در یک Hangout وب مستر پس از ساعت ها ، جان مولر از گوگل به س questionsالات متعددی در مورد اینکه چه نوع تغییراتی ممکن است بر رتبه بندی تأثیر بگذارد و چه نوع تغییری تأثیر نمی گذارد ، پاسخ داد.
در طول مسیر ، مولر سناریوهای مختلف بی خطر را توضیح می دهد و همچنین انواع تغییراتی که ممکن است بر نحوه مشاهده Google از وب سایت تأثیر بگذارد ، از جمله دیدن آن به عنوان یک سایت کاملاً جدید.
عملکرد جستجو تحت تأثیر اصلاح سایت
شخصی که این س askingال را مطرح می کند گفت که سه سایت آخر او “تجدید شده”تغییرات بسیار منفی در جستجوی گوگل را تجربه کرده بود.
وی خاطرنشان كرد كه قبلاً هرگز در “اصلاح مجدد“و سعی داشت بفهمد آیا این مورد از طرف گوگل بوده و همچنین درک اینکه چه نوع تغییراتی می تواند به طور کلی بر عملکرد جستجو تأثیر بگذارد.
باید گفت که جان مولر نخواسته است روشن کند که منظور شخص سوال کننده از “بازسازی”یک وب سایت.
بازسازی می تواند از یک طراحی مجدد ساده تا به روزرسانی کامل سئو در محتوا ، داده های متا و تغییرات عمیق در ساختار سایت باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جان مولر گوگل در مورد تغییر وب سایت ها بحث می کند
جان مولر می گوید این Google نیست …
مولر:
“به طور کلی این نوع مواردی که من بر اساس هر وب سایت بررسی می کنم.
از طرف ما هیچ چیزی وجود ندارد که به نوعی بگوید … اگر وب سایتی اصلاح شود ، باید رتبه بندی آن را تغییر دهیم.
… اگر این کار را با سه وب سایت مشاهده می کنید که به نظر می رسد شما در حال انجام کاری منحصر به فرد با فرایندهای اصلاح هستید و نه این که چیزی در طرف Google باشد که به طور کلی مانع از بروزرسانی شود.
برای اصلاحات ، گاهی اوقات چند مورد با هم جمع می شوند و گاهی دقیقاً فهمیدن چه اتفاقی می افتد ، کار دشواری است.
اما اصلی ترین چیزی که من هنگام انجام یک اصلاح مجدد مراقب آن هستم این است که اطمینان حاصل کنید:
اینکه URL ها تا حد ممکن ثابت بمانند تا ساختار URL را تغییر ندهید.
اینکه پیوند داخلی تا حد ممکن ثابت بماند.
اینکه محتوا و طرح در صفحات تا حد ممکن ثابت بماند.
و اگر این عناصر فنی اساساً مطابقت داشته باشند ، از طرف ما تنها چیزی که می بینیم این است که شاید اکنون وب سایت کمی سریعتر باشد زیرا شما از زیرساخت های سریع تری استفاده می کنید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
چه عواملی باعث می شود که گوگل یک سایت قدیمی را کاملاً جدید تلقی کند
جان مولر انواع تغییراتی را که ممکن است باعث شود Google با یک وب سایت کاملاً جدید برخورد کند ، ذکر کرد.
“اگر از طرف دیگر این عوامل مانند هم تراز نشوند:
- در صورت تغییر URL ها
- در صورت تغییر چیدمان
- اگر محتوا تغییر کند
- اگر از URL های قدیمی به آدرس های جدید هدایت نمی شوید
سپس این جنبه ها اساساً جنبه هایی هستند که می گویند باید استفاده کنیم که ما باید این را به عنوان یک وب سایت جدید در نظر بگیریم زیرا در اصل ما از ابتدا می رویم و محتوای کاملاً متفاوتی وجود دارد یا در تنظیمات کاملاً متفاوت است یا طرح آن کاملاً متفاوت است یا URL ها کاملاً متفاوت هستند.
بنابراین … در اصل از طرف ماست ، ما می گوییم آه این یک وب سایت جدید است ، ما دوباره کار را شروع می کنیم و سعی می کنیم دوباره آن را درک کنیم.
بنابراین این چیزی است که من در آنجا مراقب آن خواهم بود. “
هنگامی که وب سایت تغییر می کند همزمان با Google Updates
مولر در ادامه اشاره کرد که Google همیشه در حال به روزرسانی است و ممکن است تغییرات در رتبه بندی مربوط به تغییرات اخیر وب سایت نباشد.
مولر مشاهده کرد:
“چیز دیگر این است که ما همچنین انواع دیگر تغییرات رتبه بندی را در سراسر وب نیز ایجاد می کنیم.
و گاهی اوقات هنگام انجام یک نوسازی ، زمان بندی را به گونه ای کاملاً مناسب می گیرید که دقیقاً با زمانی که ما یک نسخه اصلی را به روز می کنیم یا وقتی که تغییر رتبه بزرگتری ایجاد می کنیم ، هماهنگ می شود.
و تشخیص آن واقعاً دشوار است: آیا این مسئله به دلیل نوع تغییر فنی من ایجاد شده است یا این مسئله به این دلیل است که Google به طور کلی وب سایت من را به هر حال متفاوت می فهمید.
تلاش برای کشف کردن مانند … آیا این کاری است که شما با تجدید نظر انجام داده اید یا چیزی است که Google تغییر داده است؟
من فکر می کنم که این نوعی اولین قدم خوب است و انجام برخی از کارها بسیار مفید است که فقط باید تمام جزئیات فنی را دوباره بررسی کنید و واقعاً نوع پیوندی نقشه ای از URL های قدیمی را بدست آورید و سپس آنها را در archive.org و ببینید که آنها قبلاً چه شکلی بودند و اکنون شکل آنها را تأیید کنید.
از ابزارهای مختلف تست استفاده کنید تا مطمئن شوید همه قابلیت خزش و نمایه سازی دارد … همه موارد. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آخرین اطلاعات مربوط به خزیدن یک سایت اطلاعات بسیار خوبی است. همیشه قبل از هرگونه تغییر سایتی را جستجو کنید تا بتوانید سابقه سایت را قبل از تغییر ثبت کنید.
پس از به روزرسانی سایت ، سایت جدید قابل خزیدن است و هرگونه تغییر بین دو حالت را می توان مقایسه کرد. Screaming Frog دارای یک نمای کلی بصری است که ساختار پیوند داخلی را به صورت گرافیکی با گره هایی به خوبی متصل نشان می دهد. برای مثال ، مقایسه این دو دیدگاه می تواند تصویری فوری از هرگونه تغییر ناخواسته ارائه دهد.
اگر ساختار URL سایت تغییر کرده باشد ، خزیدن سایت قدیمی می تواند لیستی از صفحات داخلی را ارائه دهد که می تواند به عنوان یک خزنده لیست به قورباغه جیغ کشیده شود که در صورت یتیم بودن هر صفحه یا عدم هدایت مجدد آنگونه که باید ، نشان داده می شود ، و غیره .
آیا تغییر ساختار سایت تأثیرگذار است؟
فردی که این س askingال را مطرح می کند از مولر تشکر کرد و سپس اضافه کرد که وی ساختار وب سایت را تغییر داده است تا آن را به چند بخش تقسیم کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
او قبلاً به این موضوع اشاره نکرده بود ، بنابراین در حال حاضر مولر در حال پاسخ به س differentال دیگری است.
حال او در حال پاسخ دادن است که آیا تغییر ساختار یک سایت بر نحوه مشاهده Google صفحات در سایت تأثیر دارد.
مولر پاسخ داد:
“این چیزی است که تغییر ساختار یک وب سایت بر نحوه جستجو به آن تأثیر می گذارد و همچنین می تواند یک اثر مثبت باشد.
بنابراین ممکن است تغییرات قبلی که در صورت رفتن از وب سایت یک صفحه به وب سایت چند صفحه ای انجام می دادید ، ممکن است تغییر خوبی برای آن وب سایت ها باشد.
اما ممکن است همین تغییر در وب سایت فعلی که روی آن کار می کنید چندان منطقی نباشد. “
آیا تغییر ترتیب پاراگراف بر نحوه مشاهده Google تأثیر می گذارد؟
شخصی که این س askingال را مطرح می کند در ادامه پرسید که آیا تغییر ترتیب پاراگراف ها در صفحه وب می تواند بر نحوه مشاهده Google در این صفحات تأثیر بگذارد.
مولر پاسخ داد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“نه معمولاً اما ممکن است کمی تأثیر بگذارد ، زیرا ما سعی می کنیم متن متنی را که در صفحات دارید بفهمیم و اگر یک پاراگراف را از چیزی که بسیار برجسته است به منطقه ای منتقل کنید که مانند یک طرف باشد ، توجه داشته باشید.
سپس این می تواند بر نحوه مشاهده این اطلاعات تأثیر بگذارد. “
مثالی از تغییر Google Notice
در پاسخ به یک س followال پیگیری دیگر ، جان یک نمونه از تغییر را ارائه داده است که می تواند گوگل را به گونه ای دیگر به صفحه نگاه کند.
“این بیشتر خواهد بود اگر شما چیزی را تغییر دهید مانند یک عنوان صفحه و آن را به پایین صفحه یا چیزی شبیه به آن منتقل کنید ، این چیزی است که من می توانم تصور کنم سیستم ما بگوید دیگر مهم نیست.”
آیا تغییر همه تصاویر بر رتبه بندی تأثیر می گذارد؟
شخصی که این سال را مطرح می کند یک س followال پیگیری دیگر پرسید ، این س askingال که آیا اگر وب سایت سایت خود را با تصاویر کاملاً جدید به روز کند ، گوگل رتبه بندی را تغییر می دهد؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مولر پاسخ داد:
“برای جستجوی عادی وب مهم نیست.
برای جستجوی تصویر ، اگر آن تصاویر را در جستجوی تصویر می خواهید و اگر از جستجوی تصویر ترافیک می گیرید ، مطمئناً تغییر تصاویر مهم است. “
تغییرات جستجوی منفی باید بررسی شود
اگر تغییرات در رتبه بندی جستجو به راحتی قابل شناسایی نباشد ، اولین مرحله باید یک خزیدن سایت باشد تا تغییرات منفی را که ممکن است از داده های خزیدن آشکار شود ، شناسایی کند.
وقتی علل مشخصی وجود نداشته باشد ، ممکن است تغییری در رابطه با به روزرسانی گوگل باشد ، که به این معنی نوع دیگری از حسابرسی است که شامل بررسی نتیجه جستجو برای دیدن تغییر در انواع صفحات وب Google است که رتبه بندی می کند.
تغییرات در یک وب سایت باید با دقت انجام شود.
تهیه پشتیبان ضروری است. در صورت بروز مشکلی به طرز وحشتناک سایت می تواند به سرعت به حالت اولیه بازگردد و افت رتبه معکوس شود.
استناد
مشاهده کنید که جان مولر از علامت 40 ثانیه ویدئو به چندین س aboutال درباره تغییرات و افت رتبه وب سایت پاسخ می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید