بگذارید بگوییم شما به تازگی به شهر شیکاگو ، به ویژه پارک لینکلن نقل مکان کرده اید و می خواهید پیتزای معروف آنها را امتحان کنید.
شما گوگل می کنید [best pizza in lincoln park] و نتایج جستجو ظاهر می شود.
بسیاری از مشاغل را می بینید که بهترین پیتزا را در شیکاگو نشان می دهند. چگونه انتخاب می کنید؟
شما به بررسی ها؛ یک مطالعه اخیر نشان می دهد که 88٪ مصرف کنندگان به اندازه توصیه شخصی به بررسی های آنلاین اعتماد دارند.
نه تنها این ، بلکه عامل راحتی را نیز در نظر می گیرید.
آیا مفصل پیتزا نزدیک است؟
آدرس چیست؟ ساعات عملکرد؟
شما در نهایت تصمیم می گیرید که پیتزا را تحویل بگیرید و برای سفارش پای خود با شماره تلفن ذکر شده تماس بگیرید.
در میان جستجوی بهترین پیتزا در شهر ، احتمالاً در حال جستجو برای آنچه بازاریابان از لیست های Google My Business نامیده اند بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google برای کسب و کار من به شما امکان می دهد نمایه کسب و کار و وب سایت خود را در جستجوی Google و Google Maps تبلیغ کنید.
GMB صاحبان مشاغل را قادر می سازد تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند ، به روزرسانی ها را در نمایه کسب و کار خود ارسال کنند و نحوه تعامل مشتریان با تجارت خود را در جستجوی محلی مشاهده کنند.
در اینجا مثالی از شکل ظاهری این آورده شده است:
البته، با هر ابزار مفیدی برخی سردردها به وجود می آید.
شاید فراموش کرده باشید که یکی از اعضای تیم قبلاً یک حساب Google برای کسب و کار من ایجاد کرده است ، یا شاید مکانها را جابجا کرده و یک حساب GMB کاملاً جدید راه اندازی کرده اید و فراموش کرده اید حساب قدیمی را حذف کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند لیست های تکراری GMB وجود داشته باشد.
در مورد نحوه رفع این مشکلات در زیر بخوانید.
یک جمع بندی سریع: چرا Google Business من برای موفقیت ضروری است
Google برای کسب و کار من (GMB) به شما کمک می کند تا کسب و کار شما در جستجوی محلی پیدا شود.
هنگامی که مشتریان محلی به دنبال کسب و کار شما هستند – یا مشاغل ، محصولات یا خدماتی مانند شما – شما می خواهید در جستجو باشید.
و هنگامی که کسب و کار شما لیست های کاملی را در GMB ارائه می دهد ، شما هستید دو برابر احتمال دارد برای جلب اعتماد مشتریان.
اطلاعات شما به راحتی قابل دسترسی است
پس از ثبت مشاغل شما ، مصرف کنندگان می توانند نحوه و مکان بازدید از فروشگاه شما (از طریق وب سایت یا آدرس فیزیکی) ، ساعات کار و اطلاعات تماس را مشاهده کنند.
مهم است که این اطلاعات را به روز نگه دارید ، زیرا نمی خواهید مشتریان را برای جزئیات کسب و کار حدس بزنند.
شما قادر به مدیریت و ویرایش GMB در حال پرواز در صفحات نتایج جستجو هستید.
هنگامی که از طریق دسک تاپ یا تلفن همراه خود وارد حساب Google خود می شوید ، کسب و کار خود را جستجو کنید و قادر خواهید بود لیست خود را مدیریت کنید گویی در رابط GMB هستید.
به این ترتیب ، اگر مجبور شوید به طور موقت از نزدیک مغازه خود را تعطیل کنید ، می توانید بلافاصله این ویرایش را انجام دهید تا مصرف کنندگان را در جریان بگذارید.
وقتی قادر به بازگشایی هستید ، می توانید وارد GMB شوید و به مصرف کنندگان اطلاع دهید که کاملاً دوباره باز شده اید.
چرا حذف یا ادغام کردن لیست های کپی Google My Business مهم است
لیست های تکراری می تواند مشکل ساز باشد.
هنگامی که یک لیست تکراری GMB دارید ، Google می تواند به طور بالقوه یک لیست را که ناقص است و هیچ نظری ندارد رتبه بندی کند و لیستی را که دارای بررسی های زیادی است و تمام اطلاعات کسب و کار شما را دارد ، فیلتر می کند.
بدیهی است که این به طور قابل توجهی بر SEO محلی شما تأثیر می گذارد و از دست دادن بررسی ها در این لیست می تواند تأثیر منفی بر تعداد مشتریان بالقوه داشته باشد.
همچنین توجه به این نکته مهم است که چندین لیست می تواند برای مشاغل در Google وجود داشته باشد ، اما لیست های تکراری دستورالعمل های Google را نقض می کنند.
این مسئله ضروری است که لیست های تکراری برای کسب و کار شما حل شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
موارد زیر را در نظر بگیرید:
- وقتی چندین لیست تجاری در Google نمایش داده شده باشید ، ممکن است اطلاعات ارائه شده برای مصرف کننده گیج کننده یا متناقض باشد.
- همانطور که قبلاً ذکر شد ، Google ممکن است یک لیست نادرست یا منسوخ شده با اطلاعات خالی و بررسی کمتر نشان دهد. این ممکن است مشتریان را به جای دیگری هدایت کند.
- صحبت از بررسی ها می شود ، ممکن است شما یک لیست داشته باشید که دارای نظرات بسیار بیشتری نسبت به لیست دیگر است. آیا می خواهید به یک رستوران 5 ستاره با یک بررسی بیش از یک بررسی با 200 مراجعه کنید؟ من معتقدم که همه عوامل دیگر یکسان هستند ، بسیاری عوامل دوم را انتخاب می کنند.
- لیست های تکراری باقی مانده در Google برای کسب و کار من به طور بالقوه می تواند به Yelp ، Trip Advisor ، Yahoo و غیره برسد ، جایی که شما کنترل آن سایت ها را ندارید.
بنابراین ، بیایید در مورد ادغام یا حذف لیست های تکراری Google My Business My صحبت کنیم تا از این سردرد جلوگیری کنیم.
مرحله اول: نحوه ادغام لیست های کپی شده Google برای کسب و کار من در یک لیست.
نحوه ادغام دو لیست Google برای کسب و کار من
مرحله 1: اگر هر دو لیست Google برای کسب و کار من تأیید شده باشند ؛ شما باید لیستی را که می خواهید ادغام شود تأیید کنید. Google برای کسب و کار من نمی تواند دو لیست تأیید شده را ادغام کند.
گام 2: اطمینان حاصل کنید که آدرس لیست تکراری دقیقاً با آدرس کسب و کار شما مطابقت دارد.
- اگر آدرس ها مطابقت دارند: برای درخواست ادغام این دو لیست با Google تماس بگیرید. شما می توانید این کار را از طریق Google برای کسب و کار من انجام دهید فرم تماس.
- اگر آدرس ها مطابقت ندارند: از ویژگی “پیشنهاد یک ویرایش” در Google استفاده کنید تا نشان دهد مکان به اشتباه وجود ندارد (تصویر صفحه A در زیر). از آنجا می توانید نام ، مکان ، ساعتها و غیره را ویرایش کنید (تصویر صفحه B در زیر).
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
عکس صفحه A:
عکس صفحه B:
چگونه یک لیست تکراری از Google My Business را حذف کنیم
اگر ترجیح می دهید حساب های تکراری را ادغام نکنید ، می توانید حساب تکراری را نیز حذف کنید. مراحل حذف یک حساب تکراری در زیر است:
مرحله 1: گوگل توصیه می کند…
“قبل از اینکه یک نسخه تکراری را حذف کنید: اطمینان حاصل کنید که مکانی را که قبلا تأیید شده است حذف نمی کنید ، در غیر این صورت باید دوباره آن را تأیید کنید. و مکانی را که می خواهید نگه دارید با هر اطلاعات حیاتی از مکانی که می خواهید حذف کنید به روز کنید. پس از حذف مکان ، نمی توان آن را بازیابی کرد. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مرحله 1: قبل از حذف حساب تکراری ، اطمینان حاصل کنید که مکانی را که قبلاً تأیید شده است حذف نمی کنید ، در غیر این صورت باید دوباره آن را تأیید کنید.
گام 2: مکانی را که می خواهید نگه دارید با اطلاعات مربوط به مکانی که می خواهید حذف کنید به روز کنید. پس از حذف مکان ، نمی توان آن را بازیابی کرد.
مرحله 3: وارد Google برای کسب و کار من شوید.
مرحله 4: برو به اطلاعات زبانه
مرحله 5: کلیک حذف لیست ها و Google My Listing حذف خواهد شد.
Google برای کسب و کار من ابزاری مهم برای کمک به ارتقا تجارت شما است.
اطمینان حاصل کنید که همه شما اطلاعات به روز هستند در GMB برای استفاده بیشتر از حضور جستجوی محلی خود.
نه تنها این ، بلکه برای اشتراک اطلاعات قابل اعتماد و مفید با آنها در جستجو ، از نظر مشتریان وضعیت خوبی خواهید داشت.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
تصویر شاخص: DepositPhotos.com
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، فوریه 2021