بیشتر وقت خود را صرف کار بر روی کدام کارهای SEO می کنید؟
هرکسی روش کار خود را دارد ، اما زمینه های اصلی سئو وجود دارد که به نظر می رسد زمان بیشتری نسبت به سایرین برای آنها صرف شده است.
برای هر کسی که بودجه را در بازاریابی دیجیتال کنترل می کند ، فکر می کنید بیشترین پول در حال حاضر در کجا هزینه می شود؟
به عنوان بخشی از مجموعه گزارشات ما از نظرسنجی وضعیت موتورهای جستجو در موتورهای جستجو ، نگاهی به نحوه اختصاص بودجه و زمان متخصصان سئو در بازاریابی دیجیتال و سئو انداختیم.
برای یادگیری به خواندن ادامه دهید:
- جایی که بودجه در بازاریابی دیجیتال اختصاص داده می شود.
- چه کارهایی در سئو بیشترین زمان را به آنها اختصاص داده است.
- جایی که توجه بازاریابی دیجیتال از آن دور می شود.
تصمیم گیرندگان در SEO چگونه بودجه بازاریابی دیجیتال را اختصاص می دهند؟
در 12 ماه گذشته ، 6.2٪ از متخصصان SEO گفتند که تمام بودجه بازاریابی دیجیتال خود را برای بازاریابی محتوا به کار گرفته اند. بازاریابی محتوا با میانگین وزنی 2.98 بیشترین بودجه را در بازاریابی دیجیتال دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در همین حال ، 17.9 of از متخصصان SEO گفتند که هیچ بودجه ای را برای روابط عمومی دیجیتال در نظر نگرفته اند و 30.4 said گفته اند که بودجه کمی اختصاص داده اند. روابط عمومی دیجیتال با میانگین وزنی 2.55 ، کمترین بودجه را در بازاریابی دیجیتال دارد.
(ما پرسیدیم: چگونه بودجه بازاریابی دیجیتال خود را اختصاص می دهید؟ انتخاب ماتریس ، یک در هر سطر. برای همه پاسخ دهندگان باز است ، 2،369 نفر پاسخ دادند.)
بازاریابی محتوا در حال حاضر حوزه غالب بازاریابی دیجیتال است
هنگامی که ما از مخاطبان خود در مورد بودجه خود برای بازاریابی دیجیتال استفاده کردیم ، شگفت آور بود که SEO حوزه ای نیست که بیشترین هزینه بازاریابی دیجیتال در آن اعمال می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
بازاریابی محتوا حوزه غالب تخصیص بودجه بود.
از نظرسنجی وضعیت SEO ، بازاریابی محتوا در بسیاری از نتایج غالب بوده و حوزه ای است که بسیاری از متخصصان SEO در حال حاضر روی آن سرمایه گذاری می کنند.
نکته ای که باید از این نتیجه صرف نظر کرد این است که با اختصاص بودجه قابل توجه به محتوا ، رقبای شما ممکن است سرمایه گذاری زیادی در اینجا انجام دهند.
به نظر می رسد که تمرکز از روابط عمومی دیجیتال و لینک سازی فاصله گرفته است
اگر نتایج مربوط به تخصیص بودجه دیجیتال در بالا و تخصیص زمان را در زیر مرور کنیم ، نشان می دهد که روابط عمومی دیجیتال و پیوندسازی کمترین بودجه و زمان را برای آنها صرف می کنند.
روابط عمومی دیجیتال (به عنوان وسیله ای برای ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا) ممکن است در رسانه های اجتماعی به طور گسترده مورد بحث قرار گیرد ، اما اینطور است نه جایی که تصمیم گیرندگان بودجه خود را اختصاص می دهند.
این به طور قطعی نمی گوید که ایجاد پیوندها دیگر بخشی از SEO نیستند.
اما با تغییر گوگل به آگاهی از نام تجاری و تجربه صفحه ، نتایج نشان می دهد که از ایجاد لینک به محتوا و تجربه کاربر دور می شوید.
این تغییر توجه توسط پشتیبانی می شود بری آدامز، بنیانگذار Polemic Digital.
آدامز می گوید: “به نظر می رسد اخیراً گوگل کمتر به سیگنال های رتبه بندی خارج از صفحه (یعنی پیوندها) متکی است و بر اهمیت و کیفیت محتوا تاکید بیشتری کرده است.”
وب بر اساس سیستم پیوندها ساخته شده است-و شما انتظار دارید که پیوندها همیشه در درجه رتبه بندی داشته باشند ، اما به روزرسانی های اخیر از سوی گوگل به سمت تجربه کاربر روی صفحه پیش می رود.
این منطقه ای است که در حال حاضر باید روی آن تمرکز کنید.
B2B و B2C ، نمایندگی و فریلنسرها مقایسه شده است
برای بررسی دقیق تر داده ها ، نتایج را فیلتر کردیم تا گروه های مختلف را مقایسه کنیم تا ببینیم آیا تفاوت آماری معنی داری وجود دارد یا خیر.
تفاوت در تخصیص بودجه بین نمایندگی ها و مارک های داخلی
- به احتمال زیاد یک آژانس بیشتر بودجه خود را برای SEO صرف می کند تا یک مارک داخلی 29٪ در مقایسه با 20٪.
تفاوت بین B2B و B2C برای تخصیص بودجه بازاریابی دیجیتال
- 19 درصد از متخصصان سئو B2B هیچ بودجه ای را برای روابط عمومی دیجیتال صرف نمی کنند ، در حالی که 14 درصد از B2C.
- 17 درصد از متخصصان سئو B2C بیشتر بودجه خود را صرف روابط عمومی دیجیتال می کنند در مقایسه با 12 درصد از B2B.
- 23 درصد از متخصصان سئو B2C بیشتر بودجه خود را صرف رسانه های اجتماعی می کنند در حالی که 18 درصد از B2B.
- 28 درصد از متخصصان سئو B2C بیشتر SEO خود را در مقایسه با 23 درصد از B2B هزینه می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
هنگام کار بر روی سئو ، زمان خود را به کجا اختصاص می دهیم؟
- 36.3 درصد از متخصصان سئو می گویند بیشتر وقت خود را برای تحقیقات کلمات کلیدی استفاده می کنند. با میانگین وزنی 3.28 ، کلمات کلیدی بیشترین زمان را برای سئو اختصاص می دهند.
- سئوی محلی 11.4 درصد از متخصصان سئو را بدون وقت و 7.1 درصد را در تمام مدت درخواست می کنند. این تقسیم قطبی از نتایج نشان می دهد که SEO محلی یک منطقه تخصصی در SEO است.
- 8.2 professionals از متخصصان سئو گفتند که تمام وقت خود را برای تجزیه و تحلیل به کار می برند و این همان وظیفه ای است که به احتمال زیاد تمام زمان در SEO اختصاص داده می شود.
(ما پرسیدیم: هنگام کار بر روی سئو ، چقدر برای هر یک از فعالیتهای زیر وقت صرف می کنید؟ انتخاب ماتریس ، یک در هر سطر. برای همه پاسخ دهندگان باز است ، 2،369 نفر پاسخ دادند. )
متخصصان سئو بیشتر وقت خود را صرف تحقیقات کلمات کلیدی می کنند
از نتایج نظرسنجی ما ، تحقیقات کلمات کلیدی به عنوان یک کار مهم مشخص شده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
این نتیجه توسط برخی از متخصصان سئو پشتیبانی می شود ، مانند سوگانتان مهندسان از Snippet Digital.
مهندسان گفت: “تحقیقات کلمات کلیدی مهمترین کار SEO است.” “اگر به درستی انجام شود ، می تواند تقویم محتوای شما را برای 12-24 ماه آینده ترسیم کند و شکاف ها و فرصت ها را به سرعت نشان دهد … با استفاده از این اطلاعات ، می توانید تصمیمات SEO خوبی با پشتیبانی از داده ها بگیرید. “
با این حال ، دیو دیویس ، بنیانگذار Beanstalk دیدگاه متفاوتی دارد.
“من شخصاً با یک روند کاری که منجر به آن می شود مخالفم [spending the most time on keyword research]، “دیویس گفت. “در حال حاضر ، این بدان معنا نیست که تحقیق در مورد کلمات کلیدی مهم نیست ، بسیار مهم است. اما به نظر من بیشتر وقت خود را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی می کنم ، مانند “دو بار اندازه گیری ، یک بار کاهش” تا حد مضر. “
آنچه که هر دو Mohanadasan و Davies بر سر آن توافق دارند اهمیت تمرکز زمان برای اطمینان از سالم بودن سایت های مشتریان از نظر فنی است.
مهندسان گفت: “من بیشتر وقت خود را صرف انجام تحقیقات فنی و پیاده سازی می کنم.” “مسئولیت اصلی من این است که اطمینان حاصل کنم که همه سایت های مشتریان ما از نظر فنی سالم و بهینه در محدودیت های پلتفرم هستند و در مواقعی فراتر از آن نگاه می کنند و راه های جدید و جایگزین برای غلبه بر محدودیت ها پیدا می کنند.”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
آنچه ما باید با نتایج خود در این نظرسنجی به خاطر بسپاریم این است که آنها توسط مخاطبان خود گزارش می شوند و بر اساس آن است که فرد در چه کاری بهتر یا تخصص دارد.
آنچه SEO را بسیار جالب می کند نظرات متفاوت و بحث مداوم است.
خلاصه
بازاریابی محتوا در حال حاضر حوزه غالب بازاریابی دیجیتال و منطقه ای برای صرف بودجه برای پیگیری رقبا است.
به نظر می رسد تمرکز بر روی روابط عمومی دیجیتال و ایجاد لینک و حرکت به سمت محتوا و تجربه صفحه است. در نظر بگیرید که چگونه می توانید تجربه کاربر را بهبود بخشیده و تجربیات محتوای بهتری را ایجاد کنید.
متخصصان SEO بیشتر وقت خود را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی و عوامل روی صفحه می کنند.
اگر همه برای کلمات کلیدی وقت می گذارند ، در نظر بگیرید که چگونه می توانید تحقیقات کلمات کلیدی خود را به سطح بعدی برسانید. به جستجوهای نوظهور و فرصت های جدید مانند کلید واژه های معاملاتی و محلی فکر کنید.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
نسخه خود را از گزارش کامل بارگیری کنید تا به همه داده های نشریه Search Engine State of SEO 2021 دسترسی داشته باشید.
تصویر ویژه: Paulo Bobita/SearchEngineJournal
تصاویر ایجاد شده توسط نویسنده ، سپتامبر 2021