اکثر مشاغل از اهمیت فعالیت در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی اطلاع دارند. با این حال ، برخی ممکن است رسانه های اجتماعی را به عنوان یک نهاد مستقل تصور کنند نه چیزی که بر سایر تلاش های بازاریابی دیجیتال آنها تأثیر بگذارد.
رسانه های اجتماعی به تنهایی مزایای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهند اما به زمینه های دیگر تلاش های بازاریابی دیجیتال شما – از جمله سئو – کمک می کنند.
درک رابطه بین رسانه های اجتماعی و سئو می تواند کمی مشکل باشد.
تاریخچه رسانه های اجتماعی و سئو
اگرچه می توانیم با اطمینان بگوییم که پروفایل های اجتماعی یک وب سایت مستقیماً و علیتاً در رتبه بندی آن سایت تأثیر نمی گذارد ، اما در واقع چیزی بیش از این در آن وجود دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
تاریخچه رسانه های اجتماعی و سئو سایت نگاهی به منطقه خاکستری این موضوع دارد.
هیچ کس خارج از گوگل هرگز نمی خواهد دقیقاً بداند که الگوریتم جستجو چه کاری انجام می دهد و چه کاری انجام نمی دهد. ما برای این کار باید به اطلاعیه های عمومی اعتماد کنیم.
اما در اینجا حرکت شبیه چمچه زنی است. در سال 2010 ، دنی سالیوان گزارش داد که Google “سیگنال های اجتماعی” دارد که به آن کمک می کند تا نتایج ارگانیک را رتبه بندی کند. به نظر می رسد نوعی قطعی است.
در حقیقت ، مت کاتس ، که پیش از این تیم وب اسپم گوگل را هدایت می کرد ، بعداً ادعای “صفحات اجتماعی به عنوان سیگنال های رتبه بندی” را تأیید کرد.
اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود.
در سال 2014 ، کاتس گفته های خود را اصلاح کرد و گفت که گوگل با پروفایل های شبکه های اجتماعی به عنوان سیگنال های رتبه بندی رفتار نمی کند ، بلکه به این ترتیب به عنوان نتایج جستجوی ارگانیک خودشان.
دو سال بعد ، گری ایلیس ، تحلیلگر Google Webmaster Trends تایید شده برداشت Cutts در سال 2014.
چیزی که امروز می توانیم با اطمینان بگوییم این است که سیگنال های اجتماعی با رتبه بندی آلی رابطه دارند ، اما تأثیر مستقیمی بر آن رتبه بندی ندارند.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
فقط ممکن است وب سایت هایی که در رده های بالای SERP قرار می گیرند حضور اجتماعی قدرتمندی با محتوای به اشتراک گذاشته شده در تمام سیستم عامل های خود خواهند داشت.
بنابراین ، بله ، Google وب سایت هایی با نمایه های اجتماعی قدرتمند را رتبه بندی می کند ، اما این نمایه ها به طور مستقیم بر آن رتبه بندی تأثیر نمی گذارند. به طور کلی آن وب سایت ها برای رتبه بندی بالا باید عملکرد خوبی داشته باشند.
رسانه های اجتماعی چگونه به سئو کمک می کنند
رسانه های اجتماعی عامل رتبه بندی نیستند ، بنابراین مستقیماً به رتبه بندی شما کمک نمی کنند. گرچه هیچ ارتباط مستقیمی بین این دو وجود ندارد ، اما مزایای رسانه های اجتماعی به SEO کمک می کند.
و اگر می خواهید SEO خود را بهبود ببخشید ، سرمایه گذاری در امور اجتماعی برای شما بسیار مهم است.
در اینجا دلیل آن است.
1. می توانید عملکرد محتوای خود را تقویت کنید
اگر از شبکه های اجتماعی استفاده نکرده اید مطالب خود را به اشتراک بگذارید، شما یک فرصت عظیم را از دست داده اید. سیستم عامل های اجتماعی مکان های مهمی برای به اشتراک گذاشتن هر نوع محتوایی هستند که تجارت شما تولید می کند.
وقتی محتوا را در وب سایت خود ارسال می کنید و مراحل اضافی اشتراک گذاری آن را در هر کجا طی نمی کنید ، قرار است در آنجا بنشینید.
شما احتمالاً برای ایجاد آن زحمت زیادی کشیده اید. به اشتراک نگذاشتن آن اتلاف است.
Social به شما امکان می دهد مخاطبان بسیار گسترده تری از آنچه در وب سایت خود دارید داشته باشید.
در نهایت ، هرچه افراد بیشتری از محتوای سایت شما بازدید کرده و با آن درگیر شوند ، سیگنالهای کاربر مثبت بیشتری دارند و از رتبه بندی جستجوی شما سود می برند. تأثیر غیرمستقیم است ، اما آنجاست.
2. فرصت های بیشتری برای به دست آوردن بک لینک وجود دارد
ایجاد ترافیک بیشتر به محتوای خود تنها دلیل برای به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی نیست. با نگاه بیشتر به محتوای خود ، احتمال پیوند شخصی با آن را افزایش می دهید.
بک لینک بخش بزرگی از SEO است. آنها موتورهای جستجو را نشان می دهند که افراد دیگر محتوای وب سایت شما را با ارزش می دانند. اگر محتوا برای کاربران مفید باشد ، می تواند رتبه بالاتری داشته باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
ممکن است محتوای شگفت انگیزی داشته باشید که شایسته لینک دهی باشد ، اما در صورت عدم توجه به آنها دسترسی نخواهید یافت.
و اگر این افرادی که محتوای شما را از طریق فکر اجتماعی کشف کردند ارزشمند است ، ممکن است برخی از آنها بخواهند آن را برای دیگران نیز به اشتراک بگذارند.
محتوا به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی پخش می شود ، حتی اگر تعداد زیادی فالوور نداشته باشید. فقط کافی است یک نفر به شما مراجعه کند تا افراد بیشتری بتوانند آن را ببینند و رسانه های اجتماعی مکان خوبی برای شروع این کار هستند.
3. نمایه های اجتماعی می توانند برای عبارات جستجو رتبه بندی کنند
اگرچه ممکن است چگونگی رتبه بندی وب سایت شما یک نگرانی بزرگ برای تجارت شما باشد ، اما شما ممکن است هیچ تفکری در مورد رتبه بندی پروفایل های اجتماعی خود نداشته باشید. هنگامی که افراد با استفاده از شرکت شما جستجو می کنند عبارات جستجوی مارک دار، پروفایل های اجتماعی شما دارای رتبه بندی همراه با وب سایت شما هستند.
اگر فرصت دیگری برای رتبه بندی برای جستجوی مارک دارید ، چرا که نه؟
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
افراد در جستجوی نام تجاری شما هستند ، بنابراین آنها در حال حاضر به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.
در حالی که بیشتر افرادی که به دنبال نام تجاری شما هستند می خواهند به وب سایت شما مراجعه کنند ، تعداد زیادی نیز هستند که می خواهند آنچه در شبکه های اجتماعی دارند را ببینند. پروفایل های شبکه های اجتماعی شما می توانند تصویری متفاوت از وب سایت شما به تنهایی از تجارت شما ارائه دهند و اطلاعات بیشتری را برای کسانی که آن را می خواهند ارائه دهند.
برای کسانی که هنوز روی حصار هستند و سعی در تصمیم گیری دارند ، داشتن پروفایل فعال و جذاب در شبکه های اجتماعی هنگامی که تلاش می کنند تحقیق کنند می تواند فشار مورد نیاز آنها باشد.
4. شما بازدید بیشتری را به وب سایت خود وارد خواهید کرد
هدف نهایی در سئو معمولاً افزایش دید و بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شماست. با این حال ، افزایش رتبه وب سایت شما تنها راه ایجاد بازدید بیشتر به وب سایت شما نیست.
با فعال ماندن در شبکه های اجتماعی و ارسال محتوایی که مخاطبان شما می خواهند ببینند ، می توانید بازدید بیشتری را به وب سایت خود وارد کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
امروز با وجود تعداد زیادی از افراد در شبکه های اجتماعی ، می توانید این کار را تضمین کنید مخاطبان هدف جایی هست این افراد افرادی هستند که ممکن است تنها از طریق نتایج جستجو در مورد تجارت شما اطلاعاتی کسب نکرده اند اما می توانند از محصولات یا خدمات شما بهره مند شوند.
اگر فقط عادل باشید شروع به کار با سئو، رسانه های اجتماعی نیز می توانند زودتر از موتورهای جستجو به جذب بازدید کننده کمک کنند.
شروع به کار SEO ممکن است ماه ها طول بکشد و گرچه ارزش انتظار را دارد ، ممکن است در ابتدای کار ترافیک مورد نیاز خود را کسب نکنید.
برای مشاغل سخت در تلاشند تا بازدیدکنندگان خود را به وب سایت خود بیاورند ، یادگیری نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای جذب بازدید کننده می تواند تقویت مورد نیاز شما باشد.
5. پروفایل های اجتماعی خوب باعث ایجاد اعتماد می شوند
یک دلیل برای سرمایه گذاری در سئو این است که اعتماد به نفس در بین مخاطبان خود ایجاد کنید.
امروزه ، مصرف کنندگان تعداد زیادی گزینه در دسترس دارند. گرچه داشتن بیش از حد کافی کسب و کار برای انتخاب می تواند یک چیز عالی باشد ، اما همچنین کار را برای مشتریانی که قصد دارند بهترین انتخاب را انجام دهند دشوار می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
بسیاری از مشاغل خارج از کشور وجود دارند که قابل اعتماد نیستند و هیچ چیزی را در اختیار مصرف کنندگان قرار نمی دهند ، بنابراین مردم نسبت به مشاغلی که برای تعامل انتخاب می کنند بسیار محتاط هستند.
اکنون بیشتر مشاغل دارای پروفایل شبکه های اجتماعی هستند و مردم انتظار دارند مشاغل قانونی را در آنجا ببینند. شبکه های اجتماعی ضعیف و یا موجود نمی توانند پرچم قرمز برای مصرف کنندگان باشند.
اگر از SEO برای کمک به اعتماد سازی مخاطبان خود استفاده کرده اید و اعتبار آنلاین خود را تقویت کنید، رسانه های اجتماعی می توانند یک سرمایه بزرگ باشند.
این به شما فرصتی می دهد تا برند خود را نیز انسانی کنید. شما می توانید آنچه را که شما را متمایز می کند به اشتراک بگذارید و به راحتی با علاقه مندان برای یادگیری بیشتر درگیر شوید.
نتیجه
هر کاری که برای ایجاد تجارت آنلاین خود انجام می دهید باید با هم کار کنند. سئو و رسانه های اجتماعی هر دو مختص به خود هستند مزایای کسب و کارها، اما حتی وقتی از یکدیگر حمایت می کنند بسیار م moreثرتر هستند.
به سادگی داشتن پروفایل های شبکه های اجتماعی برای تجارت شما ممکن است به طور خودکار برای SEO شما کاری نداشته باشد ، اما این کار را ادامه دهید و خواهید دید که چگونه آنها در کنار یکدیگر بهتر کار می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
منابع بیشتر: