آیا اخیراً سلامت وب سایت خود را بررسی کرده اید؟
وب سایت شما ممکن است از بیرون عالی به نظر برسد، اما آیا عمیق تر بررسی کرده اید؟
یک وب سایت سالم چیزی بیش از یک سایت زیبا است.
موتورهای جستجو مانند گوگل وب سایت ها را بر اساس ظاهر رتبه بندی نمی کنند. در عوض، آنها سایت ها را بر اساس میزان بهینه سازی آنها در جستجو رتبه بندی می کنند.
در 20 اکتبر، من مدیریت یک وبینار مجله موتورهای جستجو را که توسط اشلی برمن هیل، معاون خدمات حرفه ای، و جیمی ایندیگو، سرپرست ارشد SEO فنی در Deep Crawl.
آنها بینش هایی در مورد تکنیک هایی ارائه کردند که می تواند به افزایش سلامت وب سایت شما کمک کند و بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.
در اینجا خلاصه ای از ارائه وبینار است.
اهداف پشتیبانی شده از سئو فنی
آیا می خواهید همه تیم های شرکت شما در مورد سئو فنی صحبت کنند؟
سپس باید به ارکان اصلی بپردازید.
سئوی فنی به تنهایی کار نمی کند. از نظر آگاهی نسبت به کارهایی که باید انجام دهند، در بین تیم ها قرار می گیرد.
این به عنوان یک پشتیبان و یک افزایش دهنده برای همه اهداف مختلف عمل می کند:
- توسعه دهندگان: استفاده
- متخصصان سئو سنتی: مسافت پیموده شده
- بازاریابان: آگاهی و ارتباطات
- خریداران رسانه: دیده شدن برند
- تصمیم گیرندگان: KPI، ROI، پایداری
بهترین راه برای کار در محیط های بزرگ این است که متحدی باشید که به دیگران کمک کند نتایج کار خود را ببینند.
سلامت وب سایت
سئوی فنی بازتابی از سلامت کلی سایت است.
مسائلی که متخصصان سئو فنی متوجه می شوند بر هر کاربر، کانال و رسانه تأثیر می گذارد.
متخصصان فنی سئو ابزارها و مهارتهایی را دارند که ببینند چه اتفاقی میافتد، آن را عیبیابی کنند، اما مهمتر از همه، تأثیر را برای همه چند برابر کنند.
این اساس و تجربه ای است که کاربران در کسب و کار شما در حال حرکت هستند.
شما نمی توانید به صفحه 1 برسید و نمی توانید تجربه ای را که کاربران می خواهند فقط با انجام تحقیقات عالی کلمات کلیدی ایجاد کنید. بنابراین، در عوض، باید برای ایجاد جادوی تعاونی با هم متحد شوید.
4 رکن سئو فنی
- قابلیت کشف
- کارایی
- دسترسی
- امنیت
ستون شماره 1: قابلیت کشف
گوگل در حال خزیدن در سایت شما است زیرا آنها چیزی از آن می خواهند. وقتی به خزیدن نگاه می کنید، در واقع به دنبال یافتن مداوم است.
Googlebot یک کد است.
یک کد از قوانین پیروی می کند.
قوانین به ترتیب تعیین شده
نحوه کشف سایت شما را در نظر بگیرید:
- آیا کد پاسخ 200 است؟
- چگونه آن را در این بازی؟
- آیا آن منابع به طور مداوم در دسترس هستند؟
- آیا آنها مفید هستند؟
- آیا شما تعداد زیادی کد را ارسال می کنید که هیچ کس به آن نیاز ندارد؟
اکثر متخصصان سئو خوش شانس هستند زیرا اتصالات اینترنتی عالی دارند. اما اکثر کاربران از یک دستگاه 3G میان رده با CPU پایین استفاده می کنند.
ممکن است سعی کنید صفحهای بسازید که با تمام زنگها و سوتها و جادوی آن ساخته شده باشد، اما ممکن است زمانی که به آن کاربران دسترسی پیدا میکنید، با مشکل زمانبندی یا عملکرد مواجه شوید.
ستون شماره 2: عملکرد
چگونه می توان یک سایت را به روش های معنادار ساخت؟
بهتر است بارگذاری مواردی را که اهمیت دارد در اولویت قرار دهید.
هیل و ایندیگو اشاره کردند که وقتی یک فروشنده شخص ثالث به شما مراجعه میکند و میگوید راهحل جادویی دارند که در آن باید اسکریپت را زیر صفحه اصلی قرار دهید، میتوانید به آنها بگویید «امروز نه».
این تمایل وجود دارد که بگوییم جاوا اسکریپت یک کابوس است، گاهی اوقات چنین است، اما وب را نیز قابل توجه می کند.
گاهی اوقات فقط تمیز کردن خانه، خلاص شدن از شر چیزهایی که نمی دانید، نشان دادن بسیاری از تصاویر خیره کننده اما انجام درست آن است – چند ابزار وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.
محتوای اصلی را در سریع ترین زمان ممکن نشان دهید زیرا بسیاری خواهان چنین عملکردی در سایت هستند.
اسناد را از کجا پیدا می کنید؟
همه اینها در اسناد Google Developer موجود است. بنابراین اگر به سئو علاقه مند هستید، باید به شکار بروید و در آنجا حضور داشته باشید زیرا طلا در آنجاست.
پروژه حیاتی منبع باز است. این در GitHub است، میتوانید وارد شوید و به آخرین فشارها، اشکالات موجود نگاه کنید، و میتوانید در این کار مشارکت کنید و بخشی از آن باشید.
سایر عناصر ضروری که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:
- تجربه صفحه
- امنیت
- سازگاری با موبایل
چالش
Hale و Indigo همه شما را به چالش می کشند تا Wi-Fi خود را کنار بگذارید، با تلفن خود قدم بزنید، سعی کنید از سایت خود استفاده کنید، سعی کنید تبدیل کنید و در مکالمه فعال شوید.
چالش این است که آن ناامیدی را تجربه کنید، از جمله برخی تبلیغات، که می تواند در دراز مدت لغزنده باشد.
موتورهای جستجو با چه چیزی روبرو هستند
این نمودار پیچیدگی هایی را که برای موتورهای جستجو قبل از مرورگر وجود دارد، نشان می دهد.
شما در حال جمع آوری منابع برای دسترسی آنها به ساختن یک صفحه هستید.

وقتی چیزی را در سایت خود قرار می دهید، این سوالات را از خود بپرسید:
- چگونه اندازه گیری کنم؟
- اگر این موفقیت آمیز باشد، چگونه می توانم آن موفقیت را در مقابل کسری عملکرد اندازه گیری کنم؟
- آیا مایل به اتخاذ رویکرد “بدون سوالات احمقانه” هستید؟
رویکرد “بدون سوالات احمقانه” راهی است که تیم آنها مستقیماً به اعضای خود ترجمه کرده است.
آنها امیدوارند که همه شما هنگام صحبت با سایر تیم ها و شرکت هایی که به آنها خدمت می کنید، از این ایمنی برخوردار باشید.
ستون شماره 3: دسترسی
دسترسی بسیار فراتر از دیدن محتوا یا افرادی است که ممکن است دارای اختلال بینایی باشند. دسترسی به وب شامل:
- درک آنچه در یک سایت اتفاق می افتد.
- درک اطلاعات.
- پیمایش در سایت.
- تعامل با سایت.
دسترسی نیز در مورد دسترسی به داده است.
بنابراین فقط دسترسی انسان نیست. این در مورد جهانی است که مانند ایالات متحده به داده های ارزان قیمت دسترسی ندارد
اگر با زنگها و سوتهای زیاد چیزی را مجبور میکنید که کاری را که برای آن بهینهسازی نکردهاید انجام نمیدهد، محتوا و پیام شما همگی غیرقابل دسترس میشوند.
ربات ها چشم و گوش ندارند
در حالی که شما می خواهید همیشه به عنوان یک رویکرد کلی هنگام قرار دادن اطلاعات در وب، ابتدا انسان باشید، ربات ها چشم و گوش ندارند.
بنابراین، هنگامی که یک سایت را به روشهای معنیداری میسازید، آنها را به صورت معنایی بچینید، از ویژگیهای ناحیه استفاده کنید و به ساخت آن برای همه کمک کنید.
بیرون بروید، یک تلفن ارزان بخرید، از Wi-Fi بد استفاده کنید، سعی کنید از شخص دیگری استفاده کنید تا با سایت شما تعامل داشته باشد.
اینها شکست های عظیمی هستند که تقریباً در همه جا اتفاق می افتد.
رایجترین شکست در دستورالعملهای دسترسی به محتوای وب (WCAG) (% از صفحات اصلی)

همیشه به نحوه خدمات رسانی به کاربران خود نگاه کنید؟ به دسترسی همه افراد به اطلاعات بیشتر که همیشه به فروش نمی رسند توجه کنید.
ستون شماره 4: امنیت
راههای زیادی وجود دارد که هر کسی میتواند وارد امنیت شود، و وقتی روی این موضوع تمرکز نمیکنید، راههای زیادی برای شما باقی میگذارد که اعتماد به طرفداران خود و هر گونه وفاداری به برندتان را از بین ببرید.
اما همه می توانند مشتاقانه منتظر باشند که چیزهای جالبی از نظر امنیت در مقیاس، با برخی ممیزی و برخی عناصر دسترسی داشته باشند.
[Slides] بررسی سلامت وب سایت: نکات و ابزارهای فنی برتر SEO
SlideShare را در زیر ببینید.
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
تحقیق کلمات کلیدی برای سئو: بهترین روش ها و نکات برتر
آیا آماده هستید کلمات کلیدی خود را به سود تبدیل کنید؟ کلمات کلیدی به بهبود محتوای شما، ایجاد تبدیل و یادگیری در مورد مخاطبان کمک می کنند. به وبینار آتی ما در روز چهارشنبه، 3 نوامبر ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی ما بپیوندید تا از آخرین بهترین شیوه ها و بینش ها در مورد به دست آوردن اطلاعات بیشتر از تحقیقات کلمات کلیدی خود مطلع شوید.
اعتبار تصویر ویژه: N ON NE ON/Shutterstock