مایکروسافت تبلیغات فرم تبلیغات پاسخگو جدیدی را به نام تبلیغات چندرسانه ای اعلام کرده است. این تبلیغات تصاویر ، عناوین و توضیحات تبلیغ کنندگان را با استفاده از یادگیری ماشین برای ایجاد تبلیغات جذاب و جلب توجه می کند.
تبلیغات چندرسانه ای در صفحات جستجوی Bing.com ارائه می شود و به طور برجسته در خط اصلی در بالای SERP یا در ریل سمت راست نشان داده می شود.
در هر صفحه فقط یک تبلیغ چندرسانه ای وجود دارد ، بنابراین فقط یک تبلیغ کننده می تواند همزمان یک تبلیغ چند رسانه ای ارائه دهد.
تبلیغات چندرسانه ای به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا نام تجاری خود را با یک قالب تبلیغاتی جذاب و غنی به نمایش بگذارند. در اینجا چند نمونه از شکل ظاهری آنها آورده شده است.



تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از امروز ، تبلیغات چندرسانه ای رسماً در سطح جهانی در دسترس هستند.
افرادی که با ایجاد تبلیغات نمایشی پاسخ گوگل آشنا هستند ، تنظیمات تبلیغات چندرسانه ای را بسیار آشنا می دانند. اثبات شده همچنین بسیار شبیه به فرآیند ایجاد تبلیغات جستجوی پاسخگو است ، اما با توانایی استفاده از دارایی های بصری غنی در ترکیب با متن.
مایکروسافت تبلیغات اکیداً توصیه می کند که تبلیغ کنندگان چندین تغییر خلاقانه از تصاویر با کیفیت بالا را در هر 4 نسبت ابعاد: 1.91: 1 ، 1: 1 ، 1: 2 و 4: 1 بارگذاری کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از آنجا که فقط یک تبلیغ چندرسانه ای می تواند همزمان نمایش داده شود ، Microsoft Ads تنظیمات تنظیم پیشنهاد را ارائه داده است. تبلیغ کنندگان می توانند یک پیشنهاد دهنده پیشنهاد اضافی برای قرار دادن تبلیغات چندرسانه ای اضافه کنند.
Microsoft Advertising با استفاده از دارایی های تصویری موجود تبلیغ کنندگان (مانند پسوندهای تصویر) و دارایی های تبلیغاتی متنی و همچنین تصاویر سهام (به زودی) توصیه هایی را ایجاد می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پس از افزودن توصیه ها به یک حساب ، آگهی دهندگان برای درخواست یا رد 7 ماه مهلت بررسی دارند و پس از آن به صورت خودکار در حساب اعمال می شوند. تبلیغ کنندگان همچنین می توانند از قابلیت اعمال خودکار در سطح حساب خودداری کنند.
Microsoft Advertising قصد دارد در آینده نزدیک موارد زیر را ارائه دهد:
- تجربیات اصلی اصلی با قالب های اضافی اضافی ، از جمله ویدئو.
- تبلیغات چندرسانه ای برای خرده فروشی: تلفیق قدرت تبلیغات چندرسانه ای با خوراک محصولات شما.
- سطوح اضافی Bing و گسترش آن به Microsoft Audience Network.
- استراتژی های پیشنهاد قیمت خودکار مبتنی بر CPM برای تبلیغات چندرسانه ای.
- فرصت های اضافی واردات دارایی های ثروتمند رسانه ای خود از سایر سیستم عامل های تبلیغاتی.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید