جان مولر از گوگل به س questionالی در مورد صحت معیار موقعیت متوسط که در گزارش عملکرد جستجو در Search Console نشان داده شده است پاسخ می دهد.
این س inال در آخرین قسمت از سری فیلمهای Ask Googlebot در کانال YouTube Search Central YouTube پاسخ داده شده است.
ما از مولر می آموزیم که معیار میانگین موقعیت بر اساس داده های واقعی است. این یک اندازه گیری قابل اعتماد است ، حتی اگر همیشه با آنچه صاحبان سایت هنگام بررسی موقعیت های رتبه بندی خود مطابقت ندارند مطابقت نداشته باشد.
پاسخ کامل مولر را در زیر بخوانید.
جان مولر از گوگل در متریک میانگین موقعیت
مولر پاسخ خود را با روشن کردن معیار میانگین موقعیت تئوری نیست. مانند تمام معیارهای گزارش عملکرد جستجو ، میانگین موقعیت با استفاده از داده های نتایج واقعی جستجو محاسبه می شود:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“داده های موجود در گزارش عملکرد جستجو در کنسول جستجو براساس نتایج جستجوی واقعی است که به کاربران نشان داده شده است. این یک عدد نظری نیست ، بلکه یک عدد براساس نتایج واقعی است. “
کنسول جستجوی Google میانگین موقعیت بالای یک URL را برای محاسبه داده ها برای گزارش عملکرد جستجو دنبال می کند.
اگر چندین URL از یک وب سایت در نتایج جستجو نشان داده شود ، Search Console برای محاسبه میانگین از بالاترین رتبه URL استفاده خواهد کرد.
موقعیت متوسط گزارش شده در Search Console ممکن است با آنچه مالک سایت هنگام جستجوی رتبه بندی خود در Google مشاهده می کند ، متفاوت باشد. مولر می گوید که این می تواند به دلیل عواملی مانند شخصی سازی یا هدف گذاری جغرافیایی باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“موقعیت متوسط بر اساس میانگین موقعیت برتر یک URL از سایت شما است. اگر چندین URL از وب سایت شما وجود داشته باشد که در صفحه نتایج جستجو نشان داده شده است ، ما از بالاترین یکی برای این میانگین استفاده خواهیم کرد.
وقتی خود را چک می کنید ممکن است همیشه یک موقعیت یکسان را نبینید. این به طور کلی به دلیل شخصی سازی یا هدف گذاری جغرافیایی یا به دلیل دید کوتاه مدت در جستجو است.
در صورت مشاهده تعداد بازبینی که به میزان قابل توجهی کمتر از انتظار برای آن س whichالات است ، گاهی می توانید فرض کنید که این اتفاق می افتد. این معمولاً نشانه این است که سایت شما فقط برای بخش کوچکی از کل برداشت ها قابل مشاهده است. “
سرانجام ، مولر به دارندگان سایت توصیه می کند که به خاطر داشته باشند که URL های آنها ممکن است در نتایج جستجوی عادی در Google Images رتبه بندی شود. این موقعیت های رتبه بندی هنگام محاسبه موقعیت متوسط در نظر گرفته می شوند.
“برای نتایج وب به خاطر داشته باشید که سایت شما نیز ممکن است در تصاویر در نتایج طبیعی جستجو ظاهر شود. به طور خلاصه ، میانگین موقعیت و سایر معیارها در گزارش عملکرد جستجو بر اساس نتایج جستجوی واقعی است ، اما نتایج جستجوی واقعی می تواند بسیار متنوع باشد. “
یک کنسول جستجوی Google صفحه راهنما بیشتر توضیح می دهد که چگونه میانگین موقعیت با استفاده از بالاترین پیوند به یک صفحه در نتایج جستجو محاسبه می شود:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- اگر یک پرسش ویژگی شما را در موقعیت های 2 ، 4 و 6 برگرداند ، موقعیت آن 2 (بالاترین موقعیت) محاسبه می شود.
- اگر پرس و جو دوم ویژگی شما را در موقعیت های 3 ، 5 و 9 برگرداند ، موقعیت آن 3 محاسبه می شود (بالاترین موقعیت).
- موقعیت متوسط در میان این دو پرسش (2 + 3) / 2 = 2.5 است.
فیلم کامل را در زیر مشاهده کنید.