با بیش از یک میلیارد کاربر، اینستاگرام یکی از سریعترین سایتهای رسانه های اجتماعی است که در آن رشد می کند.
با این وجود ، با ارسال مارک های بیشتر و بیشتر بر روی سیستم عامل ، رسیدن به مخاطب مناسب – و فریب دادن او برای پیگیری حساب شما – دشوارتر می شود.
مارک ها از طیف وسیعی از تاکتیک ها برای افزایش تعداد پیروان خود استفاده می کنند. اما آنچه بیشتر افراد نمی دانند این است که شما می توانید از یک استراتژی تبلیغاتی برای ایجاد موارد زیر استفاده کنید – سریع.
در این راهنما ، همه مواردی را که باید درباره نحوه ایجاد تبلیغات اینستاگرام به طور خاص برای رشد فالوور و تبدیل آنها به مشتریان وفادار بدانید ، پیدا خواهید کرد.
بیایید درست به آن بپریم!
برای تعیین هزینه خرید برای پیروان جدید از تبلیغات استفاده کنید
شاید از خود بپرسید که چرا استفاده از تبلیغات یک استراتژی ارزشمند است وقتی که صحبت از ایجاد پیروان می شود.
از طرف دیگر ، این فرصت را به شما می دهد تا به مخاطبان بسیار بزرگتر و هدفمندتری دسترسی پیدا کنید.
همچنین به شما این امکان را می دهد که میزان هزینه خود را برای آن مخاطب تعیین کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یکی از معیارهایی که می تواند به شما کمک کند تا ارزش تبلیغات خود را ردیابی کنید این است هزینه هر خرید.
برای محاسبه هزینه هر خرید ، کافیست کل هزینه را بر تعداد مشتریان جدید خریداری شده از همان کمپین یا کانال تقسیم کنید. می توانید از این چارچوب برای اندازه گیری هزینه خود برای هر دنبال کننده در اینستاگرام استفاده کنید.
به عنوان مثال ، بیایید بگوییم هزینه این کمپین 900 دلار بود و شما توانستید 200 دنبال کننده بگیرید.
900 را بر 200 تقسیم کنید و به ازای هر خرید هزینه ای در حدود 4.50 دلار برای هر نفر به شما ارائه می دهد.
بخاطر داشته باشید که هزینه شما برای هر خرید عدد ساکن نیست. با تغییرات مکرر در عملکرد تبلیغات ، ممکن است یک ماه هزینه کمتری داشته باشید ، در حالی که ماه بعد… نه چندان زیاد.
وقتی دانستید که برای هر دنبال کننده چقدر هزینه می کنید – که می تواند از چند سنت تا چند دلار باشد – با اجرای تبلیغات برای مخاطبان مناسب ، می توانید مطمئن شوید که پول خود را عاقلانه خرج می کنید.
مخاطبان خود را در اینستاگرام شناسایی کنید
بخاطر بسپارید ، مهمترین قسمت یک کمپین پیروی اطمینان از پخش تبلیغات برای مخاطبان خاص است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شما می خواهید مطمئن شوید که بودجه شما به سمت نمایش تبلیغات به افراد مناسب است – افرادی که به احتمال زیاد مشتری واقعی می شوند.
بنابراین مطمئن شوید طاقچه های مخاطب در جهت مشتری شما. حال ، اگر این بدان معناست که شما به ازای هر دنبال کننده نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید ، نگران نباشید. بهتر است برای بدست آوردن فالوورهای با کیفیت بیشتر هزینه کنید.
یک پرسونا ایجاد کنید
برای شروع ساخت مخاطبان هدف خود ، باید شخصیت خریدار خود را تعریف کنید.
این به شما امکان می دهد فالوئر مورد نظر خود را با دقت مشخص کنید و تبلیغاتی را برای افرادی با این ویژگی ها اجرا کنید.
هدف این است که فرد را تعریف کنید ، تبلیغاتی را که دوست دارد ایجاد کنید ، وادار کنید او شما را دنبال کند ، محتوای مورد علاقه خود را ارسال کنید و در نهایت مشتری شود.
بدون شخصیت هدف نمی توانید این کار را انجام دهید.
مخاطبان خود را بسازید
حالا ، شما نیاز دارید ایجاد مخاطب.
آن مخاطب چه شکلی است؟ آیا آنها در سطح ملی یا ایالتی واقع شده اند؟ آیا آنها مرد هستند یا زن؟
آنها چه کاری انجام می دهند؟ آن ها چند ساله هستند؟
آیا آنها علایق خاصی دارند یا فقط براساس مخاطب بازاریابی مجددی است که شما قبلاً از CRM خود داشته اید؟
همه این اطلاعات برای ایجاد مخاطب مناسب برای اجرای تبلیغات و جلب نظر افرادی که بیشتر درگیر تعامل با نام تجاری شما هستند ضروری است.
از مخاطبان فیس بوک استفاده کنید
خبر خوب: شما لزوماً نباید این مخاطبان جدید را از ابتدا بسازید.
از آنجا که اینستاگرام از سیستم تبلیغاتی فیس بوک استفاده می کند ، این مخاطبان نیز می توانند همان مخاطبانی باشند که شما در حال حاضر هستید هدف قرار دادن در فیس بوک.
با پیگیری و یادگیری از گزارش ها و تجزیه و تحلیل داخلی که این ابزار ارائه می دهد ، می توانید بهترین مجموعه های تبلیغاتی را برای تبلیغات خود پیدا کنید.
برای شروع ، مدیر تبلیغات Facebook را باز کرده و به آن بروید مخاطبان.
کلیک مخاطب ایجاد کنید و کلیک کنید مخاطب سفارشی از منوی کشویی
بعد از ظاهر شدن اولین پنجره ، را انتخاب کنید نامزدی به عنوان نوع مخاطب سفارشی. سپس انتخاب کنید نمایه تجاری اینستاگرام در پنجره بعدی ظاهر می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از آنجا ، حساب صحیح اینستاگرام را انتخاب کنید.
بعد ، “5” را در قسمت وارد کنید در روزهای گذشته جعبه برای مخاطبان خود یک نام کوتاه و در عین حال توصیفی وارد کنید و روی آن کلیک کنید ایجاد مخاطب.
در این مرحله ، فیس بوک شروع به ردیابی مخاطب سفارشی برای هر کسی می کند که دوبار ضربه بزند ، نظر دهد ، محتوای شما را ذخیره کند ، برای شما پیام مستقیم بفرستد یا روی پیوند موجود در زندگینامه شما کلیک کند.
این بسیار باورنکردنی است زیرا به شما امکان می دهد تمام اقدامات ارگانیک خود را در اینستاگرام (اشتراک پست ها ، بارگذاری استوری ها ، پاسخ به نظرات و غیره) به اقداماتی تبدیل کنید که به شما امکان می دهد منجر به کسب و کار جدید شوید.
اکنون ، ایجاد مخاطب موضوع مهمی در رسانه های پولی است. بنابراین من الان به همه اینها نمی پردازم.
آنچه من خواهم گفت این است که شما می خواهید ترکیبی خوب از مخاطب سازی جدید و استفاده از پایگاه داده مخاطبان فعلی خود داشته باشید.
از لیست های CRM خود استفاده کنید
اگر CRM شما در فیس بوک بارگذاری شده است ، می توانید افراد دقیق را برای هدف گیری و ساخت دنبال کنندگان خود در Instagram بر اساس لیست ایمیل های خود پیدا کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به این ترتیب می توانید تبلیغات اینستاگرامی ایجاد کنید که فالورهای شما به طور منظم مشاهده کنند.
بعد ، ایجاد تبلیغات Instagram
وقت مجهز بودن به این اطلاعات ، زمان ایجاد آگهی است. این آگهی مهمترین قسمت کل این فرآیند است و بهتر است انواع مختلفی از آگهی ها را آزمایش کنید.
همچنین مهم است که تبلیغ به طور خاص برای اینستاگرام طراحی شده است، به طوری که بومی این پلتفرم است و به نظر می رسد تبلیغاتی است که مردم به دیدن آن عادت کرده اند.
این به این معنی است که فقط از عکس های با کیفیت بالا همراه با زیرنویس های جذاب استفاده کنید ، در این حالت بینندگان را ترغیب می کند حساب شما را دنبال کنند.
در صورت تردید ، از خلاقیت استفاده کنید که ویژگی افراد را دارد. عکسهایی که حاوی افراد هستند در مقایسه با عکسهای بدون چهره عملکرد بهتری دارند.
نکته حرفه ای: مطمئن شوید که نام حساب را در خط اول نسخه تبلیغات برچسب گذاری کنید. این کار باعث می شود تا افراد بتوانند بر روی شما کلیک کرده و شما را دنبال کنند.
چگونه می توان از طریق تبلیغات اینستاگرام دنبال کنندگان را بدست آورد
به یاد داشته باشید ، کلید این کمپین یافتن افرادی است که از دنبال کردن حساب شما بیشترین سود را می برند و آنها را به این کار تشویق می کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اینجا چند نکته برای اطمینان از انجام چنین کاری آورده شده است.
سعی کنید به دنبال شوک ارزش و حرکت بروید
البته هیچ چیز خیلی تکان دهنده ای نیست.
وقتی می گویم ارزش شوک ، منظور من فقط چیزی است که باعث شود مخاطبان شما توجه کنند. چیزی که آنها هر روز در فیدهای خود نمی بینند و توجه آنها را به اندازه کافی جلب می کند تا شما بتوانید پیشنهاد خود را منتقل کنید.
رفتن من: تصاویری که شامل افراد و هر چیزی با کمی حرکت است. این لزوماً نباید یک تبلیغ ویدیویی تمام عیار باشد ، اما هر چیزی که در چند ثانیه اول حرکت کند به طور حتم مورد توجه کسی قرار می گیرد.
و صحبت از تبلیغات ویدیویی ، هر زمان که می توانید یکی را در استراتژی تبلیغات خود بگنجانید ، من شما را به این کار تشویق می کنم. اینها باعث می شود که توجه مردم طولانی ترین زمان حفظ شود – و هرچه بیشتر بتوانید آنها را درگیر کنید ، احتمال تبدیل شدن آنها به پیروان بیشتر است.
با پیشنهاد خود پیشگام باشید
پیشنهاد چیست؟
اگر می خواهید مردم شما را دنبال کنند ، برای آنها دلیل بیاورید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آیا قرار است در صفحه اینستاگرام خود رویدادی را برگزار کنید؟ دادن یک کلاس یا محصول رایگان؟
یا آیا شما به سادگی محتوای ارزشمند متناسب با خواسته ها و نیازهای آنها ارائه خواهید کرد؟
به آنها بگویید با دنبال کردن صفحه شما چه چیزهایی بدست می آورند و تعامل منظم با محتوای شما چقدر به آنها سود می دهد.
از لیست ایمیل خود نشانه بگیرید
به تبلیغات و پیشنهادات اینستاگرام خود مانند انتخاب های ایمیل خود فکر کنید. از همان استراتژی هایی که برای رشد لیست ایمیل خود استفاده می کنید می توانید برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.
معمولاً یک استراتژی ایمیل با یک پیشنهاد غیر قابل مقاومت شروع می شود. این می تواند محتوای دارای دروازه باشد – PDF رایگان ، کتاب سفید ، و غیره – کد تخفیف ، کلاس رایگان ، چه چیزی دارید.
در ازای این پیشنهادات ، مردم آدرس ایمیل خود را به شما می دهند که به شما امکان می دهد در تماس باشید و آنها را به عنوان راهنمای واجد شرایط پرورش دهید.
همان استراتژی را در نظر بگیرید و از آن در اینستاگرام استفاده کنید. اگر پیشنهادی برای انتخاب دارید که در سایت شما به خوبی تبدیل شده است ، از آن در تبلیغات اینستاگرام خود استفاده کنید. به جای آدرس های ایمیل بیشتر ، دنبال کنندگان Instagram بیشتری خواهید یافت.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
دنبال کردن را بخواهید
CTA واضح برای گرفتن تبدیل بسیار مهم است.
در پایان روز ، به دنبال دنبال کنندگان بیشتری هستید. از درخواست آنها نترسید.
فقط به یاد داشته باشید ، مطمئن باشید که همیشه ارزشی را که در ازای آن بدست می آورند نشان دهید.
بسته بندی کردن
برای موفقیت حساب اینستاگرام خود ، باید به طور مداوم روش های جدیدی برای افزودن دنبال کنندگان جدید پیدا کنید.
استفاده از تبلیغات اینستاگرام تاکتیکی نیست که معمولاً در مورد آن صحبت می شود ، اما من فهمیدم که این روش یکی از موثرترین راه ها برای رشد فعال حساب شما با دسترسی به مخاطبان بسیار هدفمند است.
آن را امتحان کنید و به آزمایش خلاقیت و پیشنهادات خود ادامه دهید.
شما از موفقیت یک کمپین تبلیغاتی در ایجاد پایگاه پیروان خود متعجب خواهید شد.
منابع بیشتر: