در قسمت این هفته از ساعت بازاریابی ، گرگ فین ، مارک سالتارلی و کریستین “شپ” زیرنهلد میزبان بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال در هفته هستند.
بعلاوه ، آیا می توانیم برای به روزرسانی هسته دسامبر 2020 نام بهتری ارائه دهیم؟ احتمالاً آنقدرها هم سخت نیست.
اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را از آن بگیرید ژورنال موتور جستجو YouTube کانال
https://www.youtube.com/watch؟v=DD2dIIz12ZU
گوگل تأیید کرد که آخرین به روزرسانی الگوریتم هسته ای ، به روز رسانی هسته ای دسامبر 2020 ، از 3 دسامبر 2o20 آغاز می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
داده های اولیه از زمان شروع به روزرسانی فعالیت زیادی را نشان می دهند ، اما تا زمانی که در یک هفته یا این زمان پخش کامل نشود ، اثرات ماندگار آن مشخص نیست. بسیاری از مدیران وب سایت ها از انتشار چنین تغییر بزرگی در فصل خرید تعطیلات از Google ناامید شدند.
نسخه اصلی Core Update در دسامبر 2020 در حال پخش مستقیم است. همانطور که در این به روزرسانی ها معمول است ، به طور معمول حدود یک تا دو هفته طول می کشد تا کاملاً ارائه شود.
– Google SearchLiaison (searchliaison) 3 دسامبر 2020
در گزارش جدیدی که این هفته منتشر شد ، Shopify روند مهمی را که بر وضعیت تجارت در سال 2021 و بعد از آن تأثیر خواهد گذاشت ، باز می کند.
پیش بینی های اصلی عبارتند از:
- مصرف کنندگان جوان فضای خرده فروشی را متزلزل خواهند کرد.
- خرده فروشی فیزیکی با تأکید بر پرداخت بدون تماس ، قرارهای خرید و گزینه های جایگزین وانت به تکامل خود ادامه خواهد داد.
- تأکید بیشتر بر حمایت از مارک های مستقل و خرده فروشان.
- مصرف کنندگان محصولات بیشتر سازگار با محیط زیست را انتخاب می کنند.
- اخلال در صنایع بانکی ، مالی و وام دهی.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
YouTube گزینه های بیشتری را برای سازندگانی اعلام کرده است که استفاده از ویژگی Premieres را برای معرفی محتوای جدید انتخاب می کنند.
به طور بالقوه هیجان انگیزترین بروزرسانی ، امکان ایجاد پیش پرده هایی برای YouTube Premieres است ، بنابراین سازندگان می توانند طعم و مزه محتوای جدید را به مخاطبان خود بچشانند.
با گزینه جدید تغییر مسیر مستقیم ، کانال ها می توانند پیش از نمایش های ویدئویی خود ، پیش نمایش های زنده را برگزار کنند. پس از پیش نمایش ، بینندگان به طور خودکار به ویدیوی Premiere منتقل می شوند.
سرانجام ، YouTube به سازندگان گزینه های بیشتری برای شمارش معکوس ویدئوی Premiere و امکان برنامه ریزی Premieres از تلفن هایشان را داد.
گوگل در ماه مه اعلام کرد که برخی تبلیغات “سنگین” از Google Chrome را مسدود می کند. این هفته ، اقدام به مسدود کردن تبلیغات در وب سایت نیویورک تایمز توسط آرون پیلهوفر.
اولین بار این را دیدم pic.twitter.com/nY21Ty3RnK
– آرون پیلهوفر (pilhofer) 2 دسامبر 2020
در بخش بخش هفته ، ماری هاینز در این فصل از تعطیلات گوگل در لیست شیطان خود است.
این سن خوبی نداشت. https://t.co/GhFnYhFXWT
– ماری هاینز (Marie_Haynes @) 3 دسامبر 2020
سپس ، ICYMI ، برت وسترمن برخی از Google Ads به روز شده را به اشتراک می گذارد اسناد راهنما که همه تبلیغ کنندگان باید نشانک گذاری کنند.
در حالی که من این را می دانستم # گوگل مناقصه هوشمند خودکار سایر تنظیمات پیشنهاد را نفی می کند … عدم رعایت موقعیت مکانی و روز / ساعت احساس بی احتیاطی می کند (و برای انجام موجودی غیرحضوری که ممکن است برای تبلیغ کنندگان جذاب نباشد ، خود سرویس دهی می شود). #ppcchat pic.twitter.com/Ag6zrzolMR
– برت وسترمن (Brettwesterman) 4 دسامبر 2020
ما در طول دوره رعد و برق خود به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- چه کسی به طور رسمی با پیشنهاد حداکثر تبدیل تبدیل شده است؟
- درباره شاخص جدید صفحه تجربه در نتایج جستجوی Google چه باید بدانید؟
- چه زمانی توییتر محدودیت فرکانس را به انواع کمپین ها اضافه کرد؟
- اکنون از کجا می توانید برنامه های افزودنی فرم سربی Google Ads را اجرا کنید؟ (نکته: نه نتایج جستجوی دسک تاپ).
- چرا نباید برای مشاوره مالی به TikTok مراجعه کنید؟
- چگونه کانادایی ها می توانند فروشگاه آنلاین خود را به صورت رایگان احداث کنند؟ (اگرچه ما آن را توصیه نمی کنیم.)
بررسی کنید ساعت بازاریابی سایت برای مشترک شدن در نمایش و خواندن تمام مقالات ارائه شده در نمایش امروز.
با تشکر از اسپانسر ما ، نفوذ! با پلت فرم همه در یک Upfluence ، بازاریابان می توانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را ساده کرده و برنامه تأثیرگذار خود را در کمترین زمان مقیاس بندی کنند.
اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون ، سرو شمالی