
سالانه ، 59 میلیون آمریکایی ها پروژه های آزاد را به عهده می گیرند و 36 درصد نیروی کار را تشکیل می دهند.
این روند هیچ نشانه ای از توقف ندارد.
73 درصد مدیران استخدام قصد دارند اعتماد خود را به فریلنسرها ادامه دهند یا افزایش دهند.
از نظر تاریخی ، مشاغل آزاد تعداد زیادی بستر برای ارتباط با کارفرمایان بالقوه از جمله Upwork و Fiverr داشته اند.
با افزایش تقاضا برای کارهای مستقل ، دلیل بر این است که تعداد سیستم عامل ها منعکس کننده این رشد است.
LinkedIn Marketplace چیست؟
با توجه به این وابستگی جدید به کارگران مستقل ، منطقی است که LinkedIn ، موفق ترین سایت شبکه های اجتماعی حرفه ای ، هدف خود را ایجاد یک بازار قرار می دهد که به فریلنسرها امکان می دهد با شرکت هایی که به دنبال استعدادهای قراردادی هستند ارتباط برقرار کنند.
در حالی که LinkedIn برای ارتباط افراد با فرصت های شغلی موجود بیگانه نیست ، LinkedIn Marketplace قصد دارد افراد آزاد را با فرصت های قرارداد متصل کند.
کار بر این ابتکار ظاهراً در سال آغاز شد اکتبر از 2019 ، با تاریخ شروع آزمایشی سپتامبر 2021.
در حالی که غول شبکه های اجتماعی هیچ اعلام رسمی درباره این بازار نکرده است ، اما نشانه های توسعه آن کمیاب نیست.
در حقیقت ، سخنگوی اخیراً در مورد ثروت:
در آینده ، ما در حال ایجاد روش های جدید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شما هستیم [could] مستقیماً از طریق نمایه LinkedIn خود پیشنهاد دهید.
با ظهور بازار LinkedIn ، LinkedIn اکنون در حال رقابت مستقیم با Upwork و Fiverr ، تابلوهای مشاغل آزاد بصورت آنلاین است.
پیش بینی می شود Marketplace از ویژگی های مشابه هر دو رقبا برخوردار باشد ، اما با چرخش LinkedIn: مشاغل می توانند به دنبال فریلنسرها ، مقایسه نرخ ها و اشتراک پست برای فریلنسرها باشند تا بتوانند به آنها پاسخ دهند. پس از پروژه ، مشاغل می توانند نظرات خود را در مورد فریلنسرهای فردی بگذارند.
LinkedIn Marketplace چگونه کار می کند؟
در حالی که LinkedIn Marketplace هنوز در حال توسعه است ، ما با چند عامل اصلی آشنا می شویم که در تدوین استراتژی خود برای سیستم عامل جدید مفید خواهند بود.
این پلت فرم بر روی کارهایی مانند مشاوره ، نویسندگی ، بازاریابی و طراحی گرافیک تمرکز خواهد کرد.
این پلتفرم مشابه Fiverr و Upwork خواهد بود ، بسترهایی که میزبان کارهای آزاد هستند و از هر شغل کوتاه می شوند.
- این از طریق a پشتیبانی می کند کیف پول دیجیتال ارائه شده توسط مایکروسافت.
- کیف پول دیجیتال شبکه محتوای پولی LinkedIn را گسترش می دهد.
- LinkedIn Marketplace بسیاری از LinkedIn ProFinder را تقلید می کند.
در حالی که ما تصور می کنیم بسیاری از قابلیت ها مشابه نسخه قبلی آن ، ProFinder خواهد بود ، اما با انتشار آینده ، هنوز جزئیات مشخص LinkedIn Marketplace مشخص نشده است.
LinkedIn Marketplace در مقابل LinkedIn ProFinder
Marketplace اولین ورود LinkedIn به بازار آزاد نیست.
LinkedIn ProFinder به کاربران این امکان را می دهد تا متقاضیان مناسب شغل را جستجو کنند. در طرف دیگر سکه ، ProFinder کاربران را قادر می سازد تا خدمات خود را به مشاغل تبلیغ کنند و از “باز بودن برای تجارت” بازگو کنند.
Marketplace با استفاده از این قابلیت ، به مشاغل اجازه می دهد تا نرخ های مستقل و بررسی پست را مقایسه کرده و همچنین ارتباطات و معاملات را در سیستم عامل برقرار کنند.
این قابلیت توسعه یافته فرصت های صدها میلیون کاربر پلتفرم را افزایش می دهد و همزمان فرصت های تبلیغاتی را برای فریلنسرها فراهم می کند و گزینه های پولی را برای ارتقا experience تجربه و پیشنهادات خود در بازار به آنها ارائه می دهد.
چگونه می توان برای LinkedIn Marketplace آماده شد
چه بخواهید نمونه کارهای خود را گسترش دهید و چه یک متخصص آزاد برای اولین بار باشید ، ما می خواهیم به شما کمک کنیم در جدیدترین بازار کارگران قراردادی موفق شوید.
در زیر ، چهار مرحله را برای اطمینان از اینکه برای موفقیت در LinkedIn Marketplace تنظیم شده اید ، برمی داریم.
1. نمونه کارها را ایجاد کنید
در حالی که رزومه شما صحبت می کند ، یک نمونه کار ملموس فریاد می زند. اگر یک برجسته برجسته از بزرگترین پروژه های خود ندارید ، اکنون زمان مناسبی برای جمع آوری این اسناد است. خواه یک طراح گرافیک باشید یا نویسنده ، داشتن دارایی های مشهود تا حد زیادی در بازار آزاد دیجیتال کار می کند.
در اینجا سه نکته برای برجسته کردن نمونه کارها از بین جمع وجود دارد.
- بهترین کار خود را پیش بکشید: هنگام انتخاب کار برای قرار دادن در نمونه کارها ، ممکن است تمایل داشته باشید که هر پروژه ای را که قبلاً کار کرده اید ، در آن بگنجانید. این کارو نکن جایی بین هفت تا 10 نمونه مورد علاقه شما برای نمونه کارهاست.
- این همه جزئیات است: با هر قطعه ای که در نمونه کارهای خود قرار می دهید ، یک عنوان دقیق ارائه کنید. این باید شامل موارد زیر باشد:
- نتایج مثبت
- وظیفه شما
- شرح مختصر دامنه
- نام مشتری و صنعت
- تجربه ی کاربر: آیا خوب نیست که نامه جلوی استاندارد شما برای همه کارفرمایان بالقوه مناسب باشد؟ در مورد نمونه کارها دیجیتال شما نیز همین مورد وجود دارد. متناسب با هر پست شغلی منفرد تنظیم کنید تا کارآیی ترین تجربه کاربر را ایجاد کنید.
اگرچه این نکات برای یک فریلنسر که به دنبال ایجاد نمونه کارها است مناسب است ، اما برای کسانی که به دنبال احیای مجدد یا تصور مجدد یک پورتفوی موجود هستند مناسب است ، ما پیشنهاد می کنیم:
- تنظیم مجدد: بدون افزودن محتوای جدید به نمونه کارهای موجود ، می توانید با مرتب سازی مجدد ترتیب نمونه ها ، به نمونه کارهای خود جان تازه ای بخشید. ببینید آیا می توانید روایتی جدید با آغاز و پایان متفاوت بگویید.
- كاهش دادن: آیا نمونه کار شما کمی در سمت سنگین است؟ 10 تا 20 درصد آن را برای نمایشی لاغرتر و متوسط از کار خود کاهش دهید.
- نقل قول ها: درباره کار خود یا موفقیت یک پروژه بررسی های درخشانی داشته اید؟ این توصیفات را به صفحات نمونه کارها اضافه کنید تا خود را از جمع جدا کنید.
2. قیمت های رقابتی را تعیین کنید
اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، تعیین نرخ برای کارهای مستقل شما بسیار طاقت فرسا است. آیا بیش از حد شارژ می کنید یا خیلی کم؟
اما با این چهار مرحله می توانید نرخی را تعیین کنید که برای کیف پول و کار شما مناسب باشد.
- می خواهید چقدر پول بدست آورید؟ با ایجاد درآمد سالیانه مورد نظر خود ، می توانید هزینه مستقل خود را در این پارامتر راهنمایی کنید.
- هزینه های تجاری: فریلنسرها باید برای هزینه های تجارت آماده شوند. شما نه تنها باید مواردی مانند لپ تاپ و نرم افزار ، بلکه بیمه درمانی و مالیات را نیز در نظر بگیرید که هر دو می توانند بسیار گران باشند.
- ساعات کاری: فراموش نکنید که هنگام محاسبه نرخ خود ، مرخصی و روزهای بیمار را در نظر بگیرید.
- ارزش کار شما: کار شما ارزشمند است؛ فراموش نکن اگر مراحل فوق را طی کرده اید ، هزینه های محاسبه شده و زمان مرخصی را محاسبه کرده اید و نرخ ساعتی شما هنوز مطابق با استانداردهای صنعت است ، باید ارزیابی کنید که برای کار خود چقدر ارزش قائل هستید.
3. وب سایت خود را بهینه کنید
وقتی کارفرمایان بالقوه نمایه LinkedIn Marketplace شما را مشاهده می کنند ، بعید به نظر می رسد که در اینجا متوقف شوند. برای اطمینان از اینکه در به دست آوردن بهترین برنامه مستقل برای پردرآمد بودن در بهترین موقعیت قرار دارید ، حتما وب سایت شخصی خود را بهینه کنید.
در حالی که روش های زیادی وجود دارد که می توانید محتوای موجود ، کپی و تصاویر خود را بهبود ببخشید ، در اینجا 10 نکته برای ایجاد جذابیت وب سایت شما برای کارفرمایان بالقوه ذکر شده است:
- عنوانی ایجاد کنید که به شما اجازه دهد بازدیدکنندگان به محض ورود به سایت شما از آنچه در مورد آن هستید مطلع شوند.
- عکسی از خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان به جای یک رزومه در یک انبوه ، شما را به عنوان یک فرد واقعی ببینند.
- برای نمایش نقاط قوت و آگاهی از صنعت خود ، وبلاگی را راه اندازی کنید.
- استراتژیک استفاده کنید کلید واژه ها به صورت کپی شده و پست های وبلاگ همراه شما.
- آزمایشات A / B را روی تمام عناصر صفحات خود انجام دهید.
- با اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان می توانند با سه کلیک یا کمتر به مکان مورد نظر خود برسند ، مسیرهای پیچیده را از بین ببرید.
- عناصر طراحی خود را ثابت نگه دارید.
- توصیفات مشتری را وارد کنید.
- نرخ های خود را ارسال کنید
- شخصیت خود را در نسخه وب سایت خود به نمایش بگذارید.
در حالی که بهینه سازی وب سایت شخصی شما یک روند مداوم است ، اما با شروع این نکات ، می توانید پایه محکمی ایجاد کنید که می توانید همزمان با رشد نمونه کارها و صدای خود به عنوان فریلنسر ، آن را تکرار کنید.
4- خودتان را بازاریابی کنید
با بازاریابی خود می توانید برخی از نقل قول ها و گواهی های مشتری پاداش را بدست آورید.
این نکات می تواند به شما کمک کند تا در زمان رسیدن به ایجاد نمایه LinkedIn Marketplace ، شغل خود را بدست آورید و منابعی را کسب کنید که اعتبار شما را افزایش می دهد.
شبکه های اجتماعی
فقط به این دلیل که سیستم عامل جدید LinkedIn فعال و فعال نیست ، به این معنی نیست که نمی توانید از کانال های اجتماعی دیگر برای اتصال استفاده کنید. برای افزایش فالوورهای خود ، و برطرف کردن شکاف اطلاعاتی در صنعت خود ، تهیه فیلم های چگونگی یا به اشتراک گذاری نکات مربوط به تجارت خود را در نظر بگیرید.
اگرچه این ممکن است مستقیماً منجر به کنسرت های پرداختی نشود ، اما این استراتژی می تواند میزان نمایش شما را افزایش داده و مخاطبان شما را رشد دهد و یک گام مهم برای افزایش دسترسی شما را به پایان برساند.
پرسیدن
آیا در شرکتی کار کرده اید که از کار شما بسیار راضی باشد؟ از آنها س Askال کنید که آیا پروژه دیگری می توانید انجام دهید.
شرکتی را مشاهده می کنید که به شدت به مجموعه مهارت های شما نیاز دارد؟ سرک بکش. بدترین پاسخ یک پاسخ ساده “نه ، متشکرم” خواهد بود.
بازاریابی وابسته
آیا شما یک طراح گرافیک هستید و دوستتان نویسنده است و او برای شرکتی که به کار طراحی نیاز دارد آزاد می شود؟ کامل. همین روش را با سایر فریلنسرها دنبال کنید و از طریق یک استراتژی بازاریابی وابسته نتیجه کسب کنید:

نتیجه
خواه یک فریلنسر حرفه ای باشید و یا تازه شروع به کار کنید ، LinkedIn Marketplace فرصت های جدیدی را برای کارگران غیر سنتی فراهم می کند تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.
همانطور که از مزایای LinkedIn Market بهره می برید ، به یاد داشته باشید که تمام اقدامات لازم را برای برجسته شدن در بین مردم انجام دهید. حتماً نمونه کارها را به روز کنید ، وب سایت خود را بهینه کنید (بدون بهینه سازی بیش از حد) و تا آنجا که می توانید توصیفات مشتری را جمع آوری کنید.
فراموش نکنید که برای به دست آوردن مشتری در این میان ، فعالیت های سنتی خود بازاریابی را ادامه دهید.
با آماده سازی مشاغل آزاد خود برای این بستر جدید ، به احتمال زیاد موفقیت در LinkedIn Marketplace را پیدا خواهید کرد.
بهترین استراتژی شما برای امتیاز دهی به کارهای مستقل چیست؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید