تنظیم بودجه ممکن است سخت باشد، به خصوص در کمپین های جدید. تنظیم بودجه بیش از حد بالا یا پایین میتواند منجر به هدر رفتن هزینهها، مشکلات یادگیری ماشینی و سایر مشکلات عملکرد حساب شود.
به همین دلیل است که ما این ستون Ask the PPC را صرف پرداختن به رابطه بین بودجه، تبدیل و هزینه هر خرید خواهیم کرد.
جک از کولچستر می پرسد،
من اغلب بودجه روزانه کمتر از کل هزینه هر تبدیل را می بینم. آیا داشتن بودجه روزانه بالاتر از هزینه هر تبدیل، با داشتن بودجه کافی در روز، تبدیل ها را بیشتر بهبود می بخشد؟
به عنوان مثال، اگر هزینه هر تبدیل ما برای یک دستگاه قهوه 120 پوند باشد، آیا بودجه روزانه اهمیت دارد؟
فرض کنید ما بودجه روزانه 200 پوند برای 5 روز کاری داشتیم و CPA 120 پوند است، در مقابل بودجه روزانه 333 پوند برای 3 روز. از نظر فنی، روز پنجم روزی 1 می گرفتم در مقابل روز سوم روزی 2 می گرفتم. من ممکن است بیش از حد به این فکر کنم – امیدوارم بتوانید کمک کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
قوانین اساسی نامزدی
مهم است که به یاد داشته باشید که بودجه های روزانه، ماهانه و مادام العمر متفاوت عمل می کنند.
اگر یک بودجه روزانه تعیین کنید، شبکه تبلیغاتی سعی خواهد کرد میانگین هزینه روزانه شما را در 30.4 روز تعیین کند. این می تواند به این معنی باشد که شبکه تبلیغاتی تا 200٪ از بودجه روزانه شما را در یک روز معین صرف می کند.
بودجههای ماهانه و مادامالعمر، نوسانات بیشتری را در هزینههای روزانه ممکن میسازد، و در بیشتر موارد، تعداد ذکر شده را رعایت میکند.
آنها برای کسانی که نیاز به خرج کردن مقدار مشخصی در دوره معین دارند عالی هستند و می توانند راهی مفید برای دور زدن دوره افزایش کمپین های جدید باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
هزینه هر خرید (CPA) شما با تبدیل هایی که به عنوان «در تبدیل» تعیین می کنید تعیین می شود.
ممکن است این عدد با گنجاندن اقدامات تبدیل بسیار زیاد یا کافی نباشد.

کنشهای تبدیل ثانویه در CPA گزارششده یا مناقصه هوشمند لحاظ نمیشوند.
تاثیر بودجه بر تبدیل/CPA
هزینه های واقعی شما بر اساس نمایش ها و کلیک ها تعیین می شود. CPA و نرخ تبدیل به شما می گوید:
- آیا تیم/سایت فروش شما در حال بستن معامله است؟
- آیا برای ترافیک با کیفیت یا حجم پیکربندی شده اید؟
- آیا بودجه شما می تواند تمام اهداف را پشتیبانی کند؟
در مثال سوال، چند مکانیک ناگفته وجود دارد:
- تبلیغ کننده 8.34 تبدیل برای 1000 پوند به دست آورد.
- تبدیل های فردی ممکن است هزینه های ارزان تری داشته باشند. با این حال، عوامل CPA کلی گزارش شده در هزینه کل تقسیم بر تبدیل کل.
- ما نمی دانیم برای دریافت 8 تبدیل به چند کلیک نیاز بود.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
بودجه باید بتواند حداقل 10 کلیک را در روز پشتیبانی کند زیرا نرخ تبدیل 10٪ برای جستجو واقعاً خوب است. ساده ترین راه برای اینکه ببینید آیا بودجه کافی دارید یا خیر این است که به سهم برداشت از دست رفته در بودجه نگاه کنید.
اگر بودجه برای پشتیبانی از کلیکهای کافی روی سایت برای ایجاد نرخ تبدیل بسیار کم باشد، CPA افزایش مییابد.
افزایش بودجه همیشه منجر به کاهش CPA نمی شود. اگر کیفیت ترافیک ضعیف باشد، مهم نیست که کمپین چقدر سوخت دارد.
شروع با بودجه کمی بالاتر در 60 روز اول یک کمپین می تواند به شما کمک کند تا اهمیت آماری را در مورد کیفیت ترافیک دریافت کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
به این ترتیب، هر گونه تعدیل بودجه بر اساس مقیاس بندی برای حجم تبدیل به جای هدف عیب یابی است.
زمان تغییر بودجه در مقابل زمان تغییر کانال
این مهم است که بدانید چه زمانی یک کانال برای بودجه مناسب است یا بد.
آوردن بودجه کمتر به جستجوی پولی ممکن است به دلیل هزینه های هر کلیک (CPC) بالاتر، CPA های بالاتری را به همراه داشته باشد.
آوردن بودجه زیادی برای کمپین آگاهی (بازدید از صفحه فرود با هدف اجتماعی، ویدیو، و غیره) نیز ممکن است به دلیل عدم تمرکز بر تراکنش، CPA بالاتری داشته باشد.
نشانه این است که مشکل بودجه کافی نیست:
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
- سهم نمایش بالای صفحه به طور مداوم زیر 40٪ است.
- میانگین CPC بیش از 10٪ از بودجه روزانه است.
- کمپین در تلاش است تا بودجه را به طور مداوم خرج کند (یعنی گهگاه در طول دوره 30.4 روزه افزایش می یابد).
نشانه این است که مشکل کانال است:
- کیفیت سرب ضعیف یا تصادفی است.
- افزایش بودجه هیچ کمکی به وضعیت CPA نکرد.
بردن
بودجه شما تعداد مشخصی از تبدیل یا CPA را تضمین نمی کند. این به کمپین های تبلیغاتی شما کمک می کند تا بازدیدها و کلیک ها را به شما ارائه دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
تغییر بودجه در یک کمپین تنها در صورتی باید انجام شود که کمپین نتواند از اهدافی که برای آن در نظر گرفته شده است پشتیبانی کند.
من قویاً توصیه میکنم از گزارشهای بودجه شبکه تبلیغاتی استفاده کنید، که به شما کمک میکند بودجهتان را پیشبینی کنید.
در مورد PPC سوالی دارید؟ از طریق این فرم ارسال کنید یا با هشتگ #AskPPC برای من توییت کنید navahf@. ماه بعد میبینمت!
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
تصویر ویژه: Shutterstock/Sammby