از جان مولر گوگل سال شد که آیا جلوگیری از عملکرد تشخیص بلوک ضد تبلیغات توسط Google باعث می شود Google صفحه را به صورت مخفی ببیند. مولر توضیح می دهد که مخفی کاری چیست و چرا مسدود کردن Google از اسکریپت تشخیص مسدود کننده تبلیغات پوشیده نیست.
Cloaking دستورالعمل های Google را نقض می کند
Cloaking یک ترفند قدیمی است که در آن یک صفحه وب محتوای متفاوتی را نشان می دهد بسته به اینکه بازدید کننده سایت ربات موتور جستجو باشد یا یک کاربر عادی انسانی.
در زمان بسیار قدیمی افزودن چندین کلمه کلیدی در یک صفحه می تواند به رتبه بندی بهتر آن صفحه کمک کند. که “اسپم کردن کلمه کلیدی“
با این حال این صفحه واقعاً بد و غیرقابل اعتماد به نظر می رسید و بازدیدکنندگان از این صفحه خارج می شوند تا کلیک کردن روی پیوند وابسته و دریافت هزینه مراجعه به صاحب سایت.
کاری که اسپمرها انجام دادند این بود که صفحه ای پر از کلمات کلیدی را به موتورهای جستجو نشان دهند تا به آن در رتبه بندی کمک کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما برای کاربران انسانی ، این صفحه وب یک صفحه خوب و نرمال را نشان می دهد که از آنجا که اسپم به نظر نمی رسد ، بهتر تبدیل می شود.
رهنمودهای مرکزی جستجوی Google برای کمک به درک این مثالها را ارائه می دهد پوشاندن چیست:
“ارائه یک صفحه از متن HTML به موتورهای جستجو ، در حالی که صفحه ای از تصاویر را به کاربران نشان می دهد
درج متن یا کلمات کلیدی در یک صفحه فقط زمانی که عامل کاربری که درخواست صفحه را دارد یک موتور جستجو است ، نه یک بازدید کننده انسانی “
آیا تبلیغات مسدود کننده می تواند باعث مخفی کاری شود؟
شخصی که این سال را مطرح می کند گفت که آنها به فکر افزودن یک مسدود کننده ضد تبلیغ به سایت خود هستند. یک مسدود کننده ضد تبلیغ بازدیدکنندگان را با مسدود کننده از دیدن محتوا جلوگیری می کند.
هدف این است که بازدیدکنندگان را به لیست سفید وب سایت آموزش دهیم تا بتوانند محتوا و تبلیغات را ببینند.
این سال است:
“ما سایتی داریم که در حال افزودن امکان شناسایی مسدود کننده تبلیغات است تا از دسترسی کاربران به سایت در هر زمان مسدود کننده تبلیغات جلوگیری کند.
س hereال اینجاست ، اگر تصمیم بگیریم Googlebot را از دیدن تشخیص بلوک تبلیغات مستثنی کنیم ، آیا در چنین شرایطی به دلیل پنهان کاری پرچم گذاری می شویم؟ “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
وضعیت توصیف شده در واقع نشان دادن محتوای مختلف به کاربران و Google نیست.
این واقعاً در مورد ایجاد دو مجموعه وضعیت بازدید کننده کاربر / سایت است (علاوه بر وضعیت مدیر هر کس که صفحه وب را اجرا می کند).
بازدیدکنندگانی که مسدود کننده تبلیغات نیستند از امتیازات بالاتری برخوردار هستند و آنها را قادر به خواندن مطالب می کنند.
بازدیدکنندگانی که مسدودکننده تبلیغات را فعال کرده اند از امتیازات کمتری برخوردار می شوند که فرصت خواندن مطالب را از آنها سلب می کند.
اگر وضعیت به مخفی کاری بستگی دارد ، جان مولر اینگونه پاسخ داد:
“احتمالا نه. به نظر من به طور کلی خوب خواهد بود.
من به نوعی می دانم که این راهی برای تشخیص این است که Googlebot در واقع مسدود کننده تبلیغات نصب نشده است.
بنابراین این یک نوع تنظیم منحصر به فرد است که Googlebot در رابطه با رندر صفحات دارد و من فکر می کنم اشکالی ندارد. “
مولر این را نشان دادن محتوای متفاوت به انسان و Googlebot نمی دانست. او این را مشاهده کرد زیرا گوگل هیچ مسدودکننده تبلیغاتی ندارد بنابراین باعث می شود حق دیدن محتوا را داشته باشد.
جان با توضیح بیشتر در مورد پنهان کاری دنبال کرد:
“در رابطه با cloaking ، تیم cloaking بیشتر سعی می کند مواظب شرایطی باشد که شما واقعاً چیز متفاوتی را نسبت به Googlebot به کاربران نشان می دهید.
و با توجه به .. مسدود کردن تبلیغات یا … موارد دیگر که به نظر می رسد باید برای ورود به سیستم وارد شوید تا محتوا را ببینید و این متفاوت است. “
مولر ادامه داد و اظهار داشت که او طرفدار “راه اندازی های جلوگیری از تبلیغات” نیست اما تأیید کرد که اگر سایتی نیاز به انجام آن داشته باشد ، این یک “رویکرد مناسب“
شخصی که این س askingال را می پرسد در ادامه پرسید که آیا ارائه یک سرویس مسدودکننده تبلیغات به Google در بالای محتوا ، مشکلات نمایه سازی ایجاد می کند.
مولر:
“اگر این یک پوشش HTML در بالای صفحه موجود باشد ، من این مسئله را مسئله ساز نمی دانم ، زیرا ما همچنان محتوای واقعی را در HTML مشاهده می کنیم ، به نوعی پشت آن.
این شبیه همان چیزی است که اگر… یک بنر یا کوکی بینابین کوکی داشته باشید که در اصل فقط یک قسمت HTML در بالای صفحه نشان می دهید.
از دیدگاه ما ، اگر هنوز هم می توانیم محتوای واقعی را از صفحه فهرست کنیم ، خوب است. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Cloaking و Google
پنهان کاری یک امر کاملاً مشخص با هدف مشخص برای فریب بازدیدکنندگان گوگل و سایت به منظور دستیابی به رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو است.
نمایش محتوای مختلف بر اساس آنچه بازدیدکننده سایت مجاز به دیدن بر اساس وضعیت یا امتیاز کاربر خود دارد ، چیز دیگری است.
سازمان های خبری به طور معمول بین یک بازدید کننده پرداخت شده و یک بازدید کننده غیر مشترک ، تفاوت ایجاد می کنند و دو کلاس بازدید کننده سایت ایجاد می کنند.
نرم افزار Forum کار مشابهی را انجام می دهد و همچنین اجازه نمی دهد موتورهای جستجو (و بازدیدکنندگان سایت ثبت نشده) پروفایل های کاربر را مشاهده کنند.
در هر دو مورد ، ایجاد کلاسهای مختلف بازدیدکننده سایت و نشان دادن موارد مختلف بر اساس طبقه بندی آنها است.
Cloaking نشان دادن محتوای منحصر به فرد به موتورهای جستجو برای اهداف رتبه بندی است ، چیزی کاملا متفاوت.
استناد
پاتوق ساعات اداری Google SEO را مشاهده کنید ، بخشی که در دقیقه 19:46 دقیقه قرار دارد.
https://www.youtube.com/watch؟v=BFUxzfGIuDY
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید