
اگر خود را در حال خواندن این وبلاگ پیدا کرده اید ، احتمالاً به ایده سایت عضویت علاقه مند شده اید. این سایتها با پولی اشتباه گرفته نشوند اشتراک، که منحصراً به یک مدل مالی اشاره دارد که کاربران را به صفحات خود متصل می کند.
به عنوان مثال Netflix ، نمونه کلاسیک وب سایت اشتراکی است: بستری که کاربران از طریق هزینه مکرر به آن دسترسی پیدا می کنند. از طرف دیگر ، سایت های عضویت به سیستم عامل هایی اشاره می کنند که محتوای دروازه دار را ارائه می دهند و فقط از طریق عضویت قابل دسترسی است.
بسته به هدف سایت به طور کلی ، این سایتها می توانند بصورت پولی ، رایگان یا بصورت طبقه ای کار کنند.
در این پست وبلاگ ، ما مزایای سایت های عضویت را تجزیه خواهیم کرد ، نحوه ایجاد محتوای دروازه دار فقط برای چشم اعضا و سه سایت برتر عضویت مورد علاقه خود را به اشتراک خواهیم گذاشت.
چرا باید یک سایت عضویت ایجاد کنید
وجود دارد مزایای زیادی برای ایجاد سایت عضویت دارد، از جمله ایجاد جامعه و کسب درآمد از محتوای شما.
در زیر ، سه بزرگترین مزیت ایجاد ساختار سایت عضویت را بررسی می کنیم.
1. خود را به عنوان یک متخصص تاسیس کنید
هرکسی دوست دارد در زمینه کاری خود متخصص محسوب شود. در بعضی مواقع ، دستیابی به این هدف بسیار آسانتر از انجام کار است.
یک روش مطمئن برای معرفی خود به عنوان یک متخصص ، ارائه محتوای ارزشمند است که جای دانش عمومی صنعت شما را پر می کند. این دارایی ها می توانند به صورت مقاله سفید ، اینفوگرافی ، وبلاگ ، پادکست و هر شکل دیگری از محتوای قابل مصرف باشند.
هنگامی که این دارایی های محتوا از طریق رابطه فقط عضویت در دسترس باشد ، شما نه تنها تقاضای محتوای خود را افزایش می دهید ، بلکه با توجه به تمایل مصرف کنندگان برای تعامل با سایت دربسته خود ، خود را محکم به عنوان یک متخصص صنعت معرفی می کنید.
2. انجمن خود را پرورش دهید
وقتی متعهد به ساخت سایت عضویت هستید ، فقط یک محیط معاملاتی ایجاد نمی کنید. شما در حال ساخت یک جامعه هستید.
مخاطبان شما با توجه به علاقه مشترک آنها به محصول یا موضوع شما ، موافقت کرده اند که در سایت عضویت شما شرکت کنند.
با ارائه پیشنهادات و مزایای منحصر به فرد و همچنین دادن مکانی برای تعامل با یکدیگر ، این جامعه را پرورش دهید. چه سایت عضویت شما پولی باشد و چه رایگان ، شما یک گروه منحصر به فرد از اعضای فعال با علایق مشترک آماده مشارکت دارید.
این جامعه سازی در درازمدت به شما خدمت می کند ، زیرا شما پایگاه پیروانی را ایجاد کرده اید که با آنها اعتماد و حسن نیت ایجاد کرده اید و باعث می شود در آینده با محصولات و پیشنهادهای شما تعامل داشته باشند.
3. ارزش کلی خود را افزایش دهید
با داشتن هر عضو و دارایی جدید ، وب سایت شما به طور فزاینده ای ارزشمند می شود. هرچه محتوای بیشتری ایجاد کنید ، می توانید به اعضای آینده جامعه ارائه دهید.
در حالی که مدل های دیجیتالی سنتی با فروش یکباره محصولات یا خدمات کار می کنند ، سایت عضویت شما این امکان را دارد که ارزش تجمعی کسب کند که با گذشت زمان افزایش می یابد.
نحوه ایجاد سایت عضویت
اگر شما را از مزایای سایت عضویت متقاعد کرده ایم ، مرحله بعدی شکستن نحوه ساختن یک سایت است. در این بخش سه مرحله برای بحث خواهد شد ساخت سایت عضویت که باعث می شود کاربران برای موارد بیشتر دوباره بازگردند
1. مدل عضویت خود را ایجاد کنید
قبل از شروع کار در ساخت سایت عضویت ، باید مدل عضویت خود را ایجاد کنید. در این مرحله ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا اعضای خود را شارژ می کنید یا خیر. اگر هستید ، باید تعیین کنید که چه مقدار و با چه فرکانسی است.
این ارزیابی از قیمت گذاری باید شامل تحقیق در مورد میزان رقبا و هزینه های ارائه شده توسط آنها باشد. گاهی اوقات ، صرف هزینه از دست رفته ممکن است ارزش درآمد از دست رفته را داشته باشد زیرا تعداد زیادی از لیدهای مناسب را فراهم می کند.
پس از تعیین قیمت ، به دنبال مشخصات خریدار خود باشید تا مشخص کنید چه چیزی برای مصرف کنندگان شما ارزش ایجاد می کند. این محرکهای ارزش لزوماً نباید در حوزه محتوا قرار بگیرند. آنها می توانند پیشنهادهایی مانند حمل و نقل رایگان یا امتیاز برای خرید را شامل شوند. صرف نظر از اینکه مسیری را انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که پیشنهادات شما با آنچه مخاطبان شما ارزشمند می داند همسو باشد.
2. محتوای فقط اعضا ایجاد کنید
اگر محتوای اختصاصی را از طریق هر مدلی ارائه می دهید ، بهتر است فقط این باشد: اختصاصی. وقتی اعضای بالقوه هزینه ای را تحویل می دهند یا اطلاعات شخصی خود را ارائه می دهند ، بهتر است در ازای آن چیزی با ارزش دریافت کنند.
در اینجا ، دوباره به خریداران خود مراجعه کنید تا مشخص کنید چه دارایی های محتوایی باید ایجاد شود تا اطمینان حاصل شود که اعضای شما در سایت شما ارزش پیدا می کنند.
3. بستر مناسب عضویت را برای نیازهای خود انتخاب کنید
اکنون که مدل عضویت خود را ایجاد کرده و محتوای فقط اعضای خود را ایجاد کرده اید ، وقت آن رسیده است که بستر مناسبی برای موفقیت سایت خود پیدا کنید. اگر سایت موجود خود را در WordPress یا Squarespace ساخته اید ، افزونه هایی وجود دارد که می تواند این مرحله را بسیار آسان کند.
اگر از این سیستم عامل ها استفاده نمی کنید ، می توانید یک ارائه دهنده شخص ثالث را انتخاب کنید تا سایت عضویت را برای شما فعال کند.
صرف نظر از اینکه از کدام بستر استفاده می کنید ، سایت عضویت شما باید دارای ویژگی های زیر باشد:
- مدیریت عضویت: این عملکرد به شما امکان می دهد ردیف های مختلفی از عضویت ایجاد کرده و اعضا را اضافه و مدیریت کنید.
- مشخصات کاربر و ثبت نام کاربر: این به قابلیت های front-end اشاره دارد که به کاربران امکان می دهد وارد پروفایل های خود شوند و به آنها دسترسی پیدا کنند.
- محدودیت محتوا: ما در مورد دروازه بسیار صحبت کرده ایم ، بنابراین می خواهید مطمئن باشید که سایت شما از قابلیت مخفی کردن این دارایی های ارزشمند برای مخاطبان غیر عضو برخوردار است.
3 نمونه از سایت های عضویت موفق
در حالی که سایت های عضویت زیادی در آنجا وجود دارد ، ما چند نمونه را که واقعاً مورد توجه قرار گرفته اند ، تجزیه کرده ایم. اینها هم شامل نام های قابل شناسایی است و هم سایت های عضویت کمتر شناخته شده که برای مخاطبان مربوطه ارزش قائل هستند.
1. پروازهای ارزان اسکات
همه می خواهند برای ادامه کار هزینه کمتری انجام دهند – و این همان چیزی است که این سایت عضویت به کاربران اجازه می دهد آن را انجام دهند. این سایت عضویت با ارائه پیشنهادات پرواز ، کاربران را قادر می سازد پروازهای ارزان قیمت را انجام دهند ، افق دید خود را باز کرده و کیف پول خود را ببندند.

ارائه تخفیف 90 درصدی پرواز به اعضا ، مهمترین پیشنهاد این سایت عضویت پیشنهادات قابل تنظیم است. با ارائه پروازهایی با هر عضو که مطابق با منافع مسافرتی آنها باشد ، Scott’s Cheap Flights یک تجربه شخصی برای اعضای ایجاد می کند که نمی توانند به آنها برگردند.
2. جامعه بین المللی سنگهای قیمتی
اگر عقیق فک شما را ترک نکند ، ممکن است این سایت برای شما مناسب نباشد. اگر سنگ های جوراب شما را لرزاند ، این سایت عضویت باید در مرورگر شما نشانه گذاری شود. اعضا در یک مدل پولی برای دوره های صدور گواهینامه ، مقالات و یک انجمن پر رونق مشترک می شوند.

در اینجا نیز چیزهای زیادی می توان در مورد رشد سایت عضویت ، به ویژه در بازارهای ویژه ، یاد گرفت. با ارائه محتوای اعضای خود که به طور خاص در مورد نیازها و منافع یک گروه خاص صحبت می کند ، انجمن بین المللی سنگهای قیمتی اعضای خود را برای موارد بیشتر بازمی گرداند.
3. Food Blogger Pro
همانطور که از نام این سایت پیداست ، این سایت عضویت برای همه وبلاگ نویسان احتمالی غذایی است. با پشتیبانی از تخصص دو وبلاگ نویس موفق غذا ، این سایت عضویت به شما یک انجمن و همچنین محتوای دوره ارائه می دهد.

اگر می خواهید یک سایت عضویت ایجاد کنید ، در این بخش یادداشت کنید. پر جنب و جوش و تعاملی ، یک جامعه واقعاً در صفحه بحث این سایت عضویت تشکیل شده است.
س FAالات متداول سایت عضویت
تعیین اینکه سایت عضویت شما باید پولی باشد یا رایگان ، به اهداف شما بستگی دارد. اگر قصد کسب درآمد از محتوای خود را دارید ، باید در یک مدل پولی مشترک شوید. با این حال ، اگر به سادگی سعی در به دست آوردن اعتبار خود و معرفی خود به عنوان یک متخصص و رهبر فکر در زمینه خود دارید ، ممکن است اشتراک رایگان برای شما مناسب باشد.
محتوایی که در سایت عضویت خود ایجاد می کنید باید مخصوص مخاطبان شما باشد. محتوایی با ارزش برای مخاطبان هدف خود ارائه دهید و دارایی هایی را که بدون آنها زندگی نمی کنند به آنها ارائه دهید.
این پیشنهادات می تواند شامل اینفوگرافیک ، مقالات سفید ، وبلاگ ها ، پادکست ها و دارایی های دیگری باشد که روزنه هایی را در پایگاه دانش صنعت شما پر می کند و یا به اعضای خود سودمندی ارائه می دهد. دوباره ، دائماً به این س returnال بازگردید: اعضای من واقعاً برای چه چیزی ارزش قائل هستند؟
ساخت سایت عضویت به این معنی نیست که شما باید یک رمزگذار خبره باشید. سایت هایی مانند WordPress و Squarespace افزونه هایی را ارائه می دهند که می توانند به شما کمک کنند سایت موجود خود را به یک مدل عضویت منتقل کنید. اگر سیستم عامل شما افزونه هایی برای ساده سازی این روند ارائه نمی دهد ، توسعه دهنده ای را استخدام کنید که به شما کمک کند بخشی از سایت خود را فقط برای اعضا وارد کنید.
از مزایای عضویت می توان به ایجاد درآمد ، ایجاد جامعه ، تاسیس خود به عنوان یک متخصص و کسب درآمد از مطالب خود اشاره کرد.
نتیجه گیری سایت عضویت
خواه به کسب درآمد از محتوای خود بپردازید یا به سادگی خود را به عنوان یک متخصص در زمینه فعالیت خود تقویت کنید ، ایجاد یک سایت عضویت می تواند ارزش ذاتی برند شما را اضافه کند.
با این وجود برای یک سایت عضویت واقعا موفق ، باید درک درستی از مخاطبان خود داشته باشید. با ایجاد شناسایی افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید ، با عضویت در سایت عضویت شما بهتر می توانید آنچه را که آنها می خواهند به آنها برسند ، شناسایی کنید.
از آنجا ذخیره محتوایی را ایجاد کنید که بتوانید با ردیابی از پیش تعیین شده در اختیار اعضا قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که پیشنهادهای شما مطابق انتظارات آنها است. با تنظیم یک ردیف ، شما یک تبادل قابل اعتماد ایجاد می کنید ، اعتماد بیشتری به سایت خود ایجاد می کنید و ایده آل پایگاه خود را رشد می دهید.
بهترین نمونه سایت عضو که دیده اید چیست؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید