Snapchat ابزاری به نام Snapchat Trends معرفی می کند که محبوب ترین کلمات کلیدی مشترک با کاربران در داستانهای عمومی را برجسته می کند.
علاوه بر این ، می توانید هر کلمه کلیدی را در Snapchat Trends جستجو کنید تا میزان استفاده از آن را بیابید.
داده پردازان احتمالاً از آخرین ویژگی Snapchat که در ابزار جدید خود قرار گرفته است ، که یک چرخ فلک از داستانهای واقعی Snapchat است که به شما امکان می دهد دیدن کنند ، قدردانی خواهند کرد. چگونه یک کلمه کلیدی در حال استفاده است
در اینجا بیشتر در مورد Snapchat Trends و آنچه بازاریابان می توانند با داده ها انجام دهند ، آورده شده است.
روندهای Snapchat چیست؟
Snapchat Trends شباهت زیادی به Google Trends دارد زیرا به شما یک مرور کلی از محبوبیت یک کلمه کلیدی در Snapchat می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حتی صفحات اصلی مشابه هستند. هنگامی که وارد Snapchat Trends می شوید ، یک نوار جستجو مشاهده می کنید که لیستی از روندهای برتر هفته گذشته را مشاهده می کنید.
با کلیک بر روی یک کلمه کلیدی پرطرفدار ، شما را به صفحه ای می رسانند که نمودار آن استفاده از کلمات کلیدی را در طول زمان نشان می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
میزان استفاده در مقیاس 0 تا 100 درجه بندی می شود ، که 100 بالاترین سطح محبوبیت است.
در همان صفحه می توانید چرخ فلک Snaps مربوط به کلمه کلیدی را نیز بیابید.
اگر مطمئن نیستید که چرا یک کلمه کلیدی رواج دارد ، این چرخ فلک نحوه استفاده از آن را به شما نشان می دهد.
داده های Snapchat Trends محدود به آنچه اخیراً محبوب شده است نیست ، زیرا می توانید هر کلمه کلیدی را برای مشاهده الگوی استفاده از آن جستجو کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حتی می توانید چندین کلمه کلیدی را برای مقایسه استفاده از آنها جستجو کنید. به عنوان مثال ، نمودار زیر نشان می دهد که کدام کنسول بازی در بین کاربران Snapchat مورد علاقه است.
همانطور که در مثال نشان داده شده است ، منوی کشویی به شما امکان می دهد داده ها را بر اساس کشور فیلتر کنید. این در حال حاضر محدود به استرالیا ، کانادا ، انگلستان و ایالات متحده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اکنون که می دانید Snapchat Trends می تواند چه کاری انجام دهد ، بیایید در مورد چگونگی مفید بودن داده ها برای شما صحبت کنیم.
چگونه می توانم از داده های روندهای Snapchat استفاده کنم؟
اسنپ چت پنج روش را پیشنهاد می کند که بازاریابان می توانند از داده ها در Snapchat Trends استفاده کنند:
- تحقیقات بازار محصول: داده های روند می تواند به تحقیق درباره رفتار مصرف کننده ارگانیک برای ارزیابی مناسب بودن بازار برای محصول یا خدمات شما کمک کند.
- کپی نویسی: روندهای جدید و جالب زبان در بین کاربران Snapchat ظاهر می شود. این بینش می تواند به برندها در نوشتن کپی مربوط به زمینه کمک کند.
- ایجاد شخصیت های مشتری: داده های روند می تواند منجر به بینش های مفیدی در ایجاد نمایه ای از مخاطبان موردنظر شما ، آنچه آنها انجام می دهند ، و آنچه برای آنها اهمیت دارد ، شود.
- برنامه ریزی رسانه ها برای لحظات کلیدی: Snapchat به تعطیلات مبهم مانند روز ملی بستنی به عنوان فرصت هایی برای تعامل مخاطبان اشاره می کند. این ابزار می تواند به شما در یافتن زمان مناسب برای همسویی استراتژی رسانه با آن کمک کند.
- تحقیقات رقابتی: این داده ها می تواند به شما در درک بازاری که برند ، محصول یا خدمات شما در آن فعالیت می کند ، کمک کند. با تجزیه و تحلیل چندین کلمه کلیدی می توانید نحوه تکامل مکالمه را به راحتی مقایسه کنید.
Snapchat Trends برای استفاده رایگان است و نیازی نیست که شما حساب Snapchat خود را داشته باشید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
داده ها بر اساس عنوان در داستان های عمومی و مشترک است. این شامل استفاده از کلمات کلیدی در چت مستقیم یا اسنپ مستقیم بین کاربران نمی شود.
منبع: Snapchat برای کسب و کار