می خواهید جلوتر از منحنی بمانید؟
این همان جایی است که ابزار Google Ads Keyword Forecast در آن وجود دارد.
در اینجا خلاصه ای از این ابزار آورده شده است و چگونه از آن به نفع خود استفاده کنیم.
بعلاوه ، من نحوه ادغام ابزار پیش بینی کلمات کلیدی را در یک مقاله توضیح خواهم داد جامع پرداخت رسانه ای و SEO مخلوط.
ابزار پیش بینی کلمات کلیدی Google Ads چیست؟
این یک چیز است که بدانید چه چیزی ترند است اکنون.
این یک دارایی ارزشمند برای هر بازاریاب دیجیتال است.
اما در مورد آنچه که قرار است روند رو به پیشرفت باشد چه می شود فردا، یا دورتر از آینده؟
چگونه حتی آن را پیش بینی می کنید؟
ابزار Google Ads Keyword Forecast این کار را انجام می دهد.
این گزینه عالی برای هر کسی است که می خواهد با کم کردن توان بالقوه آینده هر کلمه کلیدی یا گروهی از کلمات کلیدی ، به دنبال بازی SEM و SEO خود باشد.
به گفته گوگل ، آنها پیش بینی های خود را به صورت روزانه و با داده های حداکثر 10 روز گذشته به روز می کنند.
این داده ها شامل تغییرات بازار است که در طول این مدت اتفاق افتاده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همچنین فصلی بودن مورد توجه قرار می گیرد ، بنابراین شما با نوسانات طبیعی بازار گیج نمی شوید.
به طور خلاصه ، پیش بینی کلید واژه Google Ads ابزاری بسیار جالب است.
چگونه (و چرا) از ابزار پیش بینی استفاده کنیم
ابزار پیش بینی بخشی چند وجهی از Google Ads است و فقط نشان می دهد که کل بستر تبلیغات چقدر مفید است.
این فراتر از داده های امروز است و بینش هایی را برای آینده نزدیک ارائه می دهد.
بنابراین این پیش بینی به شما چه می گوید؟
ابزار پیش بینی به شما کمک می کند تا در تنظیمات بهینه عملکرد کلمات کلیدی خود را دریابید.
تو می توانی:
- بسته به بودجه ، حداکثر هزینه هر کلیک (CPC) خود را تغییر دهید.
- نمودار عملکرد تخمینی خود را مشاهده کنید.
- پیش بینی کلمات کلیدی منفرد را مشاهده کنید.
- با تنظیم حداکثر میزان تخمین ، این تغییرات را تغییر دهید CPC.
پیش بینی شما محدوده تاریخ دارد و می توانید برای تغییر تأثیر در پیش بینی خود ، چارچوب زمانی را تغییر دهید.
برای مشاهده پیش بینی ها در Google Ads به دو روش وجود دارد ، بنابراین بیایید مرحله به مرحله ابزار پیش بینی کلمات کلیدی Google Ads را برای شما خراب کنیم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نحوه استفاده از آن برای پیش بینی
در Google Ads Keyword Planner ، چیزی به نام پیش بینی پیدا خواهید کرد.
به جای کلیک کردن کشف کلمات کلیدی جدید، کلیک خواهید کرد حجم جستجو و پیش بینی ها را دریافت کنید.
هنگامی که اینجا هستید ، می توانید یک کلمه کلیدی جداگانه یا گروهی از کلمات کلیدی را وارد کنید که با ویرگول یا خط قطع می شوند.
همچنین می توانید برای انتقال سریع کلمات کلیدی به ابزار پیش بینی ، یک فایل صفحه گسترده بارگذاری کنید (همانطور که هر متخصص SEO یا SEM باید بداند ، میانبر خوب مشکلی ندارد!).
هنگامی که کلمات کلیدی خود را وارد کردید و کلیک کنید شروع کنید، به صفحه ای با چند برگه برخورد خواهید کرد.
سه زبانه هستند پیش بینی ها، کلمات کلیدی منفی ، و سنجه های تاریخی.
برای سمت پیش بینی موارد ، بدیهی است که می خواهید در زیر برگه اول بمانید.
براساس کلمات کلیدی وارد شده ، مجموعه ای از داده های پیش بینی را مشاهده خواهید کرد.
Google Ads به طور خودکار به شما می گوید:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- اگر کلمه کلیدی باعث تبلیغ شما شود ، هر روز کلیک کنید.
- برداشت ها
- هزینه یا متوسط هزینه پیش بینی شده شما در روز برای یک کلمه کلیدی خاص.
- نرخ کلیک (CTR).
- میانگین CPC یا متوسط مبلغی که ممکن است برای یک کلیک کلیک کنید.
همچنین می توانید معیارهای تبدیل خود را متناسب با پیش بینی های خود در برنامه بازاریابی منحصر به فرد برند خود اضافه کنید.
این یک ترفند مهم برای هر کسی است که می خواهد یک پیش بینی دقیق برای آنها کاملاً مناسب داشته باشد.
برای انجام این کار ، فقط کلیک کنید معیارهای تبدیل را اضافه کنید:
در پایان ، شما یک نمودار و نمودار داده بسیار زیبا خواهید داشت که پیش بینی های آینده (یا پیش بینی ها) را برای کلمات کلیدی انتخابی شما به نمایش می گذارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این به شما کمک می کند تا بهترین برنامه عملیاتی را برای فعالیت های آینده تعیین کنید و حتی به شما اجازه می دهد تا بدانید آیا باید کمپین های موجود را بر اساس س quالات و رفتار مصرف کننده تنظیم کنید.
بخاطر داشته باشید که اعدادی که با هر معیار مرتبط می بینید همان مواردی است که شما می توانید برای کلمات کلیدی یا گروه کلمات کلیدی خود بدست آورید بر اساس هزینه تبلیغ شما.
اگر بودجه شما تغییر کند ، این اعداد تغییر خواهند کرد و نشان می دهد که واقعاً کل نگرش Google کاملاً چیست.
با این حال ، Google کاملاً روشن کرده است که هزینه بیشتر لزوماً برابر با تبدیل بهتر نیست.
پس از پایان کار ، یک یا همه این مراحل را انجام دهید:
- پیش بینی خود را بارگیری کنید. برای این کار ، دکمه بارگیری در صفحه را انتخاب کنید.
- برنامه کلمات کلیدی خود را با اعضای تیم به اشتراک بگذارید. می توانید این کار را با کلیک کردن روی سه نقطه کنار برنامه خود انجام دهید و تنظیمات اشتراک گذاری را ویرایش کنید (در زیر) اشتراک گذاری را ویرایش کنید)
- به این فکر کنید که این چگونه در نقشه راه بازاریابی محتوا ، رسانه پرداخت شده و محتوای شما جای می گیرد.
آیا این تنها راه مشاهده پیش بینی های Google Ads است؟
جواب کوتاه: نه اینطور نیست!
پاسخ طولانی: راه دیگری وجود دارد و می توانید با کلیک کردن آن را پیدا کنید کشف کلمات کلیدی جدید بجای حجم جستجو و پیش بینی ها را دریافت کنید در آغاز.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
وقتی استفاده می کنید کشف کلمات کلیدی جدید، تو می توانی:
- ایده های جدیدی را برای کلمات کلیدی کشف کنید.
- لیست موجود کلمات کلیدی را بر اساس آنچه داده ها نشان می دهد ویرایش کنید.
اما علاوه بر این موارد ، هنگامی که کلمات کلیدی در برنامه شما قرار دارند ، می توانید پیش بینی عملکرد را نیز مشاهده کنید.
به عنوان یک معیار اختیاری ، می توانید یک جدید ایجاد کنید پویش بر اساس پیش بینی های مثبت
یا می توانید از آنها برای تقویت کمپین های موجود خود استفاده کنید.
اگر می خواهید کلمات کلیدی را از طرح خود به برنامه خود اضافه کنید کشف کلمات کلیدی جدید بنابراین می توانید عملکرد آنها را پیش بینی کنید ، می توانید چند مرحله ساده را دنبال کنید:
- کادر کنار هر کلمه کلیدی را که می خواهید اضافه کنید علامت بزنید. سپس روی گزینه کشویی کلیک کنید اضافه کردن به برنامه.
- یا یکی را انتخاب کنید اضافه کردن به برنامه یا افزودن به کمپین موجود.
- روی گزینه کشویی کلیک کنید اضافه کردن به [name of ad group]. با استفاده از گزینه کشویی نوع مطابقت را انتخاب کنید کبریت گسترده.
- انتخاب کنید اضافه کردن کلمات کلیدی، و voila!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نحوه مشاهده روند کلمات کلیدی در Google Ads
بهترین راه برای مشاهده روند کلمات کلیدی در Google Ads از طریق بخش سنجه های تاریخی است.
کلیک کنید بر روی سنجه های تاریخی برگه برای مشاهده:
- میانگین جستجوهای ماهانه
- رقابت (کم ، متوسط یا زیاد).
- سهم نمایش آگهی.
- پیشنهاد بالای صفحه (دامنه های کم و زیاد).
این داده های تاریخی را با پیش بینی های پیش بینی شده از حساب Google Ads خود ترکیب کنید و یک تصویر جامع از کلمات کلیدی برای صنعت خود خواهید داشت!
توجه داشته باشید: در حالی که ابزار پیش بینی کلمات کلیدی Google Ads مواردی مانند پیشنهاد ، بودجه و فصلی را حساب می کند ، داده های تاریخی اینگونه نیست. فقط این را در هنگام مقایسه خود بخاطر بسپارید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
چگونگی متناسب بودن ابزار پیش بینی کلمات کلیدی Google Ads با ترکیب رسانه پرداختی کلی
رسانه های پولی بهتر است بصورت کلی نگر خدمت کنند.
اگرچه ابزار پیش بینی کلمات کلیدی Google Ads باید یک جز well به خوبی در کارنامه بازاریابی شما باشد ، این تنها دوست شما نیست.
آن را با ابزارهای دیگر ترکیب کنید ، مانند:
Google Trends
با هر اصطلاح یا شرکتی خاص ، ترافیک جستجو کنید
می توانید اصطلاحات و موجودیت ها را مقایسه کنید ، به علاوه داده ها را براساس مکان ، موضوعات مرتبط و اصطلاحات تجزیه تجسم کنید.
از Google Trends استفاده کنید برای پاسخ به این سوال: برخی تغییرات اخیر در چشم انداز چیست؟
گزارش معیار Google
این گزارش در Google Analytics زندگی می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گزارش معیار نگاهی به ترافیک فردی شما می اندازد و آن را با معیار صنعت مقایسه می کند.
بخاطر داشته باشید که این معیار از کل صنعت ناشی می شود ، نه لزوماً یک جایگاه خاص در آن بخش.
خواهید دید که چگونه در بازی مقابل ملی پوشان قرار می گیرید.
مفیدترین قسمت این گزارش برای شما مقایسه بین داده های تاریخی و فعلی شماست – بنابراین می توانید ببینید که چقدر پیشرفت کرده اید.
بینش خودکار Google Ads
این یک توسعه اخیر از Google است.
با استفاده از قدرت Google Trends ، داده های مربوطه را به حساب Google Ads شما وارد می کند.
با در دست داشتن این داده ها ، می توانید شرایط شکست و همچنین رشد پیش بینی شده آنها را مشاهده کنید.
این یک افزودنی فوق العاده قدرتمند است که امکان بهبود برنامه ریزی کسب و کار و بازاریابی با رانش زمین را دارد.
اگر روشی برای ورود به یک گروه جدید قبل از مسابقه وجود داشته باشد ، همین است.
داده های SEMrush
حجم جستجوی کلمات کلیدی امروز را بیاموزید و آن را به صورت ماهانه برای شش ماه گذشته مقایسه کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شما می دانید که حجم جستجو در چه شکلی است و از این داده ها برای تعیین اینکه بر چه کلمات کلیدی تمرکز دارید باید در حال حاضر و در آینده استفاده کنید.
برنامه ریز کلمات کلیدی آنها پیش بینی هایی را نیز ارائه می دهد ، بنابراین این ابزار دیگری است که می توانید به جعبه ابزار خود اضافه کنید.
Google Intelligence Events
Google Intelligence Events با استفاده از هوش مصنوعی به شما می گوید که آیا تغییر قابل توجهی (یا بالا یا پایین) در ترافیک سایت شما ایجاد کرده است.
حتی می توانید رویدادهای خود را برای بصورت خودکار بینش متناسب انتخاب کنید.
ترکیبی منسجم از ابزار به شما کمک می کند مانند حرفه ای که هستید کسب و کار خود را تقویت کنید.
به خاطر داشته باشید که اینها فقط تعداد انگشت شماری از ابزارها هستند – در ادامه راه موارد بیشتری برای پشتیبانی از شما پیدا خواهید کرد.
موفق ترین نگاه تجاری به آینده
ابزار پیش بینی کلمات کلیدی Google Ads به کسب و کارها کمک می کند تا به آینده نگاه کنند ، که در نهایت به آنها کمک می کند تا در لبه صنعت خود باقی بمانند.
با استفاده از داده های تاریخی و فعلی خود را تعیین کنید رسانه های پولی پتانسیل آینده استراتژی مهم است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برنامه کاری خود را تنظیم کنید تا با معیارهای پیش رویتان هماهنگ شود و شما می توانید رقابت در بخش خود را تعیین کنید – در صورت عدم وجود ، و یا در مورد آن.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، اکتبر 2020