولات ، اگر می گویید که برخی از مطالب شما مانند پست های وبلاگ رتبه خوبی دارند اما محصولات آن موقع نیستند ، گاهی اوقات می توانید با اطمینان از وجود ارتباط داخلی واضح بین این موارد ، به این امر کمک کنید. .
بنابراین صفحاتی که در آنها می بینید که خوب کار می کنند ، مطمئن شوید که واقعا پیوندی واضح از آن صفحات به محصولات واقعی شما وجود دارد.
حدس من این است که احتمالاً برخی از موارد را تنظیم کرده اید. “
بهترین روش برای بهینه سازی پیوند داخلی
مولر در ادامه از پیوند دادن به همه صفحات محصول دلسرد شد:
“اگر پست های وبلاگی واقعا طولانی دارید که رتبه بندی می شوند ، ممکن است این چالش وجود داشته باشد که پیوند دادن به بسیاری از محصولات مختلف از آنجا بسیار وسوسه انگیز است.
و با پیوند دادن به بسیاری از محصولات مختلف ، به خوبی می گویید ، همه چیز کمی مرتبط است اما هیچ چیز واقعاً مرتبط نیست.
در حالی که اگر به چند محصول از آن صفحات پیوند دهید ، می توانید … واقعاً بگویید … این محصولات واقعاً مهم هستند. “
اولویت هایی را برای تبلیغ مهمترین محصولات تعیین کنید
مولر در ادامه پیشنهاد کرد به جای همه محصولات ، به محصولات مهم استراتژیک پیوند دهید.
مولر موارد زیر را پیشنهاد کرد:
“و این چیزی است که شما لزوماً نیازی به تمرکز بر مواردی ندارید که در حال حاضر رتبه بدی دارند ، اما چیزهایی که در عوض به آنها اهمیت می دهید.
بنابراین اگر می گویید ، اینها محصولاتی هستند که بیشترین درآمد را از آنها دارید ، یا بیشترین محبوبیت را دارند یا شاید راحت ترین آنها برای فروش باشد ، چیزی شبیه آن ، پس اینها چیزهایی هستند که با پیوند داخلی می توانید… آنها را کمی تبلیغ کنید
و با پیوندهای داخلی واقعاً قوی ، در طول زمان ، رتبه آن صفحات محصول نیز ممکن است تغییر کند. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر پیوند داخلی به صفحات محصول از قبل بهینه شده باشد چه؟
فردی که این س askingال را مطرح می کند اظهار داشت که او قبلاً از فید خرید Google استفاده می کند و همچنین از هر پست وبلاگ فقط یک محصول را که به موضوع نوع محصولی که فروشگاه آنلاین می فروشد اختصاص داده است.
جان مولر از گوگل خاطرنشان کرد که به نظر می رسد آنها کارهای درستی انجام می دهند.
مولر فرد را تشویق کرد تا نگاه دوم را به پیوند داخلی بیندازد:
“به نظر می رسد که شما بسیاری از کارها را درست انجام می دهید.
و اگر با برخی از این سایت های واقعاً بزرگ با ارسال وبلاگ خود به طور رقابتی رتبه بندی می کنید ، این واقعاً کار سختی است.
… این به نوعی نشانه این است که حداقل جنبه های مختلفی در این مورد دخیل هستند و شما یک زاویه را به خوبی پوشش داده اید.
بنابراین این چیزی است که من می گویم تمایل دارم در آن مسیر ادامه دهم.
من هنوز هم در مورد پیوندهای داخلی با توجه به این صفحات بسیار فکر می کنم ، به خصوص شاید از طریق پست وبلاگ شما بلکه از طریق سایر وب سایت ها. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پیوند به انتخاب محصولات از صفحه اصلی
مولر مزایای پیوند دادن به برخی از صفحات محصول (نه همه) را از صفحه اصلی تأیید کرد.
به نظر می رسد آنچه او سعی در انتقال آن داشته باشد اهمیت انتخاب بهترین یا محبوب ترین محصولات برای تبلیغات قوی تر است.
مولر:
“اگر می گویید که در حال حاضر چند محصول دارید ، گاهی اوقات وسوسه کننده است که به همه این محصولات از صفحه اصلی فروشگاه خود پیوند دهید.
و اگر می توانید راهی برای قیف بندی کمی بهتر پیدا کنید ، می توانید رتبه بندی صفحات را کمی راحت تر کنید. “
رتبه های پایین می تواند به این دلیل باشد که رقابت رتبه بالایی است
در برخی از طاقچه ها ممکن است رقیبی وجود داشته باشد که کارهایی را انجام دهد که بازتولید آن دشوار است و این باعث مزیت آنها می شود.
در چنین شرایطی ، رتبه های پایین تر واقعاً مربوط به رتبه بندی بهتر رقبای سخت و کمتر مشکلی در صفحه ای است که آن را از رتبه بندی باز می دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تلاش برای یافتن آنچه اشتباه است همیشه بهترین راه برای بهینه سازی صفحات برای رتبه بندی نیست.
گاهی اوقات تشخیص مواردی که در آن صفحه وجود ندارد مفید است (مواردی مانند مقایسه محصولات یا توضیحات بهتر که صفحات محصول را مفیدتر می کند).
مولر اذعان داشت که گاهی اوقات این فقط یک رقابت قوی است.
“گاهی اوقات فقط … رقابت بسیار قوی است و مدتی طول می کشد تا … رشد کند.”
استناد
Google نحوه رتبه بندی صفحات محصول را توضیح می دهد
تماشا کنید که جان مولر در دقیقه 48:06 دقیقه به این سال پاسخ می دهد: