تحقیقات جدید Rio SEO اثرات چشمگیری را در جستجوی محلی نشان می دهد و بینش هایی در مورد چگونگی موثرتر بودن در نظارت بر عادت های جستجو در سطح محلی و استفاده از این تغییرات برای عملکرد اقتصادی بهتر ارائه می دهد.
Rio SEO روند مصرف کننده را در بیش از 200000 مکان در طیف عمودی ردیابی می کند.
این گزارش این دسته ها را شامل می شود.
- خدمات شغلی
- خدمات مالی
- رستوران های نشسته
- رستوران های سرویس سریع
- خرده فروشی
- مراقبت های بهداشتی
- مهمان نوازی
- تأثیر عظیم
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به طور گسترده ای شناخته شده است که تأثیر آن بر تجارت بسیار زیاد بود. اما این تحقیق جدید نشان می دهد که همه گیر چگونه بر کلیک روی وب سایت ، کلیک برای تماس و کلیک برای جهت رانندگی تأثیر می گذارد.
طبق Rio SEO:
“بدون س COال ، COVID-19 تأثیر چشمگیری در چشم انداز جستجوی محلی در سال 2020 داشت. در بیش از 200،000 مکان در تمام عمودی هایی که Rio SEO پیگیری می کند ، جستجوی محلی بی ثبات است ، با افت اولیه ، بهبود ، نوسانات بیشتر و بازگشت تدریجی به سطح قبل از همه گیری
خطوط عمودی که می توانستند برای پاسخگویی به شرایط نامطمئن اقتصادی به چرخش درآیند ، طوفان همه گیر را بهتر از بین می برند ، اما هیچ بخشی از آن دست نخورده و تحت تأثیر قرار نگرفت. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تعداد بازدیدها
همه عمودی ها از فوریه تا آوریل در کل نمایش ها افت داشته اند.
سایر معیارها نیز کاهش را گزارش کردند اما کل بازدیدها بیشترین افت را داشتند.
بازیابی در ماه مه آغاز شد و در سه ماهه چهارم همه معیارها با درصد رشد و افت مشابه تثبیت شدند.
برای تماس کلیک کنید
Click to Call در طول همه گیر شدن یک بازیگر بزرگ بود.
این افزایش در ماه مارس “سر به فلک کشید” در بیشتر عمود ، که در آوریل و مه 2020 به اوج خود رسید.
معیار کلیک تماس تلفنی برای اکثر افراد عمودی بسیار ناپایدار بود ، و سال با نرخ بالاتری سال را برای رستوران های نشسته به پایان رساند.
خدمات مالی
خدمات مالی از مارس تا مه کاهش چشمگیری در دیدگاه ها داشته اند که در آن زمان به روند صعودی خود ادامه داده اند. اما هنوز به سطح قبل از همه گیری بازنگشته است.
با این حال کل جستجوها و کلیک ها نتیجه بهتری داشته اند و سال بالاتر از ارقام قبل از همه گیری ژانویه 2020 است.
خدمات شغلی
خدمات تجاری در طی همه گیر شدن دچار شدند ، بدون شک نتیجه کار پدیده خانه است.

طبق گزارش SEO Rio:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“آنچه از نظر دیدگاه ها به عنوان یک سال قدرتمند آغاز شد ، در ماه مارس سقوط کرد ، و در ماه ژوئن دوباره شروع به بازی کرد.
جستجوها و بازدیدهای محلی در مارس و آوریل سال 2020 بسیار مورد توجه قرار گرفت. خدمات تجاری عمودی بیشترین درصد تغییرات را برای همه معیارها ثبت کردند و در بیشتر معیارها در ماه مه سال 2020 افزایش یافت. “
رستوران ها
مقداری مطالعات متذکر شده اند که بیماری همه گیر بیش از سایر بخش ها به تجارت رستوران ضربه وارد می کند.
در زمان های عادی رستوران ها تحت فشار کار می کنند ، به ویژه رستوران های کوچک کوچکتر که تقریباً میزان خرابی آنها تقریباً کمتر است 27٪.
فشار اضافی از همه گیر بر اهمیت توانایی چرخش در پاسخ به تغییر شرایط تأکید کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Rio SEO خاطر نشان کرد:
“… تعداد بازدیدها و کلیک ها در سال 2020 کاهش یافته است. فقط کلیک برای تماس های تلفنی و کلیک برای اندازه گیری وب سایت از معیارهای قبل از COVID پیشی گرفته است.”

خرده فروشی
خرده فروشی یکی از مناطق محلی بود که قادر به ادامه عملکرد در طی همه گیری بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
کلیک ها در مقایسه با سایر بخش ها کمترین افت را داشتند و روند افزایشی کلیک ها همچنان در حال رشد است.
“از اکتبر-دسامبر سال 2020 ، تعداد بازدیدها از سطح قبل از همه گیری فراتر رفته است. کل جستجوها نیز روند صعودی داشته و در دسامبر سال 2020 به بیشترین حد خود رسیده است که عمده آن مربوط به خرید در تعطیلات است. از بین تمام عمودی ها ، خرده فروشی تلاطم کمتری نسبت به سایر عمودی های تحت تأثیر COVID-19 تجربه کرد. “
مراقبت های بهداشتی
بهداشت و درمان بیماری همه گیر را با کاهش روبرو می کند ، دقیقاً مانند سایر موارد خاص.
با این حال ، این بخش به عنوان یک کل همچنان به بازپس گیری دیدگاه ها و جستجوها از ماه ژوئن 2020 ادامه داده است.
کلیک و تماس تلفنی و وب سایت ها بسیار خوب عمل کرده و تقریباً به سطح قبل از همه گیری رسیده اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مهمان نوازی
بخش مهمان نوازی در ابتدای همه گیری خرد شد اما موفق شد در ماه ژوئن یک بازگشت متوسط ایجاد کند. اما این روند نشان دهنده مصرف کنندگان کمتری بود.
بر اساس این گزارش:
“تا ژوئن ، هر دو جستجو و بازبینی بازگشت آهسته ای داشته و از آن زمان ثابت مانده است.
اگرچه ممکن است مصرف کنندگان کمتری در لیست های هتل ها جستجو و مشاهده کرده باشند ، کسانی که در اوایل سال 2020 و سپس دوباره از جولای تا سپتامبر اقدام می کردند. “
جستجوی محلی و رفتار مصرف کننده
واضح است که این همه گیری باعث تغییر طولانی مدت در رفتار کاربر در نحوه تعامل کاربران با نقشه ها و لیست های مشاغل برای ارتباط و تجارت با مشاغل محلی شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه که از نظر تحول ویژه مورد توجه است این است که مهم است که رفتار کاربر را کنترل کنید تا بتوانید بهتر به روند تغییر سریع مصرف کننده در جستجوی محلی پاسخ دهید.
استناد
خوانندگان مجله موتور جستجو می توانند گزارش کامل را برای اطلاعات بیشتر بارگیری کنند:
تجزیه و تحلیل عمیق روند بینش Google برای کسب و کار من در سال 2020