بهروزرسانی بررسیهای محصول Google در سپتامبر 2022 اکنون به طور کامل ارائه شده است. گوگل گفت این به روز رسانی فقط برای بررسی محصول به زبان انگلیسی اعمال می شود.
شش روز طول کشید تا تکمیل شود، از 20 سپتامبر شروع شد و در 26 سپتامبر به پایان رسید.
این نشان دهنده پایان انبوه بهروزرسانیهای الگوریتم Google است که با بهروزرسانی محتوای مفید (25 اوت تا 9 سپتامبر) شروع شد، با بهروزرسانی اصلی سپتامبر 2022 (و 12 تا 26 سپتامبر) ادامه یافت و با نسخه پنجم پایان یافت. به روز رسانی بررسی های محصول
عرضه کامل شد. مطابق با صفحه به روز رسانی رتبه بندی جستجوی گوگل، “ارائه در 26 سپتامبر 2022 کامل شد.”
بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه 2022 گوگل نیز شش روز طول کشید تا به طور کامل عرضه شود.
در جامعه SEO در مورد به روز رسانی بررسی محصول در ماه سپتامبر بحث هایی وجود داشته است. بری شوارتز آن را در آنچه از بهروزرسانی شماره 5 بررسیهای محصول Google میبینیم روی میزگرد موتور جستجو
درباره بهروزرسانیهای بررسی محصول Google. این بهروزرسانیهای الگوریتم به منظور پاداش دادن به بررسیهای محصول با کیفیت بالا (در قالب تجزیه و تحلیل دقیق و تحقیق اصلی) است. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.
به طور خلاصه، اگر تحت تأثیر قرار گرفته اید، به این معنی است که احتمالاً باید تلاش بیشتری برای بهبود محتوای بررسی محصول خود انجام دهید. دریابید که چگونه آن را منحصر به فرد کنید تا از رقبا متمایز شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. ماندن در بالای به روز رسانی الگوریتم های متعدد گوگل مهم است. این کمی منحصر به فرد است زیرا Google در این ماه بهروزرسانیهای همپوشانی را ارائه کرد – بررسی محصول و یک بهروزرسانی اصلی. گوگل میگوید بهروزرسانی بررسی محصول فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد. اما داشتن بهروزرسانیهای الگوریتم همپوشانی میتواند کارها را پیچیده کند – به خصوص اگر در تلاش برای تشخیص تغییرات رتبهبندی یا دید (مثبت یا منفی) هستید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.