مرحله 2: فرصت ها را براساس صنعت شناسایی کنید
اگر به دنبال صنایع جدیدی برای هدف گیری هستید که در حال حاضر مشتری ندارید ، چه می کنید؟
Climb Online با یافتن لیست های Virgin 500 یا 30 Under 30 به جستجوی شرکت های جوان و با رشد سریع می پردازد. همچنین می توانید با مراجعه به فارغ التحصیلان اخیر شتاب دهنده ، شرکت های تازه تاسیس با بودجه VC و مارک های خانگی که وارد بازارهای جدید می شوند ، این تجارت و صنایع با مقیاس سریع را کشف کنید.
این نوع مشتری ها در مرحله رشد قرار دارند (به خصوص اگر تازه بودجه آنها تأمین شده باشد) و نیاز به بودجه و تلاش برای بازاریابی را دارند تا مقیاس بیشتر را تأمین کند. میوه های کم آویز آنها را برای آژانس ها ایجاد می کند.
رویکرد دیگر می تواند شامل تجزیه و تحلیل داده های جستجو برای شناسایی کردن روند صنعت و شرکتهایی را انتخاب کنید که طی چند ماه گذشته در آن مکان شتاب می گیرند.
روشهای م ،ثر و تأیید شده توسط نمایندگی برای دستیابی به فرآیند پیش فروش
هنگامی که انواع مشتری دلخواه خود را ، چه با توجه به نوع کسب و کار ، عمودی یا سایر معیارهای خاص کشف کردید ، روند پیش فروش با ترکیبی از جمع آوری داده ها و برجسته سازی مناسب آژانس DNA شما ادامه می یابد.
درک عمیقی از صنعت سرب نشان دهید
همانطور که گفته شد ، نشان دادن دانش از صنایع مشتری نیز در روند پیش فروش بسیار مهم است. مارک رایت می گوید ، در Climb Online ، “نشان دادن بینش صنعت اولین کاری است که ما انجام می دهیم.”
نشان دادن دانش خاص کسب و کار برای آن بسیار مهم است جلب اعتماد مشتری هنگامی که منجر و پرورش منجر می شود. این می تواند تفاوت بین “نه خاموش” و یک معامله بسته را ایجاد کند.
در اینجا چگونگی دستیابی به این تفاهم (و تحت تأثیر قرار دادن مشتریان بالقوه خود با بینش) در اینجا آمده است:
مشقت را بنویس
به عنوان مثال اگر مشتری بالقوه شما در صنعت دندانپزشکی است ، به تمام مشتریان دندانپزشکی خود مراجعه کنید تا هنگام تحویل دادن نتایج خاص صنعت را ارائه دهید. سپس نشان دهید که چگونه این نوع تلاش های سئو می تواند نتایج را برای اهداف فردی مشتری مشتری به همراه داشته باشد.
جدا از مطالعات موردی هدفمند ، برای مشخص کردن روش هایی که می توانید به آنها کمک کنید ، KPI های آنها را عمیقاً بشناسید و در آموزش هر مرحله از مشارکتی که قرار است منعقد شوند ، دریغ نکنید.
وینستین توضیح می دهد که او همیشه با گوش دادن به صحبت مشتری دقیقاً شروع به جمع آوری اطلاعات در مورد نقاط درد تجارت و نحوه سفر مشتری می کند. درک زبان و مشکلات آنها اولین قدم در آموزش به آنها برای سئو متناسب است.
به عنوان مثال ، یک مشتری که از طریق طراحی مجدد وب سایت مراجعه کرده است ، به دلیل اینکه بازدید خود را از دست می دهد ، به او مراجعه کرده است ، بنابراین وی به سرعت وب سایت را ارزیابی کرده و برخی از موارد مهم را شناسایی کرده است – شروع خوبی برای یک مکالمه پربار.
بروز بمان
اخبار مربوط به صنعت مشتری را نیز بخوانید و انواع مواردی را که می توانند بر اهداف تجاری یا فعالیت های آنها تأثیر بگذارند درک کنید.
هنگام صحبت با مراجعه کنندگان به دندانپزشکی ، رایت می گوید آنها ممکن است از این قبیل سالات بپرسند: “آیا از ماه نوامبر به روزرسانی GDC را دیدید؟” تا آگاهی خود را از این تغییرات خاص صنعت نشان دهند. نشان دادن این نوع توجه به جزئیات کمک زیادی به اعتماد سازی در نمایندگی شما می کند.
وینستین می افزاید که داشتن مشتریانی از صنایع مختلف یک چالش همیشگی و استراتژی تجاری او برای بوتیک خود است زیرا به معنای یادگیری مداوم نه تنها SEO ، بلکه یک عمودی خاص و وضعیت فعلی آن است. برای او ، به عنوان یک مشاور و مربی SEO ، یادگیری مداوم کلید بستن معامله است.
از ابزارهای موجود استفاده کنید
برای جستجوی بصیرت خاص صنعت نیز باید از ابزارهای تحقیقاتی کلید واژه های اولیه استفاده کنید.
ابزارهای جستجوی سال به سال می تواند به شناسایی تغییرات مربوطه در صنعت منتخب شما منجر شود. از طریق مجموعه کلمات کلیدی که وب سایت های برتر در یک صنعت خاص رتبه بندی می کنند و روند انفجار یا مخزن آنها ، می توانید سریع بررسی کنید که چه چیزی می تواند یک فرصت رشد باشد.
شما همچنین می توانید وب سایت های مشتری خاص یا رقابت آنها را بررسی کرده و کلمات کلیدی سودآور و میوه های کم دار را مشاهده کنید. فرض کنید شما مشتری بالقوه ای در خانه و دکوراسیون دارید و می خواهید ببینید که “بخاری در فضای باز” چگونه تقاضا تغییر کرده است. شما یک نقطه شروع خوب برای زمین خود خواهید داشت.
برای یافتن فرصت های استفاده نشده بیشتر ، می توانید استفاده کنید ابزار که به شما امکان می دهد کلمه کلیدی خود را در کنار سایر سeriesالات جالب یا مرتبط مشاهده کنید. این هنگامی مفید است که کلمات کلیدی فعلی مشتری در حال کاهش یا بازی در یک بخش رقابتی باشند.
این ابزارها به شما کمک می کنند گزارش هایی تهیه کنید که هر آنچه برای مشتری شما بیشتر از همه اهمیت دارد برجسته شود.
در حال حاضر بیشتر CMO ها بودجه خود را تحت نظارت دقیق دارند. آنها به ویژه در مورد بازگشت سرمایه و عملکرد درآمدشان در نتیجه فعالیتهای جستجوگرها تحت نظر خواهند بود ، بنابراین شناختن تفاوتهای ظریف صنعت آنها و اینکه چگونه اینها ممکن است روی بازده سرمایه گذاری تأثیر بگذارد در هنگام مراجعه به مشتریان جدید کلیدی است.
رقبای سرب را تحلیل کنید
اگر از سرنخ های خود بپرسید ، آنها احتمالاً می گویند که می دانند رقبای آنها چه کسانی هستند.
با این حال ، ممکن است آنها این موارد را بر اساس مواردی مانند سهم بازار ، نفوذ خانوار یا دسترسی به خرده فروشی – نه در مورد مواردی که لزوماً در SEO مهم هستند. این تفاوت بین رقبای آفلاین و آنلاین است. که ممکن است گاهی برای تصمیم گیرندگان تعجب آور باشد.
با استفاده از تجزیه و تحلیل رقبا و الف متر قابل مشاهده قابل اعتماد همچنین برای یافتن حقیقت سهم بازار آنلاین می تواند پیشنهادی مناسب برای کسب و کار باشد. به این ترتیب ، می توانید در سطح کمپین به رقبا نگاه کنید و همچنین بر اساس کلمات کلیدی جداگانه مرتب شوید ، بنابراین می توانید بینش ها را به اندازه دانه بندی مورد نیاز تجزیه و تحلیل کنید.
شما قادر خواهید بود تفاوت در دسکتاپ در مقابل قابلیت مشاهده موبایل را تشخیص دهید ، از تعداد کلمات کلیدی رتبه بندی هر رقبا و درصد از کلمات مشترک برای مشتری یا رتبه بندی دامنه رقبا بر اساس تعداد پیوندهای لینک اطلاع داشته باشید.
با آماده کردن همه این بینش ها ، شما قادر خواهید بود اثبات کنید که تجارت آنها را عمودی می کنید.
تیم دانش آموخته مشتری خود را در دانش تجاری آموزش دهید
این نوع رویکرد کاملاً هدفمند و خاص صنعت با داشتن یک فرآیند پیش فروش قوی امکان پذیر است. هنوز چیز دیگری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند آژانس شما را در هنگام درک نیازهای مشتری متمایز کند: دانش تجاری.
رایت می گوید اجباری كردن آموزش تجارت برای همه كاركنان تنها “بزرگترین چیزی” است كه آنها را از هم متمایز می كند. آنها از طریق Climb Academy و سایر دوره های دانش فنی کسب و کار ، به کلیه کارکنان SEO خود در زمینه کسب و کار آموزش های ضروری می دهند.
تمام استخدام های جدید در طول دوره پردازنده این آموزش را می گذرانند ، اما کارمندان همچنین به طور منظم تجارت تجاری را هر هفته ادامه می دهند. از درک حاشیه سود و P & L گرفته تا دانستن چگونگی تشخیص فرصت ها یا نحوه کنترل امتناع – کلیه قسمتهای اساسی اداره یک تجارت تحت پوشش قرار گرفته است.
این روند اطمینان حاصل می کند که هر کس در تیم های مشتری روبرو Climb Online دانش تجاری دارند. دانستن اینکه مردمشان از نکاتی که برای تصمیم گیرندگان کسب و کار بیشترین اهمیت را دارد مطلع شوند ، آنها را قادر می سازد ارتباط مستقیم بین بودجه بازاریابی مشتری و اهداف تجاری را برقرار کرده و از نظر نتایج و منابع مالی صحبت کنند.
به همین دلیل ، SEOmonitor ماژولی ایجاد کرده است که به جوانب مثبت SEO کمک می کند ارزیابی کردن واقع بینانه در مقابل اهداف بلند پروازانه مبارزات ، و آنها را به مشتریان به گونه ای ارائه دهید که با اهداف کلی آنها در ارتباط باشد. این تفاوت زیادی در چگونگی ارزیابی ارزش مشتری از شما ایجاد می کند ، زیرا آنها می توانند آن را به عنوان یک بازده قابل اندازه گیری و ارزشمند درک کنند.
آنها به جای شنیدن در مورد اهمیت فراداده (چیزی که برای متخصصان سئو جذاب است ، اما نه برای دندانپزشکان) ، آنها در مورد چگونگی افزایش آنها می شنوند درآمد (چیزی که مربوط به همه صاحبان مشاغل ، از جمله دندانپزشکان است).
البته این اعداد دقیق نیستند ، اما بر اساس دستیابی به یک رتبه بندی خاص به آنها درصد پیش بینی شده را می دهید و آنها خودشان می توانند ریاضیات را انجام دهند.
خلاصه
شما باید در فعالیت های پیش فروش خود کاملاً دقیق باشید و پیشنهاد دقیق را برای مسائل خاص مشتری در اختیار مشتری قرار دهید. این همان چیزی است که نمایندگی های موفق و بسته کننده معاملات SEO را از یکدیگر متمایز می کند.
کلید این فرایند درک نیازهای مشتری شما است ، به شما این امکان را می دهد که روابط محکم با مشتری را از همان ابتدا ایجاد و حفظ کنید.
برای انجام این کار ، شما باید:
- بدانید نمایندگی شما در چه کاری مهارت دارد.
- درک عمیقی از صنعت مشتری نشان دهید.
- رقبای واقعی آنها را تحلیل کنید.
- فرصت های موجود در بازار را شناسایی کنید.
- تیم های مشتری رو در دانش فنی کسب و کار را آموزش دهید.
اگر می خواهید در اسرع وقت شروع به کار کنید ، ببینید آیا صنعت مشتری بالقوه شما در حال انفجار است یا با SEOmonitor مخزن می شود روندها را جستجو کنید – جستجو با کلمات کلیدی ، سوله ها یا صنایع ، تجزیه و تحلیل یک وب سایت یا دسته خاص و کشف روند سال به سال آن.
این فقط یکی از راه حل های ماست که فقط برای آژانس های بازاریابی دیجیتال و نیازهای آنها طراحی شده است.
به ما بپیوند در سفر ما برای ایجاد شفافیت بیشتر در صنعت جستجوگرها.