نمودار دانش Google مانند یک “دائرlopالمعارف عظیم واقعیت ها” است که Google برای تولید عناصر خاصی از نتایج جستجو به آن مراجعه می کند.
همانطور که گوگل می گوید ، دائرlopالمعارف مجازی بسیار بزرگ شده است.
اما چه عواملی در ایجاد پنل های دانش وجود دارد که گوگل در نتایج جستجو نشان می دهد؟
در این پست ، شما با اصول Knowledge Graph Google و چگونگی تولید Google پانل های دانش آشنا خواهید شد.
نمودار دانش Google چیست
بر اساس رابط جستجوی گوگل ، دنی سالیوان ، نمودار دانش Google اکنون از بیش از 500 میلیارد واقعیت در مورد 5 میلیارد موجودیت تشکیل شده است.
نمودار دانش Google بیش از 500 میلیارد واقعیت در مورد پنج میلیارد موجودیت – افراد ، مکان ها و اشیا جمع کرده است. این پست نحوه عملکرد نمودار دانش ، ارائه اطلاعات در پانل های دانش و نحوه کار ما برای بهبود آن را توضیح می دهد. https://t.co/fSWYTl6i4B pic.twitter.com/ZR4CR8BzTJ
– Google SearchLiaison (searchliaison) 20 مه 2020
نمودار دانش Google وظیفه تولید جعبه هایی را نشان می دهد که در نتایج جستجو برای س aboutالات مربوط به افراد ، مکان ها و چیزها نشان داده شده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این جعبه ها ، به نام پنل های دانش ، لیستی از حقایق اصلی را که از نمودار دانش بیرون آورده شده است ، ارائه می دهند.
به گفته گوگل:
“آنها برای کمک به شما در درک سریع یک موضوع خاص با آشکار کردن حقایق اصلی و کاوش در عمق بیشتر یک موضوع طراحی شده اند.”
چگونه Google پانل های دانش تولید می کند
پانل های دانش هستند بطور خودکار درصورتی که کسی فکر کند شخصی کسی این چیزها را به صورت دستی به روز می کند ، به آن اشاره کرده است.
هدف سیستم های خودکار Google این است که مرتبط ترین و محبوب ترین اطلاعات را برای یک نهاد در یک پنل دانش نشان دهند.
آنچه در یک پانل دانش نشان داده شده است از یک نهاد به نهاد دیگر متفاوت است ، اما به طور کلی Google شامل موارد زیر است:
- عنوان و خلاصه کوتاه موضوع
- شرح طولانی تر موضوع
- یک عکس یا عکس از شخص ، مکان یا چیز
- حقایق کلیدی ، مانند زمانی که یک شخصیت قابل توجه متولد شده است یا جایی که چیزی واقع شده است
- پیوند به نمایه های اجتماعی و وب سایت های رسمی
یک پنل دانش بسته به نوع موجودی که جستجو می شود ، ممکن است شامل اطلاعات تخصصی تری نیز باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، انواع خاصی از پانل های دانش ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- آهنگ هایی از هنرمندان موسیقی
- قسمت های آینده از نمایش های تلویزیونی
- لیست های تیم های ورزشی
اطلاعات از کجا می آید؟
نمودار دانش Google که در سال 2012 معرفی شد ، اطلاعات خود را از محتوای وب و همچنین پایگاه های داده دارای مجوز کسب می کند.
ویکی پدیا یکی از منابع پر استناد است ، اما تنها منبع نیست.
به گفته سالیوان:
“ما از صدها منبع از سراسر وب استفاده می کنیم ، از جمله داده های صدور مجوز که در پانل های دانش موسیقی ، ورزش و تلویزیون ظاهر می شوند.
ما با ارائه دهندگان پزشکی برای ایجاد محتوای با دقت بررسی شده برای پانل های دانش برای مسائل بهداشتی کار می کنیم.
ما همچنین از کدگذاری خاصی استفاده می کنیم که دارندگان محتوا می توانند از آن استفاده کنند ، مثلاً برای نشان دادن رویدادهای آینده. “
چند پانل دانش در تلفن همراه
از زمان راه اندازی پانل های دانش ، رفتار جستجو به جایی منتقل شده است که بیشتر فعالیت ها اکنون در تلفن همراه اتفاق می افتد.
پنل های دانش در ابتدا برای جستجوی دسک تاپ طراحی شده بودند و در ابتدا با صفحات موبایل چندان سازگار نبودند.
اندازه صفحه نمایش تلفن همراه به همان روش رومیزی امکان نمایش یک در کنار هم را ندارد.
برای کار در این زمینه ، Google چندین پانل دانش در جستجوی تلفن همراه ارائه می دهد که در SERP ها پخش شده است.
تغییر پانل دانش
سالیوان اذعان می کند که عدم دقت در نمودار دانش ممکن است رخ دهد ، که منجر به نمایش اطلاعات غلط در نتایج جستجو می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در صورت مشاهده عدم دقت می توانید با انتخاب گزینه “بازخورد” به Google اطلاع دهید.
Google از این بازخورد برای بهبود نمودار دانش با تجزیه و تحلیل آن استفاده می کند تا بفهمد چگونه نادرست ها به طور خودکار شناسایی نشده اند.
بعلاوه ، Google حقایق نادرستی را که به او جلب شده است حذف خواهد کرد ، به ویژه هنگامی که مربوط به موضوعات مورد علاقه عمومی باشد.
کسانی که پنل دانش خود را “ادعا” کرده اند ، مانند یک شخص یا شرکت ، می توانند تغییرات را مستقیماً با Google در هر زمان برقرار کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نحوه ورود به نمودار دانش Google
هیچ راهی دقیق برای دریافت محتوا در نمودار دانش Google وجود ندارد ، اما روش های مختلف بهینه سازی وجود دارد که می تواند شانس درج شدن یک سایت را در آن بهبود بخشد.
در اینجا روش های مختلفی وجود دارد که می توانید محتوا را برای نمودار دانش Google بهینه سازی کنید:
- از نشانه گذاری ساختار یافته استفاده کنید
- یک نمایه Google برای کسب و کار من ایجاد کنید
- در Wikidata.org و Wikipedia وارد شوید
- پیوندهای بیشتری ایجاد کنید
- پروفایل های شبکه های اجتماعی ایجاد کنید
- در فهرست های مربوطه لیست ایجاد کنید
- محتوای خود را تبلیغ کنید و آن را به طور گسترده به اشتراک بگذارید
برای به حداکثر رساندن شانس دریافت مطالب خود در نمودار دانش Google ، از تاکتیک های فوق استفاده کنید
آیا نمودار دانش Google به SEO کمک می کند؟
بله ، نمودار دانش به SEO کمک می کند زیرا درک Google راجع به اینکه یک صفحه چیست و به چه سeriesالاتی مربوط می شود را بهبود می بخشد.
هرچه زمینه Google بیشتر در مورد یک صفحه باشد ، با کارآیی بیشتری می تواند صفحه مذکور را رتبه بندی کند.
روش دیگری که Google Knowledge Graph به SEO کمک می کند این است که محتوا را در سطح بیشتری قابل کشف می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google قادر است محتوای مربوط به درخواستهای زبانهای طبیعی مانند جستجوی صوتی را بازگرداند ، زیرا می تواند ویژگی ها و موجودیت های فردی را تشخیص دهد.
محتوای نمودار دانش ممکن است به طور واضح تری در نتایج جستجو نمایش داده شود زیرا برای پانل های دانش و نتایج غنی واجد شرایط است.
نحوه درخواست ویرایش برای نمودار دانش
پانل های دانش به طور خودکار تولید می شوند اما اگر Google اشتباه کند ، صاحبان سایت می توانند با استفاده از دکمه “درخواست ویرایش” ویرایش هایی را درخواست کنند.
با دنبال کردن مراحل زیر ، یک ویرایش در نمودار دانش Google درخواست کنید:
- به جستجوی Google بروید.
- وارد حساب Google مرتبط با نهادی شوید که نماینده آن هستید.
- موجودیت خود را در Google جستجو کنید و صفحه دانش آن را پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که عنوان نهاد خود را در بالای پانل دانش مشاهده می کنید.
- در بالای پانل دانش ، کلیک کنید پیشنهاد یک ویرایش (یا پیشنهاد ویرایش ها در تلفن همراه).
- روی اطلاعاتی که می خواهید تغییر دهید کلیک کنید. اگر چندین پیشنهاد دارید ، برای هر مورد به طور جداگانه بازخورد ارسال کنید.
- در کادر پاسخ باز شده ، یک توضیح کوتاه بنویسید که شامل موارد زیر است:
- تغییر پیشنهادی خود را به روشنی بیان کنید.
- توضیح دهید که چرا فکر می کنید پیشنهاد شما باید جایگزین محتوای موجود شود.
- در صورت وجود ، URL های قابل دسترسی عمومی را که تغییرات پیشنهادی شما را تأیید می کند ، قرار دهید.
- کلیک ارسال.
منابع بیشتر
برای کسب اطلاعات در مورد نمودار دانش Google و پانل های دانش ، به منابع زیر مراجعه کنید:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید