جان مولر از گوگل اظهار می دارد که هنوز در مورد نتایج جستجوی وب نظرات مشتریان در نظر گرفته نمی شود.
این موضوع در طول Hangout SEO Search مرکزی ثبت شده در 6 آگوست 2021 مورد بحث قرار می گیرد.
س questionالی به مولر ارسال می شود که می گوید:
“آیا Google به میزان مشتریان و/یا بررسی وب سایت هایی که رتبه بالاتری در نتایج جستجو دارند توجه می کند؟”
مولر پاسخ می دهد که نظرات مشتریان عاملی برای جستجوی وب نیستند ، اما از نظر جلب توجه در Google کاملاً بی ربط نیستند.
پاسخ کامل وی را در بخش زیر بخوانید.
جان مولر گوگل در مورد نظرات مشتری و SEO
در حالی که گوگل اطلاعات مربوط به نظرات مشتریان را در نتایج جستجو مانند رتبه بندی کل ستاره نشان می دهد ، آنها عاملی برای تعیین رتبه بندی محتوای وب نیستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مولر می گوید:
“تا آنجا که من می دانم ما در مورد جستجوی وب ، از نظر رتبه بندی ، از تعداد مشتریان یا نظرات استفاده نمی کنیم. گاهی اوقات ما این اطلاعات را بیرون می آوریم و ممکن است آن را به عنوان یک نتیجه غنی در نتایج جستجو نشان دهیم. “
نتایج غنی بررسی مشتری توسط گوگل می تواند این تصور را ایجاد کند که از آنها به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می شود ، اما اینطور نیست.
با این حال ، همانطور که مولر در پاسخ خود اشاره می کند ، نظرات مشتریان در جاهای دیگر در جستجوی Google استفاده می شود:
“ممکن است در مورد موضوعات Google برای کسب و کار من ، بیشتر به آن توجه شود. من بینش چندانی در آنجا ندارم. اما در مورد جستجوی عادی در وب ، ما آن را در نظر نمی گیریم. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
صادقانه بگویم ، Google My Business بخش مولر نیست ، بلکه این بخش است قطعا در صورتی که نظرات مشتریان در آنجا لحاظ شود.
هنگام انجام یک جستجوی محلی ، لیست لیست مشاغل نشان داده شده در بالای Google با استفاده از مجموعه عوامل خاص خود رتبه بندی می شود.
گوگل در مورد این عوامل شفاف است و آنها را در الف بیان می کند راهنمای راهنما تحت عنوان “چگونه Google رتبه بندی محلی را تعیین می کند”.
در بخش آمده است:
“نتایج محلی در درجه اول بر اساس ارتباط ، فاصله و برجستگی است. ترکیبی از این عوامل به ما کمک می کند تا بهترین مطابقت را برای جستجوی شما پیدا کنیم. “
این برجستگی عامل رتبه بندی به میزان شناخته شده بودن یک کسب و کار اشاره دارد. یکی از روش هایی که گوگل اهمیت را ارزیابی می کند ، بررسی نظرات مشتریان است.
راهنمای راهنمای Google برای کسب و کار من تأیید می کند که هنگام رتبه بندی نتایج محلی ، تعداد نظرات و نمره متوسط در نظر گرفته شده است:
“شمارش بازبینی گوگل و بررسی فاکتور امتیاز در رتبه بندی جستجوی محلی. بررسی های بیشتر و رتبه بندی مثبت می تواند رتبه محلی کسب و کار شما را بهبود بخشد. “
نظرات مشتریان به نتایج جستجوی وب یک کسب و کار کمک نمی کند (یا آسیب می رساند) ، اما به آنها کمک می کند اراده بر رتبه بندی فهرست Google برای مشاغل من تأثیر می گذارد.
این مطابق با آنچه قبلاً در مورد نظرات مشتریان و تأثیر آنها در جستجوی Google شناخته شده بود ، است. این یک تصور غلط رایج در بین صاحبان مشاغل است که نظرات مشتریان بر رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد ، که باعث می شود این موضوع هر از گاهی مورد بازبینی قرار گیرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پاسخ کامل مولر را در ویدئوی زیر بشنوید: