آیا به دنبال راه های جدیدی برای بازاریابی برای مخاطبان محلی هستید؟
Google My Business Event Posts و Facebook Events دو روش عالی برای کمی قرار گرفتن در معرض دید بیشتر هستند.
در این مقاله یاد می گیرید که چگونه از پست های Google برای کسب و کار من و رویدادهای فیس بوک استفاده کنید تا در معرض کسب و کار یا مشتریان محلی خود قرار بگیرید.
نحوه استفاده از پست های Google My Business برای مشاغل محلی شما
مشاغل محلی می توانند مستقیماً در Google برای کسب و کار من پست بگذارند که در جستجوی Google و Maps نشان داده می شود.
این به شما امکان می دهد جلوی مشتریانی را بگیرید که در جستجوی نام تجاری یا محصولات یا خدمات شما هستند. می توانید از متن ، عکس یا فیلم برای تبلیغ نمایه خود از طریق استفاده کنید به روز رسانی یا بررسی اجمالی بخشهای نمایه شما.
تقریباً به این فکر کنید که گویی شما توانایی نصب یک تابلو بر روی ویترین فروشگاه آجر و ملات خود را دارید. یا حتی گوشه ای نزدیک فروشگاه شما.
پست های Google برای کسب و کار من به همان شیوه کار می کند. به جز اینکه آنلاین هستند…
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در حال حاضر شش نوع پست وجود دارد که می توانید در Google برای کسب و کار من ایجاد کنید:
- کووید -19.
- ارائه می دهد.
- محصولات
- چه خبر.
- مناسبت ها.
- ساعت به روز رسانی
بسیاری از مردم از پست های “COVID-19” برای آگاهی مصرف کنندگان از تغییرات مداوم مانند ساعت های اصلاح شده ، مواردی که ممکن است محدودیت خرید داشته باشند و قوانین یا دستورالعمل های CDC که باید به عنوان مشتری رعایت شوند ، استفاده کرده اند.
البته ، روشهای بسیار سرگرم کننده تری برای استفاده از پست های تجاری وجود دارد.
خارج از به روزرسانی های ایمنی و بهداشتی ، ایجاد یک پست عالی Google My Business شامل یک تصویر با کیفیت ، یک کپی جذاب و مختصر و CTA واضح است.
نمایش مسابقات و تبلیغات
یکی از بهترین روش های استفاده از Google برای کسب و کار من تبلیغات و مسابقات است. می توانید این کار را از طریق پست “پیشنهاد” انجام دهید.
مطمئن باشید که یک قطعه رسانه ای عالی ، یک تبلیغ یا پیشنهاد واضح و یک CTA قوی را در بر می گیرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هدف از این پست ها متقاعد کردن کسی است که هرگز در محل شما نبوده است که از آنجا بازدید کند ، از صفحه فرود شما بازدید کند ، یا در غیر این صورت مشارکت یا تبدیل شود.
طرفدار نوع: معاملات خود را متزلزل کنید تا آنها را به طور منظم ارائه ندهید. اگر یک معامله مانند یک غافلگیری خوشایند به نظر برسد و اگر با تعطیلات یا رویدادی هماهنگ باشد ، مردم بیشتر گاز می گیرند.
اطلاعیه های شرکت و پست های وبلاگ را به اشتراک بگذارید
با ارسال پست های “چه جدید است” ، می توانید اطلاعیه هایی در مورد مشاغل محلی خود به اشتراک بگذارید. این همچنین می تواند مکانی برای پست های وبلاگ باشد تا به گسترش استراتژی بازاریابی محتوا کمک کند.
بسته شدن برای بازسازی؟ یا مدیر اجرایی تیم شما نکته جالبی برای مشتریان دارد؟ آیا به دنبال استخدام یک مجموعه مهارت خاص هستید؟ آمادگی برجسته کردن کارمندانی که برنده جایزه می شوند را دارید؟
هر نوع بیانیه مطبوعاتی یا وبلاگ کوتاه در اینجا کار می کند. می توانید برای یافتن اطلاعات بیشتر ، یک لینک خارجی برای کاربران در نظر بگیرید و آنها را مستقیماً به وب سایت خود ارسال کنید.
رویدادهای آینده را برجسته کنید
مشاغل محلی به دلیل رویدادهای حضوری ، جمع آوری کمک های اجتماعی و حتی حتی گردهمایی های مجازی شهرت دارند.
وقتی رویدادی را برپا می کنید ، می خواهید کلمه را به حداکثر برسانید تا بتوانید حضور بیشتری داشته باشید. پست های تجاری به شما فرصتی آسان می دهد تا توجه خود را برای رویداد خود جلب کنید.
سعی کنید رویدادی را برای فروش به اشتراک بگذارید که در یک بازه زمانی مشخص دارید.
زمان و مکان رویداد را برای فروش علامت گذاری کنید تا مردم دقیقاً از زمان برگزاری آن مطلع شوند.
وقتی رویدادی را در نمایه GMB خود به اشتراک می گذارید ، می تواند در یک ویژگی Google SERP ظاهر شود که در آن افرادی که به دنبال کارهایی در آن منطقه هستند می توانند همه رویدادهای آینده را مشاهده کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نحوه استفاده از رویدادهای فیس بوک برای بازاریابی رسانه های اجتماعی محلی
رویدادهای فیس بوک نیز می تواند به افزایش بازاریابی محلی شما کمک کند.
این پلتفرم دارای یک بخش کامل برای رویدادهای نزدیک من، جایی که کاربران براساس دسته های خاصی مانند موسیقی ، علل ، تناسب اندام و موارد دیگر می توانند ببینند که در منطقه آنها چه می گذرد.
با افزایش رویدادهای مجازی ، فیس بوک اکنون گزینه ای برای علامت گذاری رویداد شما به صورت آنلاین نیز دارد.
تو می توانی برای تبلیغ رویداد خود در فیس بوک کارهای زیادی انجام دهید ، مانند ارسال عکس یا فیلم به صفحه رویداد ، دعوت از افراد و کنترل افرادی که این رویداد را می بینند یا می توانند به آن بپیوندند.
فیس بوک انعطاف پذیری و گزینه های زیادی را اضافه کرده است.
تبلیغات محلی یا رویدادهای دیگر را به اشتراک بگذارید
از رویدادهای فیس بوک به عنوان راهی برای تبلیغ فروش در بازه زمانی مشخص استفاده کنید.
همچنین می توانید از آن برای رویدادهای سنتی (آنلاین یا حضوری) استفاده کنید ، اما لازم نیست در آنجا متوقف شوید. ایجاد خلاقیت در رویدادها به شما امکان می دهد در مورد پیشنهادات ویژه ، کلاس های رایگان جامعه ، کمپین های محلی و موارد دیگر صحبت کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغات را برای رویدادهای خود تنظیم کنید
در واقع می توانید خود رویداد خود را تبلیغ کنید. تبلیغات رویداد کمک کنید تا در مورد رویداد خود ، هر چه که باشد ، صحبت کنید.
هدف از تبلیغات رویدادهای شما دریافت RSVP بیشتر ، فروش بلیط بیشتر و افزایش آگاهی در مورد رویداد است. به طور کلی ارزش آن را دارد و به شما این امکان را می دهد تا میزان حضور را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
می توانید این کار را مستقیماً از حساب مدیر تبلیغات فیس بوک خود انجام دهید و رویداد را از صفحه فیس بوک خود تقویت کنید.
فیس بوک را دنبال کنید بهترین شیوه ها برای استفاده بیشتر از تبلیغات رویداد خود. در حالی که خود رویدادها رایگان هستند ، تبلیغات رایگان نیستند – بنابراین شما می خواهید این کار را به درستی انجام دهید.
برای دستیابی گسترده تر با سایر مشاغل محلی همکاری کنید
آیا می خواهید با یک مارک محلی همکار خود را متحد کنید؟ برای جلب توجه هر دو مخاطب ، یک رویداد میزبانی مشترک ایجاد کنید.
همکاری ها برای هر دو طرف درگیر بسیار مفید است ، به ویژه در مورد مشاغل محلی.
حداقل ، هر دوی شما از نظر جمعیتی جغرافیایی یکسان را هدف گرفته اید. شریکی را انتخاب کنید که محصولات یا خدمات شما مکمل شرکای شما باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جمع آوری کمک مالی انجام دهید
بسیاری از مشاغل از رویدادهای فیس بوک به عنوان راهی برای جمع آوری کمک های مالی استفاده می کنند. جمع آوری کمک های مالی می تواند به امور خیریه کمک کند ، یا می تواند به شما در تبلیغ پیوند GoFundMe خود کمک کند تا بتوانید تجارت خود را در شرایط سختی پشت سر بگذارید.
فقط مطمئن شوید که در عوض چیزی به مردم پیشنهاد می دهید. رویدادهای حضوری یک راه عالی برای جذب جمعیت است ، اما روشهای هوشمندانه ای برای ایجاد انگیزه در افراد وجود دارد بدون اینکه آنها را ملزم به ملاقات حضوری با تیم خود کنید.
مثلا، صبح دم برای یک سازمان غذا پول جمع آوری کرد و یک کتاب آشپزی مارک دار به هر کسی که مبلغی را اهدا کرد ، ارائه کرد.
وقتی کمی به بازاریابی رسانه های اجتماعی محلی نگاه کنید ، چه اتفاقی می افتد؟
تغییر تصور شما از دارایی های دیجیتالی محبوب می تواند در رویکرد بازاریابی محلی شما تغییر ایجاد کند.
با وجود رقابت زیاد برای درآمد تبلیغات بین سیستم عامل ها ، نوآوری در رسانه های اجتماعی سریع و خشمگین است. این بدان معناست که گوگل ، فیس بوک و دیگر ویژگیهای ثانویه را با در نظر گرفتن کاربران و مشاغل بهینه می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشاغل محلی شما بخشی از آن است ، بنابراین از این تاکتیک های ساده استفاده کنید تا به شما کمک کند از طریق Google و Facebook به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
دفعه بعد که چیزی برای تبلیغ دارید ، رویدادهای Facebook و پست های Google برای کسب و کار من را فراموش نکنید. آنها باید بخشی از چک لیست تبلیغاتی شما باشند.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2021