فیس بوک مجموعه ای از ابزارها و پیشنهادات Social Audio را برای جلب اعضای فیس بوک به روش های جدید اعلام کرد. در میان این پیشنهادات ، رقیبی برای کلاب هاوس وجود دارد که باعث شده است صدا در رسانه های اجتماعی داغ شود.
ابزارها و ویژگی های صوتی طی ماه های آینده پخش می شوند.
ابزارهای Sound Studio برای Soundbites
فیس بوک اظهار داشت که در فناوری های صوتی مانند گفتار به متن و شکل گیری صدا سرمایه گذاری کرده است تا بتواند قدرت استودیوی صدا را در یک رابط کاربر پسند کاربر ایجاد کند که برای کاربران هر روز آسان است.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
هدف این است که مردم با استفاده از فناوری های پیشرفته هوش مصنوعی داستان های صوتی ایجاد کنند که امکان ایجاد در فضاهای عمومی و همچنین از خانه را فراهم می کند.
طبق فیس بوک:
“با پیشرفت در AI ، ما می توانیم کیفیت صدا را به طرز جادویی عالی کنیم – حتی اگر در گوشه خیابان شلوغ ضبط کنید. شما می توانید از موسیقی Sound Collection فیس بوک در پس زمینه داستان خود برای تنظیم صدا استفاده کنید. و با قابلیت ترکیب آهنگ های صوتی ، مجموعه ای رو به رشد از جلوه های صوتی ، جلوه های صوتی و فیلترها “
ابزارهای صوتی پایه و اساسی برای مجموعه محصولات صوتی اجتماعی pf است که فیس بوک در حال رونمایی است.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
گزش صدا: TikTok برای صدا؟
Soundbites یک قالب صوتی فرم کوتاه است. فرم کوتاه هر چیزی به طور کلی به معنای محتوای قابل تنقل است که در هنگام فرار یا برای از بین بردن زمان مصرف می شود.
فیس بوک اینگونه توصیف می کند:
“تصور کنید ، درو لینچ ، کمدین ، در حال اشتراک گذاری اجراهای کوتاه خود و بررسی غذا … … مولی بورک ، یک سخنران انگیزشی که نابینا است ، در حال ضبط داستان های قدرتمند درباره غلبه بر ناملایمات است … “
محتوای صوتی قابل تنقلات فرم کوتاه در ابتدا برای صدا مانند TikTok است. اما نمونه هایی که فیس بوک در مورد آن صحبت می کند به نظر می رسد نسخه فشرده برنامه ریزی چند روزه در NPR برای دامنه های توجه کوتاه است.
پادکست ها
فیس بوک همچنین از معرفی دیرهنگام گوش دادن بومی به پادکست ها در برنامه فیس بوک خبر داد. در طول چند سال گذشته پادکست روند داغی داشت اما به دلیل همه گیری ، اندکی فرو ریخت ، زیرا افراد کمتری در حال رفت و آمد و گوش دادن به پادکست ها هستند.
عکس صفحه از نحوه ظاهر پادکست در برنامه Facebook
این ویژگی همچنین طی ماه های آینده به برنامه فیس بوک معرفی می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
اتاق های صوتی زنده – رقیب Clubhouse
فیس بوک در حال معرفی آنچه که آن را اتاق صوتی زنده می نامد است. این نسخه Clubhouse از فیس بوک است که تا پایان تابستان از طریق برنامه های Facebook و Messenger در دسترس خواهد بود.
اتاق های صوتی زنده از طریق گروه های فیس بوک معرفی می شوند.
عکس صفحه ای از اتاق های صوتی زنده فیس بوک
فیس بوک این تجربه را به عنوان باز کردن قفل صدا توصیف می کند:
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
“… ما امیدواریم که باز کردن قفل صدا به اندازه گروه های دیگر الهام بخش و سرگرم کننده باشد.
به عنوان بخشی از این عرضه اولیه – و از آنجا که می دانیم انجمن ها فقط در گروه ها ساخته نشده اند – همچنین اتاق های صوتی زنده را به چهره های عمومی می آوریم تا آنها بتوانند میزبان مکالمات با سایر چهره های عمومی ، کارشناسان و طرفداران باشند.
ما در حال ساخت صوتی زنده هستیم که هم قابل دسترسی است و هم قابل کشف ، به طوری که شخصیت های عمومی without می توانند ایده های خود را با مخاطبان جدید به اشتراک بگذارند و بدون فشار بیشتر از حضور در دوربین ، یک انجمن بحث و گفتگو ایجاد کنند. “
صوتی زنده برای مسنجر راهی برای معاشرت با دوستان شما خواهد بود.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
فیس بوک اظهار می دارد که نزدیک به 2 میلیارد نفر از گروه های فیس بوک استفاده می کنند ، که این امر می تواند فیس بوک را در صوتی اجتماعی قدرتمند کند.
دسترسی
فیس بوک در تلاش است تا مجموعه محصولات صوتی خود را در دسترس قرار دهد. Soundbites می تواند با زیرنویس ارائه شود ، جایی که احتمالاً فناوری تبدیل متن به گفتار آنها خواهد بود.
فیس بوک پرداخت سازندگان است
همچنین اعلام شد که فیس بوک در راه ایجاد درآمد از طریق محصولات صوتی خود ، به سازندگان کمک خواهد کرد.
“به زودی پس از راه اندازی ، ما همچنین مدل های دیگری را برای کسب درآمد ارائه می دهیم ، مانند امکان شارژ دسترسی به اتاق صوتی زنده از طریق یک خرید یا اشتراک. سرانجام ، برای شروع Soundbites ، ما یک صندوق سازنده صوتی معرفی می کنیم تا از سازندگان صوتی ظهور کند و از تجربه جدید محصول بازخورد زودهنگام دریافت کنیم. “
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
اعلامیه فیس بوک چیزی بیشتر از واکنش به کلاب هاوس است. در نسخه صوتی اجتماعی فیس بوک موارد بیشتری وجود دارد ، از جمله توانایی درآمدزایی.