آیا به طور مداوم محتوایی تولید می کنید که در Google عملکرد خوبی داشته باشد؟
آیا می خواهید بدانید آیا شانس رتبه بندی دارید؟
در 29 سپتامبر ، من یک وبینار مجله موتورهای جستجو را که توسط Apoorv Gadwal ، مدیر مدیریت محصول در ALPS ارائه شد ، تعدیل کردم و به Ajay Rama ، SVP Products of پیوستم. iQuantiبه
آنها بینش های خود را درباره نحوه ایجاد محتوایی که به خوبی در Google با برنامه ای اثبات شده برای هر کسی آسان است ، به اشتراک گذاشتند.
در اینجا خلاصه ای از ارائه وبینار است.
آنچه به محتوای بسیار بهینه تبدیل می شود
کلید واژه هدف گیری
با به دست آوردن کلمات کلیدی مناسب شروع کنید و اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی انتخاب شده از نزدیک تراز و متنوع هستند.
وقتی متوجه منظور کاربر در مورد آن پرس و جوها و نحوه بازتاب محتوای صفحه می شوید ، می توانید به مجموعه ای از کلیدواژه های اصلی و ثانویه برسید که کل مجموعه فعالیت های پایین دستی شما را تعیین می کند.
بیایید نگاه دقیق تری به فرایند انتخاب کلمات کلیدی داشته باشیم.
- مرحله 1: شناسایی کنید کلمات کلیدی مرتبط با موضوع با استفاده از ابزارهایی مانند برنامه ریز کلمات کلیدی Google.
- گام 2: واجد شرایط شدن کلمات کلیدی با معیارهای تقاضا مانند حجم جستجو.
- مرحله 3: طبقه بندی کردن به کلمات کلیدی اصلی و ثانویه برای موضوع.
- مرحله 4: تعريف كردن نوع صفحه مورد نیاز برای موضوع – صفحه اصلی ، صفحه پشتیبانی و صفحه مربوطه.
نمونه هایی از انتخاب کلمات کلیدی خوب
با محصولی مانند حساب پس انداز آنلاین ، صفحه اصلی شما در اصطلاح اصلی “حساب پس انداز آنلاین” ایجاد می شود.
برخی از صفحات حمایتی می توانند بر اساس ویژگی محصول ، مانند نرخ ها و هزینه ها ، یا مزایایی مانند حساب پس انداز با بهره بالا باشد.
حالا وقتی صحبت از صفحات مرتبط می شود ، س questionsالات خاصی مانند “نحوه باز کردن” وجود دارد.
مگر اینکه متوجه شوید صفحه شما در این سلسله مراتب کجا مناسب است ، به یک کلمه کلیدی می رسید که احتمالاً بهتر است توسط صفحه دیگری ارائه شود.
درست کردن کلمات کلیدی اصلی و ثانویه بسیار مهم است زیرا هرچه بیشتر در مراحل تولید محتوا پیش می روید ، درک شما از اینکه چه محتوا بنویسید ، چقدر بنویسید ، چه نوع موضوعات فرعی و غیره را پوشش دهید ، ناشی از این موارد است. به
این یک مرحله مهم برای به دست آوردن محتوایی است که به خوبی برای موضوع شما بهینه شده است.
جامعیت محتوا و ساختار
هدف در پایان این مرحله این است که به همه زیرمجموعه هایی که می خواهید پوشش دهید بینش پیدا کنید.
این ساختار صفحه شما را ترسیم می کند ، که نویسنده محتوا می تواند مستقیماً آن را گرفته و شروع به نوشتن محتوا کند.
ملاحظاتی برای جامعیت
- نیت (های) صفحه ای را که باید آدرس آنها را مشخص کنید ، مشخص کنید
- عمق محتوا: عمقی که محتوا باید به موضوع بپردازد
- تنوع محتوا: موضوعات فرعی که باید در محتوا پوشش داده شوند
- نوع محتوا: اصلی ، پشتیبانی کننده و مرتبط و غیره
ساختار ملاحظه
- موضوعات فرعی مرتبط از لحاظ معنایی
- یک سلسله مراتب تعریف شده برای محتوای شما
- جلوه های بصری خاص
- آماری که به همراه منابع ذکر می شود
تحقیقات درون موضوعی
- انواع رتبه بندی رقبا
- H2’s/H3’s توسط رقبا استفاده می شود
- سوالات کاربر در مورد موضوع
- استفاده از عبارت
- سطح خوانایی
- طول مقاله
- توضیح مفاهیم
- وسایل کمک بصری
- آمار
تمام بخشهای بالقوه ای را که در نهایت می خواهید در صفحه خود به آنها بپردازید ، مشخص کنید.
ملاحظاتی برای محتوای اصلی
- مروری کامل بر موضوع
- به تمام سوالات گسترده ای که پاسخ می دهند پاسخ دهید. نیازی به توضیح عمیق ندارد
- شامل پاسخ های کوتاه به پرسش هایی که نیاز به جزئیات دارند و پیوندی را به صفحه پشتیبانی ارسال کنید
- فهرست مقالات مشابه یا مرتبط ، بر اساس مرحله بعدی منطقی برای کاربر
هدف اصلی در اینجا این است که به کاربر زمینه کلی برای موضوع ارائه شود. بنابراین ممکن است بخواهید مقالات مشابه یا مرتبط و غیره خود را نمایش دهید.
این باعث می شود صفحه اصلی شما کامل شود.
بهینه سازی محتوا
اکنون که ساختار صفحه ، طرح کلی را دارید ، وظیفه نویسنده این است که به همه آن موضوعات فرعی پاسخ دهد و به آنها پاسخ دهد.
تجربه محتوا
با مطالب خود خیلی سریع پاسخ دهید.
در اینجا برخی از عناصر را باید در هنگام طراحی تجربه صفحات مورد توجه قرار دهید:
به یاد داشته باشید که از این جنبه ها بر اساس اهداف صفحه به صورت عاقلانه استفاده کنید.
نظارت بر عملکرد صفحات و حفظ رتبه
کلمه کلیدی چشم انداز دائما در حال تغییر است. مهم است که کلمات کلیدی جدیدی را شناسایی کنید که هم شما و هم رقبای شما برای آنها رتبه بندی کنید.
با داشتن اطلاعات به روز ، می توانید مطالب خود را به روز کرده و به روز نگه دارید و مفید باشند و از عملکرد صفحات خود اطمینان حاصل کنید.
چه چیزی به شما در کسب رتبه های بالاتر کمک می کند
- تحقیق موضوعی عمیق و جامع.
- نمرات برای اندازه گیری و محک محتوا.
- شبیه سازی برای به حداکثر رساندن رتبه ها.
- نظارت بر محتوا ، پیوندها و رتبه ها.
- خلاصه محتوای خودکار و جامع برای ایجاد محتوای مناسب.
غذاهای آماده کلیدی
- کلمات کلیدی اصلی و ثانویه را هدف قرار دهید تا مطمئن شوید در محتوای خود خلأ ایجاد نمی کنید.
- برای دستیابی به هدف ، عمق و تنوع ، تحقیقات جامع درون موضوعی ضروری است.
- یک ساختار محتوای خوب ، محتوای بهینه شده را از ابتدا تضمین می کند ، نه به عنوان یک فکر بعد.
- با صفحات برتر رتبه بندی کنید تا بدانید آیا شانس رتبه بندی دارید.
برای مشاهده پیش نمایش ابزار ALPS به آدرس زیر مراجعه کنید: https: // www.iquantiبه
[Slides] نحوه ایجاد و بهینه سازی محتوا برای رتبه بندی بالاتر Google
به SlideShare زیر مراجعه کنید.
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
بررسی سلامت وب سایت: نکات و ابزارهای فنی برتر SEO
آیا اخیراً سلامت وب سایت خود را بررسی کرده اید؟ وب سایت شما ممکن است در ظاهر عالی به نظر برسد ، اما آیا عمق آن را بررسی کرده اید؟ چهارشنبه 20 اکتبر ساعت 2 بعد از ظهر به وبینار آینده ما بپیوندید و بیاموزید که چگونه می توانید سلامت وب سایت خود را فراتر از تاکتیک های SEO سنتی بهینه سازی کنید.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: Griboedov/Shutterstock
همه تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، سپتامبر 2021