
LinkedIn یک پلتفرم رسانه های اجتماعی است که همیشه مورد ارزیابی قرار گرفته است. کمی کردن کارایی شما در سیستم عامل همیشه آسان نیست. فهرست فروش اجتماعی LinkedIn را وارد کنید.
این معیار مفید به شما می گوید که شما به عنوان یک فروشنده اجتماعی بسیار کارآمد هستید در حالی که شما می توانید پیشرفت کنید. در این مقاله ، همه مواردی را که باید در مورد این ابزار ، نحوه استفاده صحیح از آن و نحوه بهبود نمره خود بدانید ، بیان خواهم کرد.
فهرست فروش اجتماعی LinkedIn چیست؟
شاخص فروش اجتماعی LinkedIn (SSI) که در سال 2014 راه اندازی شد ، میزان کارآیی شما در فروش اجتماعی در سیستم عامل را اندازه گیری می کند.
LinkedIn از چهار فاکتور برای محاسبه SSI شما استفاده می کند:
- ایجاد یک نام تجاری شخصی
- پیدا کردن افراد مناسب
- درگیر شدن با بینش
- ایجاد روابط
هر فاکتور 25 امتیاز دارد. همه آنها را کامل کنید و نمره کاملی کسب خواهید کرد.
دلایل مختلفی برای هدف گذاری از یک شاخص فروش اجتماعی بالا وجود دارد. برای مبتدیان ، امتیاز بالا باعث افزایش دسترسی شما به سیستم عامل می شود. حتی اگر الگوریتم LinkedIn SSI شما را هنگام تعیین میزان دسترسی به پستها مستقیماً در نظر نمی گیرد ، همه عوامل فردی که برای محاسبه SSI شما استفاده می کنند به شما کمک می کنند تا مخاطبان بیشتری داشته باشید.
SSI بالا همچنین می تواند منجر به درخواست های ارتباطی بیشتر و افراد بیشتری شما را دنبال کند – که این امر شما را به عنوان یک رهبر فکر در صنعت خود تثبیت می کند و ارتباط با تصمیم گیرندگان را آسان می کند.
LinkedIn داده هایی را برای تهیه نسخه پشتیبان از برخی از این ادعاها ارائه می دهد. با توجه به آنها صفحه فهرست فروش اجتماعی، فروشندگان برجسته اجتماعی 45 درصد فرصت بیشتری نسبت به فروشندگان پایین اجتماعی ایجاد می کنند و 51 درصد بیشتر احتمال دارد که به سهمیه برسند. علاوه بر این ، 78 درصد از آنها فروش همسالان خود را كه از رسانه های اجتماعی استفاده نمی كنند ، بالاتر می برند.
چگونه امتیاز LinkedIn SSI خود را پیدا کنیم
یافتن SSI در LinkedIn ساده است. اگر قبلاً به LinkedIn وارد شده اید ، برای دیدن نمره خود پیوند زیر را دنبال کنید.
فهرست فروش اجتماعی خود را پیدا کنید.
همچنین می توانید با پیمایش در SSI خود از طریق Sales Navigator دسترسی پیدا کنید مدیر و کلیک کردن گزارشگری کاربر.

اطلاعات اصلی داشبورد برای توجه به شامل موارد زیر است:
- نمره SSI شما
- نمره هر چهار م componentsلفه
- SSI شما با صنعت شما چگونه مقایسه می شود
- چگونه با شبکه شما مقایسه می شود
ما در مورد معنای هر یک از این معیارها به طور مفصل بحث خواهیم کرد.
معیارهای شاخص فروش اجتماعی LinkedIn
همانطور که در بالا اشاره کردم ، LinkedIn برای محاسبه شاخص فروش اجتماعی از چهار عامل استفاده می کند: ایجاد یک نام تجاری شخصی ، یافتن افراد مناسب ، تعامل با بینش و ایجاد روابط.
اما در واقع هر یک از این معیارها به چه معناست؟

آنچه در اینجا باید بدانید اینجاست.
ایجاد یک نام تجاری شخصی
برای این معیار ، LinkedIn بررسی می کند که نمایه شما چقدر کامل است و کیفیت محتوایی که در سیستم عامل ارسال می کنید. آیا عکس روی جلد ، سابقه شغلی کامل و توصیه هایی دارید؟ چه تعداد پست ایجاد می کنید و این پست ها چه تعداد بازدید و نظر دریافت می کنید؟
یافتن افراد مناسب
این معیار متمرکز بر Sales Navigator است و بدست آوردن امتیاز خوب برای کاربران آزاد مشکل ایجاد می کند. LinkedIn می خواهد شما از ابزارهای آن برای یافتن افراد مناسب ، دستیابی موفقیت آمیز به آنها و ایجاد سیستم ها و اتوماسیون برای روان سازی روند استفاده کنید.
درگیر شدن با بینش ها
آیا محتوای محبوب را به اشتراک می گذارید؟ در غیر اینصورت ، احتمالاً نمره خیلی بالایی در این معیار نخواهید گرفت. هرچه محتوای بیشتری به اشتراک بگذارید و تعداد بازدیدها ، پسندیدن ها و نظرات شما بیشتر باشد ، امتیاز بهتری خواهید گرفت.
ساختمان روابط
معیار نهایی ، همه چیز در مورد مدیریت شبکه است. این معیار اندازه گیری این است که شما چند بار و با موفقیت به سراغ مردم می روید.
نحوه استفاده از فهرست فروش اجتماعی LinkedIn
دقیقاً چقدر شاخص فروش اجتماعی LinkedIn فراتر از یک معیار پوچ بودن مفید است؟ این یک سوال عادلانه است.
بعضی افراد ، مانند اندرو اوهارن، ارزش زیادی در ابزار نمی بینید. وی معتقد است SSI راهی است كه LinkedIn می تواند Sales Navigator را تحت فشار قرار دهد.
آیا ما واقعاً می خواهیم احتمالات “کماندو صفحه کلید” برخی از کاربران LinkedIn را که اغلب فرضیات آنلاین خود را در جوامع شبکه واقعی (رو در رو) مربوط به مشاغل آزمایش نمی کنند ، تقویت کنیم؟
با این حال ، فکر می کنم موارد زیادی وجود دارد که می توانید با SSI انجام دهید. در اینجا چند دلیل برای توجه به شاخص فروش اجتماعی LinkedIn آورده شده است.
مارک شخصی خود را بسنجید
بررسی SSI یک روش عالی برای درک قدرت نام تجاری شخصی شما و برداشتن اقدامات عملی برای بهبود آن است. به هر حال ، آنچه اندازه گیری می شود ، مدیریت می شود و ممکن است تا زمانی که مشخص نشود ، متوجه شوید که چقدر از همسالان خود فاصله دارید.
از آنجا که هر بهبودی منجر به افزایش نمره می شود ، SSI همچنین روشی را برای گرافیکی کردن فرآیند فراهم می کند که احتمال انجام این کار را بسیار بیشتر می کند.
مناطق بهبود را مشخص کنید
ممکن است فکر کنید LinkedIn را می کشید ، اما شاید به اندازه کافی ارتباط جدید برقرار نمی کنید یا محتوای ارزشمندی را به اندازه کافی ارسال نمی کنید. در هر صورت ، SSI شما می تواند زمینه ها را برای بهبود برجسته کند.
از آن به عنوان معیار استفاده کنید
شاید بهترین استفاده برای SSI شما به عنوان یک ابزار محک زدن باشد. این ابزار به طور خودکار نمایه شما را با سایر افراد صنعت و شبکه شما مقایسه می کند ، بنابراین با یک نگاه سریع به شما نشان می دهد که در حال حاضر در کجا ایستاده اید.
همچنین می توانید از امتیاز شخصی خود برای پیگیری پیشرفت ها و رشد به عنوان یک فروشنده اجتماعی استفاده کنید. این دقیقاً همان چیزی است که مایکروسافت با تکرار فروش خود انجام داد. هنگامی که آنها برای اولین بار از کاربران روی Sales Navigator استفاده کردند ، میانگین SSI آنها 48 بود. پس از چند ماه آموزش و فعالیت ، میانگین نمره SSI آنها به 56 افزایش یافت.
تأثیر این افزایش گویا بود. کسانی که SSI بالاتر دارند 37 درصد افزایش فرصت ها را مشاهده کردند و هر 10 امتیاز افزایش 4.3 فرصت بیشتر را نشان می دهد.
چگونه SSI خود را بهبود ببخشیم
مهم نیست که نمره SSI شما چقدر باشد ، مطمئناً چیزی وجود دارد که می توانید برای بهبود آن انجام دهید. در زیر پنج مورد از بهترین استراتژی ها را برای بهبود SSI و افزایش اثربخشی در سیستم عامل ذکر کرده ام.
مشخصات LinkedIn خود را به طور کامل پر کنید
اولین و ساده ترین کاری که برای بهبود شاخص فروش اجتماعی خود باید انجام دهید پر کردن کامل نمایه خود است. در اینجا کارهای زیادی وجود دارد ، بنابراین در اینجا چند نکته برای شروع کار وجود دارد.
- اضافه کردن یک عکس پروفایل
- عنوان شغلی خود را پر کنید
- یک خلاصه مفید و غنی از کلمات کلیدی اضافه کنید
- تحصیلات و مهارت های خود را اضافه کنید
- از همکاران و مشتریان توصیه کنید
- نمونه هایی از کار خود را در بخش ویژه اضافه کنید
شما از اینکه نمره SSI شما فقط با پر کردن صحیح نمایه خود می تواند شگفت زده شود ، شگفت زده خواهید شد. هرچند مراقب باشید. شما نمی خواهید آنقدر اطلاعات وارد کنید که نمایه شما غیرقابل خواندن شود.
هر زمان که اطلاعاتی را به نمایه خود اضافه می کنید ، همیشه از خود بپرسید که آیا مردم آن را مفید می دانند؟
با افراد مناسب در LinkedIn ارتباط برقرار کنید
برای موفقیت در LinkedIn شما به یک شبکه بزرگ نیاز دارید. به یاد داشته باشید ، در حالی که کمیت مهم است ، کیفیت آن نیز مهم است. این بدان معناست که شما نباید برای افراد تصادفی دعوت نامه ارسال کنید. درعوض ، برای یافتن افراد مناسب وقت می گذارید.
این به معنای افرادی است که:
- شما شخصاً می دانید
- رهبرانی هستند که در بخش شما فکر می کنند
- به طور کلی در بخش خود کار کنید
- افرادی هستند که از آنها می خرید یا به آنها می فروشید
هرچه انسجام بیشتری در شبکه شما ایجاد شود ، قدرت آن نیز بیشتر خواهد بود.
از قابلیت جستجوی پیشرفته LinkedIn برای یافتن افراد مناسب برای ارتباط با آنها استفاده کنید. برخی از ویژگی ها فقط برای حساب های حق بیمه در دسترس است ، اما حتی کاربران رایگان می توانند با استفاده از فیلترها افراد مرتبط را برای اتصال و بهبود SSI خود پیدا کنند.
همچنین می توانید ارتباطات مربوطه را در بخش “شبکه من”> “افرادی که ممکن است بشناسید” پیدا کنید.
محتوای کیفیت ارسال برای کاربران LinkedIn هدف گذاری شده است
یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود دسته بندی SSI ارسال مطالب با کیفیت است. این باعث بهبود نام تجاری شخصی شما ، ایجاد روابط و تعامل با سایر کاربران می شود.
محتوای با کیفیت می تواند به صورت پست های LinkedIn باشد ، یا می توانید تاکتیک های پیشرفته تری را امتحان کنید.
با شبکه خود و فراتر از آن درگیر شوید
داشتن یک شبکه بزرگ مهم است ، اما تعامل با آنها نیز مهم است. شما باید به طور منظم با بخش بزرگی از شبکه خود در تماس باشید تا الگوریتمی را که متعهد به ایجاد روابط طولانی مدت هستید ، نشان دهد.
فقط تعداد زیادی از افراد را که درخواست اتصال دارند ، هرزنامه نکنید. هدف بالا داشته باشید و شروع به پیروی از رهبران اندیشه در صنعت خود کنید. با محتوای آنها متفکرانه درگیر شوید و سعی کنید یک مکالمه را شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که به همه افرادی که در مورد پست های شما نظر می دهند نیز پاسخ می دهید.
گفتگوها بیش از هر زمان دیگری در سیستم عامل اهمیت پیدا می کنند. لینکدین گزارش می دهد الف 43 درصد رشد سال به سال در مکالمات طی Q3 سال 2021. هرچه بیشتر درگیر شوید ، نمره SSI شما بالاتر می رود و در نهایت مکالمات بیشتری خواهید داشت.
از Navigator فروش استفاده کنید
یکی از دلایلی که LinkedIn SSI را تحت فشار قرار می دهد تشویق به پذیرش Sales Navigator است. در واقع ، بدون استفاده از اشتراک هزینه پرداخت شده ، نزدیک به 100 امکان پذیر نیست. اگر قبلاً کاربر Navigator فروش هستید ، می خواهید تا آنجا که ممکن است از عملکردهای ابزار استفاده کنید.
به طور خاص ، از ویژگی جستجوی ذخیره شده برای خودکار یافتن افراد مرتبط برای ارتباط با آنها استفاده کنید.
سوالات متداول فهرست فروش اجتماعی
نمره خوب LinkedIn SSI 70+ است. بین 40 تا 70 سالگی را می توان خوب دانست ، در حالی که زیر 40 سال فقیر است.
نمره SSI خوب می تواند به تقویت نفوذ شما در سیستم عامل کمک کند و اطمینان حاصل کنید که تمام کارهایی را که برای تبدیل شدن به یک فروشنده اجتماعی خوب نیاز دارید انجام می دهید.
LinkedIn هر روز یکبار شاخص فروش اجتماعی را به روز می کند.
LinkedIn برای محاسبه شاخص فروش اجتماعی از چهار دسته استفاده می کند: ایجاد یک نام تجاری شخصی ، یافتن افراد مناسب ، تعامل با بینش و ایجاد روابط. هر دسته 25 امتیاز دارد.
نتیجه گیری شاخص فروش اجتماعی
شاخص فروش اجتماعی LinkedIn نشان می دهد که شما به چه میزان از این پلتفرم استفاده می کنید. با توجه به اهمیت فروش اجتماعی در بسیاری از صنایع B2B ، این نوع بینش بسیار مهم است. این همچنین راهی است برای دیدن نحوه مقایسه شما با رقبای صنعت خود و یافتن زمینه هایی برای پیشرفت.
با کمی بیشتر وقت صرف ساختن پروفایل ، رشد شبکه و ارتباط با همتایان خود در سیستم عامل ، می توانید SSI خود را به سرعت ارسال کنید. این می تواند به معنای قابل توجهی منجر به فروش و فروش بیشتر باشد. بنابراین ، به آنجا بروید و شروع کنید تا LinkedIn برای شما بیشتر کار کند.
بهترین معیار SSI شما چیست؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید