آیا آمادگی بهبود رویکرد فروش و تبدیل سریعتر مشتریان را دارید؟
فرایندهای تماس ورودی یک معدن طلا است اما متأسفانه اغلب توسط رهبران تجاری که رهبری بد را فرض می کنند نادیده گرفته می شود.
ارائه تجربیات بهتر مشتری از طریق کمپین های جستجوی پرداخت شده و ارگانیک که از کلمات کلیدی مناسب استفاده می کنند.
در 22 سپتامبر ، من یک وبینار تحت حمایت موتورهای جستجو را که توسط فرانکو آکوینو ، بنیانگذار REN Marketing ارائه شد ، مدیریت کردم و Laura Lawrie ، مدیر اصلی محصول CallRail به آن ملحق شد.
آنها بینش هایی را در مورد چگونگی تقویت کمپین های تولید سرب پولی و ارگانیک خود با استفاده از ردیابی تماس به اشتراک گذاشتند.
نکات برجسته و مهمترین نکات مهم را در زیر بررسی کنید.
مشکل: تلاش های SEO و PPC شما
مشکل این است که روش استاندارد PPC و SEO برای بسیاری از مشاغل از ابزارهای مشابهی استفاده می کند که چندین سال وجود داشته است.
ممکن است شما در حال حاضر ترافیک را هدایت می کنید و می توانید سرنخ هایی ایجاد کنید و بدانید چه جستجوهای جستجو منجر به این سرنخ ها شده است ، اما از ابزارهایی استفاده نمی کنید که بهترین ابزارها برای این کار نیستند.
محدودیت های تبلیغات گوگل
Google Ads به شماره های بازارسال تبلیغات دسترسی دارد. با این حال ، این به ترافیک ارگانیک کمک نمی کند ، و شما همچنین شماره ها را ندارید.
اگر از Google Ads استفاده می کنید ، می توانید شماره را در برنامه افزودنی Google Ad قرار دهید. علاوه بر این ، شما می توانید شماره های ردیابی را در یک صفحه فرود قرار دهید.
اما در پایان روز ، این اعداد نیستند که لزوماً به شما در تردد ارگانیک کمک می کنند. این اعداد همچنین متعلق به شغلی نیست که برای آن تبلیغات انجام می دهید.
بنابراین در راه ، اگر ، فرض کنیم ، شخصی با تبلیغ شما در ارتباط باشد و شش ماه بعد با شماره ای تماس بگیرد ، ممکن است این شماره آنها را به شماره ای نرساند که فکر می کردند قرار است به آن برسد.
بنابراین این یک فرصت از دست رفته در راه است.
محدودیت های Google Analytics
Google Analytics شماره های تبدیل SEO/PPC را ارائه می دهد اما ردیابی دقیق کلیک ها به عنوان تماس را ندارد و زمینه ای برای تماس های ورودی وجود ندارد.
وقتی سعی می کنید تبدیل ها را روی کلیک های دکمه تماس تلفنی ردیابی کنید ، دقیق ترین نیست. به عنوان مثال ، اگر شخصی دستگاه تلفن همراه خود را باز کند و روی دکمه تماس کلیک کند که روی کلیک اولیه کلیک می کند ، این یک تماس غیر ضروری است.
گوگل آنالیتیکس ، گرچه از نظر امکان دستیابی به این داده ها بسیار عالی است ، اما زمینه خود تماس ها را فراهم نمی کند. بنابراین نمی توانید به تماس ها گوش دهید زیرا Google Analytics آن را ضبط نمی کند.
چالش 1: ایده ای وجود ندارد که تماس ها چگونه پیش می روند
ملاحظات:
- ممکن است پاسخ “آیا این سرنخ ها خوب هستند؟”
- مدت زمان تماس کمک می کند ، اما می تواند گمراه کننده باشد.
سئو
آیا تلاش های SEO شما منجر به تولید هدایای با کیفیت می شود؟
PPC
آیا از انواع کبریت مناسب استفاده می کنید؟
بدون زمینه مناسب ، نمی دانید که آیا کلمات کلیدی خاصی به شما در تعیین قرار ملاقات یا فروش کمک می کند یا خیر.
بسیاری از شرکت ها هنگام مدیریت کمپین های خود از نرم افزار پیشرفته ردیابی تماس استفاده نمی کنند. در عوض ، آنها از ابزارهای موجود در چندین سیستم عامل استفاده می کنند.
چالش 2: عدم درک رابطه بین کلمات کلیدی و تماس ها
ملاحظات
- یکی از این کلمات کلیدی هدف بالاتری دارد: “دندانپزشک میامی” در مقابل “دندانپزشک اورژانس”.
- درک نحوه انجام تماس ها می تواند به برنده شدن آسان کمک کند.
سئو:
چه کلمات کلیدی در حال ایجاد تماس هستند؟
PPC:
تفاوت بین تماس گیرندگان از کلمه کلیدی به کلمه کلیدی دیگر چیست؟
هنگامی که از نرم افزار ردیابی تماس برای هدایت افراد به یک صفحه فرود یا پست وبلاگ استفاده می کنید ، می خواهید بدانید که چه سeriesالات جستجو آنها را به آنجا رسانده و این تماس ها چگونه پیش رفته است.
این به شما امکان می دهد تفاوت بین کلمات کلیدی را درک کنید تا بتوانید پول را در جایی که حساب می شود قرار دهید.
چالش 3: بدون اندازه گیری فرایند ورودی
ملاحظات
- اگر کمپین منجر به تولید نتایج خوب می شود ، چرا مشتری می خواهد عقب نشینی کند؟
- از خود بپرسید ، “آیا پذیرش/فروشنده به جنبش کمک می کند؟
سئو:
آیا مسئول پذیرش برای تعیین وقت فشار می آورد؟
PPC:
به چند تماس پاسخ می دهیم یا بی پاسخ می مانیم؟
این جزئیات کوچک برای به اشتراک گذاشتن با مشاغل مهم است زیرا نشان می دهد که شما در کاری که انجام می دهید شریک هستید.
علاوه بر این ، آنها فرصتی برای تبدیل بیشتر این سرنخ ها به مشتری ارائه می دهند. در نهایت ، این امر به حفظ مشتری کمک می کند.
چالش 4: عدم درک تغییرات Google
ملاحظات:
- تغییرات Google چگونه بر شما تأثیر می گذارد؟
- به عنوان مثال ، تغییر اصلاح کننده مطابقت گسترده بر کیفیت سرنخ های دریافتی ما تأثیر می گذارد.
سئو:
آیا متوجه تغییر در سرنخ های ایجاد شده پس از بروزرسانی Google شده اید؟
PPC:
آیا حذف BMM به ما کمک کرده است؟ چگونه بر ما تأثیر گذاشته است؟
شما می خواهید مطمئن شوید که زمینه دارید و تعیین می کنید که چگونه برخی تغییرات بر کمپین های شما تأثیر می گذارد.
شما کمپین ها را کور اجرا می کنید
هنگامی که مشتریان می گویند سرنخ های بدی دریافت می کنند ، برخی از سرنخ ها بد هستند ، اما ممکن است فرآیند تماس ورودی عالی نداشته باشند و از آن بی اطلاع باشند.
اجرای کور کمپین ها منجر به حفظ مشتری کم برای آژانس ها و تجربه وحشتناک برای مشاغل می شود.
یک داستان مشتری دندانپزشکی
قبل از سناریو:
فرانکو اظهار می کند که مشتری او هیچ ایده ای ندارد وقتی از تعداد مشتریان خود با 30 هزار دلار بودجه پرسید. مشتری تبلیغات Google را دوست نداشت فقط به این دلیل که رویکرد آنها برای اولین بار درست نبود.
راه حل: بهبود مستمر با نرم افزار ردیابی تماس پیشرفته
تیم فرانکو به محض این که اشاره کردند مشتری را به طور شفاف ردیابی کرده و می بینند که چه چیزی برای آنها ایجاد می کند ، مشتری را جذب می کند. داشتن شفافیت اضافی واقعاً همه تفاوت ها را ایجاد کرد.
بعد از سناریو
آنها شماره های پیگیری و فرم های تماس را نصب کردند.
- هزینه Google PPC با نتایج قابل اندازه گیری (به عنوان مثال ، آنها می دانند که در حال ایجاد قرار ملاقات هستند).
- روند فروش بهبود یافته ای است که بر کانال های دیگر آنها تأثیر گذاشته است.
- هزاران فرصت برای یک دفتر 20 ساله در تجارت یافت می شود.
- اطمینان به آنچه بیماران جدید برای آنها به ارمغان می آورد.
- آنها می دانند چه کسی از تبلیغات آمده است.
ابزار ردیابی تماس که آنها استفاده کردند
با استفاده از CallRail به عنوان ابزار ردیابی ، به تیم فرانکو اجازه داد موارد زیر را انجام دهند:
- ردیابی تماس آفلاین
- ردیابی آنلاین تماس ها
- سفر مشتری
- درج شماره پویا
- اعلان های تماس
- ضبط تماس رایگان
- ارسال تماس
- ادغام Google Analytics
- ادغام Google Ads
- ادغام Google برای کسب و کار من یا ادغام فیس بوک
تیم فرانکو توانسته است از این ابزارها برای ارائه اطلاعات صحیح و بینش مناسب به مشتریان خود استفاده کند تا اطمینان حاصل شود که دلارهای تبلیغاتی آنها به خوبی هزینه شده است.
مزایای یک نرم افزار ردیابی تماس پیشرفته
مزیت 1: کانال های برتر را شناسایی کنید
مزیت 2: کلمات کلیدی مناسب را ثبت کنید
شما کلمات کلیدی ایجاد کننده ترافیک و سرنخ ها را شناسایی کرده و از این بینش ها برای راه اندازی یک کمپین PPC یا SEO استفاده خواهید کرد.
مثال: استفاده از داده های کمپین PPC برای ایجاد محتوای بهینه شده برای طراحی وب سایت جدید.
مزیت 3: به مشتریان نشان دهید که می توانید نتایج را ارائه دهید
آیا می خواهید مشتریان خود را خوشحال کنید؟
ارائه نتایج – چه این باعث می شود مردم خرید کنند ، یک قرار ملاقات تعیین کنند یا اقدام دیگری انجام دهند.
مزیت 4: کیفیت سرنخ ها را اندازه گیری کنید
آیا تماس های درستی دریافت می کنید؟ تو باید بدانی:
- آنها به چه چیزی علاقه دارند؟
- آیا تماس گیرندگان انگیزه دارند یا در حال تحقیق هستند؟
- آیا آنها اشتباه شماره می گیرند؟
- مثال: تغییر BMM “دندانپزشک میامی”
مزیت 5: بهبود فرایند تماس ورودی
- برای تعیین کلمات کلیدی و میزان فروش داخلی ، به تماس ها گوش دهید.
- برای آموزش کارکنان مشتری با اسکریپت تماس ، از بینش استفاده کنید.
- مثال: فرآیند اولیه ورودی مشتری دندانپزشک تحت تأثیر تمام تلاشهای پولی و ارگانیک قرار دارد. آنها در طول این سالها صدها هزار دلار در تجارت از دست داده اند.
مراحل بعدی شما
به نرم افزار ردیابی تماس نگاه کنید که برخی از این ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهد:
غذاهای آماده کلیدی
- روش استاندارد PPC و SEO برای بسیاری از مشاغل چندین سال است که از ابزارهای مشابه استفاده می کند.
- اکثر ابزارهای فعلی مانند Google Ads و Google Analytics ، اگرچه از نظر امکان دستیابی به اطلاعات عالی هستند ، اما زمینه خود تماس ها را فراهم نمی کنند.
- شما فقط مشتری برای مشتریان ایجاد نمی کنید. شما در حال کمک رسانی به آنها هستید تا بتوانند این سرنخ ها را ببندند.
[Slides] ردیابی تماس برای Google Ads & SEO: سرنخ ها را سریعتر تبدیل کنید
به SlideShare زیر مراجعه کنید.
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
نحوه ایجاد و بهینه سازی محتوا برای رتبه بندی بالاتر Google
آیا به طور مداوم محتوایی تولید می کنید که در Google عملکرد خوبی داشته باشد؟ چهارشنبه ، 29 سپتامبر ساعت 1 بعد از ظهر به وبینار آینده ما بپیوندید و بیاموزید که چگونه می توانید بر اساس یک رویکرد مطمئن ، به راحتی محتوای رتبه بندی بهتر ایجاد کنید.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: girakchik/Shutterstock
همه تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، سپتامبر 2021