یکی از اعضای انجمن جستجو در توییتی ادعا کرد که صریحاً از طرف گوگل به مشتری وی گفته شده است که هزینه بیشتر برای تبلیغات پرداخت هر کلیک (PPC) باعث بهبود رتبه جستجوی ارگانیک آنها می شود.
این اتهام در موضوع توییتر برای بسیاری تکان دهنده بود زیرا گوگل مدتهاست اصرار دارد که هیچ تأثیر مستقیمی در استفاده از تبلیغات آنها در رتبه بندی ارگانیک وجود ندارد.
خط مشی Google در مورد تبلیغات و جستجو
گوگل مدت هاست که تأکید می کند که یک دیوار آتش بین طرف پرداخت شده و طرف ارگانیک وجود دارد و هر دو طرف با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند.
درخواست شگفت آور از Google Alleged
از آنجا که گوگل این جدایی را بین طرفهای پرداخت شده و ارگانیک گوگل حفظ کرده است ، یک بازاریاب جستجو پس از درخواست مشتری از فروش PPC گوگل برای افزایش هزینه های خود برای افزایش رتبه خود ، در توییتر ابراز شوک کرد.
“Shakedown” مشتری Google Ads؟
کلمه “لرزش”چندین معنا دارد از جمله اخاذی. اخاذی یعنی وادار کردن کسی برای پرداخت هزینه ای به زور تهدید. این کلمه ای است که فساد را در بر دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
متناسب با آن ، کلمه shakedown تصویری از نگه داشتن شخصی وارونه توسط پاشنه ها و تکان دادن پول آنها از جیب آنها به ذهن متبادر می کند.
“من هنوز مطمئن نیستم که چگونه این واقعیت را پردازش کنیم که گوگل فقط یکی از مشتریان ما را از بین برد. در اصل ، به آنها گفته شده بود كه برای بهبود جستجوی ارگانیك * برای نام تجاری خود ، بیشتر در تبلیغات پولی هزینه كنند. “
“برای مدت طولانی ، کسانی که در زمینه جستجوگرها فعالیت می کردند ، می دانستند که Google این کار را انجام می دهد ، اما گوگل همیشه آن را انکار می کرد.
واقعاً دیدن اینکه آنها با صدای بلند می گویند ، متفاوت است. “
شخص اصرار دارد این سو Mis تفاهم نیست
به طور طبیعی (و به طور منطقی) ، برخی از آنها پرسیدند که آیا ممکن است این یک سو mis ارتباط باشد
آیا ممکن است این یک نسخه نادرست از این باشد که “اگر میزان تبلیغات تجاری را از طریق تبلیغات افزایش دهید ، ممکن است افراد بیشتری به جستجوی مارک بپردازند و نتایج شما را نیز در آنجا بهبود بخشند”؟
– Ammon Johns♞ (Ammon_Johns) 7 ژانویه 2021
پاسخ شخص گزارش دهنده حادثه ادعایی منفی بود ، آنها گزارش دادند که این ارتباط نادرستی نبوده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنها گفتند كه ادعای ادعای فروشنده گوگل بدون ابهام است. آنها گفتند که فروشنده Google Ads صریحاً بهبود رتبه های ارگانیک را با افزایش هزینه تبلیغات مرتبط کرده است.
این فقط چیزی نبود که ادعا می شد به صورت شفاهی ابلاغ شده است. شخصی که حادثه ادعایی را بازگو می کند گفت که فروشنده گوگل آن را به صورت کتبی در یک ایمیل قرار داده است.
“خوشبختانه ، مشتری ما ایمیل را با یک” گاو مقدس “ارسال کرده است ، من نمی توانم باور کنم که آنها آن را به صورت کتبی نوشته اند. شما چی فکر میکنید؟”
ما مشتریانی پیشرفته و باهوش داریم. “
سپس در موضوع توییتر پیگیری کرد:
“من می خواهم از شما بخواهم که وقتی می گویم این مسئله کاملا آشکار بود ، به من اعتماد کنید. ترجیح می دهم الان در جمع بیشتر مشخص نباشم در حالی که منتظر می مانم ببینم این خبر است یا نه. “
دنی سالیوان از گوگل مداخله می کند
شاید کسی بیش از دنی سالیوان نگران نبود.
او وارد بحث شد برای توییت پاسخ:
“هزینه تبلیغات باعث افزایش SEO شما نمی شود. اصلاً و اگر می خواهید اطلاعات را به من تحویل دهید ، من با تیمGoogleAds پیگیری می کنم تا دلیل این حرف را پیدا کنم. زیرا هرگز نباید گفته شود ، زیرا کاملاً به این ترتیب کار نمی کند. “
شخصی پاسخ داد که PPC برای فروش تبلیغات بیشتر نباید از محصولات ارگانیک استفاده کند.
خوشحالم که دنی را روشن کردید ، اما واقعاً باید به این مسئله پرداخت. نمی توان به عنوان اهرمی برای فروش تبلیغات استفاده کرد ، خصوصاً اکنون که مشاغل به راحتی پول خرج نمی کنند
– دارا مک گان (darasRantings) 7 ژانویه 2021
دنی سالیوان ، گوگل تأیید کرد که قبلاً اقدامی انجام داده است.
“به آن پرداخته خواهد شد. من در حال حاضر برخی از ایمیل ها را در مورد آن ارسال کرده ام. من حدس می زنم که شاید نماینده به برخی از مطالعات اشاره می کند و من یادآوری می کنم که گاهی اوقات ، در صورت حضور هر دو ، کاربران ممکن است روی تبلیغات یا نتایج جستجوی پرداخت نشده بیشتر کلیک کنند. که راهی برای افزایش رتبه SEO نیست … “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در پاسخ به شخص دیگری ، دنی پاسخ داد:
حل آن بسیار آسان است. اگر هرکدام از تکرارهای تبلیغاتی ما این حرف را بزنند ، من انتظار دارم که آنها یک یادآوری محکم دریافت کنند که هرگز نباید این حرف را بزنند. من همچنین انتظار دارم که قبلاً به آنها گفته شده است که هرگز چنین چیزی را نگویند ، همانطور که به همه گوگلگران گفته شده است.
– دنی سالیوان (dannysullivan) 7 ژانویه 2021
بحث با بی سر و صدا با ارسال پوستر اصلی تایید شد که دنی با او تماس گرفته است.
برای افرادی که این موضوع را دنبال می کنند ، من تأیید کردم که دنی از طریق DM تماس گرفته است. فراتر از آن ، من باید رازداری مشتری را حفظ کنم.
– Melinda Byerley (MJB_SF) 7 ژانویه 2021
Google PPC و تفکیک جستجوی آلی
گوگل در ابتدا یک سرویس بدون تبلیغات بود. این به گوگل کمک کرد تا محبوبیت بیشتری کسب کند زیرا موتورهای جستجو دیگر با تبلیغات بنر مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و جستجو را به تجربه کاربری ضعیفی تبدیل کردند.
بنابراین هنگامی که گوگل سرانجام تبلیغات را معرفی کرد ، آنها متعهد شدند که طرف تبلیغات هرگز بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک تأثیر نخواهد گذاشت.
گرچه طی سالیان متهم ، گوگل به منظور هماهنگی با طرف جستجوی پرداخت شده برای نشان دادن نتایج جستجوی ضعیف برای تشویق به کلیک های تبلیغاتی بیشتر ، این ایده ها از گوشه و کنار حاشیه بازاریابی جستجو ، نظریه های توطئه بی اساس بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به نظر می رسد اکثر افراد در آن بحث در توییتر معتقدند که حادثه ادعایی یک اتفاق عادی نبوده است. بحث توییتر را اینجا بخوانید.