تلاش گوگل به سمت مدل سازی تبدیل ، iOS 14.5 ایجاد ردیابی دقیق تبدیل برای مشتریان به صورت اختیاری و سایر به روزرسانی های اخیر به این معنی است که دیگر نمی توانیم به ردیابی تبدیل “بومی” به عنوان منبع حقیقت خود اعتماد کنیم.
This Ask The PPC به همه بازاریاب های جستجو اختصاص دارد که تبدیلات آفلاین را به درستی راهی برای پیشرفت می دانند. خواننده ای می پرسد:
چگونه می توانم ردیابی تبدیل آفلاین را تنظیم کنم؟ آیا من نیاز به یکپارچه سازی دارم یا می توانم لیستی را به صورت دستی بارگذاری کنم؟
ردیابی تبدیل آفلاین در کمپین های B2B ، B2C ، تجارت الکترونیکی و تولید سرب قابل استفاده است. در این ستون ، ما بر عملکردها و استراتژیهای اساسی تمرکز خواهیم کرد که در همه عمودها اجرا می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبدیل آفلاین چیست؟
تبدیل آفلاین هر اقدام ارزشمندی است که می دانید تحت تأثیر سرمایه گذاری تبلیغاتی شما قرار گرفته است ، اما با ردیابی سنتی تبدیل قابل پیگیری نیست.
اقدامات پیگیری شده ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- آزمایش برای پرداخت مشتری.
- ثبت نام کامل شد
- معاملات بودجه ای
- خریدهای داخل فروشگاه.
UTM ها مهمترین م componentلفه ردیابی آفلاین هستند. آنها اطمینان می یابند که منجر به بازپرداخت تبلیغات می شود (به شرطی که در CRM / مشتری خرید خود پیگیری صحیحی داشته باشید)
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مهم است که با ساختار UTM خود سازگار باشید. به عنوان مثال ، هنگام برچسب زدن به منبع / رسانه ، می خواهید به “cpc” یا “ppc” متعهد شوید.
چگونه می توان تبدیلات آفلاین را از طریق ادغام های موجود تنظیم کرد
ردیابی تبدیل آفلاین دارای دو مسیر تنظیم است:
- واردات از یک منبع موجود.
- بارگذاری از پرونده ها یا اتصالات.
اگر از CRM / ESP (ارائه دهنده خدمات ایمیل) / بستر خرید محبوب استفاده می کنید ، آسانترین مسیر بارگذاری از HTTPS خواهد بود:
با این کار می توانید وارد “منبع حقایق” خود شوید ، و آنها را به Google Ads متصل کنید.
اگر “Google Sheets” را انتخاب کردید ، حتماً الگوی مناسب را بارگیری کنید (اینجا پیوند داده شده)
هر کسی که تبدیلات را تنظیم کند باید حداقل سطح “استاندارد” را داشته باشد ، اگرچه “مدیر” ترجیح داده می شود.
یکپارچه سازی تبدیل آفلاین غیر استاندارد
ادغام های سفارشی مارک ها را از تبدیل آفلاین رد نمی کند. با این حال ، آنها به تنظیمات فنی بیشتری نیاز دارند.
در حالی که بیشتر واردات ساده است ، اما نیاز به کار سفارشی در ابزار شخص ثالث شما است.
مهم است که توجه داشته باشید این بهترین مسیر برای ردیابی تماس (از طریق تبدیل API) است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پس از تنظیم اطلاعات تبدیل به صورت عادی ، این صفحه را دریافت خواهید کرد:
از اینجا ، باید وارد ابزار خود شوید و تبدیل را پیکربندی کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بردن
تبدیل آفلاین بسیار مهم است و تنظیمات آنها بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.
منابع بیشتر:
در مورد PPC سوالی دارید؟ از طریق این فرم ارسال کنید یا با برچسب #AskPPCnavahf را توییت کنید. ماه بعد میبینمت!
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید