ماه گذشته ، یک مطالعه موردی اتومبیل تبلیغات مایکروسافت یک رابطه خطی مثبت بین کلیک های جستجوی پرداخت شده و فروش خودرو را نشان داد ، با 99٪ اهمیت آماری. علاوه بر این ، این تحقیق نشان می دهد که مارک ها با تبلیغات پولی 2.1 برابر کلیک بیشتر نسبت به کسانی که فقط به مواد آلی متکی هستند ، کسب می کنند. در حال حاضر ، آنها در حال معرفی روش جدیدی برای تبلیغات خودرو برای هدایت این کلیک ها هستند.
امروز ، مایکروسافت آگهی تبلیغات بتا را برای Automotive Ads ، یک واحد تبلیغاتی جدید ، در ایالات متحده و انگلستان اعلام می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغات خودرو چیست؟
برای آگهی دهندگان آشنا به تبلیغات خرید ، تبلیغات خودرو باید تا حدی مشابه باشد. تبلیغات خودرو تبلیغات محصولات مبتنی بر خوراک است (مشابه تبلیغات خرید) ، که در آن ویژگی ها از طریق یک فید بارگذاری می شوند. سپس تبلیغات برای س quالهایی که با خبرخوان مطابقت دارند ، مانند تحقیق در مورد وسایل نقلیه و خرید س quالات قصد ارائه می شود. تبلیغات خودرو متفاوت از تبلیغات خرید ، به مرکز تجاری احتیاج ندارد ، زیرا خبرمایه مستقیماً در حساب Microsoft Advertising تبلیغ کننده بارگذاری می شود.
علاوه بر قرارگیری SERP ، تبلیغات خودرویی همچنین مجاز به قرارگیری بومی در شبکه مخاطبان مایکروسافت هستند که می توانند از طریق مخاطبان شخص ثالث و شخص ثالث هدف قرار بگیرند.
“یک فید به شما امکان می دهد چندین امتیاز را در سفر مشتری هدف قرار دهید ، زیرا تبلیغات خودرو را می توان در SERP و محل های بومی استفاده کرد. بیایید بگوییم شما مخاطبان داخل بازار را هدف قرار داده اید و با یک آگهی تبلیغاتی بومی چشم نوازی می کنید. این موضوع علاقه آنها را جلب می کند بنابراین آنها جستجو می کنند و اکنون تبلیغات جستجوی شما و تبلیغات خودروی شما را از طریق خبرخوان مشاهده می کنند. “شاید آنها قبلاً این وسیله نقلیه را در نظر نگرفته باشند ، اما بعد از دیدن تبلیغات خودروی شما در بومی و کلیک بر روی جستجو ، اکنون آنها در قیف شما هستند. “
– جان لی ، رئیس تبلیغات مایکروسافت ، تبلیغ بشارت
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغات چگونه نمایش داده می شوند؟
در حال حاضر ، در SERP بینگ ، Microsoft Ads تبلیغات خودرو را در ریل سمت راست و همچنین در صفحه نتایج تصویر Bing ارائه می دهد. مایکروسافت در حال برنامه ریزی است که به زودی تبلیغات خودرو را در خط اصلی (دقیقاً در زیر نوار جستجو) آغاز کند.
تبلیغات خودرو در حال حاضر فقط از طریق دسک تاپ ارائه می شود اما به زودی قالب های تلفن همراه ارائه می شود.
تبلیغات خودرو واجد شرایط اجرا در کنار کمپین های جستجوی موجود برای همان پرسش ها هستند ، به این معنی که تبلیغ کنندگان واجد شرایط ارائه هر دو نوع آگهی (تبلیغات خودرو و آگهی جستجو) در SERP برای حراج آگهی مشابه هستند.


شروع کار با تبلیغات خودرو
از آنجا که تبلیغات خودرو هنوز در مرحله بتا است ، تبلیغ کنندگان باید درخواست دسترسی داشته باشند. در صورت وجود سریع ترین راه برای ورود به نسخه بتا ، ممکن است با نماینده تبلیغات Microsoft خود تماس بگیرید. اگر نماینده ندارید ، برای درخواست دسترسی این فرم را پر کنید. توجه داشته باشید که این نسخه بتا در حال حاضر فقط برای تبلیغ کنندگان ایالات متحده و انگلیس در دسترس است.
تنظیم خوراک
پس از دسترسی ، مرحله شماره یک تهیه فید است. این کار را می توانید با رفتن به “Tools” و سپس “Business Data” در حساب تبلیغ خود انجام دهید. (برخلاف خرید ، هیچ مرکز تجاری یا حساب دیگری برای مدیریت خبرمایه مورد نیاز نیست). به عنوان یک جایزه ، از آنجا که مایکروسافت تشخیص می دهد بسیاری از سازمان های موجود در فضای خودرو برای مدیریت داده های موجودی به API متکی هستند ، API های موجود برای کمک به ساده سازی مدیریت خوراک وجود دارد.

برخی از ویژگی های خوراک مورد نیاز عبارتند از: شناسه خودرو ، عنوان ، ساخت ، مدل ، سال ، اصلاح ، URL نهایی ، URL های تصویر ، وضعیت خودرو (جدید / دست دوم / CPO) و قیمت
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از دیگر ویژگیهای خوراک خوب می توان به این موارد اشاره کرد: سبک بدنه ، موتور ، پیشرانه ، گیربکس ، نوع سوخت ، رنگ داخلی و رنگ خارجی
توصیه می شود برای تازه کردن خودکار فید را تنظیم کنید ، این امر به شما کمک می کند تا اخبار و در نتیجه کمپین های شما به روز بمانند.
بهینه سازی عکس های شما
وقتی صحبت از وسایل نقلیه تبلیغاتی می شود ، هیچ رازی وجود ندارد که تصاویر نقش اصلی را بازی می کنند ، از این رو فوق العاده مهم است که تبلیغ کنندگان تصاویر با کیفیت بالا ارائه دهند تا تبلیغات هرچه بیشتر کارآمد باشند.
مایکروسافت توصیه می کند که اولین تصاویر موجود در خبرمایه نمای بیرونی باشد ، اگرچه تصاویر اضافی می توانند نمای داخلی را نیز شامل شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تصاویر باید نمای واضحی از وسیله نقلیه را نشان دهند و نباید آنها را بزرگنمایی کرد تا جلوه خوبی داشته باشند. تصاویر نباید از علامت های آبی و متن تبلیغاتی عاری باشند.
در صورت بروزرسانی تصاویر ، حتماً URL تصویر را در فید به روز کنید تا تصویر جدید در آگهی منعکس شود.
نتایج آزمایشگرهای اولیه بتا
مایکروسافت تبلیغات خودرو را با آزمایش کنندگان اولیه بتا از جمله مارک های خودرویی که موجودی جدید تبلیغ می کنند و سایت های شخص ثالث موجودی مورد استفاده خود را به نمایش می گذارد.
آنها به اشتراک گذاشته اند که تبلیغ کنندگان به طور متوسط 6-15٪ افزایش کلیک افزایشی و همچنین 3-8٪ lift افزایش افزایشی را مشاهده کرده اند.
تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) 7-16٪ CPC کمتری نسبت به کمپین های جستجوی هدفمند غیرنام تجاری خود داشته اند و سایت های شخص ثالث به میزان 28-40٪ CPC کاهش یافته اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع:
مطالعه موردی Microsoft Insights Automotive Automotive ، فوریه 2021