
یکی از قسمتهای مشکل این است که والدین گروه بسیار متنوعی هستند. چهل درصد از خانوارهای ایالات متحده حداقل یک کودک زیر 18 سال داشته باشید و این گروه بزرگ شامل افراد از همه اقشار است.
USDA تخمین می زند که برای پرورش کودک تا سن 17 سالگی 284،570 دلار (با تورم پیش بینی شده) هزینه می شود.
برای هدف قرار دادن موفقیت آمیز والدین از طریق تبلیغات پولی ، باید مخاطب هدف خود را عمیقا درک کنید و از این دانش برای اطلاع دادن به استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.
7 روش برای هدف قرار دادن والدین از طریق تبلیغات پولی
والدین وقت زیادی را در اینترنت می گذرانند ، به این معنی که احتمالاً تبلیغات پولی شما را می بینند.
برای اولین بار ، زنان در ایالات متحده بیشتر بچه دار می شوند در 30 سالگی از 20 سالگی این بدان معنی است که شما مخاطبان هزاره زیادی را تماشا می کنید که زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. این مورد نیز هست پدر و مادر کوچکتر، و هر دو گروه از موتورهای جستجو برای یافتن پاسخ س questionsالات روزمره استفاده می کنند.
مشکل رسیدن به والدین نیست. این افراد مناسب را با پیام مناسب و در زمان مناسب هدف قرار می دهد. به عنوان مثال ، دستیابی به والدین یک نوجوان با تبلیغ فرمول کودک هیچ فایده ای ندارد.
ممکن است شما در مورد مخاطبان هدف خود تصور تقریبی داشته باشید ، اما باید بیشتر مورد بررسی قرار دهید و دریابید که والدین هنگام هدف قرار دادن آنها از طریق تبلیغات پولی چه اهمیتی دارند.
1. ثبت وقایع زندگی
وقتی به دوران کودکی یا فرزندانمان نگاه می کنیم ، غالباً وقایع بزرگ زندگی برجسته می شوند. 31 یا 63 ساله شدن مشکلی ندارد ، اما کاملاً هیجان هشت سالگی شما را ندارد.
رویدادهایی مانند روزهای تولد ، تعطیلات ، تعطیلات و فارغ التحصیلی برای کودکان مهم هستند و برای والدین نیز به همان اندازه مهم هستند. حتی اگر پول کم باشد ، اکثر والدین مایلند آنچه را که لازم است انجام دهند تا فرزندانشان خاطرات شگفت انگیزی از لحظات بزرگ داشته باشند.
برای بازاریابان ، این فرصتی برای برقراری ارتباط با والدین است. همیشه نمی دانیم بچه ها چه می خواهند آسان است ، اما از طریق تبلیغات پولی ، تجارت شما می تواند والدین را به گرمترین هدایا راهنمایی کند.

این باید نقش مهمی در تبلیغات پولی شما داشته باشد ، مخصوصاً در اوقات مهم سال مانند اواخر بهار ، وقتی بچه ها اغلب از دبیرستان فارغ التحصیل می شوند. والدین معمولاً می خواهند این روزهای خاص را با هدیه مناسب یا با برگزاری یک مهمانی فوق العاده رقم بزنند و کسب و کار شما باید به دنبال کمک به اطمینان از وقوع این اتفاق از طریق تبلیغات پولی باشد.
تبلیغات پولی مربوط به مطابقت با قصد کاربر است، بنابراین مطمئن شوید که والدین به چه محصولی نیاز دارند.
2. اولویت های مخاطب خود را به عنوان کانون توجه حفظ کنید
مخاطبان شما چه شکلی هستند و چه اولویت هایی دارند؟
والدین به طور فزاینده ای هزاره هستند. برای هدف قرار دادن موثر والدین ، بسیاری از مارک ها باید بدانند که چگونه هزاره ها را هدف قرار دهند.
برخی از نکات کلیدی که تبلیغ کنندگان باید در مورد هزاره ها بدانند عبارتند از:
- زیرک فن آوری
- بسیار متصل
- به دنبال جلب رضایت فوری
- مراقبت از اصالت
- مبتنی بر همکاری
این خصوصیات با مشغله بیشتر والدین بیشتر می شوند. آنها می خواهند از فناوری برای حل مشکلات استفاده کنند و هنگام خرید محصولات برای سریع و موثر بودن به تجربه نیاز دارند.
این بدان معنی است که تجربه ای که با تبلیغات خود به والدین ارائه می دهید باید کاملاً بهینه شود. والدین مدرن وقت خود را در سایتهای موبایل با بهینه سازی ضعیف یا سایتهایی که صندوقهای پرداخت بیش از حد طولانی می کنند تلف نمی کنند.
تبلیغات پولی باید باشد با یک تجربه کاربری خوب پشتیبانی می شود. اگر این مسئله را درست دریافت کنید ، به شما امکان می دهد تا بر حل نقاط درد مخاطب مورد نظر خود تمرکز کنید. اگرچه والدین نیازهای متنوعی دارند ، اما این موارد اغلب به سه دسته تقسیم می شوند:
- صرفه جویی در زمان
- پس انداز
- انجام کارها به طور مثرتر
اگر تجربه و محصولات وب سایت شما بتواند به والدین کمک کند تا به این مهم دست پیدا کنند ، در نتیجه شما می توانید در تبلیغات پولی خود موفق باشید.
3. محصولات خود را با ضمانت برگردانید
والدین معمولاً به شدت از فرزندانشان محافظت می كنند و محصولات یا خدمات شما باید در این روایت جا بیفتد.
وقتی ما برای خود محصول می خریم ، تولید می کنیم یک تصمیم خرید پیچیده. وقتی والدین برای فرزندان خود خرید می کنند ، این افزایش می یابد. آنها می خواهند بدانند که محصولات ایمن نیستند ، می توانند برای فرزندانشان مفید باشند و ماندگار هستند. اگر محصولات شما این را نشان نمی دهند ، برای والدین جذاب نیستند.
یکی از راه هایی که می توانید به اطمینان والدین در مورد محصولات خود کمک کنید ارائه ضمانت است. اگر به محصولات و خدمات خود اعتقاد دارید ، باید مایل باشید به مشتریان خود اطمینان خاطر دهید و می توانید در تبلیغات خود آن را بیان کنید.
در مقاله من ، “5 نکته ساده برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی بی نظیر فیس بوک” ، اولین نکته من این بود که “پیشنهاد شما باعث ایجاد یا شکستن تبلیغات شما خواهد شد” و تضمین شما بخشی از این امر است. بدون ضمانت ، احتمالاً پیشنهاد شما برای والدین چندان جذاب نیست.
اگر والدین قصد دارند برند شما را وارد زندگی فرزندان خود کنند ، باید به شما و محصولات شما اعتماد کنند.
4. توسعه اعتماد
همانطور که اشاره کردم ، بسیاری از والدین در حال حاضر هزاره هستند که بسیار اهل فن ، متصل و مشترک هستند. وقتی نوبت به فروش می رسد ، این بدان معناست که شما باید قادر به ایجاد برندی باشید که مردم بتوانند به آن اعتماد کنند. یکی از مهمترین جنبه های این امر اثبات اجتماعی است.
آمار پشت بررسی آنلاین چشمگیر هستند:
- 93 درصد از مردم قبل از خرید یک محصول نظرات آنلاین را می خوانند.
- 91 درصد افراد 18 تا 34 ساله به اندازه توصیه های شخصی به بررسی های آنلاین اعتماد دارند.
- مشتریان احتمالاً 31 درصد بیشتر در یک تجارت با بررسی های عالی هزینه می کنند.
بازبینی ها سهم بزرگی در تصمیم گیری های مدرن مصرف کننده دارند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که آنها را دریافت می کنید. پس از انجام این کار ، می توانید از مدارک اجتماعی استفاده کنید تا به والدین نشان دهید والدین دیگر محصول شما را خریده اند و تجربیات بسیار خوبی داشته اند.
فرزندپروری می تواند چالش برانگیز باشد و محصولات زیادی در این بازار وجود دارند که نوید بسیاری می دهند اما در ارائه آنها ناکام می مانند. به طور طبیعی ، والدین مشتاق اجتناب از چنین محصولاتی هستند ، بنابراین یک بررسی خوب از یکی از والدین دیگر می تواند کمک زیادی کند.

البته ایجاد این اعتماد بر این است که شما برای والدین ارزش قائل شوید. اگر این کار را می کنید ، باید از هر فرصتی استفاده کنید و آن را به نمایش بگذارید.
5. آموزنده باشید
کودکان با یک دفترچه راهنما نمی آیند ، و حتی اگر آنها هم بیایند ، دنبال کردن آن تقریباً غیرممکن است. به طور طبیعی ، والدین به منابع معتبر کمک می کنند تا به آنها در امر تربیت کمک کنند –59 درصد والدین می گویند آنها در 30 روز گذشته اطلاعات مفید والدین را در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند. شغل شما ممکن است کاملاً مناسب در ارائه این اطلاعات باشد.
هدف قرار دادن والدین از طریق تبلیغات پولی فقط مربوط به محصولات شما نیست. همچنین می تواند از دانش شما استفاده کند.
به جای اینکه فقط یک راه حل سریع برای یک مشکل ارائه دهید ، می توانید از تخصص خود برای توضیح دلایل مسئله و ارائه مشاوره استفاده کنید.
به عنوان مثال ، اگر کودکی در تنظیم برنامه تکالیف خود تلاش می کند ، می توانید به والدین نکاتی را در مورد چگونگی کمک به کودک خود در سازماندهی بیشتر به جای فشار دادن برنامه زمانبر خود ارائه دهید. شما می توانید به طور طبیعی محصول خود را در منابع خود کار کنید ، که این امر باعث ایجاد ارتباط با خواننده می شود.
مصرف کنندگان هزاره با بازاریابی اینترنتی بزرگ شده اند و آنها بدبین شده اند در مورد تبلیغات استفاده از ترفندها با این اطلاعات دموگرافیک کار نمی کند. این در مورد ارائه ارزش است. راهی که می توانید این کار را انجام دهید این است که تخصص خود را نشان دهید و به مخاطب هدف خود در حل مشکلات کمک کنید.
تبلیغات پولی شما باید احساس مشترک داشته باشد ، جایی که شما برای سهولت ، مقرون به صرفه تر و موثرتر فرزندپروری کار می کنید.
6. با هدف قرار دادن خود عمیق تر شوید
پدر و مادر چه شکلی هستند؟ پاسخ به این س questionال غیرممکن است زیرا بندرت یکسان به نظر می رسند. بسیاری از جمعیت های مختلف در این مخاطبان وجود دارد:
- والدین نوزادان
- والدین نوجوانان
- والدین اولین بار
- والدین چند فرزند
- خانواده های دو والد
- والدین مجرد
- پدر و مادر جوان
- پدر و مادر بزرگتر
این لیست بی پایان است ، و این یک چیز خوب برای بازاریابان است. اگر بتوانید مخاطبان خود را محدود کنید و بفهمید چه کسی به احتمال زیاد محصولات شما را خریداری می کند ، می توانید والدین را با استفاده از محتوای مربوطه هدف قرار دهید.
به عنوان مثال ، مادر اول بودن بسیار متفاوت از انجام بار دوم است. مادران بار اول محصولات را به روش های مختلفی نسبت به مادران بار دوم جستجو می کنند و آنها به دنبال چیزهای مختلف هستند.
از طریق Google Ads ، Facebook ، Instagram و سایر سیستم عامل ها می توانید به مخاطبان خاص دسترسی پیدا کنید. با کار بر روی شخصیت های خریدار خود ، بیشترین استفاده را ببرید.
7. وقتی والدین جستجو می کنند ، به او دسترسی پیدا کنید
والدین هستند افراد فوق العاده شلوغ. آنها اغلب در تربیت کودک با کار تمام وقت و هر چیز دیگری که به زندگی می آید تعادل برقرار می کنند.
به عنوان مثال ، به دلیل برنامه کاری و روزانه ، والدین ممکن است اواخر شب محصولات را جستجو کنند.
درک هنگام جستجوی والدین در اینترنت به شما امکان می دهد آنها را بهتر هدف بگیرید و فعالیت های خود را موثرتر کنید.
Google Analytics خود را جستجو کنید و بفهمید چه زمانی افراد از سایت شما استفاده می کنند و خرید می کنند. گام مهم دیگر ، پرسش از والدین در مورد نحوه خرید از طریق نظرسنجی است. مردم اغلب مایل به پاسخگویی به س questionsالات سریع هستند و به شما ایده خوبی می دهند که چگونه والدین را از طریق تبلیغات پولی هدف قرار دهید.
نتیجه
هدف قرار دادن والدین از طریق تبلیغات پولی ممکن است مشکل باشد زیرا آنها گروه بسیار متنوعی هستند. والدین نوجوان به دنبال چیزهای بسیار متفاوت از والدین نوزادان هستند و تبلیغات شما باید این موضوع را تشخیص دهد.
با این وجود ، یک نکته در والدین وجود دارد: میل به انجام بهترین کارها برای فرزندانشان. برای تبلیغ موفقیت آمیز به والدین ، باید بفهمید که چگونه مشاغل شما به آنها در این زمینه کمک می کند.
با حضور در کنار پدر و مادر در روزهای مهم ، تضمین ایمنی محصولات خود و کمک به آنها در داشتن اطلاعات با ارزش ، می توانید روابطی را به وجود آورید که فروش بالایی داشته باشد. هرچه مخاطب هدف خود را بهتر درک کنید ، این کار باید آسان تر باشد.
آیا والدین یک جمعیت مهم برای تجارت شما هستند؟ چگونه به آنها می رسید؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید