همیشه نوع جدیدی از بازاریابی وجود دارد که جلب توجه می کند. معمول است که افراد به چیزهای جدید و براق جذب می شوند.
با این حال ، آنها ممکن است برخی از رویکردهای آزمایش شده را که در طول سال کار کرده اند ، نادیده بگیرند.
بازاریابی مشارکتی در گروه دوم قرار می گیرد.
بازاریابی مشارکتی (همچنین به عنوان “بازاریابی مشترک” نیز شناخته می شود) زمانی است که با مشاغل با مخاطبان مشابه همکاری می کنید و برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود با هم کار می کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در سال 2019 ، Coors Light و National Geographic همکاری برای رسیدن به 10 میلیون نفر و محبوبیت Coors را تقریباً 7٪ افزایش دهید.
Buffer و Social Chain در سال 2019 گزارشی تهیه کردند که به دست آورد 17000 بازدیدهای صفحه را فقط در یک هفته بارگیری کنید – بیشتر از متوسط هر سایت.
دیگه چی، 77٪ مارک ها هنگامی که در سال 2019 از آنها خواسته شد ، بازاریابی مشارکتی را بخشی اصلی از استراتژی بازاریابی خود دانستند.
این چیزها جواب می دهد
چگونه می توان با بازاریابی مشارکت شروع به کار کرد
در حالت ایده آل ، شما می خواهید شغلی را پیدا کنید که رقیب مستقیم نباشد اما مخاطبان هدف مشابهی داشته باشد.
به عنوان مثال ، مخاطبان ما شرکت های کوچک مسافرتی هستند ، بنابراین مشارکت با یک حسابدار متخصص در صنعت سفر منطقی خواهد بود.
ما برای افزایش آگاهی از مارک های خود رویکردهای بازاریابی را با هم ارائه کرده ایم ، اما در فروش یک چیز مشابه به آنها رقابتی نداریم.
یافتن این نوع شرکا باید به سادگی توجه بیشتر به افرادی باشد که در همان مکانهای حضور شما ظاهر می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
کدام یک از مشاغل دیگر در سایت های صنعتی که شما می نویسید محتوای مهمان می نویسند؟
یا چه کسی به عنوان ارائه دهنده خدمات تخصصی در شبکه های شما ذکر شده است؟
به محض آگاهی بیشتر از این موضوع ، احتمالاً طیف وسیعی از شرکای احتمالی را می بینید که به صورت شما خیره شده اند!
پس از آن فرآیند محدود کردن شرکا برای کسانی که دارای ارزشهای مشابه شما هستند و تلاش برای دستیابی به همکاری با یکدیگر است.
هنگامی که یک شریک یا انتخاب شرکا در ذهن دارید ، در اینجا برخی از کارهایی که می توانید با هم انجام دهید وجود دارد:
یک راه ساده و ساده برای بهره مندی از SEO از مشارکت ، نوشتن محتوای مهمان برای وبلاگ های هر یک از سایت های خود است.
شما دریافت می کنید پیوندهای مربوطه که باعث می شود رتبه بندی شما به جلو افزایش یابد و برای مخاطبانی که محتوای شریک زندگی شما را دنبال می کنند ، با خواندن مستقیم وبلاگ یا دیدن پیوندها هنگامی که آنها محتوا را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند ، قابل مشاهده است.
مطمئن شوید که درمورد کلمات کلیدی تحقیق کرده اید و در وب سایت شریک زندگی خود پستی می نویسید که می تواند در موتورهای جستجو برای عبارات مورد نظر شما رتبه بندی کند.
این “جستجوگرها SEO“رویکرد” راهی عالی برای به حداکثر رساندن تأثیر کار شما است – از طریق نتایج جستجو مدتها در آینده برای شما و پست خود در آن سایت دیده می شوید.
آن را با محتوای مشابه در سایت خود ترکیب کنید ، و می توانید تسلط بر نتایج جستجو برای آن موضوع را شروع کنید.
اگر شما و شریک زندگی خود با هم درگیر فرصت های بازاریابی مشترک هستید ، احتمالاً فعالیت های بازاریابی دیگری نیز در جای دیگر انجام خواهید داد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در این موارد ، درگیر کردن یکدیگر در این تلاش ها ، روش عالی دیگری برای افزایش سریع رد پا است.
اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ در یک سایت شخص ثالث هستید (مانند این سایت 😉) ، از شرکای خود نام ببرید پیوندهای بیشتری دریافت کنید برای عملکرد SEO و رتبه بندی خود را بالاتر ، سریعتر انجام دهید.
سپس شریک زندگی شما همین کار را می کند و شما به سرعت سرعت می گیرید که همه شما از مجموعه گسترده تری از سایت ها لینک دریافت می کنند.
بنابراین هم در حال ایجاد محتوا برای یکدیگر و هم در سایت های شخص ثالث هستید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حدس بزن چی شده؟
به اشتراک گذاشتن تمام این مطالب در پروفایل های مربوط به شبکه های اجتماعی مربوطه ، روش عالی دیگری برای ایجاد آگاهی از مارک های تجاری شماست.
این بیشترین چشم را در مورد خود محتوا پیدا می کند اما اگر شریک زندگی خود را در به روزرسانی ها برچسب گذاری کنید ، باعث افزایش فالوور پروفایل های شما به صورت مستقیم می شود.
یک بار دیگر ، اگر شما دو شرکت بازاریابی باهوش هستید ، احتمالاً درگیر آن هستید بازاریابی ایمیلی از نوعی
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ممکن است لیست های ایمیل موجود داشته باشید که با آنها ارتباط برقرار نکنید ، یا ممکن است افراد موافق باشید که به طور منظم با لیست شما تماس می گیرند.
در هر صورت ، استفاده از این بستر برای معرفی شریک زندگی خود می تواند بسیار مفید باشد.
این می تواند به سادگی به اشتراک گذاشتن بخشی از محتوایی که آنها تولید کرده اند باشد. یا ممکن است ارتباط مستقیم با فروش در جایی باشد که خدمات شریک زندگی خود را پیشنهاد می کنید.
هر کدام از زاویه ها را که انتخاب کنید ، یک لیست ایمیل جذاب می تواند یکی از م placesثرترین مکانها برای تبلیغ یکدیگر باشد.
اگر قبلاً لیستی ندارید ، توصیه می کنم هنگام تعامل با شرکای احتمالی ، تهیه یک لیست را در زرادخانه خود داشته باشید.
ایجاد کتاب الکترونیکی با هم شما را قادر می سازد تا دانش خود و همچنین مخاطبان خود را جمع کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و اگر به اندازه کافی مطلوب ایجاد کنید ، می تواند به شما کمک کند مجموعه گسترده تری از بازار هدف خود را جذب کنید.
ضروری است که کیفیت محصول نهایی به طور استثنایی بالا باشد و پیام مهمی را برای شما و شریک زندگی شما به همراه داشته باشد. همچنین داشتن یک داستان خوب در وهله اول مهم است که چرا آن را با هم خلق کرده اید نیز مهم است.
چرا ترکیب تخصص شما اینقدر موثر است؟
با تلاش مشترک ، چه ارزشی اضافه می شود؟
این کار را به خوبی انجام دهید ، و این می تواند سرمایه ای باشد که مدتها به آینده می کشد.
یک وبینار یک روش خارق العاده برای جلب توجه به مشاغل مشترک است و به شما امکان می دهد شخصیت خاصی را با مخاطبان اسیر به منصه ظهور برسانید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای اینکه خوب کار کند ، منطبق بودن پیشنهاد شریک زندگی شما با پیشنهاد خود و داشتن موضوعی جذاب برای ارائه به مخاطبان ، امری حیاتی است.
همچنین داشتن فراخوان برای اقدام در پایان یک وبینار ضروری است.
در حالت ایده آل ، شما نوعی پیشنهاد دارید که افراد می توانند در پایان رویداد یا جایی که آنها را به آنها کانال می دهید و می توانید در آن بیشتر شرکت کنید ، خریداری کنند.
بسیاری از مشاغل از این روش برای ارائه طعم نتایج احتمالی در صورت کار با آنها استفاده می کنند ، جزئیات مربوط به پایان قیمت گذاری برای کار با آنها یا دوره ممتازی که ارائه می دهند.
با این حال ، مراقب باشید که چقدر با پیشنهاد خود سخت گیر هستید و اطمینان حاصل کنید که با وبینار خود ارزش واقعی ارائه می دهید ، بنابراین با مخاطبان خود اعتماد می کنید.
به بازی طولانی فکر کنید تا چند فروش سریع.
اگر موقعیت مکانی شما اجازه می دهد ، چه عواملی مانع از آفلاین گرفتن وبینارها و تنظیم رویدادی در زندگی واقعی می شود؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حتی اگر اهل یک مکان نیستید ، مکانی را پیدا کنید که تعداد زیادی از بازار هدف شما در آن مستقر شده و یک رویداد را در آنجا اجرا کنید.
این می تواند از یک دیدار غیررسمی منظم گرفته تا یک رویداد کاملاً آوازخوان و رقصنده در صنعت که مردم را در سراسر جهان به خود جلب می کند ، باشد.
ریاضیات را انجام دهید. اگر تعداد هدایت ها ، تبدیل ها و شناخت مارک از این طریق بدست آورید – چرا که نه؟
ما اینجا هستیم خامه یک محصول.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشارکت با شخصی که مخاطبان یکسانی دارد ، چه دلیل بهتر از دریافت توصیه های مستقیم و قابل اعتماد از سوی افرادی که بازار هدف شما قبلاً درگیر آن است ، وجود دارد؟
هدف از همه بازاریابی این است که در نهایت منجر به فروش بیشتر شود ، اما این یکی از دلایل قوی بودن بازاریابی مشارکتی است.
بازاریابی مشارکتی نه تنها می تواند به شما در تلاش برای بازاریابی طولانی مدت مانند سئو یا ایجاد دنباله های اجتماعی کمک کند ، بلکه می تواند تقریباً بلافاصله مشتریان را در آستان شما قرار دهد.
بازاریابی مشارکتی فقط در صورتی کار می کند که شما و شریک زندگی خود واقعاً همسو باشید و هر دو شما یک سرویس برتر ارائه می دهید که خوشحال می شوید توصیه کنید.
اما اگر این مناسب را پیدا کنید ، می تواند یک تغییر دهنده در رشد تجارت شما باشد.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصاویر ویژه و در پست: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژانویه 2021