
مردم س questionsالاتی دارند و آنها می خواهند پاسخ این سالات را بدهند. وقتی این کار را می کنند ، کجا می روند؟
خوب ، آنها معمولاً به سراغ کسی می روند که جوابش را دارد و اگر خوش شانس باشید ، ممکن است کسی شما باشید.
قالب پرسش و پاسخ راهی عالی برای پاسخگویی به بسیاری از سوالات در مدت زمان کوتاه فراهم می کند. از همه بهتر ، حتی اگر می دانید چگونه شخصی را پیدا می کند ، نیازی به پاسخ دادن ندارید.
قالب پرسش و پاسخ چیست و چرا مهم است؟
پرسش و پاسخ مخفف کلمه “سوال و جواب” است مشابه صفحه FAQ است، اما معمولاً تجربه شخصی تری را برای بیننده یا خواننده فراهم می کند. دلیل این امر این است که قالب پرسش و پاسخ معمولاً هرکسی را که می خواهد درگیر فرآیند پرسش و پاسخ باشد امکان پذیر می کند.
اگر ویدیویی در مورد ساخت سایت وابسته را از ابتدا تماشا کنید ، می توانید مسلح به س Qالات پرسش و پاسخ باشید. امیدوارم ، شما این فرصت را داشته باشید که از برخی از آنها سال کنید ، و در غیر این صورت ، احتمال دارد بینندگان دیگر پرسش های مشابه شما را انجام دهند.
این نوع محتوا را می توان در یک ویدیوی زنده ، گپ ، متن ، رویداد شبکه های اجتماعی ، ویدیوی از پیش ضبط شده ، رویداد حضوری و موارد دیگر انجام داد.
از نظر خالق محتوا ، این قالب می تواند به شما کمک کند بازدید بیشتری را به سایت خود هدایت کنید و اطلاعات بیشتری را که مخاطب می خواهد در اختیار مخاطب قرار دهد. در اینجا برخی از دلایل خاص شما باید توجه بیشتری به قالب پرسش و پاسخ داشته باشید.
پرسش و پاسخ می تواند محتوا را برای جستجوی آلی بهینه کند
همانطور که می دانیم ، بخشها و صفحات سQالات متداول کار زیادی برای سئو سایت ما دارند. پرسش و پاسخ با پاسخ دادن به س importantالات مهم مطرح شده در مورد یک موضوع خاص ، شکل مشابهی پیدا می کند.
آنها یک روش عالی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم دراز و قطعه های برجسته زمین از طریق هدف قرار دادن کلمات کلیدی “مبتنی بر سوال” هستند.
به عنوان مثال ، اگر ما به Google مراجعه کنیم و “نحوه بارگذاری مقاله در وردپرس“

خواهید فهمید که اولین نتیجه پاسخی مستقیم به این سال می دهد. هنگامی که محتوای پرسش و پاسخ را در کنار هم قرار می دهید ، می خواهید س relevantالات مربوطه را پیدا کنید که افراد دیگر از Google می پرسند تا بتوانید بالقوه برای آن جستجوها رتبه بندی کنید.
اگر کمی بیشتر به پایین صفحه بروید ، بخشی با عنوان “مردم نیز می پرسند (یا افراد نیز جستجو می کنند)” را پیدا خواهید کرد. Google با گفتن اینکه افراد دیگر مربوط به کلمه کلیدی شما در جعبه جستجو تایپ می کنند این کار را برای ما آسان می کند. بنابراین ، ممکن است بخواهید برخی از این عبارات را نیز در جلسه پرسش و پاسخ خود بگنجانید.

در حالی که همه این کارها را انجام می دهید ، انواع مختلفی از کلمات کلیدی دنباله دار را شامل می شوید که می توانید آنها را به پست وبلاگ تبدیل کرده و به همراه ویدیوی خود قرار دهید. این یک روش سریع و ساده برای گردآوری محتوای غنی از کلمات کلیدی بدون نیاز به تحقیق زیاد است.
پرسش و پاسخ به مخاطب خود کمک کنید اطلاعات را بهتر بفهمد
گوگل در مورد آنها کاملاً واضح است دستورالعمل های کیفیت که آنها می خواهند شما برای کاربران محتوا تولید کنید ، نه موتورهای جستجو. وظیفه ما به عنوان سازندگان محتوا است که برای هر آنچه که مردم می خواهند بدانند پاسخ و راه حل ارائه دهیم. قالب پرسش و پاسخ مکان مناسبی برای شماست تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی به تعداد زیادی س addressال بپردازید.
در کل ، ما می دانیم که گوگل می خواهد ما محتوای عالی بنویسیم و از قبل پاسخ سالات را ارائه دهیم. این الگوریتم به افرادی که اطراف بوته را می زنند ، چیزهایی را به سمت بالا می کشند و محتوای آنها را پر می کند ، مورد پسند نیست.
هرچه زودتر بتوانید شخصی را در صفحه خود بیابید و جواب دلخواه خود را به او بدهید ، بهتر است.
یک روش بالقوه برای انجام این کار پاسخگویی به هر تعداد سوال در کمترین زمان و در عین حال کنترل کیفیت مناسب است. با انجام این کار ، شانس شما برای رتبه بندی برای همه آن کلمات کلیدی افزایش می یابد و در عین حال یک دسته پاسخ به س quالاتی که ممکن است افراد داشته باشند ، ارائه می شود.
پرسش و پاسخ ایجاد آسان
ایجاد محتوای پرسش و پاسخ آسان و سریع است زیرا خود ایجاد می کند. در مقایسه با بخش سQالات متداول که در آن شما باید تمام پاسخ ها را بدانید ، تمام س youالاتی که باید در اینجا بدانید.
با دیدن اینکه رقبا برای چه رتبه بندی می شوند ، چه کسانی قطعه مورد نظر شما را دارند ، بخش “افراد همچنین می پرسند” و غیره زودتر از موعد تحقیقات خود را انجام خواهید داد.
از آنجا ، شما سوالات خود را به گونه ای طراحی می کنید که هم گوگل و هم افراد را جذب خود کند. با انجام این کار ضمن ارائه اطلاعات ارزشمند و مستقیم (که گوگل را نیز راضی نگه می دارد) Google را راضی نگه دارید.
هنگامی که این کار را انجام دادید ، مصاحبه با شماست که می تواند پاسخ شما را ارائه دهد. این یک روش لذت بخش برای جمع آوری برخی از مطالب بسیار ارزشمند با تفسیر کارشناسان صنعت است.
حتی ممکن است بتوانید برخی از محتوای ویدیویی خود را برای جستجوی صوتی رتبه بندی کنید.
6 روش استفاده از Q & As در محتوای خود
شما اهمیت مصاحبه پرسش و پاسخ را درک می کنید و حتی ممکن است ایده هایی در مورد چگونگی شروع کار داشته باشید. در اینجا چند روش ساده و موثر آورده شده است که می توانید این قالب را در محتوای خود بگنجانید.
جلسات پرسش و پاسخ زنده
در پرسش و پاسخ زنده دو زیر مجموعه داریم. یکی اینکه شما متخصص هستید و مردم از شما سال می کنند. دو این است که شما خالق هستید و سوالات متخصص را از جامعه می پرسید.
هر دوی این روش ها جواب می دهند اما برای تهیه آنها به مراحل خاصی نیاز دارند.
شما متخصص هستید
اگر مهارت دارید ، استعداد، یا حوزه تخصصی ، می توانید یک جلسه پرسش و پاسخ مستقیم در کانال YouTube خود ، رسانه های اجتماعی یا از طریق پیوند بزرگنمایی به لیست خود تنظیم کنید. هدف می تواند ارزش تبلیغ کردن باشد شرکت در جلسه زنده شما بنابراین افراد زیادی را مجبور به شرکت در آن می کنید.
با فرا رسیدن روز ، به ارسال پیامهای پیگیری از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی ادامه دهید تا مخاطبان شما را برای ثبت نام در جلسه پرسش و پاسخ تشویق کنند. از آنها بخواهید برخی از س questionsالات را زودتر از موعد آماده کنند زیرا در بازه زمانی به همان اندازه که می توانید پاسخ خواهید داد.
بخاطر داشته باشید که قادر نخواهید بود پاسخ س theالات را تهیه کنید زیرا نمی دانید افراد قصد پرسیدن چه چیزی را دارند. شما مستقیماً کاف را شلیک می کنید ، که دارای موافقان و مخالفان است.
در یک طرف ، شما به نظر می رسد اصیل است زیرا مردم می دانند که شما جواب ها را از سر خود می کشید. در طرف دیگر ، اگر پاسخ را نمی دانید یا اشتباه پاسخ می دهید ، فضای بیشتری برای خطا وجود دارد.
اطمینان حاصل کنید که مصاحبه را ضبط کرده و به اندازه کافی خراب کرده اید تا بتوانید آن را به محتوای وبلاگ یا وب سایت خود تبدیل کنید. باید بتوانید بسیاری از س theالات را از جلسه زنده بگیرید و آنها را به محتوای قابل رتبه بندی تبدیل کنید.
شما مصاحبه کننده هستید
در این سناریو ، شما دیگر متخصص نیستید. ممکن است شما یکی از مخاطبان عظیم باشید که می خواهید اطلاعات ارزشمندی را به مخاطبان ارائه دهید.
برخی از اقدامات ارتباطی را انجام دهید و یک متخصص صنعت را که می خواهید بصورت مستقیم با قالب پرسش و پاسخ با او مصاحبه کنید ، پیدا کنید. این به مخاطبان شما ارزشی می بخشد و همچنین می توانید پیش از موعد درباره آن بحث کنید.
اکنون می توانید س questionsالاتی را تهیه کنید که از نقطه نظر SEO کار کنند و در عین حال ارزش اولیه افرادی را که در این رویداد زنده شرکت می کنند ، فراهم آورید. هدف شما باید پرسیدن س questionsالاتی باشد که مربوط به س questionsالاتی است که مردم از Google می پرسند.
لازم نیست در رویداد زنده کلمه به کلمه باشند ، اما باید به اندازه کافی نزدیک باشند تا بتوانید ویدیو را به محتوای نوشتاری تبدیل کنید.
مصاحبه های پرسش و پاسخ ویدیویی ضبط شده
این استراتژی می تواند توسعه یافته روش قبلی یا یکی از روشهای خاص خود باشد. می توانید با متخصصان در مورد موضوعات صنعت ، سوالات متداول مصاحبه کنید ، یا کاملاً از بند خارج شوید و ببینید کجا می رود.
اگر پرسش و پاسخ زنده خود را که قبلاً در مورد آن بحث کردیم ضبط کرده باشید ، این می تواند مصاحبه ویدیویی ضبط شده شما باشد.
همچنین می توانید از ابتدا شروع کنید. این چند مثبت و منفی دارد.
شما می توانید بیشتر آماده شوید و با مصاحبه شونده گفتگو کنید تا آنها برای هر آنچه می خواهید بپرسید آماده باشند. همچنین می توانید کارهای SEO بیشتری را پیش از موعد انجام دهید تا بتوانید به راحتی مصاحبه را به یک قسمت از محتوای قابل رتبه بندی تبدیل کنید.
نکته منفی این است که ممکن است به نظر واقعی نباشد و دیگر فرصتی برای تعامل مستقیم با مخاطبان خود نداشته باشید زیرا آنها تماشای یک تکرار را دارند.
اگر برای اولین بار از این قالب استفاده می کنید ، این می تواند راهی برای انتخاب باشد.
نوشته شده است مصاحبه پرسش و پاسخ

مصاحبه متنی همانند یک ویدیو عمل می کند ، به جز اینکه مکالمه به صورت متن نوشته شده است. همچنین می توانید این کار را بصورت زنده یا پیش ثبت شده انجام دهید.
قالب های مختلفی وجود دارد که می توانید در آنها انجام دهید. گروه های فیس بوک، موضوعات توییتر و Reddit را نام ببرید.
مطمئن شوید که در مورد س theالاتی که پرسیده می شود زبانه نگه دارید و همه موارد را ذخیره می کنید تا بعداً بتوانید اطلاعات را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید. حتی اگر زمینه بیشتری در مورد آنچه مردم می خواهند بدانند داشته باشید ، حتی ممکن است بتوانید از برخی از س askedالات مطرح شده در یک پرسش و پاسخ زنده استفاده کنید.
پرسش و پاسخ در سرصفحه های محتوا
اگر می خواهید مطالب را در اطراف سوالات پرطرفدار رتبه بندی کنید ، در آخر آنها را در قالب عنوان در پست های وبلاگ خود قرار می دهید. عملکرد این استراتژی تقریباً مانند یک سQال متداول است ، اما تفاوت در این است که شما سوالات یا پاسخ ها را از یک منبع جداگانه جستجو می کنید.
به عنوان مثال ، اگر متخصص باشید ، می خواهید شخص دیگری س toالات را ارائه دهد. می توانید با ارسال یک پست در شبکه های اجتماعی و یا ارسال ایمیل از مردم س forالات مربوط به حوزه تخصصی خود را بپرسید.
وقتی س questionsالات کافی را جمع کردید ، می توانید آنها را بپرسید و یک پست وبلاگ با تمام پاسخ ها بسازید.
وقتی روی یک موضوع باریک تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که همه س questionsالات برای مخاطب شما قابل گفتن است ، این بهترین نتیجه را دارد.
اگر متخصص نیستید ، می خواهید همان مراحل را دنبال کنید اما در عوض ، س reachال کنید تا از شخص دیگری بپرسید. این فرد ممکن است چهره ای محبوب باشد که توجه ها را به خود جلب کند.
در نتیجه ، وقتی شما ارتباط خود را انجام می دهید ، مردم از پرسیدن س theirالات خود از این شخص هیجان زده می شوند و به احتمال زیاد با پایان یافتن پست ، در پست وبلاگ شما ورود می کنند.
تبلیغات و کمپین های رسانه های اجتماعی
مصاحبه های خبره می تواند نام تجاری شما را رونق خوبی بخشد زیرا کارشناسان در صورت به اشتراک گذاشتن نام آن با مخاطبان خود ، نام و نمایان بودن آن را ارائه می دهند. این یک روش قدرتمند برای ایجاد اعتماد ، ایجاد یک سر و صدا ، پاسخ به س questionsالات مخاطبان و رتبه بندی برای انواع کلمات کلیدی دم بلند ، همه در یک زمان است.

مثال بالا نشان می دهد که چگونه یک کارآفرین با یک متخصص صنعت مصاحبه کرده و توانسته است یک مقدار ارزش ارائه دهد بدون اینکه خودش در واقع موضوع را بداند. شما همچنین می توانید این کار را انجام دهید.
از همه مهمتر ، این برنامه زنده است و در واقع زنده نیست ، بنابراین می توانید سوالات خود را زودتر از موعد آماده کنید و همچنان بتوانید به سوالات مخاطبان در محل پاسخ دهید. این روش به شما امکان می دهد کیفیت پاسخ های خود را کنترل کنید ، از SERP ها پشتیبانی کنید و ارزش عظیم مخاطبان خود را فراهم کنید.
اکنون س Questionال کنید بعداً پاسخ دهید
من این روش را برای یوتیوب دوست دارم ، به خصوص اگر مارکی را اجرا کنید که مردم معمولاً “پشت پرده” را نمی بینند. بسیاری از یوتیوب ها وقتی ویدیوی “یک روز در زندگی” را ارائه می دهند این کار را انجام می دهند.
می توانید یک پست در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید یا یک ایمیل به لیست خود ارسال کنید. از آنها بپرسید چه می خواهند در مورد شما بدانند و در سطح شخصی چه س questionsالاتی درباره شما دارند.
کمی از صحبت های تجاری خود فاصله بگیرید و به مخاطبان خود اجازه دهید تا شما را بشناسند. این می تواند نشان دهد که شما قابل تعویض هستید و مردم ترجیح می دهند از افرادی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند خرید کنند.
نتیجه
در واقع کاری که می توانید با قالب پرسش و پاسخ انجام دهید محدودیتی ندارد. از همه مهمتر ، این باید با نام تجاری شما مرتبط باشد و برای مخاطبان شما ارزش ایجاد کند.
اگر می توانید محتوا را بگیرید و آن را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید یا به نوعی دوباره استفاده کنید ، این یک جایزه است.
فقط به یاد داشته باشید که قطعه های برجسته در این بخشهای پرسش و پاسخ زندگی می کنند ، بنابراین اگر می توانید جلسات پرسش و پاسخ خود را در مورد موضوعی با آنچه مردم از Google می پرسند ، رتبه بندی زیادی کنید.
آیا شما مرتباً محتوای پرسش و پاسخ ایجاد می کنید؟ اگر چنین است ، از چه روشی استفاده می کنید؟