Google برای کسب و کار من (GMB) ویژگی های روشی یکنواخت برای مشاغل برای به اشتراک گذاشتن آنچه که ارائه می دهند و انتظارات مشتری هنگام استفاده از آن تجارت است.
آنها همچنین راهی برای بهینه سازی حضور جستجوی محلی در یک کسب و کار هستند. هرچه جزئیات یک لیست با ویژگی های دقیق تر باشد ، به احتمال زیاد این لیست می تواند برای یک جستجوی هدفمند خاص با یک اصلاح کننده ویژگی رتبه بندی کند – به عنوان مثال ، [accessible restaurants near me] یا [miami hotels with free wifi].
در این پست وبلاگ ، انواع مختلف ویژگی های GMB موجود در مشاغل را بسته به دسته اصلی تجارت خود و نحوه بازاریاب های محلی می توانید به بهترین وجه از این ویژگی ها دریابید.
انواع ویژگی های Google برای کسب و کار من
در لیست در GMB دو ویژگی وجود دارد: واقعی یا ذهنی.
صفات واقعی توسط کسب و کار حفظ می شود ، در حالی که ویژگی های ذهنی از طریق نظرات کاربرانی که از تجارت بازدید کرده اند ، توسط Google تأمین می شود. کسب و کار قادر به به روزرسانی یا کنترل این ویژگی های ذهنی نیست.
صفات ذهنی که ممکن است از کاربران س beال شود این است که آیا یک کسب و کار محبوب است ، برای گروه ها خوب است ، گاه به گاه ، دنج ، خوب برای بچه ها و غیره است.
این راهنما در درجه اول بر ویژگی های واقعی متمرکز خواهد شد ، زیرا این مواردی هستند که کسب و کار شما می تواند در آنها به روز کند پلت فرم GMB.
این ویژگی ها به شما کمک می کند تا در لیست محلی خود به طور فعالانه پاسخ س questionsالات متداول جستجوگر را ارائه دهید. اغلب اوقات ، مشتریان گزینه های خود را با یکدیگر مقایسه می کنند و بدون اینکه هرگز برای تماس با مشاغل یا بازدید از وب سایت آنها کلیک کنند ، تصمیم می گیرند.
اگر می خواهید مکان یا ارائه دهنده خدمات مورد نظر خود باشید ، مطمئن شوید که همه اطلاعات ممکن را برای کمک به جستجوگران در انتخاب مکان خود ارائه می دهید.
به روزرسانی ویژگی ها در GMB
هر لیست GMB توانایی به روزرسانی چندین ویژگی را دارد ، و ویژگی های موجود در هر لیست توسط گروه اصلی برای لیست تعیین می شود. همه دسته ها ویژگی های یکسانی ندارند.
ویژگی ها همچنین می توانند براساس کشوری که لیست های شما در آن قرار دارند متفاوت باشند. اطمینان حاصل کنید که موارد اصلی را انتخاب کنید دسته بندی این بیشترین کاربرد را برای مارک دارد بنابراین ویژگی های مناسب برای لیست شما در دسترس است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای به روزرسانی ویژگی های خود ، با ورود به سیستم شروع کنید حساب GMB شما برای دیدن ویژگی های لیست های شما. روی برگه اطلاعات در پانل سمت چپ کلیک کنید.
در بخش اطلاعات روی «از مشاغل – افزودن ویژگی ها» کلیک کنید.
اکنون می توانید دسته ها و ویژگی های خاص موجود در آن لیست را مشاهده کنید.
متداول ترین انواع دسته ها در GMB عبارتند از: دسترسی، از کسب و کار ، امکانات رفاهی ، بهداشت و ایمنی ، موارد برجسته ، پرداخت ها و گزینه های خدمات.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google همچنین جزئیات نحوه به روزرسانی را ارائه می دهد ، ویژگی ها را در GMB اضافه یا ویرایش کنید. همچنین وقتی روی بخش “از کسب و کار” کلیک می کنید ، این توانایی را دارید که امکانات خاص را جستجو کنید.
دسترسی
ویژگی های قابلیت دسترسی به کسب و کارها اجازه می دهد نحوه تنظیم خود را با مشتریان به اشتراک بگذارند تا به مشتریانی که ممکن است نیازهای خاصی داشته باشند ، امکان پذیر شود.
ویژگی های موجود عبارتند از: ورودی قابل دسترسی به ویلچر ، سرویس بهداشتی قابل دسترسی به ویلچر ، صندلی قابل دسترسی به ویلچر ، پارکینگ قابل دسترسی به ویلچر و / یا آسانسور قابل دسترسی به ویلچر.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای تعاریف خاص در مورد این ویژگیهای خاص دسترسی ، از اینجا بازدید کنید صفحه دسترسی GMB.
از تجارت
“از مشاغل” به مالک این امکان را می دهد تا مشخص کند که آیا مشاغل وی مشکی ، زنانه یا کهنه سرباز است.
بهداشت و ایمنی
ویژگی های بهداشت و ایمنی به دلیل COVID-19 اضافه شدند. این به یک کسب و کار امکان می دهد آنچه را که ماسک و سیاست بررسی دما برای کارمندان و مهمانانشان دارد ، به اشتراک بگذارد.
همچنین می گوید آیا تجارت به رزرو نیاز دارد و آیا سطوح بین بازدید را ضد عفونی می کند.
این خصوصیات به ویژه هنگامی که مصرف کنندگان در مناطق مختلف واکسینه می شوند و دوباره با خیال راحت تر از فروشگاه خرید می کنند ، از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مبلغ پرداختی
ویژگی های پرداخت فقط نقدی ، چک ، کارت های اعتباری (American Express ، China Union Pay ، Diners Club ، Discover ، JCB ، MasterCard و VISA) ، کارت های بدهی ، پرداخت های تلفن همراه NFC است.
و نه ، بیت کوین یک گزینه نیست (هنوز).
هتل ها
ویژگی های هتل در GMB نسبت به سایر دسته ها کاملاً متفاوت تنظیم شده است. “ویژگی های هتل” را انتخاب کنید و به صفحه جدیدی منتقل شوید که در آن می توانید انواع اطلاعاتی را که ممکن است افراد هنگام جستجوی اقامت بعدی خود در هتل در نظر بگیرند ، اضافه کنید.
مشخصات هتل بر اساس جزئیات ملک و جزئیات اتاق تجزیه می شود. دسته جزئیات ملک عبارتند از:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- بهداشت و ایمنی
- سیاست پاسخ COVID-19.
- اینترنت
- غذا نوشیدنی.
- سیاست ها و پرداخت ها
- فعالیت ها.
- خدمات.
- فرزندان.
- استخرها
- پارکینگ و حمل و نقل
- سلامتی
- دسترسی.
- رویدادها و تجارت
- حیوانات خانگی
سوالات نسبتاً مفصلی برای هر یک از این دسته ها وجود دارد. جزئیات اتاق به ویژگی های عمومی اتاق و ویژگی های اتاق مربوط به غذا تقسیم می شود.
ویژگی های عمومی اتاق شامل وجود سیستم تهویه هوا ، حمام اختصاصی ، وان ، و دوش.
ویژگی های اتاق مربوط به غذا شامل اینکه آیا آشپزخانه ، یخچال ، مایکروویو ، دستگاه قهوه ساز و / یا مینی بار وجود دارد. می توانید توضیحات عمیق تری در مورد ویژگی های خاص موجود از هتل ها برای هتل ها پیدا کنید در اینجا گوگل کنید.
رستوران ها
اگرچه به اندازه هتل ها ویژگی برای به روزرسانی وجود ندارد ، اما هنوز چند گزینه برای آن وجود دارد رستوران ها. دسته اصلی موجود برای رستوران ها امکانات ، گزینه های صرف غذا ، پیشنهادات و خدمات می باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
امکانات اگر یک بار در محل وجود دارد ، برای بچه ها مناسب است ، صندلی های بلند ، WiFi و سرویس بهداشتی خنثی از نظر جنسیت برای یک رستوران اجازه اشتراک می دهد.
ناهار خوری گزینه ها به یک کسب و کار اجازه می دهد تا پیشنهادات خود را مانند صبحانه ، پذیرایی ، دسر ، ناهار ، شام و در صورت وجود صندلی برجسته کند.
پیشنهادات به مشتریان اطلاع دهید که آیا مشاغلی الکل یا پیشنهادات غذایی خاصی را ارائه می دهد. آخرین دسته گزینه های خدماتی بر چگونگی دستیابی به غذا از طریق گزینه هایی مانند کنار ماشین ، تحویل ، صرف غذا ، رانندگی از طریق ماشین ، برداشت و نشستن در فضای باز متمرکز است.
همچنین GMB API وجود دارد که می تواند برای به روزرسانی ویژگی ها به صورت عمده استفاده شود. اگر تعداد زیادی مکان وجود داشته باشد و داده ها غالباً در حال تغییر باشند ، استفاده از API می تواند منطقی باشد – خصوصاً اگر منبع صحت معتبری وجود داشته باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حفظ ویژگی های مناسب برای برند شما ضروری است. از آنجا که جستجوهای محلی س quالات خاصی مانند رستوران هایی که چک را می پذیرند یا هتل قابل دسترسی با ویلچر با استخر و رستوران را هدف قرار می دهند ، اگر از تمام ویژگی های قابل استفاده برای شما استفاده کنید ، مارک شما می تواند در مقابل رقبا برجسته شود.
اگر ویژگی های خاصی را بدون علامت بگذارید ، ممکن است جستجوهای مربوطه و تبدیل های حاصل را از دست دهید.
تمام اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در لیست محلی خود را به مشتریان محلی ارائه دهید.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر: تمام تصاویر صفحه توسط نویسنده ، ژوئن 2021