
با شدیدتر شدن رقابت هر روزه ، مشاغل تجارت الکترونیکی باید اطمینان حاصل کنند که بر رقابت ادامه می دهند ، تمام تلاش خود را بکنند.
یکی از ابزارهای بازاریابی ساده و در عین حال قدرتمند که می توانید به نفع خود استفاده کنید ، ویژگی Google Customer Reviews است.
تحقیقات نشان می دهد که 70 درصد مردم به بررسی های آنلاین اعتماد دارند بیش از اعتماد به تبلیغات. به همین دلیل دریافت هرچه بیشتر بررسی از مشتریان می تواند یکی از بهترین کارهایی باشد که می توانید برای تجارت خود انجام دهید.
Google با نظرات مشتری Google این کار را آسان کرده است.
بیایید درست در آن غواصی کنیم و ببینیم این بررسی ها درمورد چیست.
مروری بر مرورهای مشتری Google
Google Customer Reviews سرویسی است که به شما امکان می دهد در وب سایت خود نظرات خود را جمع آوری کنند. برای شرکت در Google Customer Reviews ، باید یک حساب Google Merchant داشته باشید.
Google با کمک به جمع آوری بازخورد مشتری برای شما ، بیشتر کارهای سنگین را انجام می دهد. برای انجام این کار ، Google ایمیلی به مشتریان شما می فرستد و از آنها می پرسد آیا می خواهند درباره تجربه خود با نام تجاری شما بازخورد ارائه دهند. مشتریانی که شرکت در آن را انتخاب می کنند ، یک فرم نظرسنجی کوتاه برای پر کردن دریافت می کنند.
بررسی ها و رتبه بندی های مشتریان در نظرسنجی ها می تواند در وب سایت و سایر سیستم عامل های بازاریابی شما نمایش داده شود. آنها همچنین به تعیین رتبه بندی فروشنده هایی که Google به بازرگانان اعطا می کند ، از جمله متوسط رتبه بندی ستاره و تعداد رتبه بندی ، کمک می کنند. هرچه رتبه بالاتر باشد ، تاجر مورد اعتماد بیشتری است.
با جایگزینی برنامه بازنشسته Trusted Stores ، Google Customer Reviews راهی عالی برای اثبات آینده نگرها است که آنها می توانند به شما وعده های خود را بدهند.
چرا نظرات مشتری Google مهم است؟
اگر از خود می پرسید که آیا حتی باید با برنامه Google Customer Reviews زحمت بکشید ، بگذارید سریع سه دلیل مهم را برای شما بیان کنم.
در ساختن اثبات اجتماعی کمک کنید
یکی از م ingredientsلفه های اساسی برای راه اندازی و رشد یک تجارت موفق در تجارت الکترونیکی ، جلب اعتماد مشتریان است.
این همان چیزی است که نظرات مشتری Google به شما در انجام آن کمک می کند.
نظرات مشتریانی که جمع آوری کرده اید برای ایجاد اثبات اجتماعی بسیار مناسب است که می توانید برای جلب اعتماد مشتریان جدید استفاده کنید. اثبات اجتماعی به معنای شواهدی است که افراد دیگر به شما اعتماد می کنند تا تجربه خرید مثبتی را در اختیار آنها قرار دهید. این باعث می شود مشتریان دیگر از خرید با شما احساس راحتی کنند. در نتیجه ، این بر نرخ تبدیل شما تأثیر مثبت می گذارد.
مشارکت در Google Customer Reviews به شما امکان می دهد اثبات اجتماعی ایجاد کنید و با مارک Google در وب سایت خود یک نشان اضافه کنید ، و به رانندگی تبدیل کمک می کند.
به ساخت یک مارک و محصولات بهتر کمک کنید
علاوه بر کمک به شما در جلب اعتماد مشتریان خود ، نظرات مشتری Google همچنین یک روش عالی برای دریافت بازخورد از مشتریان است. می توانید از این بازخورد برای بهبود ارائه محصول و خدمات خود استفاده کنید. در نتیجه ، شما می توانید مارک بهتری بسازید و سفرهای خریدارانه ای ایجاد کنید که مشتریان شما آنها را دوست داشته باشند.
SEO محلی شما را افزایش می دهد
آیا می خواهید SEO محلی خود را تقویت کنید؟ سپس از نظرات مشتری Google استفاده کنید.
موتورهای جستجو ، به ویژه گوگل ، می خواهند مرتبط ترین مشاغل را در جستجوی جستجوی محلی ارائه دهند. برای انجام این کار ، آنها آنچه برند شما انجام می دهد را در نظر می گیرند.
از همه مهمتر ، آنها برای نظرات افرادی که تجربه دست اول با شما داشته اند ارزش قائل هستند.
همانجاست که نظرات مشتری Google ارائه می شود. آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بدانند کدام مشاغل را به کاربران توصیه می کنند. گوگل با رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ، مارک ها را با بررسی بهتر جایزه می دهد.
نظرات مشتری Google همچنین به کاربران کمک می کند تا تصمیم بگیرند با کدام مارک ها تجارت کنند. برای به دست آوردن سهم عادلانه از تجارت ، باید نظرات مثبت بیشتری نسبت به رقبا داشته باشید.
نادیده گرفتن نظرات مشتری Google می تواند شما را از مسافت پیموده شده بیشتر برای تجارت و بازاریابی محروم کند. این به ویژه درست است زیرا مطالعات نشان می دهد 87 درصد مردم هنگام تحقیق درباره مشاغل محلی ، بررسی های آنلاین را بخوانید.
نظرات مشتری Google چگونه کار می کند؟
این برنامه چگونه کار میکند؟ خوشبختانه ، این بسیار ساده تر از فروشگاه های معتمد است. برای بررسی مشتری فقط کافی است سه مرحله انجام شود:
1. Google از مشتریان شما می خواهد که شرکت کنند
وقتی مشتری چیزی را از شما خریداری می کند ، Google در حدود روزی که انتظار می رود خرید خود را دریافت کند ، برای او ایمیل ارسال می کند. هدف از این ایمیل این است که از مشتری بخواهیم برای انتخاب نظرسنجی در مورد تجربه خرید در سایت شما ، شرکت کند.
2. مشتریان از نظر سنجی استفاده می کنند
مشتریانی که شرکت می کنند سپس به یک نظرسنجی متشکل از یک سیستم درجه بندی ستاره (از یک تا پنج) هدایت می شوند. در صورت تمایل مشتریان به ارائه توضیحات بیشتر ، فضای لازم برای نظرات اضافی نیز وجود دارد اطلاعاتی در مورد تجربه خرید آنها.

3. Google بررسی ها و داده ها را جمع می کند
پس از ارسال اطلاعات نظرسنجی ، Google آنها را جمع می کند تا رتبه بندی ستاره را برای کسب و کار شما ایجاد کند. این موارد در وب سایت شما و در نتایج جستجوی ارگانیک و پولی نمایش داده می شوند.
در حالی که نظرات مشتری Google یک ابتکار عمل Google است ، اما به عنوان یک بازرگان برای شما سودمند است.
تا آنجا که ممکن است سعی کنید مشتریان خود را به شرکت تشویق کنید. به این ترتیب ، نظرات بیشتری دریافت می کنید و بررسی های بیشتر به معنای رتبه بندی بهتر فروشنده (میانگین رتبه بندی Google برای فروشگاه شما) است.
این به نوبه خود باعث ترغیب افراد بیشتری به خرید از مشاغل شما خواهد شد.
با بررسی های خود چه کاری می توانید انجام دهید؟
شما موفق به جمع آوری برخی از نظرات با استفاده از برنامه Google Customer Reviews شده اید. بعدی چیست؟
خوب ، اینجاست که لذت شروع می شود ، زیرا می توانید از این بررسی ها برای موارد مختلف استفاده کنید. در اینجا فقط چند ایده وجود دارد:
آنها را در لیست های تجاری خود بگنجانید
اعتبار شما یکی از با ارزش ترین دارایی های تجاری شماست. چه راهی بهتر از نشان دادن اینکه مشتریان دیگر در مورد شما می گویند ، به مشتریان نشان دهید که شما یک تجارت معتبر هستید؟
برای جلب اطمینان مشتری ، نظرات خود را در تمام لیست های مشاغل تجاری خود در سراسر وب بگنجانید.
آنها را در وب سایت خود نمایش دهید
یکی از اولین کارهایی که می توانید با بررسی های خود انجام دهید نمایش آنها در وب سایت خود است. انجام این کار باعث جلب اعتماد مشتریان می شود. همچنین به شما این امکان را می دهد تا مشتریان ببینند که شما شفاف هستید ، مقداری که ارزش آن است 81 درصد مشتریان در مارک ها جستجو کنید.
از آنها در رسانه های اجتماعی استفاده کنید
همه ما می دانیم که شبکه های اجتماعی می توانند ابزاری بسیار قدرتمند برای بازاریابی باشند. هنگامی که کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را اجرا می کنید ، می توانید از نظرات خود استفاده کنید و آنها را در پست ها یا تبلیغات خود قرار دهید.
شما می توانید از نظرات خود در هر بستر بازاریابی و با هر استراتژی بازاریابی استفاده کنید. هدف اصلی این است که به مشتریان بالقوه نشان دهید تجارت شما معتبر است و به دلیل ارائه تجربیات خوب مشتری مشهور است.
بنابراین ، اگر احساس می کنید پیام بازاریابی شما می تواند از یک یا دو بررسی بهره مند شود ، یکی را از نظرات مشتری Google خود بکشید.
نظرات مشتریان Google چه تفاوتی با رتبه بندی محصولات Google دارد؟
یکی دیگر از برنامه های Google که می توانید در آن شرکت کنید ، برنامه Google Product Ratings است.
شرکت در رتبه بندی محصولات Google به شما امکان می دهد نظرات مشتریان را در مورد محصولاتی که می فروشید جمع آوری کنید. مانند نظرات مشتری ، نتایج بررسی محصول جمع شده و می تواند در سایر سیستم عامل های بازاریابی مانند استفاده شود جستجوی Google و تبلیغات خرید.

تفاوت اصلی در این است که رتبه بندی محصولات بازتابی از تجارت شما نیست. در عوض ، آنها میزان رضایت مشتری از محصول را نشان می دهند.
همانطور که قبلاً نیز مشاهده کرده اید ، نظرات مشتریان امتیاز تجربه کلی مشتریان شما با نام تجاری شما است. این می تواند محصول (و رتبه بندی آن) ، حمل و نقل و خدمات به مشتری ، از جمله بسیاری از عوامل دیگر را در نظر بگیرد.
به بیان ساده ، رتبه بندی محصولات به مشتریان دیگر در انتخاب محصولات با کیفیت کمک می کند ، در حالی که بررسی مشتریان به مشتریان دیگر در انتخاب فروشندگان معتبر کمک می کند.
رتبه بندی محصولات و بررسی مشتریان دو برنامه متفاوت هستند. با این حال ، می توانید قطعه کد Google Customer Reviews خود را ویرایش کنید تا شامل محصولات خاصی شود ، بنابراین مشتریان شما می توانند در همان نظر سنجی به آنها امتیاز دهند.
هنگام دریافت نظرات منفی مشتری در Google ، چه کاری باید انجام دهید
بررسی های منفی در تجارت اجتناب ناپذیر است. همیشه یک یا دو مشتری وجود دارند که از تجربه خود با نام تجاری راضی نیستند. قانونی نیست یا نه ، این نظرات منفی می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد.
وقتی یک نظر مشتری منفی در Google دریافت می کنید ، چه کاری انجام می دهید؟
اول از همه ، بررسی را نادیده نگیرید. در حالی که شما باید به تمام نظرات ارسال شده پاسخ دهید ، اما بررسی های منفی باید با دقت بیشتری انجام شود. این بدان معنی است:
سریع پاسخ دهید
اجازه ندهید که بررسی منفی برای مدت طولانی بی پاسخ بماند. انجام این کار باعث می شود هر کسی مرور را بخواند یا آن را باور کند یا نتیجه گیری کند. هر دو می توانند برای تجارت شما مضر باشند.
قبل از این که برای پاسخ دادن عجله کنید ، مطمئن شوید که بازخورد مشتری شما را ارزیابی کرده است. از آن برای پاسخ مثبت و مفید استفاده کنید.
با دقت پاسخ دهید
هنگام پاسخ ، اطمینان حاصل کنید که پاسخ را با ذکر نام و محصولی که خریداری کرده اند ، شخصی سازی کنید.
همچنین بسیار مهم است که شما یک بررسی منفی را به یک بحث یا جنگ انگشت اشاره تبدیل نکنید. درعوض ، از بازرسان بخاطر اختصاص دادن وقت خود برای ارائه بازخورد خود تشکر کنید.
همچنین ، از تجربه منفی خود عذرخواهی کنید. با پذیرش سرزنش ، مشتریان شما خواهند دید که یک انسان همدل در پشت مارک شما وجود دارد.
مکالمه را به صورت آفلاین منتقل کنید
گام حیاتی دیگر برای مقابله با یک بررسی منفی این است که از بازرسان بخواهید با بخش پشتیبانی مشتری شما تماس بگیرد. انتقال مکالمه از پلت فرم Google Customer Reviews می تواند به شما کمک کند از چنگ و شکم مشتری در یک محیط بهتر مراقبت کنید.
این همچنین به مشتریان احتمالی نشان می دهد که شما به ارائه بهترین تجربه اهمیت می دهید.
این کار را به خوبی انجام دهید ، و ممکن است در پایان آنها بررسی خود را تغییر دهند و یک بررسی خوب را ترک کنند. آنچه مشتریان واقعاً می خواهند این است که بدانند شما به آنها اهمیت می دهید.
اگر می توانید برای تهیه یک کالا از راه خود خارج شوید تجربه ی مشتری (CX) ، احتمال وفاداری آنها به برند شما افزایش می یابد.
راه حل ارائه دهید
وقتی مشتری نظر منفی می گذارد ، نشانه آن است که از جنبه ای از تجربه خود با نام تجاری راضی نیستند. علاوه بر اینکه فقط پاسخ خود را رها کرده اید ، شما باید یک راه حل برای اصلاح وضعیت ارائه دهید. ارائه راه حل همچنین نشان می دهد که شما واقعاً با مشتری همدلی می کنید.
روشی که شما به نظرات منفی پاسخ می دهید می تواند برند شما را ایجاد یا از بین ببرد. اگر این کار را به خوبی انجام دهید ، می توانید مشتری را کاهش دهید. همچنین می توانید شانس ترک نظرات درخشان مشتریان و تبدیل شدن به سفیران برند خود را افزایش دهید.
نتیجه
نظرات مشتری Google راهی عالی برای افزایش اعتبار و قابلیت مشاهده برند شما است.
به عنوان یک تجارت الکترونیکی ، بررسی ها حیوانات اصلی تجارت شما هستند. بله ، حتی موارد منفی ، زیرا می توانید از آنها برای نشان دادن جنبه انسانی برند خود استفاده کنید.
از نظرات مشتری Google استفاده کرده و به مشتریان خود صوتی دهید. با این کار به مشتریان خود خواهید فهمید که برای آنها ارزش قائل هستید و همچنین می تواند به افزایش تبدیل کمک کند.
تجربه شما با نظرات مشتری Google چیست؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید