Pinterest از این لحاظ که یک موتور کشف بصری است با سایر سیستم عامل های رسانه ای پولی متفاوت است.
اگر شما یکی از بسیاری از شرکت هایی هستید که هنوز از فرصت استفاده از تبلیغات Pinterest برای ارتباط با مخاطبان استفاده نکرده اید ، این مقاله برای شما مناسب است.
در این پست ، ما افراد و سیستم عامل ، فرصت های هدف قرار دادن و نکات مربوط به تنظیمات را پوشش خواهیم داد.
چه کسی را در Pinterest پیدا خواهید کرد؟
افراد موجود در Pinterest به اندازه پین هایی که ایجاد می کنند متنوع هستند و 95٪ از پینرز اظهار داشت که Pinterest به آنها الهام می بخشد / به آنها ایده هایی برای زندگیشان می دهد.
این مجموعه متنوع از مردم آماده اقدام و کشف چیز جدید هستند. بیش از 80٪ از آن برای خرید استفاده می کنند الهام بخش یا خریدهای واقعی ، که باید به خاطر داشته باشید هنگام ایجاد استراتژی در مورد مفهوم الهام بخش از تبلیغات و پیام رسانی ، مهم است.
تبلیغات Pinterest در دسترس است حداقل 20 کشورها.
هر ماه، 459 میلیون مردم از Pinterest برای جستجوی دستور العمل ها ، برنامه ریزی برای تعطیلات ، تحقیق در مورد خرید و موارد دیگر استفاده می کنند. مبتدیان در جستجوی ایده ها و کاوش آنها فعال هستند.
Pinterest 20٪ دارد سهم بازار تمام رسانه های اجتماعی ایالات متحده وقتی صحبت از بازدیدهای ماهانه می شود ، خیلی زیاد به نظر نمی رسد تا زمانی که شما فکر کنید در واقع در رتبه 2 بعد از فیس بوک قرار دارد که 60٪ بازدید از ایالات متحده در ژانویه 2021 را دارد.
فقط آمریکایی ها سنجاق نمی شوند. اگرچه بیشترین تعداد کاربر (بیش از 100 میلیون) در ایالات متحده هستند ، تبلیغات Pinterest می تواند به کاربران در سراسر جهان برسد.
منبع: آمار 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آیا تبلیغات Pinterest برای تجارت شما مناسب است؟
صدها دسته در Pinterest وجود دارد ، با چند دسته فوق العاده محبوب. اگر محصولات یا خدمات شما کاملاً با دسته های گسترده متناسب نیستند ، ممکن است یک تمایل محصول رایگان به یکی داشته باشید.
به عنوان مثال ، بهسازی خانه می تواند از یک خرده فروش جعبه بزرگ تا یک ارائه دهنده خدمات محلی باشد.
دسته های محبوب:
- فن آوری.
- بهسازی منزل ، دکوراسیون ، طراحی.
- روش.
- عاشق غذا + نوشیدنی.
- زیبایی
- مسافرت رفتن.
راه اندازی و راه اندازی کمپین تبلیغاتی Pinterest
برای شروع تبلیغات ، یک حساب کاربری در ads.pinterest.com لازم است.
Pinterest هنگام ایجاد یک کمپین جدید ، گزینه های مختلفی را به شما معرفی می کند.
مدیر کمپین از شما می خواهد یک هدف از سه هدف را انتخاب کنید که نمایانگر قیف فروش باشد:
- ایجاد آگاهی: آگاهی از برند ، بازدید از ویدئو برای کمک به مردم در کشف نام تجاری.
- ملاحظه درایو: با جذب افراد بیشتر برای کلیک بر روی تبلیغات خود در Pinterest ، به فکر سوخت باشید.
- دریافت تبدیل ها: مردم را به سمت اقدام در وب سایت یا خرید از یک آگهی خرید سوق دهید.
سفر Pinners
به عنوان یک موتور کشف بصری ، Pinners سفر خرید خود را با “فقط نگاه کردن” ، جمع آوری ایده ها تا “من می دانم چه می خواهم” و جستجوی محصولات خاص.
منبع: Pinterest
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
باز هم ، این بسیار شبیه قیف فروش قدیمی و هدف مبارزاتی است که با شروع کار انتخاب خواهید کرد.
از آنجا که در هر کمپین یک هدف وجود دارد ، هدف گذاری و خلاقیت متناسب با آن هدف و توقف در سفر برنده را انتخاب کنید.
استفاده از هر دو برنامه آگاهی از برند و کمپین های تبدیل به طور جداگانه برای جلب مخاطبان خود در مراحل مختلف قیف فروش ، یک استراتژی شروع خوب تقریباً برای هر نوع مشاغل است.
هدفمند کردن تبلیغات Pinterest را بیاموزید
در مرحله بعدی ، شما هدف گذاری را برای تبلیغات خود انتخاب خواهید کرد ، توسط:
- منافع.
- کلید واژه ها.
- جمعیت شناسی
- قرار دادن ها
- گزینه های هدف گذاری گسترده (مخاطب سازی / هدف گیری مجدد).
Pinterest توصیه می کند گروه های تبلیغاتی را به هر دو علاقه + کلمات کلیدی یا مخاطبان هدف قرار دهید تا این دو را به طور جداگانه هدف قرار دهد.
روندهای جستجو را شناسایی کنید
Pinterest ابزاری عالی برای شناسایی ترافیک روند جستجو در سایت خود در ایالات متحده ، انگلستان ، کانادا دارد.
می توانید چندین عبارت جستجو وارد کنید و Pinterest آنها را بر اساس نمودار برای نمایش نمودارها در طول زمان ترسیم می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این ابزار را می توانید در حساب Pinterest Ads در زیر پیدا کنید تجزیه و تحلیل> روندها.
منافع
انتخاب گسترده ای از علائق از پیش تعریف شده مربوط به نام تجاری خود را انتخاب کنید. در هر کمپین دو تا سه ویژگی علاقه داشته باشید.
با انتخاب علایق ، تعداد مخاطب بالقوه در سمت راست تخمین زده می شود. Pinterest تعداد مخاطبان را در محدوده 1 تا 5 میلیون نفر توصیه می کند.
کلید واژه ها
برای کشف ایده های کلمات کلیدی براساس جستجو در Pinterest از ابزار کلمات کلیدی Pinterest استفاده کنید. آنها همچنین امکان مطابقت کلمات کلیدی با کلمات گسترده ، عبارت و دقیق ، مشابه سایر سیستم عامل های جستجو را دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ممکن است متوجه شوید کلمات کلیدی پیشنهادی به جای موتورهای جستجو گسترده تر هستند ، همانطور که در جستجوی سایت انتظار دارید.
کلمات کلیدی چندگانه را با علایق تنظیم کنید ، زیرا این روش های هدف گیری به خوبی با هم کار می کنند.
جمعیت شناسی
در مرحله بعدی ، می توانید اطلاعات جمعیتی را انتخاب کنید.
پینترست توصیه می کند که بهتر است هدف گذاری را با استفاده از اطلاعات جمعیتی محدود نکنید ، مگر اینکه محصول یا خدمات دارای محدودیت هایی مانند سن و جنسیت باشد.
مخاطبان
برای هدف قرار دادن مخاطبان ، ابتدا باید آنها را ایجاد کرد و سپس در کمپین ها اعمال کرد. چهار نوع مخاطب اصلی وجود دارد که می تواند برای کمپین های پیشرفته تر تعریف و اصلاح شود:
- بازدید کنندگان وب سایت: هدف گذاری مجدد بازدیدکنندگانی که در وب سایت شما بوده اند.
- مخاطبان نامزدی: درگیر با سنجاق.
- لیست مشتری: لیست هدف را برای هدفگذاری بارگذاری کنید.
- هدف گذاری واقعی: با نام مستعار ، شبیه به دیگران یا مخاطبان مشابه ، این ها Pinner هایی هستند که رفتاری مشابه با لیست هایی که قبلاً داشته اید ، دارند.
این انواع لیست فرصت های خوبی برای هدایت اقدامات از طریق کانال فروش و سفر Pinner ایجاد می کند.
قالب های تبلیغاتی
تبلیغات Pinterest در Pinterest.com یا در برنامه آنها ارائه می شود. بنابراین ، تمام قالب های تبلیغات در قالب پین قرار می گیرند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یک قانون خوب استفاده از پینهای ثابت و انواع خلاقانه پین ویدئو در گروه های تبلیغاتی جداگانه است.
Pinterest دارای یک مشخصات مربوط به هر نوع تبلیغ را راهنمایی کنید.
بهترین شیوه های خلاقانه Pinterest
اگرچه ما در اینجا به جزئیات تبلیغات خلاقانه نمی پردازیم ، برخی از مفاهیم اصلی برای توسعه استراتژی وجود دارد:
- محتوای الهام بخش.
- فراخوان بی نظیر برای اقدام.
- چند محصول
- روندها و فصلی بودن
- تأثیرگذارها و سبک زندگی.
افکار نهایی
Pinterest با سهم 20 درصدی در بازار و هدف گیری لیزری برای مخاطبان منحصر به فرد ، می تواند یک پلتفرم درجه دو عالی برای آزمایش سال 2021 باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این سه مورد را در نظر بگیرید:
- چگونه کسب و کار شما در دسته های محبوب Pinterest قرار می گیرد؟
- چگونه می توانید در هر مرحله از خرید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید؟
- چگونه می توانید Pinners را به تعامل و تبدیل الهام دهید؟
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، فوریه 2021