
طی سالهای گذشته بلاگ نویسی تغییر کرده است.
وقتی برای اولین بار وبلاگ نویسی را شروع کردم ، آنقدر رقابتی نبود.
شما یک مقاله می نویسید … تقریباً در مورد هر چیزی … و برخی از سهام اجتماعی به دست می آورید.
و سپس سعی می کنید پیوندها را ایجاد کنید ، اما حتی اگر در ایجاد لینک مهارت نداشتید ، باز هم به طور طبیعی اضافه کاری بیشتری را ایجاد می کنید.
کافی است نگاهی به یکی از اولین پست های وبلاگ من بیندازید که در 31 آگوست 2005 نوشتم. در اینجا چند پاراگراف اول وجود دارد …
SEO ساخته شده آسان است
سخت ترین کار این روزها برای هر صاحب سایت این است که موتورهای جستجو بتوانند وب سایت خود را به درستی لیست کنند. دوستانه ساختن موتور جستجوگر سایت رمز موفقیت در بهینه سازی موتور جستجو است. یک سایت باید به زبانی نوشته شود که موتور جستجو مانند HTML آن را تشخیص دهد. علاوه بر این ، سایت باید کلمات کلیدی مشخصی داشته باشد که قرار است در طبقه بندی سایت مورد استفاده قرار گیرد.
در کل ، بهینه سازی موتور جستجو چیزی بیش از عقل سلیم ساده نیست. تمام هدف بهینه سازی سایت شما این است که موتورهای جستجو سایت شما را به راحتی پیدا کرده و برای بازیابی آسان توسط مصرف کنندگان آن را در سیستم خود فهرست بندی می کنند. سئو ساده کار سختی نیست و فقط به دانش اولیه در مورد نحوه کار الگوریتم ها در رابطه با برنامه نویسی نیاز دارد. دو نکته مهمی که باید برای افرادی که سعی در یادگیری اصول دارند به خاطر بسپارند این است که عنکبوت موتور جستجو چگونه کار می کند و چگونه می فهمد چه محتوایی مربوط به کلمات کلیدی شماست.
من واقعاً هیچ چیز عملی را در پست ارائه نکردم. من حتی در مورد اینکه الگوریتم های موتور جستجو پیچیده نیستند بحث کردم.
اما در آن زمان تعداد زیادی وبلاگ وجود نداشت. اکنون بیش از یک میلیارد دلار وجود دارد. این تقریباً به ازای هر 7 نفر 1 نفر در این جهان است.
به همین دلیل ایجاد بک لینک ، اشتراک اجتماعی یا حتی دریافت ترافیک SEO هنگام وبلاگ برای شما دشوار است.
بنابراین ، آیا این بدان معناست که همه امیدها از بین رفته و وبلاگ نویسی معامله می کند؟
البته که نه. این فقط به این معنی است که شما باید روش خود را برای وبلاگ نویسی تنظیم کنید.
و این همان چیزی است که امروز می خواهم به اشتراک بگذارم. در اینجا فرمول جدیدی برای وبلاگ نویسی آورده شده است.
همه مطالب برابر نیستند
قبل از اینکه در فرمولی که شما باید دنبال کنید ، فرو بروم ، ابتدا باید درک بهتری از نوع محتوای خوب داشته باشید.
و این برای همه سیستم عامل ها یکسان نیست.
فقط به تصویر زیر از وبلاگ NeilPatel.com نگاه کنید. اینها بهترین پست های وبلاگ توسط ترافیک است …

چه چیزی را متوجه می شوید؟
اولین پست نحوه جذب فالوور اینستاگرام را شکست می دهد.
مورد دوم به شما می گوید 4ps بازاریابی چیست.
پست سوم به شما می گوید که چگونه می توانید بازدید از یک وب سایت را بررسی کنید.
مورد چهارم نحوه کسب درآمد از اینستاگرام را نشان می دهد.
آیا هنوز روند مشاهده می کنید؟
در اینجا یک اشاره دیگر است. بیایید به کلمات کلیدی نگاهی بیندازیم که بازدید کننده را به پست 4ps هدایت می کند.

همانطور که می بینید کلمات کلیدی که ترافیک را به آن صفحه هدایت می کنند همه اصطلاحات اساسی و مبتدی هستند.
اما جالب اینجاست. من تمام مطالب مبتدی خود را درمقابل محتوای پیشرفته خراب کردم.
محتوای مبتدی به طور متوسط 3،68 برابر بیشتر از محتوای پیشرفته سئو بازدید می کند.

بنابراین ، در ابتدا فکر کردم این به این دلیل است که محتوای مبتدی بیشتر در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. اما این نمی تواند صحیح باشد زیرا من فقط از محتوای مبتدی صرف نظر می کنم … بنابراین تصمیم گرفتم به اشتراک های اجتماعی هر پست در فیس بوک نگاه کنم (به دلیل محدودیت های API می توانم آمار Linkedin و Twitter را دریافت کنم).

به اندازه کافی جالب است که محتوای پیشرفته به طور متوسط 91 اشتراک فیس بوک بیشتر و 288 بازدید کننده بیشتر از فیس بوک به دست می آورد.
حالا بیایید به لینک ها نگاه کنیم. (می توانید تعداد پیوند لینک را برای هر صفحه در اینجا بررسی کنید.)

به طور متوسط محتوای پیشرفته من به طور متوسط 4.81 برابر بیشتر از محتوای مبتدی من ایجاد بک لینک می کند. (هنگام مرور تعداد بک لینک ، ما پیوندها را از سایتهای خراشنده و فیدهای RSS حذف کردیم زیرا در واقع پیوندهای با کیفیت را در نظر نمی گیریم ، بیشتر اسپم هستند.)
خوب ، این به شما چه می گوید؟
اولا ، همه مطالب برابر نیستند.
ثانیا ، محتوای پیشرفته تمایل به دریافت بک لینک و اشتراک اجتماعی بیشتری دارد.
اما محتوای اصلی باعث ایجاد ترافیک بیشتر در جستجوگرها می شود.
و نه ، این فقط NeilPatel.com نیست
برای اطمینان از اینکه تنها ما این را نمی بینیم ، 191 وبلاگ را با استفاده از Ubersuggest تجزیه و تحلیل کردیم.
می توانید حدس بزنید چه چیزی پیدا کردیم؟
نتایج تا حدودی مشابه بود.
در اینجا همان چیزی است که دیدیم از دیدگاه اشتراک اجتماعی تشکیل شده است.

همانطور که می بینید محتوای پیشرفته اشتراک اجتماعی بیشتری ایجاد کرده است. اکنون ما نمی توانستیم آمار ترافیک فیس بوک افراد را ببینیم ، اما تصور اینکه پست هایی با اشتراک اجتماعی بیشتر به طور معمول باعث ایجاد ترافیک اجتماعی بیشتری می شوند ، یک فرض کاملاً امن است.
و در اینجا داده های بک لینک وجود دارد.

محتوای پیشرفته لینک های بیشتری ایجاد کرد. این نمونه برای NeilPatel.com 4.81 برابر نبود ، اما همچنان تفاوت مهمی است.
و در مورد ترافیک جستجو ، بر اساس تخمین ترافیک Ubersuggest ما محتوای اساسی ترافیک SEO بیشتری ایجاد می کند.

بنابراین ، روش جدید وبلاگ نویسی چیست؟
قسمت زیبا در مورد داشتن یک آژانس تبلیغاتی این است که شما داده های زیادی می بینید ، می توانید بسیاری از روندها را دریابید و دریابید که چه کاری برای همه صنایع مفید است.
در سطح جهانی بیش از 700 مشتری داریم. این به ما امکان می دهد آزمایش های زیادی انجام دهیم ، بنابراین می توانیم بفهمیم که چگونه در طولانی مدت بهترین نتایج را ارائه می دهیم.
در اینجا فرمولی پیدا شده است که به خوبی کار می کند.
40٪ از وقت خود را صرف ایجاد محتوای اساسی کنید
وقتی به مطالب اساسی فکر می کنم ، می خواهم “چگونه” را در ذهن داشته باشید.
هر چیزی که چگونه برای مبتدیان هدف قرار گیرد به طور معمول محتوای مبتدی در نظر گرفته می شود.
شما می توانید این کلمات کلیدی را به دو روش ساده پیدا کنید …
در وهله اول ، می توانید به Ubersuggest رفته و کلمه کلیدی مربوط به فضای خود را تایپ کنید.
شما نمای کلی از محبوبیت کلمه کلیدی را مشاهده خواهید کرد.

و سپس در پیمایش سمت چپ ، روی “Keyword Ideas” کلیک کنید. لیست بزرگی از کلمات کلیدی را مشاهده خواهید کرد و با کلیک بر روی برگه ها یا پیمایش ، صدها اگر نه تا یک میلیون ایده را مشاهده خواهید کرد.

کلمات کلیدی مبتدی بسیار مورد جستجو قرار می گیرند و در بسیاری از موارد برای هر کلیک هزینه کمتری نسبت به کلمات کلیدی پیشرفته دارند زیرا در بالای قیف قرار دارند و احتمال اینکه بلافاصله بازدید کننده را به خریدار تبدیل کنند ، کمتر است.
راه دوم برای یافتن این کلمات کلیدی این است که به Ubersuggest بروید و URL رقیب را تایپ کنید.
در پیمایش سمت چپ روی “کلمات کلیدی توسط ترافیک” کلیک کنید و تمام کلمات کلیدی که رقابت شما برای آنها رتبه بندی می کند را مشاهده خواهید کرد.

فارغ از اینکه در کدام صنعت فعالیت می کنید ، این نحوه استفاده از کلمات کلیدی اطلاعاتی یا اصطلاحات عمومی می تواند باعث افزایش آگاهی از برند شود … فرقی نمی کند که شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید یا حتی یک شرکت B2B.
داشتن این ترافیک بسیار خوب است زیرا بخشی از این بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل می شوند. درصدی زیاد نخواهد بود (معمولاً کسری از درصد) ، اما با توجه به حجم شما می توانید میلیون ها بازدید کننده داشته باشید بنابراین همچنان به معنی دار بودن شما افزوده خواهد شد.
و اگر از نحوه ایجاد محتوای اساسی مطمئن نیستید ، این را دنبال کنید. یا می توانید این را تماشا کنید
10٪ از وقت خود را صرف ایجاد محتوای پیشرفته کنید
محتوای پیشرفته را مانند هر چیزی که یک متخصص صنعت یا یک سخنران در مورد آن بحث می کنند ، در نظر بگیرید.
به فکر رهبری باشید.
این که آیا شما شامل آمار ، صحبت در مورد روندها ، یا آنچه آینده می بینید … این نوع محتوایی است که اشتراک های اجتماعی و لینک های ایجاد شده را ایجاد می کند.
و اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید ، متوجه شدیم که اگر نمودارها و نمودارها را وارد کنید ، بیشتر از بقیه لینک ها ایجاد می شود.
در اینجا تعداد پیوندهای من از پست های دارای نمودار و نمودار در مقابل موارد دیگر وجود دارد:

شما می توانید استفاده کنید بوم برای ایجاد آنها ، که رایگان است.
در اکثر موارد ، شما احتمالاً داده هایی ندارید که من توانستم در این پست به شما نشان دهم ، اما می توانید آن را دریافت کنید.
از سایتهایی مانند سر کار، می توانید محققانی را با پرداخت 5 یا 10 دلار استخدام کنید که می توانند با شرکت ها تماس بگیرند و به شما در جمع آوری داده ها کمک کنند ، یا آنها می توانند برای یافتن آن در وب جستجو کنند.
نکته مهمی که باید با محتوای پیشرفته در نظر بگیرید این است که ، اگر موضوعی است که می توانید آن را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید ، خوب است که خوب باشد. اگر این کار را نمی کردید ، دیگران احتمالاً این کار را نمی کنند.
20٪ از وقت خود را صرف تازه سازی مطالب قدیمی کنید
آنچه که با وبلاگ نویسی خواهید یافت این است که محتوای قدیمی شما با گذشت زمان بازدید سئو کمتری پیدا می کند.
ساده ترین راه برای دیدن این ، دنبال کردن این ویدیو است …
اگر 20٪ از وقت خود را برای به روزرسانی مطالب قدیمی اختصاص دهید ، نه تنها حفظ خواهید کرد ، بلکه می توانید از طریق ارسال های قدیمی تر ، ترافیک SEO خود را افزایش دهید.
این خیلی خوب کار می کند. من یک تیم دارم که فقط مطالب قدیمی را برای من به روز می کند ، زیرا وقتی هزاران پست در وبلاگ دارید کار بسیار زیادی است.
اگر وبلاگ شما جدید باشد ، طراوت و شادابی چندانی نخواهید داشت ، اما با داشتن بیش از 100 پست در وبلاگ ، متوجه خواهید شد که باید زمان زیادی را برای به روزرسانی اختصاص دهید.
30٪ از وقت خود را صرف بازاریابی مطالب خود کنید
من این جمله را با تیم خود دارم …
“بازاریابی” را در بازاریابی محتوا فراموش نکنید.
اگر محتوا می نویسید ، چه پیشرفته باشد و چه مقدماتی ، به طور خودکار به این معنی نیست که عملکرد خوبی خواهد داشت.
اگر کسی آن را نبیند ، هیچ کس قصد ندارد آن را به اشتراک بگذارد یا به آن پیوند دهد.
بنابراین چگونه اطمینان حاصل می کنید که مطالب قدیمی شما خوانده می شوند؟ با 3 مرحله ساده شروع می شود.
- پیوند داخلی – من می خواهم شما 3 پیوند را به پست وبلاگ جدیدی که از مطالب قدیمی خود منتشر کرده اید اضافه کنید. وارد پست های قدیمی وبلاگ خود شوید که مرتبط هستند و از پیوندهای قدیمی مرتبط 3 پیوند به آن اضافه کنید (یک لینک در هر پست). و اگر مناسب است ، پست جدید خود را به هر پست قدیمی که مناسب باشد یا پستهایی که به آنها ارجاع داده اید ، پیوند دهید.
- سهام اجتماعی – این فرآیند را برای به دست آوردن اشتراک های اجتماعی دنبال کنید (پایین بروید و بخش “از مردم بخواهید آن را به اشتراک بگذارند” را بخوانید). خسته کننده است ، اما کار می کند و این که چگونه سهام اجتماعی را به هر وبلاگ جدیدی که مخاطب یا دنبال کننده اجتماعی زیادی داشته باشد یا حتی بودجه زیادی برساند ، می رسانیم.
- ایجاد پیوندها – با گذشت زمان به طور طبیعی بک لینک دریافت خواهید کرد همانطور که من دریافت می کنم ، اما هنگام شروع باید مجبور شوید آنها را به صورت دستی ایجاد کنید. آنها را خریداری نکنید و سایه ای انجام ندهید ، فقط این را دنبال کنید و با گذشت زمان پیوندهای بیشتری ایجاد خواهید کرد.
نتیجه
وبلاگ نویسی هنوز کار می کند. نمرده!
شما فقط باید رویکرد خود را در مورد نحوه بلاگ گذاری تغییر دهید.
کپی کردن آنچه که مردم یا حتی من سالها پیش انجام داده ام مفید نخواهد بود. شما باید رویکرد جدیدی را در پیش بگیرید. و این رویکرد جدید در بالا بیان شد. 🙂
اگر این کار را به مدت 6 ماه دنبال کنید نتایج را مشاهده خواهید کرد. اگر به مدت یک سال آن را دنبال کنید ، میزان بازدید شما به طور محسوسی متفاوت خواهد بود. و اگر 2 تا 3 سال به آن پایبند باشید ، نتایج شروع به ترکیب می کنند.
بنابراین ، نظر شما در مورد روند بالا چیست؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید