
تبلیغات خلاقانه به شما کمک بیشتری می کند و Snapchat یک کانال عالی برای نمایش این است. اما هزینه تبلیغات Snapchat چقدر است؟
نکته ای درباره تبلیغات در کانال های رسانه های اجتماعی مانند Snapchat وجود دارد: شما کنترل هزینه ها را در دست دارید. شما می توانید به طور مداوم روش خود را تغییر دهید تا ROI شما بهبود یابد.
اگر بودجه سختی داشته باشید Snapchat ممکن است برای شما ایده آل باشد. با درآمد 2.95 دلار ، متوسط هزینه برای هر نمایش در اسنپ چت بسیار کمتر از فیس بوک (5.12 دلار) و اینستاگرام (4.20 دلار) است.
با بیش از 265 میلیون کاربر روزانه، Snapchat همچنین یک روش عالی برای دستیابی به بخش عمده ای از مخاطبان خود است ، اما چقدر می توانید انتظار داشته باشید که هزینه کنید؟ قبل از بررسی اعداد ، بیایید تأثیرات تبلیغات Snapchat را بررسی کنیم.
5 عواملی که بر هزینه تبلیغات Snapchat تأثیر می گذارند
Snapchat یک پلتفرم تبلیغاتی همه کاره است که روش های زیادی را برای به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین های اجتماعی پرداخت شده ارائه می دهد. با قالب های مختلف تبلیغات ، استراتژی های پیشنهاد قیمت و اهداف کمپین ، بسیاری از عوامل بر هزینه تبلیغات Snapchat شما تأثیر می گذارند.
عامل #1: صورتحساب مبتنی بر هدف
اولین فاکتور هزینه تبلیغات Snapchat اهدافی است که می خواهید برای کمپین خود متمرکز شوید. مدیر ستاد انتخاباتی Snapchat بسیار هدف گرا است. این برای تبلیغ دهندگان مفید است زیرا به شما امکان می دهد روی نتایج تمرکز کنید و درک کنید که هزینه تبدیل هر هدف چقدر است.
یکی از اولین مواردی که باید با تبلیغات در مورد آن تصمیم بگیرید هدف شماست و اسنپ چت 16 گزینه برای انتخاب به شما می دهد.
16 اهداف پیشنهادی مبتنی بر Snapchat
- برداشت ها را به حداکثر برسانید
- انگشت خود را به سمت بالا بکشید (اینگونه افراد در مورد تبلیغ شما اقدام می کنند)
- برنامه را نصب کنید
- نمای ویدیویی دو ثانیه ای
- نمایش فیلم 15 ثانیه ای
- اشتراک فیلتر
- داستان باز است
- ثبت نام
- خرید
- افزودن به سبد خرید
- نمای صفحه
- ثبت نام برنامه
- برنامه افزودن به سبد خرید
- خرید برنامه
- خرید برنامه (تعامل مجدد)
- برنامه باز (تعامل مجدد)
واداشتن شخصی برای خرید در وب سایت شما بسیار دشوارتر از تماشای دو ثانیه تبلیغات ویدیویی شما است ، بنابراین میزان هزینه ای که برای تبلیغات Snapchat خود پرداخت می کنید بسته به اهداف شما بسیار متفاوت خواهد بود.
در حالی که هنوز براساس تعداد برداشتی که از آگهی دریافت می کنید پرداخت می کنید ، قیمت پیشنهادی مبتنی بر هدف به شما امکان می دهد مکان تبلیغات خود را برای دستیابی به قیمت مشخص برای هر هدف بهینه کنید.

به عنوان مثال ، اگر هدف شما فروش در وب سایت شما است ، Snapchat به جای کسانی که به احتمال زیاد دو ثانیه از فیلم شما را تماشا می کنند یا برنامه ای را نصب می کنند ، موقعیت شما را نسبت به Snapchaters با بالاترین قصد خرید بهینه می کند.
با این کار می توانید تبلیغات خود را براساس آنچه می خواهید برای هر تبدیل پرداخت کنید بهینه کنید.
عامل شماره 2: استراتژی مناقصه
تبلیغات Snapchat ارائه می شود سه استراتژی اصلی پیشنهادات برای مدیریت هزینه ها می توانید استفاده کنید: پیشنهاد خودکار ، حداکثر پیشنهاد و هزینه هدف. شما می توانید میزان هزینه خود را با هر گزینه کنترل کنید ، زیرا می توانید حداکثر هزینه روزانه و مادام العمر را تعیین کنید.
اگرچه ممکن است اجازه دادن به اسنپ چت در مورد تعیین میزان پرداخت به آنها عجیب به نظر برسد ، اما شما باید چند نکته را به خاطر بسپارید.
اول ، سیستم عامل های اجتماعی رقابت زیادی دارند ، بنابراین برای بدست آوردن هزینه های تبلیغاتی شما باید بازده خوبی ارائه دهند.
دوم ، آنها الگوریتم های خارق العاده ای دارند که برای کسب نتیجه برای تبلیغ کنندگان طراحی شده اند ، بنابراین استفاده از این استراتژی های پیشنهاد پیشنهاد می شود.
3 استراتژی پیشنهادی Snapchat
1 پیشنهاد خودکار
پیشنهاد خودکار اسنپ چت را قادر می سازد از طرف شما پیشنهاد دهد ، و تصمیم می گیرد که برای هر نمایش چقدر هزینه پرداخت کنید. شما بودجه روزانه خود را تعیین می کنید و Snapchat با استفاده از الگوریتم خود تعداد دفعاتی را که افراد اقدام (هدف) مورد نظر را در تبلیغ شما انجام می دهند به حداکثر می رساند.
2 حداکثر پیشنهاد
وقتی از پیشنهادات خودکار استفاده می کنید ، اسنپ چت در مورد نحوه استفاده از بودجه روزانه خود اختیار کامل دارد. یک استراتژی پیشنهاد حداکثر محدودیت در مورد میزان مایل به پیشنهاد قیمت شما را تعیین می کند.
Snapchat هنوز برای دستیابی به بالاترین هزینه ممکن در هر اقدام بهینه سازی می کند ، اما محدودیت در مقدار پیشنهادی برای هر نمایش محدود خواهد بود.
3 هزینه هدف
مناقصه هزینه هدف به شما امکان می دهد یک پیشنهاد تعیین کنید میانگین CPA (هزینه هر عمل) دوست دارید Snapchat هدفش را بگیرد. اگرچه اسنپ چت نمی تواند پیش بینی کند که چه کسی روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد ، اما این روش به شما امکان می دهد یک راهنمای دقیق درباره میزان هزینه ای که مایلید برای هر شخص برای انجام اقدامات مورد نظر خود بپردازید ، تعیین کنید.
عامل شماره 3: انواع تبلیغات
اسنپ چت تبلیغات را ارائه می دهد شش نوع تبلیغ مختلف. این ویژگی به شما امکان می دهد تبلیغات خود را برای مخاطبان خود بهینه کنید.
6 نوع تبلیغ Snapchat
- تبلیغات تصویری یا تصویری: یک تصویر تمام صفحه یا یک تبلیغ ویدیویی که در داستان های افراد نشان داده می شود
- آگهی های مجموعه: چهار کاشی قابل لمس به شما امکان می دهد مجموعه محصولات خود را به نمایش بگذارید
- تبلیغات داستانی: کاشی های مارک دار که در بخش Snapchat Discover یافت می شوند
- تجربه AR لنزها: یک تجربه واقعیت افزوده برای تحریک مخاطبان هدف خود (فکر کنید گوش های سگ کلاسیک AR)
- تبلیغات بازرگانی: تبلیغاتی که نمی توان در شش ثانیه اول از آن صرف نظر کرد ، و حداقل سطح تعامل را تضمین می کند.
- فیلترها: همپوشانی هایی که مردم می توانند به تصاویر فوری خود اضافه کنند

همانند اکثر سیستم عامل های تبلیغاتی ، Snapchat با استفاده از یک سیستم مناقصه تصمیم می گیرد که برای هر آگهی چه مبلغی پرداخت کنید. عوامل زیادی از جمله رقابت صنعت شما (در اینجا ایده ای در مورد نحوه عملکرد این بازی با قیمت های CPC Google ارائه شده است) ، و مخاطبی را که هدف قرار داده اید.
با این حال ، آنها همچنین به شما امکان می دهند تبلیغات را مستقیماً از Snapchat خریداری کنید ، که به شما اطلاعاتی در مورد ارزش هر نوع تبلیغ می دهد. در حالی که بیشتر تبلیغ کنندگان این کار را می کنند از مدیر کمپین استفاده کنید برای متناسب کردن تبلیغات خود ، شرکتهایی که بودجه زیادی برای بازاریابی دارند ممکن است مستقیماً از طریق Snapchat استفاده کنند.
بر اساس قیمت مستقیم Snapchat، هزینه تبلیغات Snapchat بر اساس نوع تبلیغات و روزی که تبلیغ می کنید بسیار متفاوت است:
- تبلیغات تصویری یا تصویری تنها با قیمت 3000 دلار در ماه آغاز می شود
- لنزهای اسپانسر شده بر اساس روزی که تبلیغ می کنید بسیار متفاوت است:
- 450،000 دلار در روز یکشنبه – پنجشنبه
- 500000 دلار در روز جمعه و شنبه
- 700،000 دلار در روز در روزهای تعطیل و رویدادهای ویژه
اگرچه اکثر مردم در این مقیاس تبلیغات نخواهند کرد ، اما به ما درک می کند که چگونه انواع تبلیغات بر هزینه تبلیغات Snapchat شما تأثیر می گذارد.
عامل شماره 4: معیارهای تبلیغات Snapchat
معیارها برای درک کمپین های رسانه های اجتماعی و هزینه تبلیغات Snapchat بسیار مهم هستند. پلت فرم معیار تبلیغات Snapchat بسیار قابل تنظیم است ، بنابراین می توانید معیارهایی را که برای شما مهم هستند جستجو کنید.

برای به حداکثر رساندن هزینه تبلیغات ، باید مشارکت داشته باشید و این معیارها به شما کمک می کند تا میزان خوب این کار را قضاوت کنید. به عنوان مثال ، اگر تعداد زیادی از برداشت ها را دریافت می کنید ، اما میزان کش رفتن شما پایین است ، پس باید روی نامزدی کار کنید و افراد را به اقدام برانگیخت.
Snapchat همچنین به شما امکان می دهد داشبورد خود را برای نمایش معیارهای مربوط به اهداف خود سفارشی کنید. اگر هدف شما این است که افراد برنامه شما را بارگیری کنند ، پس می خواهید معیارهای مربوط به این موضوع را مستقیماً مشاهده کنید.
اگرچه اینها معیارهای مهمی در میزان عملکرد تبلیغات شما هستند ، اما این معیارهای تعامل هستند که بینش واقعی در مورد چگونگی کاهش هزینه تبلیغات Snapchat شما را ارائه می دهند.
9 معیار اسنپ چت آگهی برای پیگیری
هنگامی که میزان بازدهی از طریق تبلیغات Snapchat خود را اندازه گیری می کنید ، در اینجا مهمترین معیارهایی است که باید به آنها توجه کنید:
- سپری کردن: کل مبلغی که تا امروز در این کمپین هزینه شده است
- برداشت ها: تعداد دفعات مشاهده تبلیغ شما
- eCPM: متوسط هزینه در هر هزار بازدید
- تکمیل ها: تعداد آگهی هایی که حداقل تا 97٪ تکمیل شده است
- زمان متوسط صفحه نمایش: مدت زمانی که افراد به طور متوسط مدت زمان تماشای تبلیغات شما را می گذرانند
- eCPV: متوسط هزینه برای هر نمایش ویدئو (دو ثانیه یا بیشتر)
- کش رفتن به بالا: تعداد دفعاتی که افراد برای مشاهده پیوست شما به سمت بالا می کشند
- ضربه تند وشدید زدن سرعت: تعداد دفعاتی که افراد برای مشاهده پیوست شما به سمت بالا می کشند
- eCPSU: متوسط هزینه هر کش رفتن به بالا
عامل شماره 5: کیفیت تبلیغات Snapchat
کیفیت تبلیغات مفهومی محبوب در تبلیغات پولی است ، به ویژه با معیارهایی مانند نمره کیفیت گوگل. این نمره بر کیفیت تجربه کاربر برای آگهی شما و پیشنهاد صفحه مقصد مرتبط متمرکز است ، که Google هنگام پیشنهاد مناقصه برای قرار دادن آگهی در آن تأثیر می گذارد.
اگرچه اسنپ چت معیار مشخصی برای کیفیت تبلیغات ندارد ، اما می تواند بر هزینه تبلیغات اسنپ چت شما تأثیر بگذارد.
مانند هر پلت فرم رسانه های اجتماعی ، Snapchat درآمد خود را از طریق تبلیغات کسب می کند (با رقم 2.5 میلیارد دلار در سال 2020)، اما این بدان معنا نیست که تبلیغ کنندگان تنها نگرانی آن هستند. Snapchat همچنین می خواهد تجربه خوبی را برای کاربران خود فراهم کند و به همین دلیل کیفیت تبلیغات مهم است.
اگر Snapchatters نمی تواند به اندازه کافی از تبلیغات شما استفاده کند و باعث ایجاد جذابیت زیادی می شود ، به نفع Snapchat است که آن تبلیغ را از طریق تبلیغاتی با کیفیت پایین نشان دهد.
اسنپ چت اهداف حراجهای خود را به صورت زیر ذکر می کند:
- ارائه آگهی مناسب به کاربر صحیح
- تعیین میزان شارژ آگهی برنده
متوجه خواهید شد که کدام هدف ابتدا در اینجا ذکر شده است ، که از اهمیت کیفیت تبلیغات حکایت دارد. Snapchat آن را به بهترین وجه توضیح می دهد:
ما می خواهیم ارزش تبلیغات مثبت را به همراه داشته باشیم و در عین حال اطمینان حاصل کنیم که مصرف کنندگان تجربیات مثبتی را در سیستم عامل دارند.
برای دستیابی به این هدف ، برندگان حراج فقط براساس پیشنهاد پولی تبلیغ دهنده انتخاب نمی شوند ، بلکه از طریق درج یک م qualityلفه کیفیت و مرتبط بودن انتخاب می شوند.
این بدان معناست که وقتی به هزینه تبلیغات Snapchat فکر می کنید ، باید روی ایجاد یک تبلیغ با کیفیت تمرکز کنید.
چه چیزی باید برای تبلیغات Snapchat هزینه کنید؟
مبلغی که برای تبلیغات Snapchat هزینه می کنید به استراتژی بازاریابی Snapchat شما بستگی دارد. شما باید صنعت ، اندازه کسب و کار ، اهداف بازاریابی ، بودجه و مخاطبان خود را در نظر بگیرید.
حداقل هزینه روزانه Snapchat 5 دلار است ، بنابراین حداقل باید همین مقدار هزینه کنید. به یاد داشته باشید ، شما می توانید بودجه روزانه ، بودجه مادام العمر را تعیین کنید و برای هر کمپین مبلغی را هزینه کنید. این به شما امکان می دهد تا میزان هزینه تبلیغات Snapchat را کنترل کنید.
همانطور که قبلاً ذکر شد ، هزینه تبلیغات Snapchat در حدود 2.95 دلار در هر هزار بار نمایش است. هنوز هم ، این هزینه می تواند بر اساس تعداد تبلیغ کنندگان ، صنعت شما و تعدادی از فاکتورهای دیگری که قبلاً پوشش داده ایم ، به طرز چشمگیری تغییر کند.
به طور متوسط، مشاغل کمی بیش از 10٪ خرج می کنند از بودجه کل آنها در بازاریابی ، بنابراین این می تواند راهنمای تقریبی آنچه را که می خواهید در تبلیغات Snapchat خود سرمایه گذاری کنید ، به شما ارائه دهد. درصدی از بازاریابی که برای Snapchat خرج می کنید در نهایت به موفقیت تبلیغات شما می رسد.
مانند هر سرمایه گذاری ، بازگشت سرمایه مهم است و اگر متوجه شدید Snapchat بازده بیشتری از هزینه تبلیغات شما نسبت به سایر سیستم عامل ها دارد ، پس بودجه خود را افزایش دهید.
نتیجه
بنابراین هزینه تبلیغات Snapchat چقدر است؟ در نهایت ، شما کنترل آن را دارید. شما باید تصمیم بگیرید که چقدر در تبلیغات Snapchat هزینه می کنید.
Snapchat انعطاف پذیری زیادی را ایجاد می کند ، به شما امکان می دهد محدودیت های دقیق تعیین کنید و موفقیت کسب و کار خود را تعریف کنید. Snapchat سپس کمپین های شما را بهینه می کند تا تبلیغات شما به افرادی که احتمالاً اقدام مورد نظر شما را انجام می دهند نشان داده شود و به شما کمک کند از بودجه خود بیشترین بهره را ببرید.
اگر می خواهید به مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی خود کمک کنید و آنها را در استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنید ، با تیم ما مشاوره رزرو کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانیم در موفقیت به شما کمک کنیم.
آیا برای جلب مخاطبان هدف خود از تبلیغات Snapchat استفاده می کنید؟ چه بازگشتی می بینید؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید