آیا می دانید کدام استراتژی های سئو باعث موفقیت ترافیک ، مشتریان و فروش شرکت شما می شود؟
آیا در مورد نحوه برخورد با قابلیت مشاهده آنلاین نیاز به بینش دارید؟
وقتی صحبت از سئو می شود ، موفقیت اغلب به کار شما بستگی ندارد ، بلکه به نحوه انجام آن بستگی دارد.
الی شوارتز ، نویسنده کتاب “SEO با هدایت محصول” ، در این قسمت به لورن بیکر می پیوندد تا درباره استراتژی های SEO بلند مدت و چگونگی پیاده سازی طرز فکر SEO در سراسر شرکت خود بحث کند.
به جای ارائه دستورالعمل ها و تکنیک های گام به گام ، این بحث به طور کلی به منطق و نظریه SEO می پردازد.
“آنچه من سئوی تحت هدایت محصول می نامم ، بسیاری از گام ها را به عقب بر می دارد و این سوالات را می پرسد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
چرا یک کاربر جستجوگر ما را پیدا می کند؟
کاربر جستجوگر چگونه وب سایت ما را تجربه می کند؟
آیا دلیلی وجود دارد که گوگل باید کاربران جستجو را برای ما ارسال کند؟
وقتی مخاطبان ما را پیدا می کنند ، آیا به نوعی قیف می افتند؟ “ – الی شوارتز
“بسیاری از اوقات مهندسین اصلاً با SEO به فروش نمی رسند ، بنابراین باید آنها را متقاعد کنید تا کاری را برای شما انجام دهند که در واقع هیچ مزیتی برای آنها ندارد یا به همان اندازه ای که قرار است اندازه گیری شود.
این مهمتر از پیروزی است ، زیرا اگر کسی را مجبور کنید که به اهداف شما اهمیت دهد و بتوانید پشت او را بکشید و او نیز پشت شما را خراش دهد ، این به شما کمک می کند تا در ادامه مسیر پیشرفت کنید. “ – الی شوارتز
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
[02:41] – جایی که الی بیشتر دوران حرفه ای خود را گذرانده است
[04:12] – آنچه او در شرکتی مانند Survey Monkey آموخت
[04:53] – نظر VP ها و مدیران ارشد محصولات به طور کلی در مورد SEO چیست
[06:06] – چگونه Survey Monkey در سال 2012 بدون سئو اما دارای ارزش تجاری زیاد بود
[06:33] – چه چیزی باعث شد که الی کل رویکرد خود در زمینه SEO را تغییر دهد؟
[08:00] – دلیل اینکه او به برخی مشتریان “نه” می گوید
[09:23] – استخدام مشاور سئو چه زمانی منطقی است؟
[11:01] – مواردی که علاوه بر برقراری ارتباط با CTO ها و مهندسان باید به آن توجه کنید
[11:34] – کاری که الی در مکالمات اولیه با مشتریان انجام می دهد
[14:47] – مراحل تبدیل شدن به خودی شرکتی که برای آن مشورت می کنید
[16:04] -چرا سئوی داخلی خراب است؟
[17:41] – نحوه برخورد الی با هر مشتری جدید
[19:06] – نحوه تصور اکثر شرکت ها در مورد SEO
[20:31] -چرا استخدام مشاور بسیار بهتر از کارمند است؟
[23:46] – مشاوران کجا این شکاف را پر می کنند؟
[25:24] – چه چیزی الی را به منطقه خلیج سوق داد؟
[27:39] – موقعیت های مربی الی
[29:42] – فصل های برجسته در کتاب Eli “SEO Led Product”
[30:57] -سئوی هدایت محصول چیست؟
[33:28] – سئو برای دور شدن از چه چیزی نیاز دارد؟
[35:12] – تصویر بزرگی که باید ببینید
[36:51] -شروع به کار با بقیه تیم بازاریابی
[37:23] – آنچه الی در مورد اهداف آموخت
[40:02] -مزایای حضور در خانه در Survey Monkey
[44:48] -وقتی الی SEO را به نام خود انجام داد و اپیدمیولوژیست مشهور جهان را کشف کرد
[50:56] – داستان پشت دسته توییتر @5le
“دلیل نگارش کتاب این بود که می خواستم گفتگو در مورد SEO را تغییر دهم. SEO مبتنی بر محصول اصلاً چیزی نیست که من اختراع یا ابداع کرده باشم. این فقط راهی برای نزدیک شدن به SEO است. ” – الی شوارتز
“آیا می توانید کار را انجام دهید؟ آیا خرید وجود دارد؟ حتی اگر نمی توانید این کار را 100 درصد قبل از امضای قرارداد انجام دهید ، ببینید چه کاری می توانید انجام دهید. چه چیزی می تواند سوزن را برای خرید بکشد و قهرمانان درون شرکت را مجاب کند تا بر این اساس ارتباط برقرار کنند. ” – لورن بیکر
“من فکر می کنم SEO باید از این گفتگو در مورد رتبه بندی من ، کلمات کلیدی من و تمرکز بر این که کاربران من چه هستند و چرا باید برای آنها استفاده کنم ، دور شود.” – الی شوارتز
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
برای مطالب بیشتر مانند این ، در کانال YouTube ما مشترک شوید: www.youtube.com/user/searchenginejournal
ارتباط با الی شوارتز:
الی شوارتز بیش از یک دهه در شرکت های برجسته B2B و B2C به عنوان متخصص و مشاور SEO کار کرده است. استراتژی های الی میلیون ها درآمد برای برخی از محبوب ترین وب سایت های جهان ایجاد کرده است. او در کتاب خود به نام “SEO SEO-Product” ، منطق و نظریه پشت SEO را بررسی می کند. شما قادر خواهید بود بهترین شیوه های خود را توسعه دهید و ببینید که بیشتر استراتژی های SEO در کجا اشتباه می شوند. مهمتر از همه ، به دلیل ایجاد یک استراتژی SEO می رسید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
با او در توییتر ارتباط برقرار کنید: https://twitter.com/5le
با او در LinkedIn ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/schwartze/
به وب سایت وی مراجعه کنید: https://www.productledseo.com
ارتباط با لورن بیکر ، بنیانگذار مجله موتورهای جستجو:
او را در توییتر دنبال کنید: www.twitter.com/lorenbaker
با او در LinkedIn ارتباط برقرار کنید: www.linkedin.com/in/lorenbaker