لینکدین برای بهبود ارتباطات داخلی، جذب استعدادهای جدید و کسب بینش در مورد رقبا، ویژگی های جدیدی را به صفحات شرکت اضافه می کند.
ما در رقابتی ترین بازار استخدام ثبت شده قرار داریم.
چیزی که دیگران آن را استعفای بزرگ می نامند، لینکدین به دلیل فرصت هایی که برای ایجاد تغییرات مثبت شغلی دارد، به تغییر سازمان بزرگ ترجیح می دهد.
از آنجایی که کارگران به دنبال مشاغل جدید و بهتر هستند، کسب و کارها باید با کارکنان احتمالی ارتباط برقرار کنند که آنها شرکت مناسبی برای کار هستند.
علاوه بر این، کسبوکارها باید در تلاش باشند تا ارتباطات قویتری با کارکنان ایجاد کنند تا آنها را در درازمدت نگه دارند.
در اینجا آمده است که چگونه ویژگی های جدید لینکدین برای صفحات شرکت به کسب و کارها در دستیابی به این اهداف کمک می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
ویژگی های جدید صفحات لینکدین
به روز رسانی برگه “شرکت من”.
لینکدین در حال به روز رسانی برگه شرکت من با روش های جدید برای درگیر نگه داشتن کارمندان و آگاه کردن از آنچه در داخل می گذرد است.
برگه شرکت من فضایی در صفحات لینکدین است که منحصراً برای کارمندان است. کسبوکارها میتوانند از این فضا برای رشد جامعه کارکنان و تلاشهای حمایتی خود استفاده کنند.
بهروزرسانیهایی که در هفتههای آینده منتشر میشوند به کسبوکارها اجازه میدهند:
- با کلیک ساده یک دکمه، محتوا را از فید صفحه خود به برگه شرکت من هدایت کنید.
- به محض تهیه محتوای جدید به کارمندان اطلاع دهید و آنها را تشویق کنید که دوباره آن را به اشتراک بگذارند.
- با تجسم پویا از محتوایی که دیگران در سازمان به اشتراک می گذارند، به کارکنان نشان دهید که چگونه اشتراک گذاری مجدد آنها اهمیت دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
لینکدین قبلاً اشاره کرده بود که چگونه کارمندان به احتمال زیاد با محتوا درگیر می شوند و آن را زمانی که از شرکت خودشان است به اشتراک می گذارند:
تحقیقات لینکدین داخلی نشان میدهد که احتمال اینکه کارمندان 60 درصد بیشتر با پستهای همکاران در مقایسه با غیر همکارها درگیر شوند و 14 برابر بیشتر محتوای صفحه سازمان خود را در مقایسه با محتوای برندهای دیگر به اشتراک بگذارند.
برگه “شرکت من” برای صفحاتی با بیش از 201 کارمند در دسترس است که با ویژگی “اندازه شرکت” تعیین می شود.
علاوه بر ویژگیهای جدیدی که اضافه شده است، برگه شرکت من شامل موارد زیر است:
- نکات مهم نقاط عطف کارکنان (ترفیعات، سالگردها، استخدامهای جدید و غیره)
- محتوای پرطرفدار از همکاران.
- توصیه هایی برای ارتباط با افرادی که ممکن است در شرکت خود بشناسید.
- یک بخش تجزیه و تحلیل برای کمک به اندازه گیری تأثیر بر تعامل محتوا و دسترسی.
سیاست های محل کار خود را آشکارا به اشتراک بگذارید
جویندگان کار در بازار امروز موقعیت بعدی خود را تنها بر اساس حقوق و مزایا انتخاب نمی کنند. آنها همچنین به سیاست های محل کار اهمیت می دهند.
به عنوان مثال، کارکنانی که از انعطاف پذیری سازمان خود در برنامه های کاری یا مکان راضی هستند عبارتند از:
- 3.4 برابر بیشتر احتمال دارد بین کار و تعهدات شخصی تعادل برقرار کند
- 2.6 برابر بیشتر احتمال دارد که برای کارفرمای خود راضی باشند
- 2.1 برابر بیشتر احتمال دارد که کار برای کارفرمای خود را توصیه کنند
شفاف بودن در مورد این کارمندان از روز اول می تواند به جذب استعدادهای برتر کمک کند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
یک ویژگی جدید برای صفحات لینکدین به کسب و کارها این امکان را می دهد تا سیاست های خود را در مورد کار از راه دور، واکسن ها، تعدیل پرداخت ها و موارد دیگر به اشتراک بگذارند.
خطمشیها دقیقاً در هدر صفحه لینکدین نمایش داده میشوند، و این یکی از اولین چیزهایی است که مردم هنگام جستجوی شرکت شما خواهند دید.
ببینید صفحه شما چگونه با رقبا مقایسه می شود
لینکدین تجزیه و تحلیل رقبای قابل تنظیم را به تب Analytics اضافه کرده است که به شما امکان می دهد تا 9 رقیب را اضافه کنید تا عملکرد صفحه لینکدین آنها را محک بزنید.
با استفاده از این ویژگی می توانید تعداد فالوورهای رقبای خود را پیگیری کنید و عملکرد محتوای آنها با شما چگونه است.

به زودی لینکدین معیارهای بیشتری مانند نرخ تعامل را اضافه خواهد کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
منبع: وبلاگ بازاریابی لینکدین
تصویر ویژه: بانکوک کلیک کنید Studio/Shutterstock