سال 2021 است و ما می توانیم با موفقیت یک موشک به فضا پرتاب کنیم ، اما نمی توانیم جلوی انتشار اطلاعات غلط در اینترنت را بگیریم.
حتی در بازاریابی ، مواردی وجود دارد که ما شنیده ایم (و شاید حتی تکرار کرده ایم) که واجد شرایط اطلاعات غلط هستند – ناگت هایی که به عنوان طلا در آن زمان برای هدایت استراتژی های SEO خود استفاده می کردیم ، زیرا هر کس همین فکر را کرد
شاید زمانی درست بود.
شاید هرگز درست نبود.
شاید این است درست است … اما نه به روشی که فکر می کنید.
و علی رغم این واقعیت که SEO به یک زمینه داده محور بیشتر از هر زمان دیگری تبدیل شده است ، بسیاری از باورهای احمقانه هنوز هم وجود دارد.
بیایید چند مورد از آنها را تخریب کنیم.
در اینجا خلاصه ای از پنج باور بزرگ غلط در مورد SEO که در سال گذشته مشاهده کرده ام ، و اینکه چرا آنها درست نیستند ، آورده شده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تشخیص می دهید؟
تصور غلط شماره 1: رتبه بندی تأثیر سیگنال های اجتماعی
اینکه سیگنال های اجتماعی بر SEO تأثیر می گذارند یا نه بحث داغی برای آن بوده است حداقل ده سال گذشته
منطقی است که هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد و بازدید شما از شبکه های اجتماعی به سایت شما بیشتر شود و بنابراین رتبه بندی جستجوی شما بهتر است.
درست؟
جان مولر در سال 2015 ثبت کرده است که می گوید نه ، سیگنال های اجتماعی مستقیماً تأثیر نگذارید امتیاز شما.
این به این دلیل است که می توان فالوورها را خرید. پسندیدن و نظر سنجش پوچی است. محتوای به اشتراک گذاری آسان به اشتراک گذاشته می شود.
چه زمانی رسانه های اجتماعی بر قابلیت مشاهده برند شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد؟
چه زمانی:
- پستها یا مطالب جداگانه به تنهایی در جستجو نشان داده می شوند زیرا از نظر نام تجاری یا کلمات کلیدی شما به صورت ارگانیک رتبه بندی می شوند.
- Google تشخیص می دهد که یک محتوا در توییتر یا Pinterest مربوط به نتایج جستجو است و آن را در فهرست گنجانده است.
تصور غلط شماره 2: سئو سایت مرده است
از پیش بینی استیو بالمر مبنی بر اینکه آیفون به a تبدیل می شود روزنامه نیویورک تایمز ادعا می شود که لپ تاپ ها هرگز محبوبیتی کسب نخواهند کرد ، پیش بینی های بد زیادی در طول سال ها انجام شده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یکی از این موارد همین بوده است سئو حال و هوای خوبی داشت و وب سایت ها نباید هیچ توجهی کنند.
LOL
این ایده که SEO از بین رفته است از اوایل سال 2010 وجود داشته است ، که بیشتر مورد اغتشاشگران اینترنتی قرار گرفت و سعی در برداشت جدیدی از جنون موجود در آن صنعت در آن زمان داشتند.
و اگر غرب وحشی را به یاد بیاورید که SEO در آن زمان بازگشت ، ممکن است درک کنید که چرا برخی از مردم معتقد بودند که احتمالاً دوام ندارد.
آنها نیمی از حق بودند.
SEO مرده نیست ، اما
- طلا و جواهرات محتوای SEO خیلی طولانی شده است. کارخانه های تولید محتوا – که تنها با هدف خنثی کردن هرچه بیشتر محتوا بدون در نظر گرفتن کیفیت وجود دارند – در حال بازی بازنده هستند.
- تولید محتوای متمرکز بر SEO یک استراتژی قدیمی است. مقالاتی که برای خزنده های موتور جستجو نوشته شده و پر از کلمات کلیدی هستند دیگر هیچ امتیازی برای شما کسب نمی کنند. (در واقع ، این به شما آسیب می رساند.)
اما SEO با مرگ گوگل از بین خواهد رفت ، و 6 میلیارد جستجوی روزانه نشان می دهد که اینگونه نیست.

تصور غلط شماره 3: مطالب تکراری بر رتبه شما تأثیر منفی می گذارد
در سال 2011 ، گوگل شروع به راه اندازی کرد بروزرسانی پاندا برای تمیز کردن تمام محتوای کم کیفیت و نازک SERP ها را خفه کرده است.
این نشان دهنده پایان طلا و جنجال طلای محتوای SEO و آغاز دوره جدید است – دوره ای که تحت تأثیر محتوای متخصص توسط نویسندگان معتبر و منابع معتبر قرار دارد.
عالی به نظر می رسد ، درست است؟
با این حال ، در برخی موارد ، اطلاعات غلط در مورد معنی کیفیت برای گوگل شروع به پخش کرد. یکی از این افسانه های SEO این بود که ما هرگز نباید هرگز محتوای تکراری را در سایت های خود ارسال کنیم وگرنه مجازات نمی شویم.
درست نیست.
به گفته جان مولر از گوگل ، برای سایتها طبیعی است برای داشتن سطح مشخصی از محتوای تکراری. وقتی چندین صفحه حاوی اطلاعات (عمدتا) یکسان از یک سایت برمی گردند ، Google به سادگی آنها را نشان نمی دهد.
در عوض ، کاربران این را می بینند:

این از نظر محتوایی که در جلوی کره چشم قرار نمی گیرد ، می تواند چیز بدی باشد ، اما تنها در صورتی که نتایج حذف شده منحصر به فرد باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر به یک نتیجه منحصر به فرد نیاز دارید ، باید محتوای منحصر به فردی داشته باشید. در غیر این صورت ، اگر همه صفحات فرود مشابه یکدیگر هستند و یا چند پست وبلاگ با موضوع مشابه دارید ، عرق نکنید.
تصور غلط شماره 4: محتوا پادشاه است
از آنجا که بیل گیتس این عبارت را ابداع کرد در سال 1996 ، ما این ایده را مطرح کرده ایم که محتوا سلطنتی است زیرا این امر باعث ایجاد قابلیت مشاهده بصورت آنلاین می شود.
بله ، داشتن محتوای عالی اهمیت دارد.
بله ، ارائه محتوای بسیار جذاب باعث برنده شدن کره چشم و تبدیل می شود.
شما باید بهترین محتوای ممکن را که می توانید ایجاد کنید. اما گفتن اینکه پادشاه بودن محتوا دقیقاً به اندازه یک تجارت گفت که نشانه فروشگاه آن مهمترین نکته در کل استراتژی آن است.
مهم است اما نکته را از دست می دهد.
در دهه 2020 ، محتوا پادشاه نیست.
مخاطبان شما سلطان هستند و محتوای شما باید در خدمت آنها باشد.
تصور غلط شماره 5: تحقیق در مورد کلمات کلیدی اهمیتی ندارد
چه اهمیتی دارد که یک کلمه کلیدی را به صورت صحیح رتبه بندی کنید؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
من این سوال را زیاد دریافت می کنم
مطمئناً ، تأکید در سئو از پر کردن کلمات کلیدی و عناوین عجیب و غریب و پر از سئو تغییر کرده است. ما کلمات را به جملات یا جملات را به پاراگراف تبدیل نمی کنیم تا دیگر تراکم کلمه کلیدی خود را بدست آوریم.
اما اگر فکر می کنید دیگر تحقیق در مورد کلمات کلیدی اهمیتی ندارد ، به خودتان لطمه می زنید.
تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند:
- بدانید که کاربران شما در حال تایپ کردن در Google هستند. شما می توانید برای تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه سازی کنید ، اما اگر آنها جایی نباشند که مخاطب شما می رود ، دیگر در جستجوی آنها پیدا نخواهید شد.
- تعیین کنید آیا کلمات کلیدی مورد استفاده شما برای هدف جستجو مناسب هستند یا خیر. Google به افرادی که از کلمات کلیدی استفاده نادرست می کنند توجه می کند و به همین ترتیب آنها را جریمه می کند.
- فرصت های کم رقابت را برای رتبه بندی خوب و در مسیر مخاطبان خود شناسایی کنید. چرا باید کلمات کلیدی با ارزش کوتاه کوتاه را ارزشمند رقابت کنید ، درصورتی که می توانید سرعت را بالا ببرید کلمات کلیدی دم بلند رقبای شما از دست داده اند؟

باورهای غلط SEO را متوقف کنید و بر ایجاد یک برند عالی تمرکز کنید
از خرافات در مورد تراکم کلمات کلیدی گرفته تا ایده هایی درباره نقش واقعی محتوا ، بسیاری از باورهای غلط سئو وجود دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بعضی از آنها قبلاً درست بوده اند اما با توجه به نحوه تکامل این رشته دیگر طولانی نیستند. چند نفر از آنها بودند هرگز درست است – آنها فقط خوب به نظر می رسیدند ، بنابراین ما آنها را باور کردیم.
موفقیت در سئو به معنای خرید تئوری های توطئه معروف یا افسانه هایی نیست که از طریق انگور شنیده اید. این در مورد پرش از توصیه های مد نیست.
این در مورد ایجاد یک مارک تجاری عالی بر پایه محتوای عالی و کلمات کلیدی متفکر است.
اکنون که به حقیقت قدرت یافته اید ، پیش بروید و ارزشی را که کاربران به دنبال آن هستند ایجاد کنید.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2021