
اگر کاربری به صفحه ای در وب سایت شما کلیک کند و متوجه شود که بیش از چند ثانیه بارگیری صفحه شما منتظر است ، احتمالاً صفحه شما را ترک می کند و برای شما هزینه تبدیل شدن دارد.
خوشبختانه راهی برای افزایش سرعت صفحه وجود دارد ، اما شامل شناسایی مسئله یا مسائلی است که باعث کندی زمان هدایت می شوند.
از آنجا که تشخیص دقیق اشتباه ممکن است دشوار باشد ، می توانید از ابزارهایی مانند این استفاده کنید PageSpeed Insights گوگل برای کمک به. Google PageSpeed چندین فاکتور را برای یک نمره کلی در زمان بارگذاری در نظر می گیرد. وقتی سرعت صفحه را تجزیه و تحلیل می کنید ، Google لیستی از معیارهای سنجش را در اختیار شما قرار می دهد. بیایید بفهمیم این معیارها چیست.
سرعت صفحه را با داده های زمینه Google PageSpeed Insights افزایش دهید
اولین مجموعه Google PageSpeed Insights به شما داده میدانی می گویند. این شامل جنبه های مختلف سایت شما می باشد. (همچنین می توانید درباره حیوانات اصلی وب و نحوه تأثیر آن بر سرعت و عملکرد SERP بیشتر بدانید.)

1 اولین رنگ محتوایی (FCP)
FCP زمانی است که مرورگر شما اطلاعات اولیه را ارائه می دهد. که شامل متن ، تصاویر (از جمله تصاویر پس زمینه) ، بوم غیر سفید و گرافیک برداری مقیاس پذیر (SVG) است.
2 بزرگترین رنگ محتوای (LCP)
LCP یک معیار تجربه Google است که مدت زمان بارگیری بیشترین اطلاعات در صفحه را اندازه می گیرد. Google از LCP به عنوان عامل رتبه بندی برای صفحات استفاده می کند.
3 تغییر چیدمان تجمعی (CLS)
CLS عامل رتبه بندی دیگری برای گوگل است. این یک تغییر غیرمنتظره است – به معنای پرش به مکان های دیگر روی صفحه شما – از عناصر صفحه هنگام بارگیری. این نشانه ای از کدگذاری ضعیف است و می تواند توسط تصاویر ، تبلیغات ، فیلم ها ، فرم های تماس و فونت ها ایجاد شود.
4 تأخیر ورودی اول (FID)
FID زمان واکنش سایت برای اولین بار با کاربر را اندازه گیری می کند. اگر کاربر شما روی یک ویدیو کلیک کند ، زمان پخش ویدیو FID شماست.
استفاده كردن داده های آزمایشگاه برای افزایش سرعت صفحه
به مجموعه دوم عناصر داده های آزمایشگاهی گفته می شود. این شامل عناصر بالا و همچنین زمان مسدود کردن کل ، زمان تعاملی و شاخص سرعت است.

1 شاخص سرعت (SI)
SI میانگین زمان لازم برای قابل مشاهده بودن همه عناصر یک صفحه را اندازه گیری می کند. در میلی ثانیه اندازه گیری می شود ، مدت زمان بارگیری عناصر بصری در بالای برابر را محاسبه می کند – بخشی از صفحه وب قبل از پیمایش کاربر.
2 زمان تعاملی (TTI)
TTI اندازه گیری می کند که چه مدت طول می کشد تا تمام عناصر تعاملی یک صفحه کاملاً کاربردی شوند. زمانی بین اولین محتوای رنگ آمیزی تا زمانی است که صفحه می تواند ورودی کاربر را کنترل کند.
3 زمان مسدود کردن کل (TBT)
TBT مدت زمان بین اولین رنگ آمیزی و محتوای تعاملی سایت را اندازه گیری می کند.
چرا بهبود سرعت صفحه مهم است؟
سرعت صفحه بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد ، که می تواند سایت شما را ایجاد یا خراب کند. سرعت سریعتر صفحه باعث ایجاد تجربه کاربری بهتری می شود و می تواند بازدیدها و تبدیل صفحه را افزایش داده و نرخ پرش را کاهش دهد. بیایید در مورد مزایای بهبود سرعت صفحه جزئیات بیشتری کسب کنیم.
1. با افزایش سرعت وب سایت ، تجربه کاربر را بهبود ببخشید
طبق تحقیقات ما ، 47 درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند که یک وب سایت بیش از دو ثانیه بارگیری شود.

هر ثانیه پس از آن به تجربه کاربر آسیب می رساند. بینندگان نمی خواهند منتظر بارگذاری صفحه شما باشند و آنها اغلب برای یافتن مشاغل دیگری با تجربه کاربری بهتر منتظر می مانند.
2. بازدید از صفحه را افزایش دهید
شاید متوجه شده باشید که برخی از معیارهایی که در بالا ذکر کردم ، یعنی LCP و CLS ، بر رتبه بندی صفحه Google تأثیر می گذارند. Google در تلاش برای ارائه نتایج جستجوی با کیفیت برای کاربران ، Google شامل معیارهایی برای اندازه گیری زمان بارگیری است. بنابراین ، هرچه سرعت صفحه شما بهتر باشد ، ممکن است در Google رتبه بندی بهتری داشته باشید.
3 تبدیل ها را افزایش دهید
اگر صفحات شما به سرعت بارگیری شود ، به همین دلیل کاربران شما شادتر و مایل به تبدیل شدن به مشتری خواهند شد. که در 12 مطالعه موردی توسط HubSpot انجام شده است، آنها دریافتند که کاهش زمان بارگیری صفحه باعث افزایش تبدیل ها از هر سه به 17 درصد می شود.
ما حساب کردیم. اگر شما یک سایت تجارت الکترونیکی هستید که روزانه 10 هزار دلار درآمد کسب می کنید ، یک ثانیه تأخیر صفحه می تواند 2.5 میلیون دلار در سال برای شما هزینه داشته باشد.
4 پایین تر نرخ پرش
مطابق با با Google فکر کنید ، وقتی زمان بارگیری صفحه از یک ثانیه به سه ثانیه افزایش یابد ، احتمال پرش 32 درصد افزایش می یابد. اگر از یک به پنج ثانیه افزایش یابد ، این احتمال 90 درصد افزایش می یابد.
تفاوت چند ثانیه ای تفاوت بین حفظ و تبدیل کاربران و تماشای رفتن آنها به جای دیگر است.
8 راه برای افزایش سرعت صفحه
برای دریافت خط پایه برای سرعت صفحه فعلی خود ، سایت خود را با استفاده از ابزاری مانند Google PageSpeed Insights آزمایش کنید.

از شما خواسته می شود که یک URL وارد کنید ، سپس چند دقیقه طول می کشد تا صفحه خود را تجزیه و تحلیل کنید.
وقتی کار تمام شد ، یک امتیاز کلی به دست می آورید که به این شکل است.

این نمره بسیار کمی است ، اما وحشت نکنید. گوگل توضیح می دهد تعدادی از عوامل می توانند در امتیاز نهایی تأثیر بگذارند و حتی باعث نوسان آن شوند. برخی از این عوامل عبارتند از:
- انجام آزمایش های A / B
- تغییر تبلیغات در صفحه شما
- تغییرات در مسیریابی ترافیک اینترنت
- آزمایش بر روی دستگاه های مختلف مانند دسک تاپ با کارایی بالا و لپ تاپ با کارایی پایین
- برنامه های افزودنی مرورگر که جاوا اسکریپت را تزریق می کنند ، که می تواند درخواست های شبکه را اضافه یا اصلاح کند
- نرم افزار آنتی ویروس
Google می تواند این عوامل را تجزیه و تحلیل کند و لیستی از فرصت ها و موارد تشخیصی را در اختیار شما قرار دهد تا به شما در سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری صفحه کمک کند.

برای افزایش سرعت صفحه می توانید اقدامات زیر را نیز امتحان کنید:
1. تغییر مسیرها را محدود کنید
هرچه تعداد هدایت شما بیشتر باشد ، سرور مدت بیشتری طول می کشد تا صفحه صحیح را پیدا کند و بارگیری کند. هرجا که می توانید ریدایرکت های غیرضروری را حذف کنید.
2. Trail Slash را وارد کنید
فراموش نکن شامل اسلش انتهایی است در انتهای URL. با این کار ، به سرور می گویید هیچ فهرست پرونده ای برای جستجو وجود ندارد و این صفحه مقصد نهایی است.
بنابراین ، به جای www.neilpatel.com/ubersuggest ، آدرس اینترنتی شما باید www.neilpatel.com/ubersuggest/ را بخواند.
این کسری از ثانیه زمان بارگیری شما را اصلاح می کند ، جایی که هر میلی ثانیه حساب می شود.
3. تصاویر را فشرده و بهینه کنید
پرونده های بزرگ تصویری یا تصاویر زیادی می توانند زمان زیادی از بارگذاری صفحه شما را به خود اختصاص دهند. مطمئن شوید که اندازه تصاویر و تصاویر شما به درستی فشرده شده است.
آنها همچنین باید در قالب مناسب ذخیره شوند. پرونده های PNG و JPEG به راحتی فشرده می شوند و هر مرورگری از آنها پشتیبانی می کند.
فشرده سازی یک تصویر اندازه پرونده را کاهش می دهد و بر حسب کیلوبایت و مگابایت نمایش داده می شود. به عنوان یک قانون کلی ، تصاویر با کیفیت بالا می توانند باشند فشرده شده توسط 60 to تا 80. هرگز نباید تصویری بزرگتر از 1 مگابایت داشته باشید.
تغییر اندازه اندازه تصویر را در صفحه تغییر می دهد. تصاویر قهرمان ممکن است کل عرض سایت شما را اشغال کند (یا حدود 1900 پیکسل) ، در حالی که تصاویر کوچکتر باید 700 پیکسل یا کمتر باشند. شما همیشه می توانید اندازه خود را کاهش دهید ، اما اندازه آن بدون اینکه یک تصویر پیکسلی به نظر برسد بسیار دشوار است.
4. از شبکه تحویل محتوا (CDN) استفاده کنید
با یک CDN، یک شبکه از سرورها سایت شما را به صورت محلی میزبانی می کند تا زمان بارگذاری صفحه را تسریع کند. به عنوان مثال ، یک کاربر در دوبلین که به وب سایتی که در لس آنجلس میزبانی می شود دسترسی پیدا می کند ، مجبور نیست که سرور مبدا را پینگ کند بلکه یکی از نزدیکان آن در ایرلند است.
با انتشار محتوا در چندین سرور ، تعداد درخواست ها به سرور مبدا را کاهش می دهد که باعث کاهش سرعت بارگذاری می شود.
5. پلاگین ها و عناصر صفحه اضافی را محدود کنید
پلاگین ها ، جاوا اسکریپت و سایر عناصر اضافی به زمان بارگذاری صفحه اضافه می کنند. فقط آن عناصری را که برای صفحه شما لازم هستند وارد کنید.
البته افزونه هایی نیز وجود دارد که برای کمک به سرعت سایت کمک می کنند. افزونه هایی که به طور خودکار تصاویر را کوچک می کنند ، کد را کوچک می کنند و بارگذاری JavaScript را به تعویق می اندازند می توانند به سرعت صفحه کمک کنند. شما باید تعیین کنید که آیا زنگ ها و سوت هایی که این پلاگین ها اجازه می دهند ارزش معامله با سرعت صفحه را دارند یا خیر.
6. HTML یا CSS خود را کم کنید
وقتی تو کد سایت خود را کوچک کنید، شما تمام فضاها ، یادداشت ها و علامت گذاری های اضافی را که توسعه دهندگان استفاده می کنند ، ایجاد می کنند تا کد آنها قابل خواندن و کار در جاده ها باشد. یک سرور برای خواندن HTML ، JavaScript یا CSS به همه این موارد احتیاج ندارد و هنگامی که می خواهد صفحه ای را بارگیری کند می تواند مانع آن شود.
ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند سایت های خود را کوچک کنید:
- کمپرسور YUI از یاهو! برای CSS
- Google Closure Compiler برای جاوا اسکریپت
- Microsoft Ajax Minifier برای CSS
- HTMLMinifier برای HTML
7. از Caching استفاده کنید
وقتی یک سایت حافظه نهان، سرور نسخه هایی از صفحات خود را ذخیره می کند ، بنابراین لازم نیست هر بار که سایت را بارگیری می کند از ابتدا شروع کند. با استفاده از حافظه پنهان می توانید زمان را کاهش دهید.
8. میزبان وب خود را با دقت انتخاب کنید
وقتی نوبت به میزبانی وب می رسد ، آنچه را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید. ممکن است برنامه های ارزان تر نتوانند از پس بازدید بیشتری برآیند ، که می تواند سرعت صفحه شما را کاهش دهد.
وجود دارد چهار نوع خدمات میزبانی وب شما می توانید یکی را انتخاب کنید:
- میزبانی مشترک: یک سرور تنها میزبان چندین سایت کوچک است. قیمت میزبانی مشترک پایین است ، اما افزایش بازدید از سایت های میزبان دیگر می تواند سرعت شما را کاهش دهد.
- میزبانی VPS: یک سرور خصوصی مجازی یا VPS میزبان بسیاری از سایت ها است ، اما هر سایت دارای یک “نقطه” مجازی است که فقط به آنها اختصاص داده شده است. از آنجا که مجازی است ، منابع بیشتری به شما می دهد و به طور بالقوه خطر مشکلات مربوط به سرعت سایت مربوط به ترافیک را کاهش می دهد.
- میزبانی سرور اختصاصی: یک سایت روی یک سرور میزبانی می شود. گرچه گران تر است ، اما به کاهش یا از بین بردن خطر از دست دادن سرعت سایت به دلیل افزایش ترافیک سایت های دیگر کمک می کند.
- میزبانی ابر: وب سایت ها در شبکه ای از سرورهای مجازی و فیزیکی میزبانی می شوند که منابع بیشتری و انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند. اگر به طور ناگهانی افزایش ترافیک پیدا کنید ، یک میزبان مجازی برای کنترل آن مقیاس بندی می کند.
برای انتخاب سرویس میزبانی مناسب برای سایت خود ، اندازه های سایت و بودجه خود را در نظر بگیرید.
نتیجه
زمان بارگیری سریع همیشه یکی از م importantلفه های مهم تجربه کاربر بوده است. اکنون که یکی از م componentsلفه های Google در الگوریتم رتبه بندی خود است ، سرعت صفحه برای رتبه بندی و بازدید از صفحه بسیار مهم شده است.
برای بهبود سرعت صفحه ، به دنبال موارد متداولی باشید که باعث بارگیری صفحات مانند تصاویر بسیار بزرگ یا اینکه از افزونه های زیادی استفاده می کنید ، می شوند.
اگر پیروی از روشهایی که سرعت صفحه را افزایش می دهند ناموفق یا تحت تأثیر قرار گرفته اید ، آژانس ما اینجاست تا مراحل شما را طی کند.
آیا نگاهی به سرعت سایت خود انداخته اید؟ شایعترین دلایل کاهش سرعت بار برای شما کدام بوده است؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید