جان مولر از Google به س aالی درباره الگوریتم Passages در Hangout Office Office Google SEO پاسخ داد. مولر نظرات خود را در مورد صحبت های صنعت در مورد بهینه سازی موتور جستجو برای گذرگاه ها و آنچه گوگل در تلاش است با آن انجام دهد ارائه داد.
س Aboutال درباره Google Passages
این س toال به الگوریتم جدید در چارچوب یک به روزرسانی اصلی اشاره داشت ، اما واقعاً در مورد کارهایی بود که ناشران برای بهینه سازی بهتر صفحات خود باید انجام دهند تا در 7٪ جستجوهای جستجو که تحت تأثیر الگوریتم عبورهای جدید قرار می گیرند ، ظاهر شوند.
این سال است:
“من یک سوال در مورد معابر دارم.
بنابراین ، بیشتر در مورد چگونگی مشاهده ساختار پاراگراف توسط Google است. چون بدیهی است ، اخیراً ، ما شاهد ارسال نوع مکالمه بیشتری از ارسال وبلاگ هستیم … و من تعجب می کنم که آیا در یک پاراگراف نوعی حداقل تعداد کلمه یا تعداد کاراکتر وجود دارد تا Google متوجه شود این یک پاراگراف است؟ “
گوگل اعلامیه در مورد به روزرسانی های هوش مصنوعی، از جمله رتبه بندی مقاطع (که 7٪ از جستجوها را تحت تأثیر قرار می دهد) ، گفته شد که در مورد یافتن پاسخ است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هیچ اطلاعی در مورد الگوریتم عبور در مورد درک بهتر پست های وبلاگ مکالمه وجود ندارد.
این همان چیزی است که در اعلامیه گوگل در مورد معابر آمده است:
“با درک بهتر ارتباط متغیرهای خاص ، نه فقط صفحه کلی ، می توانیم اطلاعات مورد نیاز سوزن در انبار یونجه را پیدا کنیم.”
جان مولر از گوگل پاسخ داد:
“من نمی دانم.”
سپس وی توضیحاتی را براساس آنچه فهمید ارائه داد:
“من جزئیات همه معابر را ندارم.
این یک به روزرسانی اصلی نیست … این چیزی نیست که ما یک به روزرسانی اصلی را در نظر بگیریم.
این بیشتر در مورد رتبه بندی این قسمتها از صفحات موجود است تا فهرست کردن آنها به صورت جداگانه.
بنابراین ، بیشتر در مورد شناختن این یک صفحه بزرگ است و این بخشی از صفحه است که به ویژه مربوط به این جستجوی آینده است ، بنابراین ما روی آن قسمت از صفحه تمرکز خواهیم کرد.
بنابراین این نیست که یک شاخص عبور مجزا یا موارد مشابه دیگری در آن وجود داشته باشد.
این واقعاً بیشتر در مورد درک صفحه و قسمتهای مختلف صفحه و اینکه شما می توانید تشخیص دهید کدام یک از این قسمتها برای درخواست کاربران مرتبط هستند.
من جزئیات بیشتری از گذشته ندارم که بتوانم از طرف ما به اشتراک بگذارم. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سئو برای Google Passages
مولر سپس بازخورد خود را در مورد برخی از آنچه در مورد بهینه سازی معابر نوشته شده است تا رتبه خوبی داشته باشند ، ارائه داد
مولر:
“من متوجه شدم برخی از افراد در حال کشف حق ثبت اختراع و مقالات و نوع بیشتری از محتوای آموزشی یا محتوای نظری در مورد برخی از این موضوعات هستند.
و آنها ذکر کردند مواردی وجود دارد مانند این که شما باید اطمینان حاصل کنید که عناوین واضحی دارید و محتوای کاملاً ساختاری در صفحات خود دارید تا بتوانیم این بخشها را تشخیص دهیم ، که به نظر من بدیهی است.
مانند اینکه اگر می خواهید یک موتور جستجو بخشی از صفحه شما را تشخیص دهد ، بنابراین باید صفحه خود را به درستی ساختار دهید تا تشخیص آن آسان باشد.
اما شاید این نوعی جهت گیری باشد.
به طور کلی ، با بسیاری از این تغییرات ، یکی از مواردی که من احتیاط می کنم تلاش برای پرش در قطار است که سعی در بهینه سازی برای این چیزها دارد زیرا بسیاری از تغییراتی که ما مانند آنها ایجاد می کنیم اساساً تغییراتی است که ما ایجاد می کنیم زیرا متوجه می شویم که صفحات وب به نوعی کثیف و بدون ساختار هستند.
و اینقدر نیست که این صفحات وب بی نظم و بدون ساختار به یکباره نسبت به صفحات تمیز و ساختار یافته برتری داشته باشند.
بیشتر ، خوب … ما می توانیم این صفحات کثیف را کم و بیش همانطور که می توانیم صفحات تمیز را درک کنیم ، درک کنیم. “
من فکر می کنم آنچه او سعی دارد بگوید این است که Google بهتر می تواند از میان گروه گسترده تری از صفحات وب پاسخی را انتخاب کند.
بنابراین Google به جای محدود شدن در رتبه بندی صفحات وب که به خوبی سازمان یافته و صریح در مورد یک موضوع خاص هستند ، اکنون می تواند یک مقاله بزرگتر یا جامع را که حاوی پاسخ است در یک بخش رتبه بندی کند ، بنابراین مجموعه صفحات نامزدها را گسترش می دهد.
مولر بعداً نسبت به تلاش برای بهینه سازی الگوریتم گذرگاه ها با هدف قرار دادن ناموزونتر محتوای صفحه وب هشدار داد.
مولر:
“بنابراین اگر یک صفحه تمیز را انتخاب کنید و سعی کنید آن را بهم ریخته و به خوبی در این نوع نصب جدید کار کند ، پس فکر نمی کنم شما هیچ برتری نسبت به آنچه در گذشته داشتید داشته باشید.
اگر صفحات تمیز از قبل داشته باشید ، اگر توسط موتورهای جستجو به راحتی قابل شناسایی باشند ، اگر عناوین و عناوین تمیز داشته باشند و روی موضوعات جداگانه تمرکز داشته باشند ، در واقع این همان چیزی است که موتورهای جستجو برای درک این صفحه نیاز دارند در مورد زمان و زمان نمایش آن به کاربران است. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه Google Passages برای ایجاد محتوا معنی می دهد
به نظر می رسد که مولر اساساً می گوید ناشران باید به دلیل محتوای ساختار یافته با عناوین و عناوین مناسب ، صفحاتی بسازند که درک آنها آسان باشد. و اگر بخشی از آن صفحات حاوی پاسخی باشد ، گوگل آن را رتبه بندی می کند.
وی همچنین اشاره کرد که فراتر از آن ، Google همچنین سعی می کند مقاطعی را از سایتهایی که سازماندهی خوبی ندارند رتبه بندی کند.
به نظر می رسد که گفته می شود گوگل بهتر می تواند صفحاتی را با پاسخهایی رتبه بندی کند که ممکن است قبل از معرفی الگوریتم عبورها رتبه بندی نشده باشد.