خرید آنلاین و پذیرش تجارت الکترونیک در سراسر همه گیری سرعت زیادی گرفت. هم فرصت های فروش آنلاین و هم رقابت بیش از هر زمان دیگری است.
و اطمینان از اینکه از بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک برای نیازهای کسب و کار خود استفاده می کنید، نکته بسیار مهمی است.
چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه یک فروشگاه تاسیس داشته باشید و در فکر تغییر پلتفرم باشید، BigCommerce احتمالا با رادار شما برخورد کرده است.
این یک گزینه محبوب برای بازرگانانی است که به دنبال ویژگی های سئو دوستانه هستند.
در این ستون، با ویژگیهای BigCommerce SEO و نحوه استفاده خوب از بهینهسازیهای موجود آشنا خواهید شد.
نکات و منابع بیشتری برای کمک به بهینه سازی فروشگاه BigCommerce خود نیز پیدا خواهید کرد.
بیایید به آن برسیم!
ویژگی های سئو BigCommerce
BigCommerce یک پلت فرم نرم افزار تجارت الکترونیک پیشرو است که هر آنچه را که برای راه اندازی و رشد فروشگاه آنلاین خود به کسب و کارهای بزرگ و کوچک نیاز دارند، ارائه می دهد.
این یک پلتفرم قوی با رابط کاربر پسند، ویژگیهای داخلی استثنایی و قابلیتهای SEO است.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
BigCommerce دارای ویژگی های داخلی سئو برای فروشگاه آنلاین شما می باشد از جمله:
URL های بهینه شده: اینها به صورت خودکار برای شما با نشانیهای اینترنتی مناسب سئو برای محصولات، دستهها و صفحات دیگر پر میشوند. این پلتفرم همچنین به شما این امکان را می دهد که تنظیمات URL خود را تغییر دهید.
URL های منحصر به فرد: BigCommerce تضمین می کند که هر صفحه منحصر به فرد فقط یک صفحه دارد URL، بنابراین فروشگاه آنلاین شما توسط محتوای تکراری به خطر نیفتد.
میکروداده: Microdata یا “rich snippets” بهطور خودکار در صفحات محصولات وبسایت شما تعبیه میشود تا فهرستهای نتایج جستجوی شما را با اطلاعاتی مانند رتبهبندی، قیمتگذاری، نام تجاری و سطوح سهام بهبود بخشد.
301 تغییر مسیر و بازنویسی URL: اگر تصمیم به تغییر نام یکی از محصولات خود دارید، نشانی اینترنتی تکمیلشده خودکار تنظیم میشود تا تغییر نام محصول را منعکس کند. URL قبلی به URL جدید هدایت می شود. تغییر مسیر و بازنویسی خودکار به موتورهای جستجو امکان می دهد بفهمند که شما تغییراتی ایجاد کرده اید یا صفحاتی را در فروشگاه آنلاین خود منتقل کرده اید.
CDN: چندین کار وجود دارد که می توانید برای افزایش سرعت سایت خود انجام دهید، اما شبکه تحویل محتوای منحصر به فرد BigCommerce به طور مداوم در پس زمینه کار می کند تا مطمئن شود سایت شما به سرعت برای خریداران و موتورهای جستجو بارگیری می شود!
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
استفاده از فیلدهای سئو BigCommerce
حال، بیایید ببینیم که چگونه از هر یک از آنها استفاده کنیم زمینه های سئو موجود در پلتفرم BigCommerce و برخی از بهترین شیوه ها را برای هر کدام بیاموزید.
ساختار URL
ساختار URL را می توان برای محصولات، صفحات وب و دسته بندی های مختلف تنظیم کرد.
بهطور پیشفرض، پلتفرم BigCommerce از ساختاری مناسب سئو استفاده میکند، اما شما میتوانید قالببندی ساختار URL را مطابق با نیازهای تجاری منحصربهفرد خود سفارشی کنید.
در بیشتر موارد، SEO Optimized (کوتاه) کافی است.
این مقاله مفید توضیح میدهد که ساختار URL باید ردیابی آسان، نگهداری آسان، نظارت آسان، سازگار با CMS شما و همچنین سازگار با سرور شما باشد.
BigCommerce می تواند به تحقق آن کمک کند.
فراداده
همانطور که لورن بیکر میگوید، «متادیتا را به عنوان تبلیغاتی برای محتوای خود در نظر بگیرید. چرا کاربران باید کلیک کنند؟ چه چیزی می توانید به آنها بگویید؟ از متا برای تشویق کلیک ها استفاده کنید، که باعث افزایش ترافیک می شود که منجر به ترافیک بیشتر می شود.
و با توجه به BigCommerce، “بهترین تمرین اضافه کردن توضیحات متا به هر صفحه فروشگاه خود، از جمله محصولات، صفحات محتوا، پست های وبلاگ، صفحات دسته بندی و صفحه اصلی است.”
اگر کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می دهید، حتما آنها را در ابتدای تگ توضیحات قرار دهید.
اما به خاطر داشته باشید که گوگل 70 درصد مواقع توضیحات متا خود را بازنویسی یا ایجاد می کند. اغلب، توضیحات متا که Google انتخاب یا ایجاد میکند حاوی محتوایی از چند جمله اول قابل مشاهده در صفحه است.
هنگام ایجاد توضیحات محصول خود این را در نظر داشته باشید.
توضیحات محصول و دسته
توضیحات محصول و دسته در زیر قرار دارد اطلاعات محصول زمانی که محصولی را در پلتفرم BigCommerce اضافه و/یا ویرایش میکنید.
کپی توصیفی در این صفحات به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا عباراتی را برای نتایج جستجو پیدا کنند.
این فرصتی است برای استفاده از کلمه کلیدی هدف در محتوای خود، و همچنین به اشتراک گذاری اطلاعات و جزئیات قانع کننده ای که برند شما را از رقبا متمایز می کند.
این 13 نکته را برای نوشتن توضیحات محصولی که تبدیل می شود، بررسی کنید.
کلید واژه ها
اینها کلمات و عباراتی در توضیحات و ابرداده های صفحه شما هستند که با محتوای یک صفحه مرتبط هستند و بخش مهمی از کمپین های سئو و بازاریابی پولی شما هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
BigCommerce همچنین دارای این ویژگی مهم سئو می باشد تا به شما کمک کند چگالی کلمه کلیدی خود (از چند کلمه کلیدی استفاده می کنید) و اینکه آیا این تراکم عدد خوبی است یا بد برای موفقیت در سئو به شما کمک می کند.
چیزی که BigCommerce نمی تواند به شما بگوید این است که در وهله اول باید از چه کلمات کلیدی استفاده کنید.
برای آن، شما به یک فرآیند تحقیق کلمات کلیدی جامد نیاز دارید. مدی عثمان چگونه به طور موثر تحقیق کلمات کلیدی را برای تجارت الکترونیک انجام دهیم یک مکان عالی برای شروع است.
برنامه ها و ادغام های سئو BigCommerce
BigCommerce بطور بومی با بازیکنان بزرگی مانند Google، Amazon، eBay و Walmart Channel Cloud ادغام می شود.
این برنامهها و ادغامها به فروشگاه تجارت الکترونیک شما اجازه میدهند تا تأثیر بیشتری در سراسر جهان داشته باشد و در عین حال کانالهای جدیدی را برای جریان درآمد شرکت شما باز کند.
این مهم است، زیرا 73% خریداران در مسیر خرید خود از کانال های متعددی استفاده می کنند.
این ادغام ها شما را قادر می سازد تا دسترسی و بازار خود را به مخاطبان بسیار بیشتری گسترش دهید.
نکات بیشتر SEO برای کمک به یافتن فروشگاه BigCommerce شما به صورت آنلاین
لینک بیلدینگ
پیوندها نقش مهمی در هدایت ترافیک ارگانیک به فروشگاه تجارت الکترونیک شما از طریق موتورهای جستجو، به ویژه در صنایع بیش از حد رقابتی ایفا کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
هنگامی که آنها با پایه های فنی قوی سئو، سئوی درون صفحه، محتوا و تجربه کاربر ترکیب شوند، لینک بیلدینگ می تواند در هدایت ترافیک ارگانیک بیشتر به فروشگاه آنلاین شما و بهبود رتبه شما موثر باشد.
کتاب الکترونیکی ما در زمینه لینکسازی نه تنها میتواند به شما در یادگیری استراتژیهای موثر لینکسازی کمک کند، بلکه به شما نشان میدهد چگونه با استراتژی و اهداف مناسب موفق شوید.
این قسمت را که در آن کوین روو تاکتیکهای ساخت لینک خاص خود را برای فروشگاههای تجارت الکترونیک به اشتراک میگذارد، بررسی کنید.
تبلیغات رسانه های اجتماعی
اگر استراتژی های سئو را با برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ترکیب کنید، می توانید تعامل را افزایش دهید و ترافیک جدیدی را به فروشگاه خود بیاورید.
مهم است که شما معتبر باشید و در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید. از فروش مستقیم خودداری کنید، اما از به اشتراک گذاشتن پیشنهادهایی که به مخاطبان شما ارزش واقعی ارائه می دهد نترسید.
در 11 استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای وب سایت های تجارت الکترونیک بیشتر بیاموزید.
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا می تواند روشی فوق العاده موثر برای گسترش دید شما در جستجو و بهبود کشف باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
اما اگر محتوای خود را پیرامون موضوعات اشتباه ایجاد و بهینه سازی کنید، از فروش ضرر خواهید کرد.
این نمونه های عالی از انواع محتوای خلاقانه را که می تواند برای برندهای تجارت الکترونیک طنین انداز شود، ببینید.
سئو فنی
سئو فنی یک ضرورت است زیرا چیزی است که به موتورهای جستجو مانند گوگل اجازه می دهد بدانند که شما وب سایتی با ارزش بالا برای مشتریان دارید.
داشتن سئو فنی قوی می تواند موتورهای جستجو را ترغیب کند که وب سایت شما را بالاتر از رقبا رتبه بندی کنند و همچنین به بهبود تجربه مشتری شما کمک کند.
خوبی در مورد استفاده از پلتفرمی مانند BigCommerce این است که تیم آنها روی حفظ کل پلتفرم از نظر فنی سرمایه گذاری کرده اند، بنابراین شما آنقدرها که ممکن است در مورد ساخت خود نگرانی های فنی نداشته باشید.
بردن
در پایان، اگر به دنبال یک راه حل نرم افزاری قابل اعتماد تجارت الکترونیک هستید، BigCommerce ارزش بررسی را دارد.
همه چیزهایی را که برای مدیریت فروشگاه آنلاین جدید یا موجود خود نیاز دارید فراهم می کند. به عنوان یک امتیاز، BigCommerce در ارائه ویژگیهای SEO و پشتیبانی و اطلاعات اضافی که در پایگاه دانش خود در دسترس است، تلاش بیشتری میکند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: کتی فلاتی/ شاتر استوک