میزبانان جس بود ، گرگ فین و مارک سالتارلی بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال هفته را ارائه می دهند ، از جمله ویژگی جدید YouTube که سازندگان نمی خواهند روی آن بخوابند.
اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را از آن بگیرید ژورنال موتور جستجو YouTube کانال
https://www.youtube.com/watch؟v=oN88nsjOUNE
معرفی Microsoft Clarity
Microsoft Clarity ، محصول جدید تجزیه و تحلیل وب رایگان ، اکنون به طور کلی برای مدیران سایت در دسترس است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
علاوه بر معیارهای آشنا از جمله جلسات ، خرابی دستگاه و نرخ گزاف گویی ، Clarity دارای برخی از ویژگی های جالب توجه است که در Google Analytics یافت نمی شود.
بازاریابان و مدیران وب می توانند نقشه های حرارتی ، کلیک های خشمگین ، ضبط جلسه و گزارش خطای javascript را مشاهده کنند.
ویژگی های جدید مشاهده YouTube
YouTube این هفته گزینه های جدیدی را با هدف افزایش تجربه مشاهده اعلام کرد.
ابتدا ، فصل های ویدئو اکنون دارای یک لیست لیست با تصاویر کوچک پیش نمایش هستند ، بنابراین یافتن قسمت خاصی از محتوای مورد نظر شما آسان تر است.
سازندگان می توانند با استفاده از مهر زمان در توضیحات ویدیویی خود ، فصل هایی را اضافه کنند.
ویژگی جدید کش رفتن به بالا ورود به حالت تمام صفحه را آسان می کند. یا ، کاربران می توانند برای خروج از صفحه به سمت پایین بکشید.
YouTube همچنین شروع به توصیه اقدامات پیشنهادی برای کاربران مانند تماشای تمام صفحه یا VR می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همچنین اعلام شد:
- یک صفحه پخش کننده تلفن همراه جدید برای برجسته کردن زیرنویس ها
- یادآوری های زمان خواب که به کاربران امکان می دهد زمانی را که می خواهند تماشا را متوقف کنند تعیین کنند.
پیش بینی های خرید تعطیلات آنلاین Adobe 2020
Adobe Analytics بیش از یک تریلیون بازدید وب را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و از مصرف کنندگان نظرسنجی کرده است تا پیش بینی فصل خرید تعطیلات سال 2020 را تهیه کند.
از آنجا که خریدهای کمتری در فروشگاه انجام می شود ، Adobe پیش بینی می کند جمعه سیاه به اندازه دوشنبه سایبر امسال برای خرده فروشان تجارت الکترونیکی مهم باشد.
این گزارش پیش بینی افزایش کلی خرید آنلاین به دلیل همه گیری COVID-19 ، از جمله افزایش خریدهای خرید آنلاین-خرید از فروشگاه است.
Pinterest به روز رسانی تجارت الکترونیک را اعلام می کند
نه از قدمت اطلاعیه های خرده فروشی هفته گذشته توسط Google Shopping و Facebook ساخته شده است ، Pinterest از تعداد زیادی ویژگی جدید برای بازرگانان این سیستم عامل خبر داد.
موارد برجسته عبارتند از:
- بازرگانان پیشنهادی برای سeriesالات مربوط به تجارت الکترونیکی.
- نمایه های بازرگان جدید که از ویترین فروشگاه های آجر و ملات تقلید می کنند و دارای محصولات برجسته هستند.
- ابزار برچسب گذاری محصولات بنابراین خرده فروشان می توانند موارد فروش را در تصاویر برچسب گذاری کنند.
- رابط کاتالوگ محصولات جدید برای ایجاد کارآیی بیشتر تبلیغات خرید.
- مجموعه آگهی های مجاز برای چندین تصویر محصول.
- پیشنهادات خودکار برای تبلیغات خرید.
- تجزیه و تحلیل تبدیل به روز شده است.
برداشت هفته این هفته کل موضوع توییتر است جینی ماروین در مورد حسابرسی اخیر حساب Google Ads شروع کرد.
با اينكه، اد لیک جوک نمره بهینه سازی ممکن است قسمت مورد علاقه ما باشد.
واضح است که این 3٪ گذشته بود که آنها را شکست داد!
😂😇
– Ed Leake (@ EdLeake) 29 اکتبر 2020
سپس ، ICYMI ، ما کاملاً به آن افتخار می کنیم آدام ریمر برای این استعاره متعارف.
شخصی از من خواست تا برچسب متعارف را تعریف کنم ، اما آنرا رکیک کنید.
من: شما می دانید آن عوضی کسی که در جشن برپایی رژه غرور در زرق و برق ظاهر می شود و به همه زرق و برق می دهد ، بنابراین زرق و برق در همه اتاق ها و همه مهمانان ظاهر می شود. بله ، متعارف اولین انگشت به سمت او است. pic.twitter.com/NkKEDsXBf8
– آدام ریمر (rollerblader) 27 اکتبر 2020
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سپس ما در طول بخش رعد و برق خود به سوالات بازاریابی دیجیتال شما پاسخ می دهیم:
- چه کسی برای کمک به بازرگانان با TikTok همکاری می کند؟
- چه ویژگی های جدید Google Ads در این هفته اعلام شد؟
- چه زمانی Google Ads سیاست تبلیغات انتخاباتی خود را به روز می کند؟
- از کجا می توانید عملکرد مخاطبان Google Ads را در سراسر کمپین ها تجزیه و تحلیل کنید؟
- چرا کسی می خواهد به مدت چهار ساعت در YouTube مستقیم زندگی کند؟
- چگونه می توانید عناوین طولانی تری را در Google Ads دریافت کنید
بررسی کنید ساعت بازاریابی سایت برای مشترک شدن در نمایش!
همچنین می توانید به تمام مقالات ارائه شده در این قسمت پیوند پیدا کنید.
اعتبار ویژه تصویر: سرو شمالی