
وبلاگ نویسی درد است.
نه به این دلیل که نوشتن محتوا سخت است (بدتر از آن می توانید فقط باشید) یک نویسنده یا آژانس استخدام کنید) ، اما به این دلیل که هیچ کس نمی تواند تضمین کند که پست وبلاگ شما خوانده می شود یا نه.
فقط به آن فکر کنید … شما تمام این مدت زمان خود را صرف نوشتن محتوا می کنید ، اما هیچ کس نمی تواند تضمین کند که محتوای آن دیده می شود ، به اشتراک گذاشته می شود یا حتی به آن لینک می شود.
بنابراین ، من فکر کردم که جالب خواهد بود که پست های محبوب وبلاگ را تجزیه و تحلیل کنم و ببینم آنها چه ویژگی های مشترکی دارند.
به این ترتیب می توانید کاری که آنها انجام می دهند را تکرار کنید و احتمال خواندن پست شما را افزایش دهید.
اکنون برای این مطالعه ، ما یک پست محبوب وبلاگ را هر چیزی می دانیم که حداقل 1000 بازدید کننده در ماه از جستجوی ارگانیک Google ایجاد می کند (این بر اساس داده های Ubersuggest بود).
ما همچنین هیچ کشوری را مستثنی نکردیم و داده ها را از سطح جهانی بررسی کردیم.
این چیزی است که ما یاد گرفتیم.
یک پست پرطرفدار دارای حداقل 38 کلمه کلیدی است
یک نکته مهم مشترک این بود که پست های محبوب وبلاگ دارای حداقل 38 کلمه کلیدی است.

آنچه جالب است پستهایی است که حداقل 5،000 بازدید در ماه از رتبه Google برای 51 کلمه کلیدی یا بیشتر ایجاد می کند.
اما تفاوت بزرگ بین پست هایی که حداقل 1000 بازدید کننده در مقایسه با 5000 ایجاد می کند ، تعداد کلمات کلیدی مورد هدف آنها نبود ، بلکه بیشتر از این بود که آنها برای کلمات کلیدی رتبه بندی می شدند که به طور متوسط 984 بار در ماه جستجو می شدند.
اکنون اعطا شده است که آنها برای هر کلمه کلیدی که رتبه بندی کرده اند 984 کلیک دریافت نکرده اند ، زیرا هیچ سایتی واقعاً همه کلیک ها را دریافت نمی کند و هیچ تضمینی وجود ندارد که در رتبه اول قرار داشته باشند.
هنگام مشاهده این داده ها ، تصمیم گرفتیم کمی بیشتر تحقیق کنیم و به طور تصادفی 300 پست وبلاگ را که حداقل 1000 بازدید در ماه از Google ایجاد می کند ، انتخاب کردیم تا ببینیم که آنها چه تعداد کلمه کلیدی در صفحه خود ذکر کرده اند و شامل حداقل 50 جستجو در ماه است.
آیا می توانید حدس بزنید که این تعداد چه تعداد بود؟
خوب ، بعد از حذف اصطلاحات یک کلمه ای عمومی که در واقع کلمات کلیدی در نظر گرفته نمی شوند (مانند اینکه من در این پست کلماتی مانند “تجزیه و تحلیل ، ماه ، تولید ، داده” را ذکر کردم اما من واقعاً آن کلمات کلیدی را هدف قرار نمی دهم) ، تعداد می آید تا 76 کلمه کلیدی خیره کننده.
اما صبر کنید ، چگونه می توانید برای هر پست وبلاگی که می نویسید 76 کلمه کلیدی پیدا کنید؟
قبل از اینکه توضیح دهم چگونه می توانید لیستی از کلمات کلیدی را در هر پست وبلاگی که می نویسید بیابید ، این را بخاطر داشته باشید
- هرگز نباید کلمات کلیدی را در پست وبلاگ به خاطر جلب ترافیک جستجوگرها پر کنید. پست شما باید روان باشد و افزودن کلمات کلیدی باید طبیعی باشد. (اگر نویسنده ای استخدام می کنید ، یک نویسنده خوب نباید با این مسئله دست و پنجه نرم کند.)
- موارد پرت وجود دارد و برخی از پست های وبلاگ بدون هدف قرار دادن ده ها کلمه کلیدی در محتوای آنها ، بازدید زیادی ایجاد می کنند.
- شما نباید پست های وبلاگ را فقط برای “ترافیک Google” بنویسید. اگر محتوا برای کاربر ارزشی نداشته باشد ، در طولانی مدت به رتبه بندی وب سایت شما آسیب می زند ، زیرا اگر سایت شما دارای محتوای بی کیفیت باشد ، می توانید توسط به روزرسانی الگوریتم گوگل مورد حمله قرار بگیرید.
اکنون که این کار را از بین بردیم ، می توانید به Ubersuggest رفته و مراحل زیر را در ویدیوی زیر دنبال کنید تا ایده های ارسال وبلاگ و همچنین 76 کلمه کلیدی به علاوه در هر پست را پیدا کنید.
متوسط پست وبلاگ که محبوب است شامل 1839 کلمه است
با گذشت سال ها بازی SEO تغییر کرده است. به طور کلی ، هرچه محتوای شما طولانی تر باشد ، می توانید بازدید بیشتری داشته باشید. اما بسیاری از موارد لبه برای این قانون وجود دارد.
و گوگل این روزها به اندازه تجربه کاربر به کلمه شماری اهمیت نمی دهد.
ببینید ، یک کاربر کوتاه یا طولانی بودن پست وبلاگ اهمیتی ندارد ، آنها فقط می خواهند از آنچه که خوانده اند راضی باشند.
با این وجود ، ما تعداد کلمات را بررسی کردیم تا ببینیم میانگین پست برای یک پست محبوب چقدر است.

جالب اینجاست که پست هایی که به طور متوسط بیش از 5،000 بازدید کننده در ماه ایجاد می کردند بیش از پست هایی که باعث ایجاد 1000 بازدید کننده می شد طولانی نبودند.
بزرگترین تفاوت این بود که آنها کلمات کلیدی محبوب تری را در محتوای خود گنجانده بودند. آنها لزوماً برای هر یک از اصطلاحات رتبه بندی نمی کردند ، اما این به پست فرصت بیشتری می دهد تا بالقوه رتبه بندی و پیدا شود.
همانطور که اشاره کردم ، این قاعده همیشه استثنائاتی دارد. به عنوان مثال ، مباحث مشهوری مانند “چگونه کراوات را ببندید” وجود دارد و شما برای توضیح نحوه بستن کراوات واقعاً به تعداد زیادی کلمه احتیاج ندارید. شما بیشتر به تصاویر یا حتی فیلم نیاز دارید.
پست های وبلاگی که محبوب هستند تا حدودی جدید هستند
هنگامی که ما به هر وبلاگ محبوب در پایگاه داده خود نگاه می کردیم ، متوجه شدیم که بسیاری از سایت ها تاریخ انتشار یا تاریخ به روز شده ندارند (تاریخ به روز شده برای محتوایی که سالها قبل منتشر شده است اما اخیراً به روز شده است) استفاده می شود.
اما برای پست هایی که حاوی تاریخ بودند ، خواه تاریخ انتشار باشد یا هنگام به روزرسانی محتوا ، نکته جالبی را مشاهده کردیم.

محتوایی که به طور متوسط 1000 بازدیدکننده یا بیشتر در ماه ایجاد می کند 388 روز قبل است.
و محتوایی که کمتر از 1000 بازدید کننده ایجاد می کند تمایل به 593 روز دارد.
این بدان معنا نیست که Google نمی خواهد محتوای جدید و جدید را رتبه بندی کند زیرا در هر دو دسته مطالب تازه و جدیدی وجود داشت که باعث ایجاد ترافیک می شدند. اما بسیاری از پست های وبلاگ رتبه بندی کمی قدیمی بودند (اما خیلی قدیمی نبودند).
باز هم ، به خاطر داشته باشید که همیشه استثنائاتی در این قانون وجود دارد. برگردیم به چگونگی بستن کراوات ، حتی اگر آن مقاله 3 ساله بود ، احتمالاً هنوز هم مهم خواهد بود زیرا در مورد کراوات تغییر نکرده است.
اما با بیش از 1 میلیارد وبلاگ در وب ، به نظر می رسد Google محتوای جدید را به محتوای قدیمی ترجیح می دهد.
اگر محتوای قدیمی دارید ، نگران نباشید ، همیشه می توانید آن را به روز کنید تا اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم بازدید بیشتری دارد.
روش انجام این کار با دنبال کردن این مراحل است:
آنقدر موثر است که من تیمی از افراد دارم که فقط محتوای قدیمی من را به روز می کنند.
نتیجه
چه بخواهید و چه نخواهید ، اگر می خواهید محتوا بنویسید ابتدا باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید.
انتخاب کلمات کلیدی مناسب در مقابل کلمات غلط می تواند به این معنی باشد که محتوای شما ترافیکی ندارد یا ماهانه هزاران بازدید کننده دارد.
مطمئناً اکنون عناصر دیگری نیز در SEO شما وجود دارد مانند پیوندها و سئو داخلی ، اما برای این تجزیه و تحلیل ، ما می خواهیم بر روی ویژگی هایی (که به راحتی می توانید کنترل کنید) تمرکز کنیم که باعث ایجاد یک پست محبوب می شود.
از سر کنجکاوی ، آیا قبل از نوشتن محتوا ، تحقیق در مورد کلید واژه را انجام می دهید؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید