آیا صفحه “درباره ما” شما اولین تأثیرگذاری برجسته ای دارد؟ آیا به طور م tellثر به کاربران می گوید تجارت شما درباره چه چیزی است ، به چه کسی کمک می کند و چگونه از رقابت جدا می شود؟
مشتری امروز می خواهد بداند دقیقاً با چه کسی تجارت می کند. در حقیقت، 86٪ می گویند نقش اجتماعی شرکت ها از زمان همه گیری در حال تغییر است ، و 62٪ خرید از شرکتهایی را که ارزشهای آنها با ارزشهای آنها منطبق نیست متوقف کرده اند.
در حالی که بسیاری از صاحبان مشاغل با صفحه “درباره ما” خود به عنوان یک فکر پسین رفتار می کنند ، در واقع این صفحه یکی از مهمترین صفحات وب سایت شماست. این داستان کامل مارک تجاری شما و خدمت رسانی به آن را بیان می کند.
اگر فکر می کنید صفحه “درباره ما” واقعاً مربوط به شماست ، دوباره فکر کنید.
در این راهنما ، ما در مورد اینکه چه کسی و صفحه درباره شما چیست توضیح می دهیم واقعاً درباره ، به علاوه مهمترین بایدها و نبایدهای ایجاد صفحه پیروز درباره ما.
چه کسی در مورد صفحه است واقعاً در باره؟
مانند همه موارد بازاریابی ، صفحه About شما مربوط به شما نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این درمورد مخاطبان هدف شما و چگونگی کارکرد برند شما برای کمک به آنها برای دستیابی به هدفی ، غلبه بر مبارزات و دستیابی به نتایج شگفت انگیز است.
رایج ترین اشتباهی که بازاریابان در صفحه About با نام تجاری مرتکب می شوند ، لیست خسته کننده کننده تقدیرها است.
آنها در مورد چگونگی اینقدر عالی بودن و چند سال تجربه آنها ادامه می دهند.
مخاطبان شما علاقه ای به این موارد ندارند. نه واقعا.
آنچه آنها می خواهند بخوانند:
- چگونه برند شما با ارزش های آنها همسو است.
- چگونه هدف شما تأمین نیازهای آنها است.
- نتایجی که برای مشتریان / مشتریان گذشته ایجاد کرده اید.
یک صفحه درباره برنده اعتماد به نفس شما در خدمت به مخاطبان هدف خود و اینکه چگونه می توانید به آنها در رسیدن به اهداف خود کمک کنید برجسته می کند.
بایدها و نبایدهای ایجاد یک صفحه استثنایی
هدف از نوشتن صفحه About این نیست که درمورد تجربه برند خود یا “فروش امتیاز” سر و صدا کنید. در عوض ، این در مورد ایجاد است محتوای جذاب که در مورد نیازهای مشتریان احتمالی شما صحبت می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نوشتن درباره خود (یا نام تجاری خود) می تواند اضطراب آور باشد. اما با یک روند صحیح ، می توانید با اطمینان یک صفحه درباره جذاب ایجاد کنید.
این بایدها و نبایدها به درخشش شخصیت برند شما کمک می کند و تأثیرات ماندگاری بر روی مخاطب هدف شما می گذارد.
1. درباره مخاطب مورد نظر خود تحقیق کنید
من همه چیز را در مورد حمایت از شما استراتژی محتوا با تحقیقات بازار
تحقیقات بازار استراتژی کلمات کلیدی برند شما ، پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) ، صدای نام تجاری و موارد دیگر را به شما اطلاع می دهد.
بدون تحقیق درمورد مخاطب ، شما به سادگی حدس می زنید که مخاطب شما چه می خواهد و چه نیاز دارد.
این می تواند شما را به سمت نوشتن صفحه About که کاملاً از نظر آنچه مشتری های احتمالی شما به دنبال آن هستند ، از دست بدهد.
برای نوشتن یک صفحه درباره مقاله قوی ، باید بدانید:
- آنچه مخاطبان شما اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنند.
- آنها قبلاً چه راه حلهایی را امتحان کرده اند.
- آنچه آنها در مورد آن راه حل ها دوست ندارند.
- آنچه آنها در یک راه حل و مارک مانند شما به دنبال آن هستند.
- هدف شماره 1 آنها چیست.
می توانید این س questionsالات را مستقیماً از مخاطبان خود بپرسید یا آنها را در فرم Google متصل کرده و به عنوان یک نظرسنجی ناشناس ارسال کنید.
من اکیداً توصیه می کنم حداقل از 10 نفر از مخاطبان هدف خود نظرسنجی کنید تا بتوانید رایج ترین پاسخ ها را حساب کنید و از این اطلاعات برای آگاهی از محتوای About page خود استفاده کنید ،
2. در مورد Backstory خود رمب نکنید
تاریخچه نام تجاری شما تا حدی جالب است ، اما این از اهمیت بالاتری برای مخاطبان هدف شما برخوردار نیست.
آنها می خواهند در مورد اینکه از کجا آمده اید کمتر بدانند و در مورد چگونگی حرکت به جلو بیشتر بدانند – به طور خاص ، اینکه در آینده به آنها چگونه کمک خواهید کرد.
من عاشق یک داستان خوب به اندازه شخص بعدی ، اما نه وقتی که آنچه را که می خواهم در مورد یک نام تجاری یاد بگیرم ، دفن می کند.
نتایجی که برند شما تولید می کند ، ارزش های شرکت شما ، نحوه کار با مشتری و غیره باید در راس صفحه About شما باشد.
پس زمینه خود را برای بخش کوچکی از صفحه About خود رزرو کنید – در صورت وجود – و بر آنچه مخاطب شما واقعاً می خواهد بداند تمرکز کنید.
3. از “شما” استفاده کنید و از “ما” استفاده نکنید
کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک برند شما به صفحه About شما می روند آنها.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر بیشتر صفحه About خود را با گفتن “ما این کار را می کنیم …” و “ما این کار را می کنیم …” صرف می کنید ، می توانید به راحتی کاربری را که مشغول جستجوی اطلاعات در مورد چگونگی تأمین نیازهای او است از دست دهید.
به عنوان یک قاعده کلی ، شما باید هدف خود را مستقیماً با کاربران هدف خود صحبت کنید ، گویی که یک به یک با آنها مکالمه می کنید.
به عنوان مثال ، جمله ای مانند:
“ما با استفاده از نرم افزار CRM به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کنیم تا کارایی و بهره وری را افزایش دهند”
می تواند به راحتی تبدیل شود:
“آیا می خواهید بهره وری و کارایی را در تجارت خود افزایش دهید؟ نرم افزار CRM خودکار ما به شما کمک می کند تا کارهای بیشتری انجام دهید. “
حتی یک تغییر فرم کوچک و ظریف از مطالب شما می تواند از نظر صحبت با نیازهای مخاطبان شما ، جهانی متفاوت ایجاد کند.
4- روی ویژگی ها تمرکز نکنید
ویژگی های محصول یا پیشنهاد خود را برای صفحات محصول و خدمات خود ذخیره کنید. صفحه About شما درباره ضربه زدن به مزایای آنچه شما ارائه می دهید و اینکه چگونه می توانید زندگی مشتریان خود را بهبود ببخشید است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هزاران تحقیق در مورد مزایای پشتیبانی از این توصیه وجود دارد که باید بر آنها تمرکز شود مزایا در برابر ویژگی ها در بازاریابی محتوای شما.
صفحه About شما فرصتی عالی برای پوشش مزایای کار با شما ، نتایجی که برای مشتریان ایجاد می کنید و همچنین برتری دادن به رقبا را ارائه می دهد.
5- ارزشهای شرکت خود را به اشتراک بگذارید
فرهنگ شرکت برای موفقیت هر سازمانی بسیار ارزشمند است – نه تنها در داخل بلکه در نحوه خدمت به مشتریان خود.
و شرکتهای بیشتری در آن شرکت می کنند تنوع و شمول با ابتکار عمل ، مشتریان حتی بیشتر در چگونگی نشان دادن تعهد مارک های تجاری نسبت به شیوه های اخلاقی کسب و کار بیشتر می شوند.
صفحه About شما باید شامل آنچه شرکت شما نمایندگی می کند ، آنچه اعتقاد دارد ، نحوه خدمات دهی به مشتریان خود و موارد دیگر باشد.
صفحه About مکانی عالی برای درج موارد زیر است:
- بیانیه ماموریت شرکت
- تنوع و بیانیه گنجاندن.
- خط مشی پشتیبانی مشتری.
- بیانیه زیست محیطی
- سازمان های شریک
- تجربه داوطلبانه
مشتریان می خواهند ببینند که نام تجاری شما به چه معنی است و چگونه برای ایجاد جهان بهتر به کار می رود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از این صفحه برای برجسته کردن ارزشهای شرکت خود و آنچه شما را به یک سازمان اخلاقی ، فراگیر و حمایت کننده تبدیل می کند ، استفاده کنید.
6. مطالب زیاد را وارد نکنید
نوشتن صفحه About گسترده ای که تاریخچه کامل نام تجاری شما ، خدمت رسانی به دیگران ، تحسین و تمجید از آن را پوشش دهد ، می تواند وسوسه انگیز باشد.
اما بیایید صادق باشیم ، اکثر ما می دانیم که بیشتر کاربران به سادگی محتوای صفحه وب را اسکن می کنند تا اطلاعات مربوط به آنها را پیدا کنند.
سعی کنید از درج مطالب اضافی اضافی در صفحه About خود خودداری کنید.
درعوض ، با غذاهای اصلی که در حین تحقیقات بازار پیدا کرده اید صحبت کنید ، از مزایای اصلی پیشنهاد خود استفاده کنید و ارزشهای شرکت خود را به اشتراک بگذارید.
بیشتر اطلاعات دیگر برای صفحات گسترده محصول و خدمات شما رزرو می شود.
7. در صورت امکان ، نویسنده تبلیغاتی را استخدام کنید
نوشتن در مورد خود یا نام تجاری شما ممکن است دشوار باشد. در واقع ، حتی به عنوان یک نویسنده محتوا خودم ، از نویسنده دیگری برای کمک به من در نوشتن صفحه About خود استفاده کردم. من خیلی ساده به مارک خودم نزدیک هستم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یک نویسنده حرفه ای حرفه ای می تواند تحقیقات بازار را درک کرده و روایتی از مارک تجاری را که با مخاطبان هدف شما صحبت می کند ، بسازد.
غالباً ، به عنوان صاحبان مشاغل ، بیش از حد در کار خود سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانیم عینی صحبت کنیم یا حتی عناصر اصلی مشتری را که واقعاً بدنبال آن هستند ، ببینیم.
اگر توانایی استخدام یک نویسنده حرفه ای را دارید ، من آن را اکیداً توصیه می کنم. آنها دید گسترده تری از برند شما خواهند داشت و می توانند تمام اطلاعات را در صفحه About پیروزی که مخاطبان شما را تحریک می کند جمع کنند.
8- تجربه کاربری را فراموش نکنید
نحوه نمایش صفحه About شما نیز مهم است. تجربه کاربر (UX) یکی از موارد مهم در نحوه ایجاد صفحه About شما است بنابراین پیمایش توسط کاربران آسان است.
در بالای صفحه خود یک عنوان واضح وارد کنید ، بخشهای محتوای سازمان یافته ، تصاویر و تماس برای عمل را در سراسر آن اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحه شما برای موبایل بهینه شده و به سرعت بارگیری می شود تا کاربران بتوانند سریعاً آنچه را که می خواهند پیدا کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بهترین روش دیگر این است که از سایت خود حسابرسی کنید و فرصت های ارتباط داخلی را پیدا کنید. ببینید پیوند داخلی با صفحه About خود از سایر صفحات سایت شما از کجا منطقی است.
بهترین موارد درباره صفحه را دنبال کنید
امیدوارم ، این بالاترین موارد و نبایدها برای نوشتن یک صفحه درباره ، به شما کمک می کند تا یک داستان جذاب تجاری را ایجاد کنید که مشتریان هدف شما را به خود جلب کند.
با این حال ، من می دانم که وقتی چند مثال برای الهام گرفتن از شما داشته باشید ، عملی کردن این نکات بسیار آسان تر است.
این مقاله را با بررسی کنید 25 درباره نمونه های صفحه که می تواند به شما در ایجاد یک صفحه درباره بهتر و موثرتر کمک کند.
فقط اطمینان حاصل کنید که تحقیقات بازار خود را در نظر بگیرید ، مزایای پیشنهاد خود را پوشش دهید و در مورد نیازهای منحصر به فرد مخاطبان خود صحبت کنید.
منابع بیشتر: